Als ik in Simcity een moderne woonwijk zou bouwen zou het er ook zo uit zien, dat pleit voor de wijk, ik vind het project sterk aangepakt. Daarna zou ik er een vulkaanuitbarsting laten plaatsvinden en op een hete zomerdag uit alle zwembaden het laddertje verwijderen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:04 schreef Friek_ het volgende:
Ik moet zeggen dat Leidsche Rijn mij nog redelijk meevalt in vergelijking met andere typische woonblokken. Vloek ik nu in de kerk?
quote:
Jij durft.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:04 schreef Friek_ het volgende:
Ik moet zeggen dat Leidsche Rijn mij nog redelijk meevalt in vergelijking met andere typische woonblokken. Vloek ik nu in de kerk?
Ik mis de 3e optie: een touw aan een boom.quote:Op maandag 22 oktober 2018 07:11 schreef d4v1d het volgende:
Als jullie zouden moeten kiezen.
Leidsche Rijn of Nieuwegein?
Te laat.quote:Op maandag 22 oktober 2018 07:30 schreef d4v1d het volgende:
Maar ik wil hier ook niet de dorpsgek worden.
Ik betaal voor mijn koopappartement van 70 m2 in het semi-ghetto minder per maand.quote:Op maandag 22 oktober 2018 07:30 schreef d4v1d het volgende:
Als we toch aan t vloeken zijn..
Ik zit voor de moeilijke beslissing dat sociale huur in Nieuwegein gewoon zoveel goedkoper is29m2 in Utrecht voor ¤551,- In Nieuwegein heb je dan minimaal 39m2
Maar ik wil hier ook niet de dorpsgek worden.
Da's nauwelijks een keuze. Leidsche Rijn is tenminste nog "Utrecht". Tweederangs Utrecht tussen de ietwat uitgezakte mensen met diepe wallen, die na hun werk de kinderen op bed doen, de gordijnen dichtdoen en zich klemzuipen om te vergeten. Maar het zijn tenminste grootstedelijke mensen met aspiraties van Utrecht. Nieuwegein.. die hebben het opgegeven.quote:Op maandag 22 oktober 2018 07:11 schreef d4v1d het volgende:
Als jullie zouden moeten kiezen.
Leidsche Rijn of Nieuwegein?
Ik ben nog een 'starter'. Geen gezin of andere shit. Gewoon een arme 21-jarige die uit het ouderlijk huis weg wilquote:Op maandag 22 oktober 2018 08:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Da's nauwelijks een keuze. Leidsche Rijn is tenminste nog "Utrecht". Tweederangs Utrecht tussen de ietwat uitgezakte mensen met diepe wallen, die na hun werk de kinderen op bed doen, de gordijnen dichtdoen en zich klemzuipen om te vergeten. Maar het zijn tenminste grootstedelijke mensen met aspiraties van Utrecht. Nieuwegein.. die hebben het opgegeven.
Interessantere keuze:
Leidsche Rijn of Overvecht Noord.
Ja. Maar als ik nu ga kopen ben ik al helemaal gekquote:Op maandag 22 oktober 2018 08:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik betaal voor mijn koopappartement van 70 m2 in het semi-ghetto minder per maand.En dat is wel echt Utrecht.
Gewoon een tijdmachine lenen en terug gaan naar 1991 en dan iets kopen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Maar als ik nu ga kopen ben ik al helemaal gek
Overvecht is wel typisch zo'n wijk waarvan ik het interessant zou vinden als daar het complete electoraat van GroenLinks gehuisvest zou worden. Lekker divers en veel sociale huur. Dat moet toch geweldig zijn voor die mensen?quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Interessantere keuze:
Leidsche Rijn of Overvecht Noord.
GL gestemd, ik zou er zo wonen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Overvecht is wel typisch zo'n wijk waarvan ik het interessant zou vinden als daar het complete electoraat van GroenLinks gehuisvest zou worden. Lekker divers en veel sociale huur. Dat moet toch geweldig zijn voor die mensen?
Of je koopt gewoon voor een miljoen een huis in Tuindorp. Dan spelen je kindjes ook nog eens met andere kindjes met het juiste kleurtje.quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:04 schreef Isdatzo het volgende:
Liever 18m2 in Utrecht dan 180 in Leidsche Rijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |