Hiiiiquote:Op woensdag 6 juni 2018 06:25 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen mevrouw.
Vandaag wel meer dan 3 uurtjes geslapen ?
O hopelijk houd je het vol dan. Hele nacht aan voorem gewerkt?quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:09 schreef I. het volgende:
[..]
Niet geslapenWas gisteren pas heel laat wakker, dus sla een nachtje over.
Grotendeels welquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O hopelijk houd je het vol dan. Hele nacht aan voorem gewerkt?
Ik had me gisteren aangemeld. Klopt het dat je geen bevestigingsmail krijgt dan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:22 schreef I. het volgende:
[..]
Grotendeels welHeel wat lastige problemen tegengekomen, gelukkig wel weg weten te werken.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik had me gisteren aangemeld. Klopt het dat je geen bevestigingsmail krijgt dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Okay top. Dan is de aanmelding waarschijnlijk gewoon geluktquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:30 schreef I. het volgende:
[..]
KloptHeb daar nog geen mail voor opgesteld, maar wil dat straks nog wel gaan nasturen. Dus wanneer het bijna tijd is dat er getest kan worden, kun je een mailtje verwachten.
Daar ga ik wel van uitquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay top. Dan is de aanmelding waarschijnlijk gewoon gelukt
quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:43 schreef noodgang het volgende:
Zo, weer lekker binnen zitten op deze zonnige dag
Ik ben ambtenaar, ik kijk constant naar iets wat niet werktquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:46 schreef I. het volgende:
Net een half uur zitten kijken waarom iets niet werkte, blijkt dat ik constant naar het verkeerde onderdeel keek
Wat een held ben ik toch.
Mooi werkquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar, ik kijk constant naar iets wat niet werkt
quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mijn collega's? Nee, geen beginnen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |