Bij mikey ookquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Eigen posts zijn groen van limoen
Maar wel mintgroen
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar wel mintgroen
Bij mij ook. Ik zit altijd via mobiel.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar wel mintgroen
Kappen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spreken over het wegjagen van Iwanius maar het zelf bij anderen doen
En ik dacht dat het kwam omdat ik bijzonder wasquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:33 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij standaardkleuren die al voor-ingesteld waren
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En ik dacht dat het kwam omdat ik bijzonder was
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik zit altijd via mobiel.
Green powerquote:
2 violen en een trommel en een fluit laalalalaaalaaaaaquote:
is dit van die dj bij humberto ?quote:
nopequote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:41 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
is dit van die dj bij humberto ?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:41 schreef DerRabbit het volgende:
Veel succes met punten pakken komende week!
je mag ze hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:41 schreef DerRabbit het volgende:
Jij doet niet mee?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:41 schreef DerRabbit het volgende:
was Gielen bij Humberto?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:41 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
is dit van die dj bij humberto ?
Ik vertrek morgen op vakantie, ik gun jullie de puntenquote:
have funquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen op vakantie, ik gun jullie de punten
Bofkont. Fijne vakantiequote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt beetje verkeerdquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]I.
We zijn allemaal bijzonder hier.
Ahhquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]I.
We zijn allemaal bijzonder hier.
waarheen?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Griekenland.quote:
puntquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:45 schreef I. het volgende:
Godverdomme Dr.Mikey, wat ben jij een kinderachtig pisventje.
Nou wat nu weerquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:45 schreef I. het volgende:
Godverdomme Dr.Mikey, wat ben jij een kinderachtig pisventje.
Griekenland toch ?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit je nog in over boodschappen lijstquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:46 schreef I. het volgende:
[..]
Ja wat denk je verdomme. Doe niet zo uitermate triest man.
Wie is er jarig ?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
2 violen en een trommel en een fluit laalalalaaalaaaaa
Er is altijd wel iemand jarig toch?quote:
Serieus, kap met die ongein.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit je nog in over boodschappen lijst
Altijd wel reden voor een feestjequote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand jarig toch?
Ah jij kent het. Geen idee. Een hoop mensen denk ikquote:
Dat was toch het énigequote:
Ik heb voor degelijke vervanging gezorgdquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker. Ik vrees nou wel het ergste voor jouw buurt tijden je afwezigheid
Haha standaard lied om te zingen als er iemand jarig is ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah jij kent het. Geen idee. Een hoop mensen denk ik
Grrrrrr kampioenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
05. 0312 Grrrrrrrr
Best respectabel voor mijn doen.
Scheelt een hoop tijd als je veel zooi over de balustrade kiepert.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
#8 op dagcijfers, nog nooit zo hoog geeeindigd
Mooi. We moeten misdaad altijd 3 stappen voor zijn, DerRabbitquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb voor degelijke vervanging gezorgd
Zo is Bolke net een vogel die gromtquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Grrrrrr kampioen![]()
:"grrrrrr TJILP grrr TJILP grrr TJILP!"
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi. We moeten misdaad altijd 3 stappen voor zijn, DerRabbit
Misdaadverdelger
twee spamtopics geopendquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Scheelt een hoop tijd als je veel zooi over de balustrade kiepert.
Ja, daar heb je dan tijd voorquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo is Bolke net een vogel die gromt
Unleash your inner panther!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Bolke laat de panter in hem beetje naar buiten komen
ja wc al jaren niet schoongemaakt maar nog steeds schoonquote:
Dikke laag stof toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja wc al jaren niet schoongemaakt maar nog steeds schoon
Je hebt het verdientquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
En ik ben ook wel toe aan vakantie na al dat harde werk
Zelfreinigend toiletquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja wc al jaren niet schoongemaakt maar nog steeds schoon
doekje overheen soms, maar kakresten schrobben hoeft niet meerquote:
Fijn wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doekje overheen soms, maar kakresten schrobben hoeft niet meer
nee heb mijn toilet al jaren niet meer gebruiktquote:
Het schuim spoot eruit!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:58 schreef I. het volgende:
Mijn toilet heeft zichzelf laatst wel gereinigd, maar het is van oorsprong geen zelfreinigend toilet.
En Jessica Rabbit wilde ook weer eens wat tijd met me doorbrengenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hebt het verdientkonijntje die meeste misdadigers achter de tralies heeft weten te sluiten.
Nee joh, galerijflatleef, over de balustrade schijten, jeweetog!quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee heb mijn toilet al jaren niet meer gebruikt
Whahahahaha iwzquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, galerijflatleef, over de balustrade schijten, jeweetog!
Elke lift in een parkeergarage meurt ook zoquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kwam in het verleden regelmatig in een flat waar de lift nogal eens naar pis wilde stinken, en vuilnis, en wiet (zowel gerookte wiet als verse).
Van die flats waar op het mededelingenbord briefjes van de huismeester hangen dat dingen van het balkon of de galerij gooien levensgevaarlijk is.
Wat nou? Gewoon de boel een beetje leefbaar houden. Vuilnis over de balustrade, ontlasting, dat spul moet je echt niet in je appartement of op de galerij bewaren hoor, krijg je stank, ongedierte en ziektes van. Dus hup, naar beneden ermee! Dan kan het opgeruimd worden.quote:
Die animatie is nog wel Oke. Maar de reallife version...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En Jessica Rabbit wilde ook weer eens wat tijd met me doorbrengen
Daarom neem ik altijd de trap.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Elke lift in een parkeergarage meurt ook zo
Hier niet hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Elke lift in een parkeergarage meurt ook zo
Jij woont zeker 10 hoogquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat nou? Gewoon de boel een beetje leefbaar houden. Vuilnis over de balustrade, ontlasting, dat spul moet je echt niet in je appartement of op de galerij bewaren hoor, krijg je stank, ongedierte en ziektes van. Dus hup, naar beneden ermee! Dan kan het opgeruimd worden.
2 hoog, penthouseleef.quote:
lekkelquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:05 schreef I. het volgende:
Ik pak er even een schaaltje borrelnootjes bij.
Daarom houd ik het maar gewoon bij mijn versiequote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die animatie is nog wel Oke. Maar de reallife version...nee , gewoon nee
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom houd ik het maar gewoon bij mijn versie
Die ruiken vaak ook na pis...zelfs pinautomaten meuren naar pisquote:
Haha ja tegenwoordig ontstaat er te snel verwarring en verontwaardigingquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:08 schreef I. het volgende:
[..]
Er kan snel verwarring ontstaan natuurlijk, moeten we niet hebben.
Hmm, nog geen last van gehad.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die ruiken vaak ook na pis...zelfs pinautomaten meuren naar pis
Bij zo'n oud kasteel op zo'n pot die in de slotgracht uitkomt schijten, dat leek me als kind altijd heel tof, en stiekem nog steeds welquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil stiekem wel een keertje schijten vanuit een van de hoge torens van Rotterdam
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja tegenwoordig ontstaat er te snel verwarring en verontwaardiging
Eindhoven de gekstequote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:09 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, nog geen last van gehad.Maar misschien is dat in bepaalde steden meer een gewoonte.
Waar woon jij joh?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die ruiken vaak ook na pis...zelfs pinautomaten meuren naar pis
Goed bezig I.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:10 schreef I. het volgende:
[..]Leuk hoor. Vandaag al 5 dingen afgevinkt.
Ik heb serieus wel eens bij een pinautomaat gestaan die keihard stonk naar zeik. Eeewwwww.quote:
Dus ik kan er eindelijk posten als ik terug ben?quote:
quote:
quote:
Noord-holland. Amsterdam.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jazeker. Welke provincie woon jij Moentjuh?
Niet jezelf uitputten hequote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:15 schreef I. het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk gisteren natuurlijkWant de dag is nog maar net begonnen.
Ik denk dat ik zo nog iets van paginering ga toevoegen, en misschien een 'like' functie per post. Als dat gaat lukken vannacht
Zeer terecht!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Noord-holland. Amsterdam.
Maar ben heel vaak in Eindhoven
Amsterdam is ook leuk! Kom je dan winkelen hier? Of voor andere zaken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Noord-holland. Amsterdam.
Maar ben heel vaak in Eindhoven
Volgens mij kan jij moeilijk stoppen als je ergens aan begint (je projecten)quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:15 schreef I. het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk gisteren natuurlijkWant de dag is nog maar net begonnen.
Ik denk dat ik zo nog iets van paginering ga toevoegen, en misschien een 'like' functie per post. Als dat gaat lukken vannacht
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus ik kan er eindelijk posten als ik terug ben?
Volgens mij heb jij daar wel een beetje gelijk in.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij moeilijk stoppen als je ergens aan begint (je projecten)
Ik klikte, maar er gebeurde niks.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:18 schreef aloa het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Amsterdamquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha zit je nou te haten op Amsterdam, misdaadverdelger
Familie. Heb een zus en broer daar wonen. Was daar eergisteren nogquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Amsterdam is ook leuk! Kom je dan winkelen hier? Of voor andere zaken.
quote:
Ik ga niks zeggen. Limoen weet niet beter, I. knows beter !quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:19 schreef I. het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij daar wel een beetje gelijk in.
Ah wat leuk zeg. Dus wel een beetje bekend in Ehv.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Familie. Heb een zus en broer daar wonen. Was daar eergisteren nogmensen zijn gezellig daar. Na Amsterdam vind ik Eindhoven wel het leukst
Hebben hebben hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:21 schreef I. het volgende:
[..]Ik nu ook
Een snackbar hier heeft sinds kort Mexicano XXL's![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ga niks zeggen. Limoen weet niet beter, I. knows beter !
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:18 schreef aloa het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Oooo lekkerrr. 30 cm smulplezierquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:23 schreef I. het volgende:
[..]
Echt lekker30cm ofzo? Net zoals die Frikandel XXL.. Nom nom nom.
ook wel eens last vanquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Oooo lekkerrr. 30 cm smulplezier
vervelend is dat....quote:
Jawel hoor. Dirty mindquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:26 schreef I. het volgende:
We hebben het nog wel steeds over die mexicano toch?
Nee helaasquote:
Ja ken het wel een beetje. Eindhoven achtse barrièrequote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah wat leuk zeg. Dus wel een beetje bekend in Ehv.
Altijf gezellig in Eindhoven
Ik heb alle vertrouwen in je skillsquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:18 schreef I. het volgende:
[..]In feite wel
Maar moet nog even zorgen dat je ook een eigen profiel krijgt enzo, dus we zijn er nog niet
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Excuses voor mijn boodschappenlijstje grapje
Er zijn maar een paar steden die op kunnen tegen Eindhoven en die liggen nog zuidelijkerquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha zit je nou te haten op Amsterdam, misdaadverdelger
Maastricht ?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar steden die op kunnen tegen Eindhoven en die liggen nog zuidelijker![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in je skills
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |