Pindakaasquote:
Zonder boter, blijft het lekker lang tegen de gehemelte plakken.quote:
24 uurs ban voor deze onvergeeflijke foutquote:Op woensdag 6 juni 2018 06:32 schreef mario390 het volgende:
ik hadde het vals vermeld Sanne slaapt ook nog
Weer eens iets anders dan een slaapmaskerquote:
Lijkt wel een body bag.quote:Op woensdag 6 juni 2018 06:39 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Weer eens iets anders dan een slaapmasker
Dan gaat ie vanzelf meer slapen lijkt mequote:Op woensdag 6 juni 2018 06:46 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Mike slaapt wel erg weinig. Lijkt me op den duur niet vol te houden. Zeker niet in combinatie met de warmte, hard werken en dergelijke.
Zij heeft pis ingeleverdquote:
Dat is wel te hopen, maar misschien kan hij er prima tegen hoor. Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 06:51 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dan gaat ie vanzelf meer slapen lijkt me
Maar hoeft niet persequote:
vreemd , dat moet meteen , kans op nierbekkenontsteking loertquote:Op woensdag 6 juni 2018 06:57 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Maar hoeft niet perse
Gister zei ze dat ze "morgen met de kuur begon"
heeft zij gelijkquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:01 schreef spapaars het volgende:
Sanne vind dat het geen verplichting zou moeten zijn om op te moeten staan omdat andere wel om 7 uur uit bed zijn.
Ze was eigenwijs. Het stond niet specifiek in het briefje en ze dacht blijkbaar dat het nog wel een dagje kon wachtenquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
vreemd , dat moet meteen , kans op nierbekkenontsteking loert
Het is gewoon logisch om direct te beginnen, je krijgt het niet voor niks. Dat weet toch iedereen. Zou je denken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
vreemd , dat moet meteen , kans op nierbekkenontsteking loert
Lol, en hier waren ze juist aan het klagen over de kumbaya sfeer gisterenquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:19 schreef spapaars het volgende:
Christel is erg verdrietig over, dat er geen samenhang in de groep is.
Er ontstaan 2 groepen zegt ze.
[ afbeelding ]
Oh het gaat niet zoals mevrouwtje wil?quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:19 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:19 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Die ruimte moet je elkaar gewoon geven. Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:27 schreef spapaars het volgende:
2 groepjes praten over hetzelfde onderwerp.
De ene over lekker vroeg opstaan en arbeiden.
De ander dat het geen probleem zou moeten zijn als je een keer tot 10 uur slaapt.
Ja een is nu eenmaal ochtendmens en de ander en avondmens. Al zou ik klaarwakker zijn volgens mij als je zo ongeveer buiten slaapt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:30 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Die ruimte moet je elkaar gewoon geven. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Ja, maar zo werkt dat daar niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:30 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Die ruimte moet je elkaar gewoon geven. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Met een goed bed en goed weer is het heerlijk slapen buiten denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:32 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ja een is nu eenmaal ochtendmens en de ander en avondmens. Al zou ik klaarwakker zijn volgens mij als je zo ongeveer buiten slaapt.
Er blijft vast nog genoeg over om ruzie over te maken.Zonder extremen zou je moeten kunnen slapen hoe je dat zelf wil.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt dat daar niet.
En dit is wat uto nodig heeft, een eenheid van denken is wel het laatste wat de productie wil.
Absoluut, maar word je ook eerder wakker van van het daglicht.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:34 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Met een goed bed en goed weer is het heerlijk slapen buiten denk ik.
nog steeds geen pyramidequote:Op woensdag 6 juni 2018 07:40 schreef spapaars het volgende:
Op een desolate terrein waar genoeg stenen liggen om een kleine stad te bestraten.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:48 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Absoluut, maar word je ook eerder wakker van van het daglicht.
Sanne slaapt al met een oogklep.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:48 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Absoluut, maar word je ook eerder wakker van van het daglicht.
Er liggen misschien her en der wat voordeeltjes verspreid, maar het wordt ze toch zeker niet te makkelijk gemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:40 schreef spapaars het volgende:
Op een desolate terrein waar genoeg stenen liggen om een kleine stad te bestraten.
Het is wel wat meer dan een paar planken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:58 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Er liggen misschien her en der wat voordeeltjes verspreid, maar het wordt ze toch zeker niet te makkelijk gemaakt.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is wel wat meer dan een paar planken.
En de komst van die taxi is ook erg kunstmatig.
Wat misschien wel moet omdat er anders geen vooruitgang is in de ontwikkeling.
Anders niet genoeg beelden om iedere dag een uur mee te kunnen vullen.Ik ben benieuwd hoelang ze het volhouden op tv nu is het nog niet veelquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is wel wat meer dan een paar planken.
En de komst van die taxi is ook erg kunstmatig.
Wat misschien wel moet omdat er anders geen vooruitgang is in de ontwikkeling.
Ligt er ook een beetje aan wat je ervan verwacht. Ik vind in ieder geval dat er meer bewoners in moeten. Dan krijg je automatisch meer te zien.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:07 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Anders niet genoeg beelden om iedere dag een uur mee te kunnen vullen.Ik ben benieuwd hoelang ze het volhouden op tv nu is het nog niet veel
Juistquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:09 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat je ervan verwacht.
Of is zij geen ochtendmens, gisterochtend al janken, vanmorgen ookquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:15 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
Het lijkt wel of Cristel gaat twijfelen wat ze daar doet ?
Sjemigquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Cristel huilt.
Ze vindt het leven hier erg hard.
Dit is het Utopia wat ik voor ogen had bij aanvangquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Juist![]()
Het was 4,5 jaar niks, dus kan imo alleen maar verbeteren
wel een christen met een eisen pakket hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:01 schreef spapaars het volgende:
Sanne vind dat het geen verplichting zou moeten zijn om op te moeten staan omdat andere wel om 7 uur uit bed zijn.
daarom dat ze der altijd zo lam loopt bij te kijken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Sanne heeft een hele dosis paracetamol meegenomen.
Ze slikt het als ... water.
Pffff Vind haar nu al niks zeurdoosquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wel een christen met een eisen pakket hoor!
Daar heb ik niet veel geloof in, maar ik vind de mensen tot nu toe lekker kalm. Of dat een compliment is, geen ideequote:Op woensdag 6 juni 2018 08:18 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dit is het Utopia wat ik voor ogen had bij aanvangIk hoop dat ze er wat moois van maken.
Het zijn weer allemaal zeikwijven hequote:Op woensdag 6 juni 2018 08:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Jessie heeft weer niet goed geslapen.
ik vind zowaar dat je gelijk hebt mario. Er is volgens mij totaal geen structuur en doen ze maar wat.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:21 schreef mario390 het volgende:
[..]ik vind het komplett onzin dat de mannen daar om 7 00 graven beter en kort bespeking wat ze doen gaan en niet zo
quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Daar heb ik niet veel geloof in, maar ik vind de mensen tot nu toe lekker kalm. Of dat een compliment is, geen idee
Mike is
ze krijgt het moeilijk vandaag. Straks gaat ze goeie cellen doodmaken als ze met abkuurtje begintquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:17 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Of is zij geen ochtendmens, gisterochtend al janken, vanmorgen ook
Gisteravond was er niks aan de hand toch?
Voor zover ik het meekrijg he
quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:25 schreef Angel79 het volgende:
T jankt omdat ze niet SAMEN SAMEN SAMEN die boterham hebben gegeten pfffff
Maar die blikken die ze af en toe krijgtquote:
Ze hoort 80% niet omdat dr oren dicht zitten ... en maar zeikenquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:30 schreef kkka3 het volgende:
Maar blijf de ander zien!!
Het wordt niet gezegd!!
Ze ziet dingen die er niet zijn. De sfeer is prima en relaxed, ik denk dat ze aandacht tekort komt![]()
Vind haar toontje echt niet prettig
En terecht ze hoeft er de kantjes nie vanaf te lopen...Weer zo een die denkt dat het komt aan waaienquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:35 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Voelde zich gedwongen iets te gaan doen vanmorgen omdat de rest al bezig was.
gaat ook om dat,dat ze samen ontbijten en zij voelt zich teveel als en Keukenmeidquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:37 schreef PTLe het volgende:
Ik denk dat Cristel miept omdat ze zelf niet lekker in haar velletje zit , grieperig , blaas ontsteking beetje boor om het brood en de pindakaas .
[ afbeelding ]
Je snapt het Marioquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat ook om dat,dat ze samen ontbijten en zij voelt zich teveel als en Keukenmeid
quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:39 schreef PTLe het volgende:
Cristel zegt we luisteren absoluut niet naar elkaar , en ja dat is ook zo .
KLopt, dat is wat ik net ook bedoelde, iedereen wil even zn verhaal doen maar ging niet over wat Christel nu bedoelde.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:39 schreef PTLe het volgende:
Cristel zegt we luisteren absoluut niet naar elkaar , en ja dat is ook zo .
mooi zoquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:19 schreef spapaars het volgende:
Er zijn nu 2 groepen zegt ze.
[ afbeelding ]
dat van die goeie cellen doodmaken met ab klopt welquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze krijgt het moeilijk vandaag. Straks gaat ze goeie cellen doodmaken als ze met abkuurtje begint
nou, daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Ze hebben nu eindelijk brood, waarom dan niet even met elkaar gaan zitten om die boterham op te eten, met een kopje koffie erbij.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:25 schreef Angel79 het volgende:
T jankt omdat ze niet SAMEN SAMEN SAMEN die boterham hebben gegeten pfffff
het euvel in de hedendaagse maatschappij prachtig weergegeven in deze micro samenleving.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:40 schreef espri het volgende:
[..]
KLopt, dat is wat ik net ook bedoelde, iedereen wil even zn verhaal doen maar ging niet over wat Christel nu bedoelde.
Precies!quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:41 schreef goldback het volgende:
[..]
het euvel in de hedendaagse maatschappij prachtig weergegeven in deze micro samenleving.
moet ze mee stoppen dan mensen pakken de ruimte die jij geeft.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat ook om dat,dat ze samen ontbijten en zij voelt zich teveel als en Keukenmeid
dat is toch niet normal om 4 00 op te staan ik denk hij will jemanden wat bewijzen,en heeft niet zinn in groepsgevoelquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:43 schreef Angel79 het volgende:
Die pot pindakaas was een essentieel iets...wat een emotie over een pot pindakaas.Ik begrijp wel als er al om 4 uur wakker zijn dat die honger hebben en niet wachten dan![]()
Ja dat snap ik totaal niet, waarom een pad aanleggen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:45 schreef chufi het volgende:
Wanneer leggen se de prio naar huis en bed met sanitaire voorzieningen? Nee we moeten eerst een pad leggen ...
de pad is komplett zinnlosquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:45 schreef chufi het volgende:
Wanneer leggen se de prio naar huis en bed met sanitaire voorzieningen? Nee we moeten eerst een pad leggen ...
dus dat en ze zitten er pas een week.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:48 schreef espri het volgende:
Is Christe;l nu boos omdat Sjon niet het achterste van zn tong laat zien? Want alles weten is haar utopia? Sorry hoor maar je hoeft niet alles te weten..
Eensquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:48 schreef espri het volgende:
Is Christe;l nu boos omdat Sjon niet het achterste van zn tong laat zien? Want alles weten is haar utopia? Sorry hoor maar je hoeft niet alles te weten..
Ja ze wil weten hoe iemand is als ze er anderhalf jaar mee moet zitten.quote:
Indd ik wilde het net zeggen, nu wil ze perse weten van Mike waar hij niet over wil praten,quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:47 schreef lonneberga het volgende:
Zeikwijf die Nicole,ehhh Christel bedoel ik.
Voor mij hadden er geen vrouwen in gehoeven,maar meer types als Mike.
Niet zeuren,gewoon bezig zijn.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:48 schreef espri het volgende:
nou ze weten de simpelste basisdngen nog niet eens van elkaar, ze praten echt niet, wat is er met Jessie haar been bijvoorbeeldquote:
het gaat om dat,dat zich 2 groeps bilden, staan om 5 op en vangen werken gaan maken zich teveel druk, en dann ontbijten 4 en de ander niet en dat bedoelt Chris,en zij voelt zich sowiezo ziek met blaasonstekingquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:47 schreef lonneberga het volgende:
Zeikwijf die Nicole,ehhh Christel bedoel ik.
Voor mij hadden er geen vrouwen in gehoeven,maar meer types als Mike.
Niet zeuren,gewoon bezig zijn.
Dat zal het niet zijn. Ze wil als een soort moederkloek zijn daar, iedereen moet maar haar toe komen. Denk dat ze te zachtaardig is voor deze omgeving .quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:48 schreef espri het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:50 schreef espri het volgende:
[..]
Ja Sjon zei meteen, nee vind ik niet nodig en terecht vind ik.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:49 schreef b_engeltje het volgende:
Het moment dat adriaan binnen kwam is er een verdeling gekomen
Ligt niet aan adriaan overigens, hij had gewoon het lef uit te spreken hoe hij (zijn) utopia zag ..en zoals het spreekwoord zegt als er een schaap over de dam is volgt de rest
De meerderheid is voor zelfvoorziening, snap ik ik zou het ook mooi vinden ern dorpje te zien a la amish achtig..
Maar de zaaadjes en net gepote gewassen zullen pas iets doen over een maand of 2 /3
Ik hoor john over bouwen bouwen bouwen..er gebeurd vooral veel in zijn hoofd ..
Dat pad..is leuk hoor maar ook ik denk bouw met die stenen een onderkomen rond dat natte gedeelte (die badkamerstenen)... dan lig je van de natte aarde af, je kan het schoonmaken
Pad komt wel..als er bezoekers komen as zaterdag dan wandelen ze toch ook door de bossen
Ze is een beetje van lang leve de liefde en iedereen samen en ;liedjes zingen rond het kampvuur, maar ze zijn toch nog steeds totaal vreemden voor elkaar en ook nog eens, ze zijn er net een week...quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:51 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat zal het niet zijn. Ze wil als een soort moederkloek zijn daar, iedereen moet maar haar toe komen. Denk dat ze te zachtaardig is voor deze omgeving .
Hij ging ook huilen nadat hij zei dat er dingen zijn die hij nooit gaat vertellen en dat er van alles door zijn hoofd gaat tijdens dat stenen sjouwen...quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:50 schreef espri het volgende:
[..]
Ja Sjon zei meteen, nee vind ik niet nodig en terecht vind ik.
Groepsvorming is niet te voorkomen. Mensen trekken nou eenmaal naar elkaar toe. En vice versaquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
het gaat om dat,dat zich 2 groeps bilden, staan om 5 op en vangen werken gaan maken zich teveel druk, en dann ontbijten 4 en de ander niet en dat bedoelt Chris,en zij voelt zich sowiezo ziek met blaasonsteking
Oh echt? Wat sneu eigenlijkquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij ging ook huilen nadat hij zei dat er dingen zijn die hij nooit gaat vertellen en dat er van alles door zijn hoofd gaat tijdens dat stenen sjouwen...
quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:52 schreef espri het volgende:
[..]
Ze is een beetje van lang leve de liefde en iedereen samen en ;liedjes zingen rond het kampvuur, maar ze zijn toch nog steeds totaal vreemden voor elkaar en ook nog eens, ze zijn er net een week...
is toch niet verkeerd het rustig angaan,ik snap niet waarom zich de mannen zo en druk maken,vooral met deze onzinige pad,iede bezoeker ziet waar hij lang moet gaan daar moet toch geen padquote:
Ja viel me ook op..Hij zei wat meer met het idee van zijn we klaar dan kunnen we weer aan de gang.Weer een half uur verloren hahahquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:56 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Adriaan wil verder met tuinieren, die denkt ook
Ik vind het pad ook onzinnig maar dat ze juist zo vroeg beginnen vind ik alleen maar verstandig, ze zijn toch wakker en vanmiddag wordt het ontzettend warm, dus logisch dat ze op tijd beginnen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch niet verkeerd het rustig angaan,ik snap niet waarom zich de mannen zo en druk maken,vooral met deze onzinige pad,iede bezoeker ziet waar hij lang moet gaan daar moet toch geen pad
om half 5 ?quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:57 schreef espri het volgende:
[..]
Ik vind het pad ook onzinnig maar dat ze juist zo vroeg beginnen vind ik alleen maar verstandig, ze zijn toch wakker en vanmiddag wordt het ontzettend warm, dus logisch dat ze op tijd beginnen.
Er zal wel een reden zijn voor dat pad. Geen ideequote:Op woensdag 6 juni 2018 08:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch niet verkeerd het rustig angaan,ik snap niet waarom zich de mannen zo en druk maken,vooral met deze onzinige pad,iede bezoeker ziet waar hij lang moet gaan daar moet toch geen pad
Precies.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:54 schreef espri het volgende:
[..]
Oh echt? Wat sneu eigenlijk![]()
Maar laat hem dan ook inderdaad, niet alles hoef je hardop uit te spreken.
Ja waarom niet? ze zijn wakker moet je anders eerst 3 uur op een steentje gaan zitten wachten tot het een uur of 8 is? Ze zijn lekker bezig zo.quote:
Gelijk heeft ie. Wat een gezemel ookquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:57 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ja viel me ook op..Hij zei wat meer met het idee van zijn we klaar dan kunnen we weer aan de gang.Weer een half uur verloren hahah
nou dat ging in utopia 1 ook misquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:58 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Sorry dat ik een broodje nam. Ff serieus he
de vraag is waarom is hij allein zo vroeg wakker,misschien heeft hij en slaapproblem en dann gaat hij keihard werken om wakker te werdenquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:59 schreef espri het volgende:
[..]
Ja waarom niet? ze zijn wakker moet je anders eerst 3 uur op een steentje gaan zitten wachten tot het een uur of 8 is? Ze zijn lekker bezig zo.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou dat ging in utopia 1 ook mis
En irriteerde mij ook..
Het aparte eten...
Waar is fe tijd gebleven dat je gezamelijk aan 1 tafel gelijk eet..
Ongeacht of de een vegi is of niet
Dan is het gewoon de taak van degene die kookbeurt hebben en 1 gewone maaltijd neer te zetten en 1 vegi iets
de maatschappij is steeds egocentrischer aan het worden dat zie je overal in terug en hier ook verder moet alles tegenwoordig ook alleen maar leuk zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En irriteerde mij ook..
Het aparte eten...
Dan is het gewoon de taak van degene die kookbeurt hebben en 1 gewone maaltijd neer te zetten en 1 vegi iets
druppel slaolie in je oor en fan uitspuiten met die spuit die ze hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:01 schreef espri het volgende:
Christel wil de dokter bellen want ze hoort zo slecht.
Hij werkt in de bouw, die mannen beginnen meestal heel vroeg hoor en hij is gewend hard te werken, daar is het heel vroeg licht, de lampen schijnen de hele nacht dus ik snap het wel. Ik vind MIke wel een topper, hij werkt hard, hij is eerlijk en zegt het gewoon dat ie niet te emotioneel is, hij hoeft niet steeds een arm om hem heen of het commentaar dat ie water moet drinken. Ik snap dat heel goed, hij hoeft Christel niet als moeder erbij te hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
de vraag is waarom is hij allein zo vroeg wakker,misschien heeft hij en slaapproblem en dann gaat hij keihard werken om wakker te werden
Maar dan moet je allemaal opstaan en dat is dus het probleem. Mike is 4 uur wakker die kan dan toch niet wachten tot 7/8 uur om een boterham te eten. Laat die jongen lekker een boterham pakken, hij werkt er hard genoeg voor. Excuses voor een boterham vind ik echt van de zottequote:Op woensdag 6 juni 2018 09:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En irriteerde mij ook..
Het aparte eten...
Nee je wacht gewoon met eten en koffie tot iedereen wakker is...daar ga je echt niet dood van hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:03 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Maar dan moet je allemaal opstaan en dat is dus het probleem. Mike is 4 uur wakker die kan dan toch niet wachten tot 7/8 uur om een boterham te eten. Laat die jongen lekker een boterham pakken, hij werkt er hard genoeg voor. Excuses voor een boterham vind ik echt van de zotte
en betje en ik mens is hijquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:03 schreef espri het volgende:
[..]
Hij werkt in de bouw, die mannen beginnen meestal heel vroeg hoor en hij is gewend hard te werken, daar is het heel vroeg licht, de lampen schijnen de hele nacht dus ik snap het wel. Ik vind MIke wel een topper, hij werkt hard, hij is eerlijk en zegt het gewoon dat ie niet te emotioneel is, hij hoeft niet steeds een arm om hem heen of het commentaar dat ie water moet drinken. Ik snap dat heel goed, hij hoeft Christel niet als moeder erbij te hebben.
Dat had ze al eens verteld, ze schijnt in haar hoofd te biddenquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:04 schreef Angel79 het volgende:
Ja door de mand gevallen onze schijnheilige.Mike zegt we kunnen ook bidden.Zeg onze 'christen' ik bid nooit voor het eten
Hij is een klein beetje een egoïst maak ik daarvanquote:
Dood ga je er zeker niet van. Maar ik zou het niet nodig vinden. Er zijn nog twee maaltijden om samen te kunnen eten. Gezeur om een boterham.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee je wacht gewoon met eten en koffie tot iedereen wakker is...daar ga je echt niet dood van hoor
Stel een tijd in..er is een wekkerquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:04 schreef Angel79 het volgende:
Ja door de mand gevallen onze schijnheilige.Mike zegt we kunnen ook bidden.Zeg onze 'christen' ik bid nooit voor het eten
En daarom vloekt ze ook als een bootwerker? Ik vind het maar een wazig verhaalquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat had ze al eens verteld, ze schijnt in haar hoofd te bidden
ja klopt,we gaan het zien hoelang hij met bezig is wanneer dann meer bewohner ziijnquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is een klein beetje een egoïst maak ik daarvan
Nee daarom kan ik er niks van maken..quote:
somige gaan soms om 22 00 slapen daar is half 9 bijna te laat maar ze moeten en oplossing vinden ansonst is altijd en schlechte sfeerquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Stel een tijd in..er is een wekker
Half 9 iedereen aan het ontbijt..ben je nog moe kruip je daarna je bed maar weer in
Regelmaat is ook heel goed voor je gestel..op den duur weet je lichaam niet beter
Edit ow ik heb verkeerde gequote sorry ging over de boterham
Op de bouw heb je ook schafttijd, hoef je oook niet te bedenken dat je een half uur eerder gaat etenquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:03 schreef espri het volgende:
[..]
Hij werkt in de bouw, die mannen beginnen meestal heel vroeg hoor en hij is gewend hard te werken, daar is het heel vroeg licht, de lampen schijnen de hele nacht dus ik snap het wel. Ik vind MIke wel een topper, hij werkt hard, hij is eerlijk en zegt het gewoon dat ie niet te emotioneel is, hij hoeft niet steeds een arm om hem heen of het commentaar dat ie water moet drinken. Ik snap dat heel goed, hij hoeft Christel niet als moeder erbij te hebben.
Nee het zijn de mannen die onderscheid makenquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:12 schreef mario390 het volgende:
ik denk ook als meid heb je het hier zwaar met keiharde werkers ,ja we gaan het zien
Wat apart, miss voelen de mannen zich anders gepasseerdquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee het zijn de mannen die onderscheid maken
De vrouwen niet
John vind het bijvoorbeeld niet nodig dat de vrouwen met stenen showen ..is natuurlijk onzin.. misschien is 40 kg te zwaar, nou dan word het 20 kg
Zeker in utopia is het onzin om de vrouw weg te cijferen als de zwakke schakel , beetje vreemd dat de mannen dat wel doen
jessie pakt in mijn ogen alles aan voor aandacht van de anderequote:Op woensdag 6 juni 2018 09:14 schreef espri het volgende:
Nu heeft Jessie het ook zwaar? Ze had verdriet in de hangmat en ze zat met oma in dr hoofd, dat geloof ik best maar die ongepaste opmerking van dr gisteren dat ze dr oma bezocht in het as van de vuurplaats vond ik te verschrikkelijk voor woorden.
Ik vind Jessie echt een verschrikkeijk typje, Dat gaat zeker nog voor heibel zorgen daar.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
jessie pakt in mijn ogen alles aan voor aandacht van de andere
De opmerking van der oma, lokte een reactie uit
Nu huilen ..nou blijkbaar heeft ze net gezien bij christel , werkt het als je ff piept en huild
Het was denk ik niet echt het broodje maar ze was al anderhalf uur met vuur bezig en dan niet wachten tot ze met ze allen samen zitten , en dat snap ik .quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:58 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Sorry dat ik een broodje nam. Ff serieus he
Die idd maar die Sanne ook brrquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:18 schreef espri het volgende:
[..]
Ik vind Jessie echt een verschrikkeijk typje, Dat gaat zeker nog voor heibel zorgen daar.
ja dat word een hoig irritatie puntje... daar maar ook hier..quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:18 schreef espri het volgende:
[..]
Ik vind Jessie echt een verschrikkeijk typje, Dat gaat zeker nog voor heibel zorgen daar.
Sanne is helemaal een geval apart, vloekt als een idioot, lult om te lullen maar er komt niks uit, krijgen we weer 2 van die piepkuikens, gooi er maar een flinke kenau in vanmiddag die de meiden steeds op de plek zetten.quote:
Inderdaad, trek die overall ook maar uit.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:19 schreef DKUp het volgende:
De vrouwen gaan alleen samen over dingen praten
quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja dat word een hoig irritatie puntje... daar maar ook hier..
Ik neem het christel ff niet kwalijk..fikse blaasontsteking is niet leuk
Sanne... bij ik bid niet voor me eten zou ik al de opmerking geplaatst hebben , christen als het jou uitkomt zeker?
echt he die die gaat alleen bidden tijdens stemmingenquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja dat word een hoig irritatie puntje... daar maar ook hier..
Ik neem het christel ff niet kwalijk..fikse blaasontsteking is niet leuk
Sanne... bij ik bid niet voor me eten zou ik al de opmerking geplaatst hebben , christen als het jou uitkomt zeker?
die is net zoveel christen als ik dat ben... niet dusquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
echt he die die gaat alleen bidden tijdens stemmingen
De mannen, is voor zaterdag als er honderden bezoekers komen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
Er staat een tafel bij de ingang...Van oud hout en een kruis eronder...wie heeft die gemaakt?
Com on...ik heb het ze niet zien doen hoor.....quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:27 schreef espri het volgende:
[..]
De mannen, is voor zaterdag als er honderden bezoekers komen.
Niks voor mij die lichtgeraakte typetjesquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Het was denk ik niet echt het broodje maar ze was al anderhalf uur met vuur bezig en dan niet wachten tot ze met ze allen samen zitten , en dat snap ik .
quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:21 schreef espri het volgende:
[..]
Sanne is helemaal een geval apart, vloekt als een idioot, lult om te lullen maar er komt niks uit, krijgen we weer 2 van die piepkuikens, gooi er maar een flinke kenau in vanmiddag die de meiden steeds op de plek zetten.
Ik ook niet, ben er niet de hele dag maar zag ze wel sjouwen ermee...quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Com on...ik heb het ze niet zien doen hoor.....
Jawel.. Met een hoop takkenquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Com on...ik heb het ze niet zien doen hoor.....
Doe Vlinder maar, geen saaie nitwit....quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:36 schreef b_engeltje het volgende:
Gooi de volgende utopiaan er maar in... een oud bewoner ofzo
Wie zou je willen zien komen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:36 schreef b_engeltje het volgende:
Gooi de volgende utopiaan er maar in... een oud bewoner ofzo
Zo idioot hè daar een string dragen. Ik heb iemand horen zeggen daar alleen maar broekjes bij zich te hebben en geen strings. Dat was deze muts duidelijk niet.quote:
Vlinder doet het alleen als ze in dat penthouse magquote:
daar zat ik zelf ook nog ff aan te denken..quote:
die mogen niet, mogen alleen degene die ten tijden van bekend making dat utopia stopt in utopia 1 zatenquote:
Ivanquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
daar zat ik zelf ook nog ff aan te denken..
Iwan met zijn overmacht..want dat heeft hij toch wel ergens op een verkeerde manier
Of romy en jemal ja sorry ze schreeuwt wel, maar piep en klaag niveau is laag , bovendien os vooral romy heel erg van de saamhorigheid
Pls nog geen twins
Ben ik de eerste die meldt dat die vetrollen in een strak hampie storend zijn?quote:
Nee je hebt het goed, maar het steekt me dat ze zich Buurman en Buurman noemen, dat waren er echt maar twee uit de vorige editiequote:Op woensdag 6 juni 2018 09:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
die mogen niet, mogen alleen degene die ten tijden van bekend making dat utopia stopt in utopia 1 zaten
(Volgens mij was ruud toen ook loge ) of heb ik dat mis?
andere stream nemen,ik stoor me er niet aan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben ik de eerste die meldt dat die vetrollen in een strak hampie storend zijn?
neuj zat het ook al te bedenken..quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
jahhh die waren leuk samenquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee je hebt het goed, maar het steekt me dat ze zich Buurman en Buurman noemen, dat waren er echt maar twee uit de vorige editie
In deze situatie echt wel.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:45 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Alsjeblieft nietDie koppen wil ik niet meer zien
Heerlijk vind ik dat...vetrollen en een dikke platte lelijke reet bij 19 jarigen...kom ik er als oudje nog redelijk goed van af..quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik dat...vetrollen en een dikke platte lelijke reet bij 19 jarigen...kom ik er als oudje nog redelijk goed van af..
doe niet zo mal, perfectie bestaat niet...Alhoewel...in de Cos wel...Behalve ik...Sorry..quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
neuj zat het ook al te bedenken..
Heb zelf ook een rolletje en weet gelijk wat uit me kast verdwijnt 😉
hahaha..waar een livestream goed is voor je zelfbeeld 😉quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik dat...vetrollen en een dikke platte lelijke reet bij 19 jarigen...kom ik er als oudje nog redelijk goed van af..
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
doe niet zo mal, perfectie bestaat niet...Alhoewel...in de Cos wel...Behalve ik...Sorry..
klopt mike is teveel hokjesquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
Mike lijkt me niet content met de hulp van de dames...vooral Sanne zit hem in de weg en Christel lult teveel tussendoor.. blabla blabla blabla
Als ze al overwegen erin te gaan dan pas als er al een kledingwinkel/lijn is En aparte slaaphutjes die ze kunnen opeisen.Dus ik zou zeggen WEGBLIJVEN die 2quote:
Madi heeft wel geoefend met Rienkquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:47 schreef krabje het volgende:
[..]
ja of madi![]()
![]()
![]()
![]()
,nee de 2ling wil ik echt niet meer zien,wat een triestheid zou het worden dan.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
doe niet zo mal, perfectie bestaat niet...Alhoewel...in de Cos wel...Behalve ik...Sorry..
ja juist,als rienk er maar niet in komt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:48 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Madi heeft wel geoefend met Rienk
Wat een goed planquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:49 schreef krabje het volgende:
[..]
ja juist,als rienk er maar niet in komt.
Als er een koe staat, en melk geeft en oude kaas....quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:49 schreef krabje het volgende:
[..]
kan hij zich wel bewijzen dat hij niet alleen een luxe poes zwerver isquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:49 schreef krabje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |