john doet me aan Ron denken. Extreem nuchter doet beetje nors ook eigenwijs maar volgens mij wel lief als het erop aankomt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ik ook hahahahaha, gekke ouwe
Zeker..en is betrokken ook bij de mensen...Beetje overbezorgd somsquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:59 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjon heeft het hart wel op de goede plek
quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zeker..en is betrokken ook bij de mensen...Beetje overbezorgd somseen lieverd..
of juist net het geloof gevonden na een wilde periodequote:Op donderdag 7 juni 2018 08:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan waar je bent opgegroeid ook, maar bij haar heb ik echt het idee dat het een religekkie is
precies dat bedoelde ikquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of juist net het geloof gevonden na een wilde periodealles kan
ben benieuwd niemand is roomser dan de paus daarquote:
ja al die foute grappen, geweldigquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
John is eigenlijk best wel grappig...als hij met de mannen werkt hebben ze meestal lol.
Sanne "zijn die handschoenen van mij"..John: Nee, van Juni
Silvo: pindakaas plakt zo John: ja, smeerkaas plakt ook
Ja precies, wat doen die twee eigenlijk de hele dag?quote:
Het is leuk voor een paar dagen, maar dan is het niet vernieuwend meer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eerlijk dat vind ik juist de charme hebben nu functioneren ze nog als groep met een gezamenlijk doel en heb je minder aparte eilandjes. Nu is het nog allemaal heel gezapigheeft wel wat en ze praten iig nog geïnteresseerd met elkaar
de mannen vinden haar (jessie) een bikkel, ik zie het nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja precies, wat doen die twee eigenlijk de hele dag?
Ik heb nog niet echt een oordeel over de mensen daar, op een of andere manier doen ze me niets.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, ik moest mijn mening bijstellen ook, wat Mike betreft, fijn jong
Ja dat is waar. Had ook meer bouwsels verwacht. De basisdingen die ze dan zelf maken (tafel, bankje etc) en die tent waarin ze slapen ook meer geüpgradedquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is leuk voor een paar dagen, maar dan is het niet vernieuwend meer.
Ze doen hun best en dat is leuk om te zien, maar er komt niet echt schot in zeg maar.
Ben benieuwd naar zaterdag. Hoeveel fans zullen er komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |