abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 juni 2018 @ 20:06:56 #26
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_179679766
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 19:54 schreef Marco001 het volgende:
Maar goed dat ik een hekel heb aan vissen dan. :)
Wel jammer trouwens, meesten waar ik op RP een berichtje heen stuur reageren niet, behalve een ontzettend leuke dame die letterlijk aan de andere kant van het land woont en de afstand dus(begrijpelijk, maar nooit geschoten = altijd mis) te groot vind.

Overigens,
Hoi, ik ben Marco, 29 jaar en ben behoorlijk nieuw in het datingwereldje..
Hoe komt het zo? Net single? Welkom iig!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_179679822
Nope, al redelijk lang single, maar druk, 2 banen, geen behoefte/zin om te stappen etc..
Straks nog maar 1 baan, dus dan zou ik wat meer tijd en zin moeten hebben. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zaterdag 9 juni 2018 @ 02:03:59 #28
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_179686589
Paiq is ook kut, altijd leuke gesprekken en na x zinnen worden de fotos geunblurred en bijna altijd word ik gelijk geblokt.

Het doet zo een pijn, ik doe zo mijn best het lukt mij gewoon niet en ik moet maar kappen met al die shit
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_179687243
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 02:03 schreef cherrycoke het volgende:
Paiq is ook kut, altijd leuke gesprekken en na x zinnen worden de fotos geunblurred en bijna altijd word ik gelijk geblokt.

Het doet zo een pijn, ik doe zo mijn best het lukt mij gewoon niet en ik moet maar kappen met al die shit
Ik ken die site niet maar tijdens het gesprek verwijderen ze dus de foto's? Terwijl jij denkt dat het gesprek goed gaat?
  zaterdag 9 juni 2018 @ 07:56:06 #30
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179687351
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 07:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ken die site niet maar tijdens het gesprek verwijderen ze dus de foto's? Terwijl jij denkt dat het gesprek goed gaat?
Nee op paiq zie je geen foto's in het begin. Je begint gewoon een gesprek zonder een idee hoe iemand eruit ziet. En naarmate het gesprek vordert komen foto's meer en meer zichtbaar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179687390
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 07:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee op paiq zie je geen foto's in het begin. Je begint gewoon een gesprek zonder een idee hoe iemand eruit ziet. En naarmate het gesprek vordert komen foto's meer en meer zichtbaar.
Oh ik zie nu dat ik geunblurred verkeerd heb gelezen. Vond het al een raar systeem :P
pi_179687494
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 02:03 schreef cherrycoke het volgende:
Paiq is ook kut, altijd leuke gesprekken en na x zinnen worden de fotos geunblurred en bijna altijd word ik gelijk geblokt.

Het doet zo een pijn, ik doe zo mijn best het lukt mij gewoon niet en ik moet maar kappen met al die shit
Tja, mensen kijken nu eenmaal graag naar uiterlijk én oordelen / handelen daarnaar.

Weet er alles van, altijd spannend als de foto in beeld komt, kun je bijna aftellen. Eeeen ... heeft je geblokkeerd.

Maar dat was toen toch ook bij "Daten in het donker", eerst was het leuk en "spannend", toen ging de lamp aan en haakte bijna iedereen af :').
  zaterdag 9 juni 2018 @ 08:50:52 #33
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_179687624
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 08:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh ik zie nu dat ik geunblurred verkeerd heb gelezen. Vond het al een raar systeem :P
Hoest met je date afgelopen?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_179687689
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 08:50 schreef Montelly het volgende:

[..]

Hoest met je date afgelopen?
Ja was leuk :o Ben blij dat ik het gedaan heb. Toen ik op de afgesproken plek stond te wachten vond ik het wel verschrikkelijk allemaal :')

Maar we zijn uit eten geweest en daarna nog in een park gezeten.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 09:16:37 #35
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_179687787
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja was leuk :o Ben blij dat ik het gedaan heb. Toen ik op de afgesproken plek stond te wachten vond ik het wel verschrikkelijk allemaal :')

Maar we zijn uit eten geweest en daarna nog in een park gezeten.
Leuk, komt er nog vervolg?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_179687845
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:16 schreef Montelly het volgende:

[..]

Leuk, komt er nog vervolg?
Is wel het plan ja. Volgens mij is het wel echt een leuke jongen. Maar moet niet te hard van stapel lopen :P
  zaterdag 9 juni 2018 @ 09:38:26 #37
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_179687981
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 02:03 schreef cherrycoke het volgende:
Paiq is ook kut, altijd leuke gesprekken en na x zinnen worden de fotos geunblurred en bijna altijd word ik gelijk geblokt.

Het doet zo een pijn, ik doe zo mijn best het lukt mij gewoon niet en ik moet maar kappen met al die shit
Geblokt zelfs? Wat een nare streek.
Als ik iemand niet aantrekkelijk vind zeg ik daar niks van, maar ga echt niet blokkeren.
Dat doe ik alleen bij lastige figuren.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 9 juni 2018 @ 09:40:10 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179688007
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Geblokt zelfs? Wat een nare streek.
Als ik iemand niet aantrekkelijk vind zeg ik daar niks van, maar ga echt niet blokkeren.
Dat doe ik alleen bij lastige figuren.
Maar dan laat je 't gesprek snel doodbloeden?
  zaterdag 9 juni 2018 @ 09:41:30 #39
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179688025
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Geblokt zelfs? Wat een nare streek.
Als ik iemand niet aantrekkelijk vind zeg ik daar niks van, maar ga echt niet blokkeren.
Dat doe ik alleen bij lastige figuren.
Dat is bij Paiq inderdaad een beetje een vervelende eigenschap. Heel vaak probeer je een gesprek vol te houden over koetjes en kalfjes tot de foto's te zien zijn, en als de foto's niet bevallen heb je gelijk een blok te pakken, ook als het gesprek een beetje leuk loopt.

Misschien is dat een beetje een prakijk die van Tinder is komen overwaaien, maar het begint zo een beetje een race naar de bodem te worden met oppervlakkige wegwerp-dates.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zaterdag 9 juni 2018 @ 09:47:18 #40
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179688109
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar dan laat je 't gesprek snel doodbloeden?
"oh,je bent niet echt mijn type" is denk ik eerlijk en niet te lomp. Kreeg ik eerder meestal na het unblurren te zien.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:41 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat is bij Paiq inderdaad een beetje een vervelende eigenschap. Heel vaak probeer je een gesprek vol te houden over koetjes en kalfjes tot de foto's te zien zijn, en als de foto's niet bevallen heb je gelijk een blok te pakken, ook als het gesprek een beetje leuk loopt.

Misschien is dat een beetje een prakijk die van Tinder is komen overwaaien, maar het begint zo een beetje een race naar de bodem te worden met oppervlakkige wegwerp-dates.
De eerste keer dat ik op paiq zat was jaren voordat tinder er was en toen gebeurde dat ook al wel.

Anywho. Ik heb deze week via tinder een date gehad, was erg gezellig en de 2e staat al gepland :)
  zaterdag 9 juni 2018 @ 11:05:56 #41
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_179688973
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar dan laat je 't gesprek snel doodbloeden?
Dat wel ja. En als er naar gevraagd wordt, zeg ik idd dat hij mijn type niet is.
Uiteindelijk gaat het wel om het totaalplaatje. Als iemands uiterlijk me echt niet aanspreekt gaat het niks worden.
Het hoeft niet eens te zijn dat iemand dan lelijk is, maar qua uiterlijk een heel andere smaak gaat ook niet werken. Bv een man die uitziet als een ‘tokkie’. Onder de tattoos en piercings vind ik ook niks.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_179698427
Ik vraag mij dat wel eens af trouwens, want soms zie ik een enorm knappe, nette jongevrouw lopen, maar dan loopt ze hand in hand met zo'n typische "hardcore never dies" figuur.. Heeft hij dan zo'n grote persoonlijkheid dat ze het uiterlijk/de rest voor lief neemt of is er wat anders aan de hand?

In ander nieuws, ik heb nu een Paiq match die mij eens niet direct na de foto's blokkeert en ook nog eens geen muurbloempje is *O*
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_179698943
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 08:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tja, mensen kijken nu eenmaal graag naar uiterlijk én oordelen / handelen daarnaar.


dat is toch niet zo raar? :@
compact en kleverig.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 21:30:23 #44
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_179699316
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 07:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee op paiq zie je geen foto's in het begin. Je begint gewoon een gesprek zonder een idee hoe iemand eruit ziet. En naarmate het gesprek vordert komen foto's meer en meer zichtbaar.
Je kan ze wel onthullen van te voren. Hoewel dat ik daar nog op zat eigenlijk alleen maar via fotos beoordelen deed. Weet je meteen of iemand interesse heeft in je in plaats van een heel lulverhaal en dan als je foto zichtbaar is dat er opeens geen klik meer is :P
pi_179699609
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:41 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat is bij Paiq inderdaad een beetje een vervelende eigenschap. Heel vaak probeer je een gesprek vol te houden over koetjes en kalfjes tot de foto's te zien zijn, en als de foto's niet bevallen heb je gelijk een blok te pakken, ook als het gesprek een beetje leuk loopt.

Misschien is dat een beetje een prakijk die van Tinder is komen overwaaien, maar het begint zo een beetje een race naar de bodem te worden met oppervlakkige wegwerp-dates.
Dat was in hey allereerste begin van Paiq, lang voordat Tinder uberhaupt bestond) ook al de gewone praktijk. Dom lullen tot de foto's zichtbaar zijn en dan delete
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 9 juni 2018 @ 22:35:18 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179700550
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 11:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat wel ja. En als er naar gevraagd wordt, zeg ik idd dat hij mijn type niet is.
Uiteindelijk gaat het wel om het totaalplaatje. Als iemands uiterlijk me echt niet aanspreekt gaat het niks worden.
Het hoeft niet eens te zijn dat iemand dan lelijk is, maar qua uiterlijk een heel andere smaak gaat ook niet werken. Bv een man die uitziet als een ‘tokkie’. Onder de tattoos en piercings vind ik ook niks.
Maargoed. Komt op hetzelfde neer. Blokken is instant, maar erna negeren/doodbloeden nadat foto zich zichtbaar werd , geeft dezelfde conclusie. Uiterlijk voldoet niet.
pi_179704005
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat is toch niet zo raar? :@
Nee vind ik niet nee.
pi_179704521
Na jullie verhalen over paiq heb ik mij zelf er ook op gegooid.

Het leek mij wel handig om eerst te kletsen en dan pas een fotootje te zien.

1 jongeman (31) zag er gewoon uit maar kletste niet lekker. Dit had ik hem verteld en hij heeft mij gelijk geblokt zonder daar op terug te reageren.

Een andere man had of gelogen over zijn leeftijd (42) of zag er gewoon super slecht uit. Dat ik hem netjes vertelde dat ik nix met zijn foto had. Hij meteen antwoorde dat hij op mij niet kon komen.... #schrik daar ging het gesprek niet over. Die heb ik gelijk geblokt.

De quiz vragen vind ik ook wel grappig om te antwoorden. Wat mannen toch niet belangerijk vinden om te weten....ik lig soms in een deuk van het lachen.

Resultaat van een avondje paiq is toch wel 2 tel nrs en met de ander klets ik nog op de app. :@
  zondag 10 juni 2018 @ 16:05:58 #49
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179709831
Na de zoveelste mail van beautifull people te hebben ontvangen, net even ingelogd om m'n profiel te verwijderen, kom ik een fokker tegen bij newest members haha.

Anywho. Profiel weggedaan. So much for datingnews.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 10 juni 2018 @ 16:32:40 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179710209
Komt ineens een of ander whatsapcontactje zeuren dat ik niks meer tegen haar zeg nadat ze zelf aangegeven had niet met mij te willen daten. Meid wat denk je zelf :')

Vrijdagavond trouwens een tweede date gehad met redhead. Ook weer heel leuk. Wat een prachtvrouw.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')