Alleen jammer dat er in één grote stad alles geregeld wordt wat direct effect heeft op alle woonplaatsen en -omgevingen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:30 schreef Plompzakker het volgende:
Zo kut is het allemaal niet, vooral wanneer je de grote steden buiten beschouwing laat.
Nederland
ditquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:31 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er in één grote stad alles geregeld wordt wat direct effect heeft op alle woonplaatsen en -omgevingen.
Welke zou jij aanraden?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:28 schreef LurkJeRot het volgende:
Dan ga je in een land wonen waar je wel op trots kunt zijn, lijkt me simpel zat.
Turkije. Daar zitten heel veel mede-nationalisten.quote:
Dat is zeker waar! Ik ben alleen niet echt voor Turkije vreemd genoeg..quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:37 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Turkije. Daar zitten heel veel mede-nationalisten.
Provincie >>> het westen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:40 schreef Fok-it het volgende:
Lekker hoor, gaat weer topic worden waar de provincie-calimeros kunnen janken op het westen.
Okquote:
Je kunt ook trots zijn op je land zonder met zo'n dom ding te zwaaien hoor. Of heb jij soms een bomberjack met zo'n vlag erop?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:42 schreef Doubleerder het volgende:
Toch wel terechte klacht. Je ziet ook nergens Nederlandse vlaggen. Begin daar eens mee: standaard wapperende Nederlandse vlag op alle overheidsgebouwen etc.
Volgens mij trap jij juist in de propaganda dat het hier slechter is geworden...quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:26 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Klacht: Trots willen zijn op je land waar je woont maar het gewoon niet kunnen zijn en door alle propaganda heen kijkt.
Ik zeg niet dat alles tienduizendmiljoenmiljard keer kutter is als vroeger maar het is zeker kapitalistischer en minder sociaal geworden. Social media toevoeging =/= socialer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Volgens mij trap jij juist in de propaganda dat het hier slechter is geworden...
Iets met opleiding en IQ? Lijkt me wel lekker hoor als er zo voor je gedacht word en alleen maar achteraan hoeft te lopen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:57 schreef Raap het volgende:
Altijd vreemd om te zien dat er in pauperlanden zoveel nationalisme is
Denemarken is ook echt een pauperland.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:57 schreef Raap het volgende:
Nee, niet zo'n jack. In Nederland wordt nauwelijks geuit dat men trots is op het land.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je kunt ook trots zijn op je land zonder met zo'n dom ding te zwaaien hoor. Of heb jij soms een bomberjack met zo'n vlag erop?
En waarom moet dit dan volgens jou? Wat heeft het voor nut?quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:03 schreef Doubleerder het volgende:
[..]
Nee, niet zo'n jack. In Nederland wordt nauwelijks geuit dat men trots is op het land.
quote:
Hoi, ik ben Piye. Aangenaam.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het enige goede uit Rotterdam is Iwanius
100% dit.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Je bent trots op je land waardoor je nationalistisch wordt. Dat gaat vanzelf.
Ben je niet trots op je land maar wil je wel persé nationalist worden, dan zal het eerder zijn dat jij persé bij een groep wil horen. Sluit je dan maar gewoon aan bij je regionale betaald voetbal profclub. Kun je lekker gaan brullen en schreeuwen en af ten toe de tegenstander op zijn bek rammen. Heb jij je trotsgevoel weer terug en hoef je ook niet meer als een idioot met een vlag staan zwaaien.
En geen idee waar die trots vandaan komt of moet komen, want de kans is zeer groot dat jij weinig tot praktisch niks aan het succes van een land bijgedragen. Net als 99,9% van Nederland.
Fixed.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:43 schreef Doubleerder het volgende:
[..]
Provincie >>> het westen. Randstad.
Toegegeven, Randstad en Groene Grijze Hart is kut. Zolang ik het geld nog niet heb zit ik hier nog wel even gevangen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:39 schreef HSG het volgende:
Buiten de Randstad is Nederland een geweldig land om te vertoeven. Je mag eigenlijk wel in je handen knijpen dat je hier woont.
Zekers, bepaalde zaken zijn zeker goed in Nederland alleen dat huidig bestuur wat maar de billen spreid voor meer geld en (lijkt er op) de rest van de leefbaarheid van het land te laten stikken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:41 schreef -river- het volgende:
Soms ben ik trots op mijn land, wij hebben Max Verstappen en hadden een Nederlands elftal. We hebben een super leuke koning en mooie koningin. Maar helaas is de regering kut en zit het land vol met criminele medelanders.
Ik geloof dat je twee dingen gruwelijk door elkaar haalt vriend.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:26 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Een nationalist is trots op het land waar hij of zij in woont. Het heeft niets met racisme te maken.
Klacht: Trots willen zijn op je land waar je woont maar het gewoon niet kunnen zijn en door alle propaganda heen kijkt.
Er is een verschil tussen mensen met een genetische binden met dit land en mensen met een juridische, in de vorm van een paspoort.quote:Op zondag 10 juni 2018 01:04 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Iedere imbeciel kan hier de grens overstappen en een Nederlands paspoort krijgen. Hordes wereldvreemde Afrikanen en Arabieren zijn nu opeens "Nederlander", ookal hebben ze totaal geen binding met Nederland of de Nederlandse cultuur.
Voor mij is hierdoor het begrip 'Nederlander' waardeloos geworden. Ik voel me dan ook steeds minder nationalistisch omdat de samenhang en sociale cohesie van dit land langzaam aan het verdwijnen is.
Okquote:Op zondag 10 juni 2018 01:04 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Iedere imbeciel kan hier de grens overstappen en een Nederlands paspoort krijgen. Hordes wereldvreemde Afrikanen en Arabieren zijn nu opeens "Nederlander", ookal hebben ze totaal geen binding met Nederland of de Nederlandse cultuur.
Voor mij is hierdoor het begrip 'Nederlander' waardeloos geworden. Ik voel me dan ook steeds minder nationalistisch omdat de samenhang en sociale cohesie van dit land langzaam aan het verdwijnen is.
Precies gewoon in een witte enclave gaan wonen en werken !quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:30 schreef Plompzakker het volgende:
Zo kut is het allemaal niet, vooral wanneer je de grote steden buiten beschouwing laat.
Nederland
Ja Frankrijk bijvoorbeeld wat een kutlandquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:57 schreef Raap het volgende:
Haha herder lokpostquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:02 schreef Doubleerder het volgende:
[..]
Denemarken is ook echt een pauperland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |