O jeetje, dat zie ik niet..quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:19 schreef sjampoeh het volgende:
die sanne heeft een tokkie gezicht ..lijkt me echt een asootje en van god los..ging fout en nu in de here (ofzo)
bij haar moet ik steeds aan Lot denken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:19 schreef sjampoeh het volgende:
die sanne heeft een tokkie gezicht ..lijkt me echt een asootje en van god los..ging fout en nu in de here (ofzo)
Nou die was niet in de here, maar stapte over naar de dame...quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:22 schreef lonneberga het volgende:
[..]
bij haar moet ik steeds aan Lot denken.
qua uiterlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou die was niet in de here, maar stapte over naar de dame...
Ik vind de mannen ook leuker, maar ik denk dat het aantal wel gelijk zal worden, dus komt er wel een vrouw bij misschienquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:29 schreef lonneberga het volgende:
Gaat trouwens wel snel dat binnenstromen van nieuwe bewoners,benieuwd wat er nog meer komt.
niet te veel vrouwen meer please.
Is dat die gelovige ? ow ja ik lees je alquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:19 schreef sjampoeh het volgende:
Goede morgen Poez , ik eigenlijk ook niet , ik kan de streams nog heel gemakkelijk uit zetten ( boeit niet echt )quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:36 schreef Poezewoes het volgende:
Weet nog steeds niet, wat ik van het programma moet vinden
Ik kijk niet de hele dag nog, weinig tijd, maar de ochtend vind ik wel leukquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:36 schreef Poezewoes het volgende:
ik denk dat de volgende een lesbie isquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:29 schreef lonneberga het volgende:
Gaat trouwens wel snel dat binnenstromen van nieuwe bewoners,benieuwd wat er nog meer komt.
Diversiteit daar ben ik voor, maar niet alleen een lesbo dan...quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik denk dat de volgende een lesbie isvoor de diversiteit 👻
Idd. Ben benieuwd en hoop dat er een type tieneke inkomtquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Diversiteit daar ben ik voor, maar niet alleen een lesbo dan...
Het is weer een zooitje bij elkaar gezochtquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:29 schreef lonneberga het volgende:
Ja een echte 020quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Idd. Ben benieuwd en hoop dat er een type tieneke inkomt
Ja, doen ze allemaal, het is niet samen ontbijten,quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:31 schreef PTLe het volgende:
Zit ze nu alweer in dr eentje te eten ?
[ afbeelding ]
ze komt vrij bitchy over en als een Romy kloon. Gister viel me op dat ze subtiel stookt bij de vrouwen en bij de mannen zegt ze dat ze alles ok vindquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:39 schreef Bramenstruik het volgende:
ik snap niet dat die mannen Jessie zo'n bikkel vinden, ik vind haar vrij nutteloos
Ik ook niet Poezewoesquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:36 schreef Poezewoes het volgende:
of een biker power vrouwquote:
ze kon niet wachten om Christel te dissen inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ze komt vrij bitchy over en als een Romy kloon. Gister viel me op dat ze subtiel stookt bij de vrouwen en bij de mannen zegt ze dat ze alles ok vind
quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ze komt vrij bitchy over en als een Romy kloon. Gister viel me op dat ze subtiel stookt bij de vrouwen en bij de mannen zegt ze dat ze alles ok vind
Eerlijk dat vind ik juist de charme hebben nu functioneren ze nog als groep met een gezamenlijk doel en heb je minder aparte eilandjes. Nu is het nog allemaal heel gezapigquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is weer een zooitje bij elkaar gezocht
Een in een vechtscheiding een die aan zichzelf wil werken
Gesprekken over uurloon, drank en verdienen zijn er al weer.
En kijken naar de hele dag hetzelfde stenen sjouwen neer leggen, water filteren, vuurtje maken en praten, praten en praten, leer herhalen van gespreken
overheersend zeker jaquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:45 schreef Bramenstruik het volgende:
tis echt een dom kind dat denkt dat ze alles al weet
dat vind ik helemaal niet! Ik snap Christel in dezequote:Op donderdag 7 juni 2018 08:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eerlijk dat vind ik juist de charme hebben nu functioneren ze nog als groep met een gezamenlijk doel en heb je minder aparte eilandjes. Nu is het nog allemaal heel gezapigheeft wel wat en ze praten iig nog geïnteresseerd met elkaar
Ik keek niet veel, dus een echt oordeel kan ik niet over haar vellen, maar wat ik gezien heb, hangt ze nog erg in Utopia1, dus ik vraag me af, als die situatie nog lang duurt, of ze het zal redden. Volgens mij had ze er andere ideeën overquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:45 schreef Bramenstruik het volgende:
tis echt een dom kind dat denkt dat ze alles al weet
hmm ja miss heb ik te weinig gekekenquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat vind ik helemaal niet! Ik snap Christel in deze
ff plat gezegd, kind kan niet wachten totdat ze kan zuipen en neukenquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik keek niet veel, dus een echt oordeel kan ik niet over haar vellen, maar wat ik gezien heb, hangt ze nog erg in Utopia1, dus ik vraag me af, als die situatie nog lang duurt, of ze het zal redden. Volgens mij had ze er andere ideeën over
ja, en dat wordt afgedaan als aanstellerij, hier ook, maar ik zou dat ook willen, meer diepgangquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hmm ja miss heb ik te weinig gekekenChristel wou meer diepgang toch?
Ja dat...ik heb dat gevoel ook..maar dat heb ik bij al die vrouwen..quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ff plat gezegd, kind kan niet wachten totdat ze kan zuipen en neuken
Christel ook?quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat...ik heb dat gevoel ook..maar dat heb ik bij al die vrouwen..
we gaan het zien als er een andere sterke persoonlijkheid (vrouw dan wel) binnenkomt miss word ze dan rustigerquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja maar het slaat als een tang op een varken
eerst hing ze als een peuter om het been van Chris, maar Sanne is er nu, en die vertrouwt ze echt, schiet mij maar lek, vals krengquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
we gaan het zien als er een andere sterke persoonlijkheid (vrouw dan wel) binnenkomt miss word ze dan rustigerof wellicht heeft ze last van controlefreak trekjes (aanname) maar kan zomaar
ja begrijp haar ook wel, maar dat is wel lastig ja voor haar. Hoeveel schik je je dan naar andere toe en als je nier echt overeenkomsten met andere hebt kan eenzaam maken. Maar de groep is nog niet compleet alles is nog mogelijk 😎quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, en dat wordt afgedaan als aanstellerij, hier ook, maar ik zou dat ook willen, meer diepgang
dat, ik hoop op een gelijkgestemde voor Chris, mag haar echtquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja begrijp haar ook wel, maar dat is wel lastig ja voor haar. Hoeveel schik je je dan naar andere toe en als je nier echt overeenkomsten met andere hebt kan eenzaam maken. Maar de groep is nog niet compleet alles is nog mogelijk 😎
soort zoekt soortquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eerst hing ze als een peuter om het been van Chris, maar Sanne is er nu, en die vertrouwt ze echt, schiet mij maar lek, vals kreng
Ja dat is waar!quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik kijk niet de hele dag nog, weinig tijd, maar de ochtend vind ik wel leuk
maar ja zal wel weer uitersten gecast zijnquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat, ik hoop op een gelijkgestemde voor Chris, mag haar echt
als je ht zo in het geloof zoekt, ben je bij mij sowieso behoorlljk labielquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
soort zoekt soortik vind ze beide beetje labiel overkomen
ik moet ook mijn mening bijstellen wat betreft chris,ik vond haar in het begin een vreemd mens,maar ik kan haar steeds meer waarderen,heb ik ook met mike.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat, ik hoop op een gelijkgestemde voor Chris, mag haar echt
ja, ik moest mijn mening bijstellen ook, wat Mike betreft, fijn jongquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:56 schreef krabje het volgende:
[..]
ik moet ook mijn mening bijstellen wat betreft chris,ik vond haar in het begin een vreemd mens,maar ik kan haar steeds meer waarderen,heb ik ook met mike.
niks mis met geloof ieder zijn ding, maar miss is ze zoekendquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als je ht zo in het geloof zoekt, ben je bij mij sowieso behoorlljk labiel
Ik geef jullie gelijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, ik moest mijn mening bijstellen ook, wat Mike betreft, fijn jong
ligt er een beetje aan waar je bent opgegroeid ook, maar bij haar heb ik echt het idee dat het een religekkie isquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niks mis met geloof ieder zijn ding, maar miss is ze zoekendze is wel jong dan denk ik ja zonde leef een beetje geloof is dan wel een deel van je identiteit maar dat hoeft niet heel je identiteit te zijn. Maarja
weet niet wat haar doel daar is?
ja ik ook hahahahaha, gekke ouwequote:Op donderdag 7 juni 2018 08:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik geef jullie gelijkMaar ik heb dat ook met John, die overschreeuwer vind ik soms wel grappig..
john doet me aan Ron denken. Extreem nuchter doet beetje nors ook eigenwijs maar volgens mij wel lief als het erop aankomt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ik ook hahahahaha, gekke ouwe
Zeker..en is betrokken ook bij de mensen...Beetje overbezorgd somsquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:59 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjon heeft het hart wel op de goede plek
quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zeker..en is betrokken ook bij de mensen...Beetje overbezorgd somseen lieverd..
of juist net het geloof gevonden na een wilde periodequote:Op donderdag 7 juni 2018 08:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan waar je bent opgegroeid ook, maar bij haar heb ik echt het idee dat het een religekkie is
precies dat bedoelde ikquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of juist net het geloof gevonden na een wilde periodealles kan
ben benieuwd niemand is roomser dan de paus daarquote:
ja al die foute grappen, geweldigquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
John is eigenlijk best wel grappig...als hij met de mannen werkt hebben ze meestal lol.
Sanne "zijn die handschoenen van mij"..John: Nee, van Juni
Silvo: pindakaas plakt zo John: ja, smeerkaas plakt ook
Ja precies, wat doen die twee eigenlijk de hele dag?quote:
Het is leuk voor een paar dagen, maar dan is het niet vernieuwend meer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eerlijk dat vind ik juist de charme hebben nu functioneren ze nog als groep met een gezamenlijk doel en heb je minder aparte eilandjes. Nu is het nog allemaal heel gezapigheeft wel wat en ze praten iig nog geïnteresseerd met elkaar
de mannen vinden haar (jessie) een bikkel, ik zie het nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja precies, wat doen die twee eigenlijk de hele dag?
Ik heb nog niet echt een oordeel over de mensen daar, op een of andere manier doen ze me niets.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, ik moest mijn mening bijstellen ook, wat Mike betreft, fijn jong
Ja dat is waar. Had ook meer bouwsels verwacht. De basisdingen die ze dan zelf maken (tafel, bankje etc) en die tent waarin ze slapen ook meer geüpgradedquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is leuk voor een paar dagen, maar dan is het niet vernieuwend meer.
Ze doen hun best en dat is leuk om te zien, maar er komt niet echt schot in zeg maar.
Ben benieuwd naar zaterdag. Hoeveel fans zullen er komen.
beide , ze versterken elkaar, en hun goal is Chrisquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:10 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind vooral Sanne een nare meid. Ik erger me vreselijk aan haar.
Ik lurk vaak even mee hier en dan weet je genoeg .quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:58 schreef Poezewoes het volgende:
Maar ik geef nog niet op, lees meer hier dan dat ik kijk.
Ik zou daar voor geen prijs gaan zitten zelf!
Boyd zeker gedaan😊quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:12 schreef cobain1994 het volgende:
Gm
Wat een mooie tattoo...Zwarte vlek..
[ afbeelding ]
Yabba dabba dooooo...quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:13 schreef Geraldb het volgende:
het is net een aflevering van de flintstones.
Ja, die tent moet haast te krap worden als er nog een paar bij komenquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Had ook meer bouwsels verwacht. De basisdingen die ze dan zelf maken (tafel, bankje etc) en die tent waarin ze slapen ook meer geüpgraded
Voorlopig krijgen we stenen leggen te zien.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Had ook meer bouwsels verwacht. De basisdingen die ze dan zelf maken (tafel, bankje etc) en die tent waarin ze slapen ook meer geüpgraded
daar heb ik ook geen problemen mee,ik hoop dat er weer wat ouderen in komen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik geef jullie gelijkMaar ik heb dat ook met John, die overschreeuwer vind ik soms wel grappig..
quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:13 schreef magnaal het volgende:
Mijn dochter schijnt te denken, dat we morgen naar Utopia gaan, dit spreekt haar meer aan blijkbaar, dan 1..We liepen gisteren bij Action en ze zag zoveel, wat ze mee zou nemen om te ruilen..
OT Het ochtendgesprek is gaande...
Ik ga niet naar Utopia hoor
dat zijn reacties uit pure geilheid van de heren.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:39 schreef Bramenstruik het volgende:
ik snap niet dat die mannen Jessie zo'n bikkel vinden, ik vind haar vrij nutteloos
alles is mis aan het geloof.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niks mis met geloof ieder zijn ding, maar miss is ze zoekendze is wel jong dan denk ik ja zonde leef een beetje geloof is dan wel een deel van je identiteit maar dat hoeft niet heel je identiteit te zijn. Maarja
weet niet wat haar doel daar is?
Tegenwoordig schijnt het normaal te zijn. Ik vind het ook afgrijselijk.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:20 schreef goldback het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat je dit als mens kan en laat doen.
helaas wel, vind het lelijk en vies staan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:25 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijnt het normaal te zijn. Ik vind het ook afgrijselijk.
Ik vond die hand van vlinder , de roos wel erg mooi staanquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:27 schreef goldback het volgende:
[..]
helaas wel, vind het lelijk en vies staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
alles draait om dat kutkindquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:27 schreef Hagenesie het volgende:
Toch wel lullig dat ze het alleen over Jessie haar verjaardag hebben. Sanne is jarig geweest. Heeft kaarsjes meegebracht om haar verjaardag te vieren maar daar denken ze niet aan.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:49 schreef PTLe het volgende:
we zitten nu in een kinder programma Het Zand kasteel![]()
[ afbeelding ]
ik geloof welquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:05 schreef lonneberga het volgende:
Is die groene broek van Christel al een keer gewassen?
Is ook al zo vlug als dikke stront!quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:03 schreef lonneberga het volgende:
[..]
doet dit nog wat?
Ah ik zie het al,niets gezegd.
door een theezeef.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is ook al zo vlug als dikke stront!
misschien doen ze dat wel, dat stinkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:22 schreef spapaars het volgende:
Ben er bijna van overtuigd dat die hangdouche daar voor de show hangt.
Af en toe gooit er 1 een paar druppels over zich heen , en dat is het.
Die hebben gewoon gelegenheid zich te douchen buiten beeld, anders zouden ze nu ontzettend stinken.
Vanávond pas. Ze kunnen lekker lui doen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:22 schreef kaatje50 het volgende:
Kom mensen, doorwerken. Vanmiddag gaat het regenen
Oh, alleen hier dan vanmiddag alquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanávond pas. Ze kunnen lekker lui doen.
Mike heeft zich gisteren uitgebreid gedoucht hoor,en Adriaantje heeft zich gewassen in de vijver.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:22 schreef spapaars het volgende:
Ben er bijna van overtuigd dat die hangdouche daar voor de show hangt.
Af en toe gooit er 1 een paar druppels over zich heen , en dat is het.
Die hebben gewoon gelegenheid zich te douchen buiten beeld, anders zouden ze nu ontzettend stinken.
En er niet over praten?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
misschien doen ze dat wel, dat stinken
Het is live tv/streams, niet geur tv/streams
quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mike heeft zich gisteren uitgebreid gedoucht hoor,en Adriaantje heeft zich gewassen in de vijver.
gmquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mike heeft zich gisteren uitgebreid gedoucht hoor,en Adriaantje heeft zich gewassen in de vijver.
GM.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Zelfs hand in de broek en 'n handwasje gedaan.... daarna water gefilterd en thee gezet
quote:
nee ik zou ook niet zo maar tegen iemand zeggen je stinkt, zeker met de wetenschap dat ik zelf misschien net zo stinkquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
En er niet over praten?
Er liepen mensen onlangs daar rond, en dat was op de streams te zien, maar de bewoners reageerde totaal niet, gewoon een stukje acteerwerk dus.
Daarom denk ik dat er meer gebeurt buiten beeld dan wij weten.
praat veel onzinquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:31 schreef kaatje50 het volgende:
Hoe is het met die Silvio. Voert hij wel wat uit, of alleen klagen en zitten?
We hebben het over douchenquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe is er hier dat met dat wc? waar maken de erin? ik snap dat niet is dat en grote pot?
Heerlijk is datquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:32 schreef b_engeltje het volgende:
Als het vanavond gast regenen daar zou ik lekker gebruik van maken
Tis toch bloedje heet, dus lekker in me bikini in de regen staan, beetje zeep erbij ..gratis douche
Je volgt al dagenlang het poepgedrag van de bewonersquote:
dat is geen pot, dat is wat anders en mijn vraag heeft niet met poep te doenquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Je volgt al dagenlang het poepgedrag van de bewoners
Waarom dan nu vanmorgen, zonder aanleiding, nog een keer beginnen over de grootte van de pot ?
Heb je nou zelf nog steeds niet door dat jouw poep fascinatie ontzettend vervelend begint te worden?
Moet ondertussen een smerige beerput zijn.quote:
wat bedoel je dan mario?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is geen pot, dat is wat anders en mijn vraag heeft niet met poep te doen
Ze kunnen van die kistjes ook 'n kippenhok maken (nachtverblijf)quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:43 schreef b_engeltje het volgende:
Als ze nu die kistjes op elkaar stapelen en bevestigen
Hebben ze en een soort van aanrecht, en kastruimte en meer ruimte in de tent
Lekker boeiend, je stelt elke keer dezelfde vragen..quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
of dat en sinkgruve is over wat ze hangen?
waarom ze hebben geen kippequote:Op donderdag 7 juni 2018 10:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze kunnen van die kistjes ook 'n kippenhok maken (nachtverblijf) [ afbeelding ]
ging toch om appel?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sil kan niet tegen pindakaas.Hij mag een reepje van Sanne ,ging niet van harte.
Kan hij ook niet tegen.quote:
En dat begint behoorlijk irritant te worden.....quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker boeiend, je stelt elke keer dezelfde vragen..
Nu weten we het wel Mario, over de pot en de ontlastingsrituelen. Laten we het daar niet de godganse dag over hebben. Ik geef toe, er is verder niet veel te beleven, maar doe toch maar wat minder poep en pies.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe is er hier dat met dat wc? waar maken de erin? ik snap dat niet is dat en grote pot?
quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat begint behoorlijk irritant te worden.....
Gm all....Ze hebben er warm weer bij.....Te warm
dat is niet mijn vraag,ik wollt nur weten of daat en watergat is en dat is irritant?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu weten we het wel Mario, over de pot en de ontlastingsrituelen. Laten we het daar niet de godganse dag over hebben. Ik geef toe, er is verder niet veel te beleven, maar doe toch maar wat minder poep en pies.
Hey kanjer, dat zeker, maar voor de bewoners is het afzien lijkt mij.....Vinden wij dat erg....NEU...quote:
Ik denk dat het ze zwaar gaat tegenvallen.quote:
Van mij part smelten zequote:Op donderdag 7 juni 2018 10:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hey kanjer, dat zeker, maar voor de bewoners is het afzien lijkt mij.....Vinden wij dat erg....NEU...
Je begrijpt best wat ik bedoel. Beetje minder met de poep en pies en naar de bekende weg vragen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet mijn vraag,ik wollt nur weten of daat en watergat is en dat is irritant?
Is geen vraag aan hun, maar hierquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe zouden zij dat moeten weten?
Lijkt mij de er niets is te boeken bij de holbewoners.
te veel,het zullen de geijkte schuimpjes wel zijn.quote:
Arac.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:57 schreef lonneberga het volgende:
[..]
te veel,het zullen de geijkte schuimpjes wel zijn.
Verwacht veel rollators en scootmobielen.
En Arac.![]()
Dat weet ik eigenlijks niet, schuimpjes zullen nu ook nog wel graag dit willen zien etcquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ze zwaar gaat tegenvallen.
En korte pittige kapsels en klotsende armen...quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:57 schreef lonneberga het volgende:
[..]
En Arac.![]()
Misschien wordt Eric ook wel inwonerquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:57 schreef lonneberga het volgende:
[..]
En Arac.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En korte pittige kapsels en klotsende armen...
En hoe zouden wij dat moeten weten?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is geen vraag aan hun, maar hierNou mensen kunnen een rondleiding krijgen en zelf gemaakte dingen kopen of dingen ruilen
OMG pielemosie schoon gemaakt , en dan drinken we dat gewoon maar weer alhoewel eerst zuiverenquote:
Nou omdat er ook genoeg schuim volk liep in Uto1, dus zullen wel dezelfde zijn die hier ook heen gaan of nieuwe schuimquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
En hoe zouden wij dat moeten weten?![]()
Er zullen er genoeg zijn is mijn vermoeden.
En ze nemen allemaal wat extra's mee,en dat is ook mijn vermoeden.
En anders propt de regie wel wat in de armen van de bezoekersquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
En hoe zouden wij dat moeten weten?![]()
Er zullen er genoeg zijn is mijn vermoeden.
En ze nemen allemaal wat extra's mee,en dat is ook mijn vermoeden.
het is ook best wel warm en benauwd.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat begint behoorlijk irritant te worden.....
Gm all....Ze hebben er warm weer bij.....Te warm
Het zal een feest van de herkenning worden.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou omdat er ook genoeg schuim volk liep in Uto1, dus zullen wel dezelfde zijn die hier ook heen gaan of nieuwe schuim
jij denk dat die vissen met ern zwemluier om zwemmen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
OMG pielemosie schoon gemaakt , en dan drinken we dat gewoon maar weer alhoewel eerst zuiveren
Leuk dan is het elke dag pasen daar, eieren zoeken op 1 hectarequote:Op donderdag 7 juni 2018 11:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
eerst kippe dan een hok
Kippen hoeven niet perse opgehokt
Dan heb je gewoon vrije kippen
In Survivor hadden ze een touwtje om de poot van een kip gedaan. Die kip had daar totaal geen last van en liep lekker rond te pikken in zijn eigen bewegingsruimtequote:Op donderdag 7 juni 2018 11:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leuk dan is het elke dag pasen daar, eieren zoeken op 1 hectare
quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die staat al met z'n camper op de parkeerplaats
nee dat is toch duidelijk anders was er stromend water en hoeven ze niet uit die vijver te drinkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet mijn vraag,ik wollt nur weten of daat en watergat is en dat is irritant?
hebben ze tijdverdrijfquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leuk dan is het elke dag pasen daar, eieren zoeken op 1 hectare
Ik leg het je nog een keer uit , het is een vet put en in een vet put zit een overslag , maar met al het papier wat er in gaat raakt het verstop , en als de vet put niet meer op de waterleiding is aan gesloten , dan gaan ze op een gegeven moment problemen krijgen, dan gaat alles omhoog komen , ik weet dit omdat ik vrienden heb met een friet tent , . En een vet put moet met regelmaat geleegd schoon gespoeld worden , maar ze komen er wel achter verder reageer ik niet .quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
Duidelijk verhaalquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik leg het je nog een keer uit , het is een vet put en in een vet put zit een overslag , maar met al het papier wat er in gaat raakt het verstop , en als de vet put niet meer op de waterleiding is aan gesloten , dan gaan ze op een gegeven moment problemen krijgen, dan gaat alles omhoog komen , ik weet dit omdat ik vrienden heb met een friet tent , . En een vet put moet met regelmaat geleegd schoon gespoeld worden , maar ze kome er wel achter verder reageer ik niet .
Redden ze niet voor de open dag.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Nou, ze zijn er voorlopig nog niet met dat pad als het helemaal naar de poort moet.
Hoe op hoor.quote:
en nog een boel stenen ..man man van al die stenen hadden ze ern huisje kunnen bouwen,als ze cement hadden besteld, met zeil als dak boeien dat pad trekken bezoekers maar goeie schoenen aanquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Nou, ze zijn er voorlopig nog niet met dat pad als het helemaal naar de poort moet.
bedankt ,dat weest ik alles niet ik dacht het is en grote panquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik leg het je nog een keer uit , het is een vet put en in een vet put zit een overslag , maar met al het papier wat er in gaat raakt het verstop , en als de vet put niet meer op de waterleiding is aan gesloten , dan gaan ze op een gegeven moment problemen krijgen, dan gaat alles omhoog komen , ik weet dit omdat ik vrienden heb met een friet tent , . En een vet put moet met regelmaat geleegd schoon gespoeld worden , maar ze komen er wel achter verder reageer ik niet .
Je ze zijn niet echt snugger.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en nog een boel stenen ..man man van al die stenen hadden ze ern huisje kunnen bouwen,als ze cement hadden besteld, met zeil als dak boeien dat pad trekken bezoekers maar goeie schoenen aan
quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:11 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wees blij dat je het niet kan ruiken![]()
[ afbeelding ]
nee en ze hebben met takken een brancard gemaakt...kunnen ze ook op die manier bedden makenquote:
is ook komisch dat dit in wood daar zitquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:11 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wees blij dat je het niet kan ruiken![]()
[ afbeelding ]
Een goede droge plek voor het hout zou ook handig zijn. Ze krijgen straks een week regenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee en ze hebben met takken een brancard gemaakt...kunnen ze ook op die manier bedden maken
Lig je in ieder geval van de grond
heeft een legerbasis gestaanquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
is ook komisch dat dit in wood daar zit
En toch wil Adriaan het niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
eerst kippe dan een hok
Kippen hoeven niet perse opgehokt
Dan heb je gewoon vrije kippen
achzoquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heeft een legerbasis gestaan
Gebouwen wat boven de grond stond is neer gehaald, wat onder de grond stond of fundering staat er nog
Haha dat.. maar dan trekt de regen ook in de grond, ook daar waar ze slapen dus dan is alles natquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een goede droge plek voor het hout zou ook handig zijn. Ze krijgen straks een week regen
En die is de baas?quote:
Nee dat niet gelukkig.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En die is de baas?
Ik dacht meeste stemmen gelden, weet ut ook nie meer
ik denk ze moeten wim bellen dat hij met de pumpwagen komtquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heeft een legerbasis gestaan
Gebouwen wat boven de grond stond is neer gehaald, wat onder de grond stond of fundering staat er nog
Had wel gedacht dat die heikneuter die in Utopia 1 kwam vertellen over het Utopia 2 terrein, daar ook wel even een college 'leven in de 'wildernis' zou gaan geven want blijkbaar doen ze niets met de tips die ze vermoedelijk hebben gekregen, voordat ze daar naar binnen gingen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee en ze hebben met takken een brancard gemaakt...kunnen ze ook op die manier bedden maken
Lig je in ieder geval van de grond
o ja want een vega eet ook geen verse eierenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En die is de baas?
Ik dacht meeste stemmen gelden, weet ut ook nie meer
Totaal verkeerde casting in deze fase van het programma.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:19 schreef krabje het volgende:
ik heb zomaar het idee dat die silvio het niet lang uithoud daar
maar ze eten niks wat dierlijk is.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
o ja want een vega eet ook geen verse eieren
Dat heb ik nu nooit begrepen ..zolang er geen haan bovenop zit is het geen bevruchte ei dus geen begin van een nieuw leven
Kippen leggen nu eenmaal eieren ook zonder haan...is volgens mij 100 % natuur product
daar hebben ze voorlopig geen geld voor marioquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk ze moeten wim bellen dat hij met de pumpwagen komt
quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Totaal verkeerde casting in deze fase van het programma.
dat is pechquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
daar hebben ze voorlopig geen geld voor mario
En ze weten het nr van wim niet
Dan eten ze ook geen honing?quote:
Jurriaan,dat had ik ook wel verwacht.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Had wel gedacht dat die heikneuter die in Utopia 1 kwam vertellen over het Utopia 2 terrein, daar ook wel even een college 'leven in de 'wildernis' zou gaan geven want blijkbaar doen ze niets met de tips die ze vermoedelijk hebben gekregen, voordat ze daar naar binnen gingen.
Het is exact dezelfde poort als in 1, maar hij is niet overgeplaatst.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:23 schreef spapaars het volgende:
Die poort is duidelijk tweedehands.
[ afbeelding ]
en gisteren zei hij nog dat het bijna winter was dus ze morsten opschieten met het zaaienquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Wat een gezeur over het weer en de warmte. De zomer is nog niet eens begonnen. En straks gaat het regenen en dan kun je helemaal niets.
En Adriaan lult zichzelf al weer tegen hoor ik nu net...hij wil onderdak maar wil ook stoppen omdat het te warm is....
quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Haha dat.. maar dan trekt de regen ook in de grond, ook daar waar ze slapen dus dan is alles nat
Ze hadden die tent moeten opbouwen daar waar die badkamer tegels liggen..daar zouden ze dan droger liggen
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is exact dezelfde poort als in 1, maar hij is niet overgeplaatst.
Klagen kan ze wel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:29 schreef mazaru het volgende:
Honger... rugpijn... kniepijn.... repenjatters
Welkom in Utopia, waar zelfs je ondergoed niet veilig is.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:28 schreef mazaru het volgende:
Sanne jankt dat 'ze' niet aan 'haar' repen moeten zitten. Die had ze voor zichzelf.
Heb wat close ups gezien maar hij ziet er vrij nieuw uit.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom niet?
Die poort van 1 was al een tijd niet meer te zien omdat het op een afgesloten stuk grond stond.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Welkom in Utopia, waar zelfs je ondergoed niet veilig is.
GM,iets bij haar oor,en net al last van haar knie.En ze is geïrriteerd.quote:
Het gaat om het onnodig en onrechtmatig gebruik van dieren en dierlijke producten an sich. Niet om de al dan niet goede behandeling. Als je zo redeneert (goede behandeling) zou je ook kattenmelk kunnen gaan drinken en hondenvlees kunnen gaan eten, mits goed behandeld.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
o ja want een vega eet ook geen verse eieren
Dat heb ik nu nooit begrepen ..zolang er geen haan bovenop zit is het geen bevruchte ei dus geen begin van een nieuw leven
Kippen leggen nu eenmaal eieren ook zonder haan...is volgens mij 100 % natuur product
de poort was toch van hout...quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom niet?
Die poort van 1 was al een tijd niet meer te zien omdat het op een afgesloten stuk grond stond.
Poort aan het einde van 'de sluis'is altijd zwart geweest.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de poort was toch van hout...
Later kregen ze zon zwarte omdat het gebied afgezet was..
De poort was van staal en daarop hadden ze zwart doek gespannen zodat ze niet naar buitenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de poort was toch van hout...
Later kregen ze zon zwarte omdat het gebied afgezet was..
Dat kan je ook inprincipe ..met een verschil een hond en kat geeft maar heel weinig melk dus ben je meer mer het werk bezig dan dat je product overhoudquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:41 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Het gaat om het onnodig en onrechtmatig gebruik van dieren en dierlijke producten an sich. Niet om de al dan niet goede behandeling. Als je zo redeneert (goede behandeling) zou je ook kattenmelk kunnen gaan drinken en hondenvlees kunnen gaan eten, mits goed behandeld.
http://squatcilla.nl/vegan-wat-is-er-mis-met-eieren/
Het prinsesje moet lekker terug naar Go-- ehh huis.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GM,iets bij haar oor,en net al last van haar knie.En ze is geïrriteerd.
Niet doen, roestig blijven René veel te warm om je zo op te windenquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:21 schreef renevanlaaren het volgende:
doe net de stream aan, nu al de neiging die op 2 op zijn bek te rammen.
wat een figuur kijk net 2 minuten
Veel is zo achterhaald over de eierenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:41 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Het gaat om het onnodig en onrechtmatig gebruik van dieren en dierlijke producten an sich. Niet om de al dan niet goede behandeling. Als je zo redeneert (goede behandeling) zou je ook kattenmelk kunnen gaan drinken en hondenvlees kunnen gaan eten, mits goed behandeld.
http://squatcilla.nl/vegan-wat-is-er-mis-met-eieren/
Detail.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Silvio, de artiesten kunnen wel hun apparatuur meenemen maar er is geen STROOM
Dan nemen ze maar een arregaat mee.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Silvio, de artiesten kunnen wel hun apparatuur meenemen maar er is geen STROOM
Christel wil niet meer toch?quote:
Die voelde zich niet gewaardeerd genoeg geloof ik.quote:
Hij blijft leukquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan nemen ze maar een arregaat mee.
John moet 'n keer z'n snater houden pfffff moeimakertquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:51 schreef mazaru het volgende:
John wil dat de open dag maar tot vier uur duurt.
ik vind john zonder dat ik de stream aan heb en alleen hier lees een ouwe zemelaar wordenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:51 schreef mazaru het volgende:
John wil dat de open dag maar tot vier uur duurt.
Hij kan wel melken. Maar hij werkt wel keihard en klagen hoor je hem ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
John moet 'n keer z'n snater houden pfffff moeimakert
Wel een gouden gozer hoor, hart op de goede plek ook.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind john zonder dat ik de stream aan heb en alleen hier lees een ouwe zemelaar worden
Nee accuwissel voor de 12u entree nieuwe bewonerquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:54 schreef b_engeltje het volgende:
Verzamelen onder de grote boom voor schaduw?
net hoe je het opvat natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan wel melken. Maar hij werkt wel keihard en klagen hoor je hem ook niet
Zal vandaag geen nieuwe komen hoor...morgen pas denk ik.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:54 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Nee accuwissel voor de 12u entree nieuwe bewoner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |