Dan gaat ie vanzelf meer slapen lijkt mequote:Op woensdag 6 juni 2018 06:46 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Mike slaapt wel erg weinig. Lijkt me op den duur niet vol te houden. Zeker niet in combinatie met de warmte, hard werken en dergelijke.
Zij heeft pis ingeleverdquote:
Dat is wel te hopen, maar misschien kan hij er prima tegen hoor. Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 06:51 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dan gaat ie vanzelf meer slapen lijkt me
Maar hoeft niet persequote:
vreemd , dat moet meteen , kans op nierbekkenontsteking loertquote:Op woensdag 6 juni 2018 06:57 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Maar hoeft niet perse
Gister zei ze dat ze "morgen met de kuur begon"
heeft zij gelijkquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:01 schreef spapaars het volgende:
Sanne vind dat het geen verplichting zou moeten zijn om op te moeten staan omdat andere wel om 7 uur uit bed zijn.
Ze was eigenwijs. Het stond niet specifiek in het briefje en ze dacht blijkbaar dat het nog wel een dagje kon wachtenquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
vreemd , dat moet meteen , kans op nierbekkenontsteking loert
Het is gewoon logisch om direct te beginnen, je krijgt het niet voor niks. Dat weet toch iedereen. Zou je denken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
vreemd , dat moet meteen , kans op nierbekkenontsteking loert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |