Lol, en hier waren ze juist aan het klagen over de kumbaya sfeer gisterenquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:19 schreef spapaars het volgende:
Christel is erg verdrietig over, dat er geen samenhang in de groep is.
Er ontstaan 2 groepen zegt ze.
[ afbeelding ]
Oh het gaat niet zoals mevrouwtje wil?quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:19 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:19 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Die ruimte moet je elkaar gewoon geven. Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:27 schreef spapaars het volgende:
2 groepjes praten over hetzelfde onderwerp.
De ene over lekker vroeg opstaan en arbeiden.
De ander dat het geen probleem zou moeten zijn als je een keer tot 10 uur slaapt.
Ja een is nu eenmaal ochtendmens en de ander en avondmens. Al zou ik klaarwakker zijn volgens mij als je zo ongeveer buiten slaapt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:30 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Die ruimte moet je elkaar gewoon geven. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Ja, maar zo werkt dat daar niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:30 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Die ruimte moet je elkaar gewoon geven. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Met een goed bed en goed weer is het heerlijk slapen buiten denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:32 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ja een is nu eenmaal ochtendmens en de ander en avondmens. Al zou ik klaarwakker zijn volgens mij als je zo ongeveer buiten slaapt.
Er blijft vast nog genoeg over om ruzie over te maken.Zonder extremen zou je moeten kunnen slapen hoe je dat zelf wil.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt dat daar niet.
En dit is wat uto nodig heeft, een eenheid van denken is wel het laatste wat de productie wil.
Absoluut, maar word je ook eerder wakker van van het daglicht.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:34 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Met een goed bed en goed weer is het heerlijk slapen buiten denk ik.
nog steeds geen pyramidequote:Op woensdag 6 juni 2018 07:40 schreef spapaars het volgende:
Op een desolate terrein waar genoeg stenen liggen om een kleine stad te bestraten.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:48 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Absoluut, maar word je ook eerder wakker van van het daglicht.
Sanne slaapt al met een oogklep.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:48 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Absoluut, maar word je ook eerder wakker van van het daglicht.
Er liggen misschien her en der wat voordeeltjes verspreid, maar het wordt ze toch zeker niet te makkelijk gemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:40 schreef spapaars het volgende:
Op een desolate terrein waar genoeg stenen liggen om een kleine stad te bestraten.
Het is wel wat meer dan een paar planken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:58 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Er liggen misschien her en der wat voordeeltjes verspreid, maar het wordt ze toch zeker niet te makkelijk gemaakt.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is wel wat meer dan een paar planken.
En de komst van die taxi is ook erg kunstmatig.
Wat misschien wel moet omdat er anders geen vooruitgang is in de ontwikkeling.
Anders niet genoeg beelden om iedere dag een uur mee te kunnen vullen.Ik ben benieuwd hoelang ze het volhouden op tv nu is het nog niet veelquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is wel wat meer dan een paar planken.
En de komst van die taxi is ook erg kunstmatig.
Wat misschien wel moet omdat er anders geen vooruitgang is in de ontwikkeling.
Ligt er ook een beetje aan wat je ervan verwacht. Ik vind in ieder geval dat er meer bewoners in moeten. Dan krijg je automatisch meer te zien.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:07 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Anders niet genoeg beelden om iedere dag een uur mee te kunnen vullen.Ik ben benieuwd hoelang ze het volhouden op tv nu is het nog niet veel
Juistquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:09 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat je ervan verwacht.
Of is zij geen ochtendmens, gisterochtend al janken, vanmorgen ookquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:15 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
Het lijkt wel of Cristel gaat twijfelen wat ze daar doet ?
Sjemigquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Cristel huilt.
Ze vindt het leven hier erg hard.
Dit is het Utopia wat ik voor ogen had bij aanvangquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Juist![]()
Het was 4,5 jaar niks, dus kan imo alleen maar verbeteren
wel een christen met een eisen pakket hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:01 schreef spapaars het volgende:
Sanne vind dat het geen verplichting zou moeten zijn om op te moeten staan omdat andere wel om 7 uur uit bed zijn.
daarom dat ze der altijd zo lam loopt bij te kijken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Sanne heeft een hele dosis paracetamol meegenomen.
Ze slikt het als ... water.
Pffff Vind haar nu al niks zeurdoosquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wel een christen met een eisen pakket hoor!
Daar heb ik niet veel geloof in, maar ik vind de mensen tot nu toe lekker kalm. Of dat een compliment is, geen ideequote:Op woensdag 6 juni 2018 08:18 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dit is het Utopia wat ik voor ogen had bij aanvangIk hoop dat ze er wat moois van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |