Hiiiiquote:Op woensdag 6 juni 2018 06:25 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen mevrouw.
Vandaag wel meer dan 3 uurtjes geslapen ?
O hopelijk houd je het vol dan. Hele nacht aan voorem gewerkt?quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:09 schreef I. het volgende:
[..]
Niet geslapenWas gisteren pas heel laat wakker, dus sla een nachtje over.
Grotendeels welquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O hopelijk houd je het vol dan. Hele nacht aan voorem gewerkt?
Ik had me gisteren aangemeld. Klopt het dat je geen bevestigingsmail krijgt dan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:22 schreef I. het volgende:
[..]
Grotendeels welHeel wat lastige problemen tegengekomen, gelukkig wel weg weten te werken.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik had me gisteren aangemeld. Klopt het dat je geen bevestigingsmail krijgt dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Okay top. Dan is de aanmelding waarschijnlijk gewoon geluktquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:30 schreef I. het volgende:
[..]
KloptHeb daar nog geen mail voor opgesteld, maar wil dat straks nog wel gaan nasturen. Dus wanneer het bijna tijd is dat er getest kan worden, kun je een mailtje verwachten.
Daar ga ik wel van uitquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay top. Dan is de aanmelding waarschijnlijk gewoon gelukt
quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:43 schreef noodgang het volgende:
Zo, weer lekker binnen zitten op deze zonnige dag
Ik ben ambtenaar, ik kijk constant naar iets wat niet werktquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:46 schreef I. het volgende:
Net een half uur zitten kijken waarom iets niet werkte, blijkt dat ik constant naar het verkeerde onderdeel keek
Wat een held ben ik toch.
Mooi werkquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar, ik kijk constant naar iets wat niet werkt
quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mijn collega's? Nee, geen beginnen aan
vanmiddag op zwembad chillen, dan vind ik het prima.quote:
Ik had niet anders verwacht.quote:
Chillquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
vanmiddag op zwembad chillen, dan vind ik het prima.
En zuipen.quote:
Die poppetjes lolquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:27 schreef noodgang het volgende:
Ohw, het was toch een stuiptrekking
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze oefenen voor een toneelstuk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:27 schreef noodgang het volgende:
Ohw, het was toch een stuiptrekking
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan wel plat op je buik in het water terecht komen he. Zodat je bloedrood het water weer uitkomtquote:
Jep en dan met een halve liter gewoon lekker in de volle zon gaan liggenquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:47 schreef I. het volgende:
[..]
En dan wel plat op je buik in het water terecht komen he. Zodat je bloedrood het water weer uitkomt
quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zuipen op het zwembad als een ekte tokkie
Preciesquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep en dan met een halve liter gewoon lekker in de volle zon gaan liggen
quote:
zo jaag je mensen wel weg, slimquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:51 schreef noodgang het volgende:
Lekker Fransje Duijts door de speakers erbij
mag niet.quote:
Hey nootjequote:Op woensdag 6 juni 2018 08:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ben ook van plan om te gaan zwemmen vandaag 😎
als mensen wat zeggen gewoon gaan schreeuwen en een powermove doen net niet toeslaan maar doen alsof 👻quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geen schijt aan de regels hebben als tokkie
ik ben een slechte tokkie.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geen schijt aan de regels hebben als tokkie
ja zekerrrrquote:
Ik ga met jou mee goed?quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:59 schreef I. het volgende:
Boomstammetjes mee, houtbijltje mee, partytentje mee, varkentje mee, spit mee. Party bij het zwembad
Fustje mee.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:59 schreef I. het volgende:
Boomstammetjes mee, houtbijltje mee, partytentje mee, varkentje mee, spit mee. Party bij het zwembad
En waar heb je zin in? Of nog geen idee?quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja zekerrrrzin in lekker eten dat is de doelstelling van vandaag om dat te gaan doen en halen 👻😜
nu dan kunnen we nog een afterparty houden (meestal gaat dat mis dan) 😎👻quote:
gezond lekker,quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En waar heb je zin in? Of nog geen idee?
Afterparty'squote:Op woensdag 6 juni 2018 09:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nu dan kunnen we nog een afterparty houden (meestal gaat dat mis dan) 😎👻
me2quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Afterparty's![]()
Ik hou wel van een uit de hand gelopen after party
Totally agree. Maar die afterparty in Milheeze laatst die was wel echt uit de hand gelopen 😲quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
me2Haha. Eerlijk die zijn vaak het leukst toch?
o ja dat was erg... worst case scenarioquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Totally agree. Maar die afterparty in Milheeze laatst die was wel echt uit de hand gelopen 😲
Haha. Nog 11 minuutjesquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:10 schreef LCMS het volgende:
ja hoor, die vervelende gans staat weer boven me
Is wel heftig idd zoiets ja. Wat was nou uiteindelijk de doodsoorzaak van die gast?quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o ja dat was erg... worst case scenario
Sorry...ik zal me even op de achtergrond houdenquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:14 schreef LCMS het volgende:
[..]
oké, vanaf nu mogen jullie 11 minuten niet posten
te hard gegaan? Of noodlottig ongeluk? Geen ideequote:Op woensdag 6 juni 2018 09:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is wel heftig idd zoiets ja. Wat was nou uiteindelijk de doodsoorzaak van die gast?
Vergiftigde drugs? ( dubbelzinnig)
Ah, ja gelijke score dus zal hij wel afwisselenquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:17 schreef Already_in_use het volgende:
Huh wat raar. Net toen ik keek stond Guus boven jou LCMS, en nu PrisTheShiz ineens
Bedanktquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:33 schreef Already_in_use het volgende:
Zooo alstublieft![]()
Nu wil ik weer punten scoren
Of ze is al naar het zwembadquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:47 schreef I. het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Nootje dat ze nog steeds stil moet zijn
yassss 🕺🏿 Aint no party like a borrelnootje PARTEEEYquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:55 schreef Already_in_use het volgende:
Ah gelukkig. Zonder nootjes geen party
Wat tederquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik krijg nu warme gevoelens van binnen.
Yeuhjjjjj whoop whoopquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
yassss 🕺🏿 Aint no party like a borrelnootje PARTEEEY
Ze zijn je gegund!quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik krijg nu warme gevoelens van binnen.
Thanx gurl! Jij met lekker etenquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ben beetje druk sorry ik ga even jullie verlaten. Goede gezegende dag gewenst veel plezier met zwemmen aiu 🕶
Bolken is forever, jeweetog.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Fuck bolken, gunnen is het nieuwe bolken 😎🙌
Op één of andere manier denk ik altijd aan een middeleeuwse guillotine als jij dat zegt...quote:
Verknipte geest danquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Op één of andere manier denk ik altijd aan een middeleeuwse guillotine als jij dat zegt...
Zeker.quote:
dankjewel lieve schat 🍷👌quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Thanx gurl! Jij met lekker eten
🍔🍔🍔🍔
uur of één.quote:
Da's niet gezond hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:21 schreef noodgang het volgende:
Jeetje, ik was gewoon zeker een uur aan het werk
De rest van de dag maar even pauze nemen hoor
Hahahahaquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ga me ook ziek melden denk ik. Voel me lichtelijk overspannen nu
Zou ik ook doen inderdaad. Niet best.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ga me ook ziek melden denk ik. Voel me lichtelijk overspannen nu
quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:24 schreef noodgang het volgende:
Er zit een vlieg op mn kantoor, ik denk dat ik de rest van de dag wel bezig ben
Je krijgt er een netje bij zodat het vangen van de spray wat makkelijker isquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moet je die spray dan ook nog eerst gaan vangen?
Ah dat is wel aardig. Wel een gedoe joh, die vliegende sprayquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je krijgt er een netje bij zodat het vangen van de spray wat makkelijker is
Nu al?quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:46 schreef LCMS het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAR
gezond.quote:
kan jij mijn topic verplaatsen? Het staat verkeerdquote:
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan jij mijn topic verplaatsen? Het staat verkeerd
Ik neem aan naar CUL aangezien je mn bamipost quote?quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan jij mijn topic verplaatsen? Het staat verkeerd
nee nee neequote:Op woensdag 6 juni 2018 11:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik neem aan naar CUL aangezien je mn bamipost quote?
Haha, dan zou het nu goed moeten zijnquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee nee neein tv heb ik een topic aangemaakt die naar muziek moet 👻
Dankjewel! Dat ging met een noodgang 👌😎👏quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha, dan zou het nu goed moeten zijn
Jep, ik heb hem heel snel achter op de fiets zelf naar MUZ gebrachtquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankjewel! Dat ging met een noodgang 👌😎👏
Er zouden meer mensen zoals jou moeten zijn. 👯 Never forget nooit te breken 👻quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, ik heb hem heel snel achter op de fiets zelf naar MUZ gebracht
quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Er zouden meer mensen zoals jou moeten zijn. 👯 Never forget nooit te breken 👻
quote:
Die zijn er ook vast wel. Het is ook in poedervorm verkrijgbaarquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Eigenlijk moeten er cafeïne injecties zijn
Ik heb ze nog niet gezienquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die zijn er ook vast wel. Het is ook in poedervorm verkrijgbaar
burpquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens tafeletiquette dan. In Azië weer wel
Zat eens bij de quest dacht ik.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die zijn er ook vast wel. Het is ook in poedervorm verkrijgbaar
Als het gesmaakt heeft is het goedquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mwa, vind het af en toe wel lekker, nu lag er wat in de kantine. Prima te doen.
Daar heb je gelijk in. Ik bedoelde eigenlijk dat ik geen baan heb behalve mijn dochters groot brengenquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Je hebt 2 dochters toch dus dat kan nooit
Belangrijkste baan en eentje die het meeste voldoening brengt. En zwaarder dan watvoor baan dan ook.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik bedoelde eigenlijk dat ik geen baan heb behalve mijn dochters groot brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |