O jeetje, dat zie ik niet..quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:19 schreef sjampoeh het volgende:
die sanne heeft een tokkie gezicht ..lijkt me echt een asootje en van god los..ging fout en nu in de here (ofzo)
bij haar moet ik steeds aan Lot denken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:19 schreef sjampoeh het volgende:
die sanne heeft een tokkie gezicht ..lijkt me echt een asootje en van god los..ging fout en nu in de here (ofzo)
Nou die was niet in de here, maar stapte over naar de dame...quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:22 schreef lonneberga het volgende:
[..]
bij haar moet ik steeds aan Lot denken.
qua uiterlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou die was niet in de here, maar stapte over naar de dame...
Ik vind de mannen ook leuker, maar ik denk dat het aantal wel gelijk zal worden, dus komt er wel een vrouw bij misschienquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:29 schreef lonneberga het volgende:
Gaat trouwens wel snel dat binnenstromen van nieuwe bewoners,benieuwd wat er nog meer komt.
niet te veel vrouwen meer please.
Is dat die gelovige ? ow ja ik lees je alquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:19 schreef sjampoeh het volgende:
Goede morgen Poez , ik eigenlijk ook niet , ik kan de streams nog heel gemakkelijk uit zetten ( boeit niet echt )quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:36 schreef Poezewoes het volgende:
Weet nog steeds niet, wat ik van het programma moet vinden
Ik kijk niet de hele dag nog, weinig tijd, maar de ochtend vind ik wel leukquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:36 schreef Poezewoes het volgende:
Weet nog steeds niet, wat ik van het programma moet vinden
ik denk dat de volgende een lesbie isquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:29 schreef lonneberga het volgende:
Gaat trouwens wel snel dat binnenstromen van nieuwe bewoners,benieuwd wat er nog meer komt.
Diversiteit daar ben ik voor, maar niet alleen een lesbo dan...quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik denk dat de volgende een lesbie isvoor de diversiteit 👻
Idd. Ben benieuwd en hoop dat er een type tieneke inkomtquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Diversiteit daar ben ik voor, maar niet alleen een lesbo dan...
Het is weer een zooitje bij elkaar gezochtquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:29 schreef lonneberga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |