zal hij niet gewoon een bak pillen hebben genomen? Dood in Parijs is trouwens wel een droom van elke The Doors fan.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:32 schreef Saind het volgende:
Nouja hij zal ondertussen wel down van z'n touw zijn
Nee was echt een touwquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal hij niet gewoon een bak pillen hebben genomen? Dood in Parijs is trouwens wel een droom van elke The Doors fan.
Gewoon verdwijnen is beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee was echt een touw
Pillen is voor wijven
Hallo maatje. Wat gaat het weekend brengen?quote:
The bridge.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hallo maatje. Wat gaat het weekend brengen?
Morgen BBQ-feest, zondag BBQ-feest, maandag thuiswerkdagje qua school.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
The bridge.
Zwemles met onlo-junior
Wat QT met onlo-junior
Voorbereiden op 2 dagen buitenland voor het werk.
Jouw vooruitzichten?
Top hoor. Gezonde bbq?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Morgen BBQ-feest, zondag BBQ-feest, maandag thuiswerkdagje qua school.
Saga's antwoord op de opmerking van een collega dat ze het goed doet en dat die collega zegt ; als iemand 'm zal pakken dat Saga het is.... 'Ja, dat denk ik ook'quote:
Ik verwacht zondag wel, morgen niet.quote:
Ik vind Martingod Rohdegenot nog beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Saga's antwoord op de opmerking van een collega dat ze het goed doet en dat die collega zegt ; als iemand 'm zal pakken dat Saga het is.... 'Ja, dat denk ik ook'![]()
Wat een heerlijk wijf.
Wat heb jij het liefst op de bbq?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik verwacht zondag wel, morgen niet.
Dit weekend even de WK poule voor op de zaak invullen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:40 schreef Masterminded het volgende:
Ik kijk momenteel naar Duitsland v Saudi-Arabien.
Werner scoort zojuist de 1-0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |