Die chick uit The Bridge is mokerlekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Laten we eerlijk zijn, die loog er ook niet om
Welke chick?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die chick uit The Bridge is mokerlekker
Sagaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die blonde politieagente die ietwat autistisch is
Dat autistische gedoe zorgt wel voor extra aantrekkingskracht, maar ze ziet er ook gewoon goed uit hoor. Niks mis meequote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Saga
Ik ben verliefd op haar vanwege haar autisme. Niet omdat ze er lekker uit zou zien. Ik vind haar qua uiterlijk maar een magere 3/10
Elliequote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die blonde politieagente die ietwat autistisch is
Ik zei een tijd geleden dat ze best een goed kontje had in dat broekjequote:
Onze eigen Ellie niet kennen. JEZUS.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand hier kent Ellie. Breng haar dan ook niet ter sprake, jezus.
Nog niet naar gekeken, zal eens opletten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zei een tijd geleden dat ze best een goed kontje had in dat broekje
Toen schrok ik van mezelf, maar het was wel zo
Doe dat maarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken, zal eens opletten.
Toen ik laatst in Artis was zag ik die schildpadden ook al neuken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:29 schreef O_o_ het volgende:
[ afbeelding ]
Aan z'n koppie te zien kost 't moeite.
Lijkt me nogal onpersoonlijk, met zo'n schild ertussen, tenzij je een soort ridderfetisj hebt.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik laatst in Artis was zag ik die schildpadden ook al neuken.
Je moet ook wat in gevangenschap
Hoe staat het met de politiek in Duitsland behoudens de AfD?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:40 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Lijkt me nogal onpersoonlijk, met zo'n schild ertussen, tenzij je een soort ridderfetisj hebt.
Het is een soort PVV+, maar wat wil je weten?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe staat het met de politiek in Duitsland behoudens de AfD?
Het gaat even een tijdje niet over Duitsland. Benieuwd hoe het met de regering Merkel staat. That's all.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:49 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Het is een soort PVV+, maar wat wil je weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |