Doe dat maarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken, zal eens opletten.
Toen ik laatst in Artis was zag ik die schildpadden ook al neuken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:29 schreef O_o_ het volgende:
[ afbeelding ]
Aan z'n koppie te zien kost 't moeite.
Lijkt me nogal onpersoonlijk, met zo'n schild ertussen, tenzij je een soort ridderfetisj hebt.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik laatst in Artis was zag ik die schildpadden ook al neuken.
Je moet ook wat in gevangenschap
Hoe staat het met de politiek in Duitsland behoudens de AfD?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:40 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Lijkt me nogal onpersoonlijk, met zo'n schild ertussen, tenzij je een soort ridderfetisj hebt.
Het is een soort PVV+, maar wat wil je weten?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe staat het met de politiek in Duitsland behoudens de AfD?
Het gaat even een tijdje niet over Duitsland. Benieuwd hoe het met de regering Merkel staat. That's all.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:49 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Het is een soort PVV+, maar wat wil je weten?
Oh fuck, dat wijfquote:
Die gaat haar regering gewoon uitzitten, hoor. Maar Duitsland wordt grotendeels bestuurd vanuit de deelstaten. Dat ze misschien wat uit de picture lijkt in Europa en in de wereld heeft te maken met het feit dat Macron de man van de babbels is momenteel.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het gaat even een tijdje niet over Duitsland. Benieuwd hoe het met de regering Merkel staat. That's all.
boven of onder?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:11 schreef Masterminded het volgende:
Vorige week heb ik het eerste gedeelte van mijn verstandskiezen laten trekken.
Linkerkant boven en onder. Alleen was de onderste nog niet doorgekomen of enigszins doorgebroken.quote:
Ik mag in oktober weer, gelijk de laatste. Nooit last van gehad maar ze begonnen scheef te groeien.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Linkerkant boven en onder. Alleen was de onderste nog niet doorgekomen of enigszins doorgebroken.
Ik had in maart de halfjaarlijkse controle. Kreeg opeens een verwijzing van mijn arts met een of ander verhaal dat tot je 21e de kaakbotten blijven groeien en het anders pijnlijk kan worden. Dus ja, het moest wel. Komende augustus laat ik de andere kant doen, maar dat zal minder tijd kosten.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik mag in oktober weer, gelijk de laatste. Nooit last van gehad maar ze begonnen scheef te groeien.
Hallo amice.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:35 schreef Masterminded het volgende:
Niet zo lang geslapen, dat stelt teleur.
Ach, het gaat om het beleven van de dag.quote:
PowNews is toch alleenstaand? Gs heeft er al lang zijn handen vanaf gehaald.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:26 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
PowNews wordt even gefileerd door mensen in dezelfde eigenaarstak. Dat is ook lekker hoor.
Oh, zou ik niet weten joh.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
PowNews is toch alleenstaand? Gs heeft er al lang zijn handen vanaf gehaald.
Ik ga zo ook de tent afbreken, zonder scoops wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:04 schreef Doublepain het volgende:
3 scoops genomen, hoop dat mijn hart het trekt, zo niet spreek ik jullie in het hiernamaals
Ik heb vorig jaar april m'n verstandskiezen laten trekken, alle zes tegelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik mag in oktober weer, gelijk de laatste. Nooit last van gehad maar ze begonnen scheef te groeien.
Het is ook allemaal wat overtrokken, de hysterie die sommige mensen ervan maken. Je hebt effe een dag een dikke muil, maar that's it.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar april m'n verstandskiezen laten trekken, alle zes tegelijkEr zaten bovenin nog twee extra verstandskiezen bovenop degene die al volledig doorgekomen waren. RAAR.
Een keer ontsteking gehad, een keer infectie gehad en antibiotica voor gekregen, en nog vond ik dat ik er wel makkelijk van af ben gekomen.
Ik had alleen even last van een black-out toen ik bij de apotheek op ibuprofen stond te wachten. Voor de rest onderschrijf ik je post.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:24 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Het is ook allemaal wat overtrokken, de hysterie die sommige mensen ervan maken. Je hebt effe een dag een dikke muil, maar that's it.
Mijne zijn op m'n 18e er al uitgesloopt door de kaakchirurg.
Mwoah, moest toch wel een weekje goed uitkijken met wat ik at, en paar keer per dag perio-aid in de "open wonden" spuiten om te spoelen. Was best kut, maar ach. Wel apart dat dat tandvlees nog steeds wat gevoelig is, kom er nog steeds niet graag in de buurt met de tandenborstel.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:24 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Het is ook allemaal wat overtrokken, de hysterie die sommige mensen ervan maken. Je hebt effe een dag een dikke muil, maar that's it.
Mijne zijn op m'n 18e er al uitgesloopt door de kaakchirurg.
Nou ja, goed, als ze er zes tegelijkertijd uit slopenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoah, moest toch wel een weekje goed uitkijken met wat ik at, en paar keer per dag perio-aid in de "open wonden" spuiten om te spoelen. Was best kut, maar ach. Wel apart dat dat tandvlees nog steeds wat gevoelig is, kom er nog steeds niet graag in de buurt met de tandenborstel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |