Spijt dat hij gepakt is ja.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:47 schreef noodgang het volgende:
Volgens mij is wel duidelijk dat TS ook spijt heeft van zijn actie.
Als ik jou was zou ik het inderdaad gewoon even afwachten, misschien heb je geluk!
WAT?!?!?!quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:13 schreef noodgang het volgende:
We zijn het allemaal wel eens dat het stom is om met alcohol op in de auto te stappen (TS ook). Dat is dus wel duidelijk nu.
Maandag dronk hij bijna niet,quote:
Dit gaat via de OVJ en een strafrechtszaak. Je krijgt van de politie/plaatsvervangend ovj, wel een papiertje mee waarop de datum en locatie van de rechtszaak staan. Maar dat zal TS ook wel vergeten zijn. Alcohol tast het geheugen en de cognitieve functies aan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:30 schreef Tinos85 het volgende:
Heb je niet die avond gelijk al een boete en invorderingstermijn gekregen? Heb ook wel gehoord dat sommigen gelijk een boetebedrag enzo te horen kregen.
Ja ik kan me voorstellen dat TS met 1000 ugl niet alles meer weetquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:38 schreef blomke het volgende:
[..]
Dit gaat via de OVJ en een strafrechtszaak. Je krijgt van de politie/plaatsvervangend ovj, wel een papiertje mee waarop de datum en locatie van de rechtszaak staan. Maar dat zal TS ook wel vergeten zijn. Alcohol tast het geheugen en de cognitieve functies aan.
nee ik ook, maar mijn reactie werd weggehaaldquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:39 schreef blomke het volgende:
Ben ik nou de enige die woest achter z'n computer zit …...
Dat ik de woede heel goed begrijp en persoonlijk ook vind dat je goed gestraft moet worden voor zulke overtredingen. En dat dit ook wel duidelijk is geworden in dit topic tot nu toe.quote:
Nee hoor, zeker niet naarmate de alcoholische aap steeds verder uit de mouw komtquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:39 schreef blomke het volgende:
Is geen overtreding, is een misdrijf. Off topic, ik kap op dit forum, voordat m'n bloeddruk door het plafond schiet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:41 schreef noodgang het volgende:
Dat ik de woede heel goed begrijp en persoonlijk ook vind dat je goed gestraft moet worden voor zulke overtredingen.
Je bedoelt: nog nooit gepakt als je giga veel gedronken had.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:07 schreef Baso95 het volgende:
[..]
aannames zijn dodelijk he. Ik heb deze fratsen nog nooit uitgehaald. Heb vaker gereden met wat gedronken maar niet zo extreem.
Nee, heb nog nooit met zo'n hoeveelheid op gereden.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je bedoelt: nog nooit gepakt als je giga veel gedronken had.
Volgens mijn advocaat zou er wel iets zichtbaar moeten zijn in het politiesysteem. Er is werkelijk waar niks maar dan ook niks te zien in het hele systeem van mijn aanhouding.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:30 schreef Tinos85 het volgende:
Alcoholdingen gaan buiten het reguliere politiesysteem om, dit omdat het dan sneller bij het CVOM is. Als je dan op het politiebureau vraagt hoe het ervoor staat en daar kijken ze in het reguliere systeem dan staat daar inderdaad nog niks.
Je gaat waarschijnlijk vanzelf bericht krijgen van het CVOM. Heb je niet die avond gelijk al een boete en invorderingstermijn gekregen? Heb ook wel gehoord dat sommigen gelijk een boetebedrag enzo te horen kregen.
Moet ik je (helaas) gelijk in geven. Weet niet alles meer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:39 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja ik kan me voorstellen dat TS met 1000 ugl niet alles meer weet
Nee, je bent niet de enige. Ik hoop dat TS keihard nat gaat hier. Het is asociaal huftergedrag en TS verdient een forse boete + langdurige invordering van het rijbewijs. Daar ga ik enorm hard voor duimen in ieder geval.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:39 schreef blomke het volgende:
het spijt me enorm.. verschrikkelijk..quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:30 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
rijden met drank op ook, meestal niet voor de drankrijder zelf maar voor de nietsvermoeednde fietser. Helaas kan ik er over mee praten omdat ik een goede vriend ben verloren door een drankrijder.
Nee dat zijn ze niet... maar jouw gedrag ...quote:
Dat ook inderdaad. Baal als een stekkerquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee dat zijn ze niet... maar jouw gedrag ...
Ja vast.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:09 schreef Baso95 het volgende:
[..]
het spijt me enorm.. verschrikkelijk..
Heb deze enkel om advies gevraagd betreft het feit dat ik niet bekend ben bij de politie, waarom dit is en hoe verder.quote:
Waarom niet?quote:
Want een fout in t verkeer is hetzelfde als meerdere malen met drank op achter het stuur. Lekkere vergelijking man, echt. On point.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:33 schreef Justinn het volgende:
De moraalridders zijn ook weer aangekomen hoor."woest achter de pc zitten", alsof je zelf heilig bent en nooit fouten maakt (in het verkeer). Kijk zelf es in de spiegel.
Dankje Justinn, wat ik dacht. Niet dat het wegneemt wat ik gedaan heb.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:33 schreef Justinn het volgende:
De moraalridders zijn ook weer aangekomen hoor."woest achter de pc zitten", alsof je zelf heilig bent en nooit fouten maakt (in het verkeer). Kijk zelf es in de spiegel.
Als dit de eerste keer is dat TS hierop wordt bestraft, kan een advocaat helpen om de strafmaat omlaag te brengen.
Luister, heb nog nooit zo bezopen achter t stuur gezeten. Vele hebben vast wel eens gereden en bij zichzelf nagedacht van oeh heb wel een paar biertjes te veel op, niet slim. Dat is mij ook overkomen. Maar zondag was gewoon belachelijk, weet ik.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Want een fout in t verkeer is hetzelfde als meerdere malen met drank op achter het stuur. Lekkere vergelijking man, echt. On point.
Afhankelijk van de mate van opzet zijn vergelijkingen meer dan prima. De onderbuikgevoelens gaan hier volledig los op drankgebruik en ts wordt veroordeeld alsof hij 5 kinderen heeft doodgereden. Eerder dit jaar was er ook al een pareltje van een topic om iets vergelijkbaars.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Want een fout in t verkeer is hetzelfde als meerdere malen met drank op achter het stuur. Lekkere vergelijking man, echt. On point.
Ik kan me van mezelf in ieder geval geen enkel geval bedenken waarin ik met zoveel opzet gevaarlijk heb gereden als wanneer men met alcohol achter t stuur kruipt. Zou me niks verbazen als voor de andere 'moraalridders' in dit topic hetzelfde geldt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:41 schreef Justinn het volgende:
[..]
Afhankelijk van de mate van opzet zijn vergelijkingen meer dan prima. De onderbuikgevoelens gaan hier volledig los op drankgebruik en ts wordt veroordeeld alsof hij 5 kinderen heeft doodgereden. Eerder dit jaar was er ook al een pareltje van een topic om iets vergelijkbaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |