Op IMDB staat een review van iemand die vindt dat zij niet kan acteren. Allemaal heel kortaf, nors en wereldvreemd. Dat ze zo een actrice casten voor zo een goede serie.quote:
Weggooi shirts? Gewoon J&J toch voor weggooi shirts?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zat net op de website van Pull & Bear L_L, even voor de zomer wat weggooi shirts, die hebben dus zon achterlijk google script lopen dat de website met 400ms laadt.
Waar zit dat Klein Tilburg ergens?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Baas heeft ze. Begon op 13 nu nog maar 6. En aangezien we niet elke dag criminelen over de vloer hebben, heb je het wel eens over marginale dingen.
Vind J&J niet heel veel aan. Ja joh, ik vind het niks van die shirts waar je overdag de hele dag in zweet langer dan 3 maanden te houden.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weggooi shirts? Gewoon J&J toch voor weggooi shirts?
Richting Gilze over de gilzerbaan, net voor het viaduct kan je naar rechts dat is Klein Tilburg. Zitten ook rendieren enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar zit dat Klein Tilburg ergens?
Heb jij vaak plakkaten? Van die volledige plakken met zweet?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vind J&J niet heel veel aan. Ja joh, ik vind het niks van die shirts waar je overdag de hele dag in zweet langer dan 3 maanden te houden.
Ligt eraan man. Soms wel soms niet. Jij?quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij vaak plakkaten? Van die volledige plakken met zweet?
Ook wel een ja. Daarom vaak wit of zwart aan als ik de hele dag volle bak in de zon moet staan. Binnenkort weer '90s party in Leijpark.quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt eraan man. Soms wel soms niet. Jij?
Ik zie altijd dat daar nog 600 kaarten voor zijn. Is dat nooit zo druk?quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook wel een ja. Daarom vaak wit of zwart aan als ik de hele dag volle bak in de zon moet staan. Binnenkort weer '90s party in Leijpark.
25k man vorig jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zie altijd dat daar nog 600 kaarten voor zijn. Is dat nooit zo druk?
Oh wow.quote:
Niets mis mee ook voor een kind van de negentiger jaren.quote:
Wat gaan jullie doen dan? Breedbeeld tv kijken? Walkman luisteren?quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets mis mee ook voor een kind van de negentiger jaren.
Ik dacht dat het om meer geld voor minder werkdruk ging en niet meer salaris.quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:31 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)et-voorbij~a47ca3cf/
Walgelijk
Dat jojo zichzelf nog in de spiegel durft aan te kijken.
Sorry ik werkquote:Op donderdag 7 juni 2018 02:15 schreef Monopoly het volgende:
Corinthians - Santos , mooie pot om te zien. 12:40 gespeeld 0 - 0.
Mocht u nog wakker zijn, aanrader!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |