Bezig met het opzetten van een eigen bedrijf. Ben met een aantal internetprojecten bezig daarvoor. Daarnaast lekker hobby'en.quote:Op woensdag 6 juni 2018 01:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Haha Vakantie, student of werkeloos?
Ah nicequote:Op woensdag 6 juni 2018 01:08 schreef I. het volgende:
[..]
Bezig met het opzetten van een eigen bedrijf. Ben met een aantal internetprojecten bezig daarvoor. Daarnaast lekker hobby'en.
Ah. Nicequote:Op woensdag 6 juni 2018 01:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Student, tentamens zitten er net op dus ff vrij idd.
Ahquote:Op woensdag 6 juni 2018 01:12 schreef I. het volgende:
[..]
Veel 's nachts en vroeg in de ochtend online zijn
haags tactiekquote:Op woensdag 6 juni 2018 01:12 schreef I. het volgende:
[..]
Veel 's nachts en vroeg in de ochtend online zijn
Spanjequote:
Nou client side db ontwerp af alleen testen is lastig.quote:
Ah, ja da's wel matig idd.quote:Op woensdag 6 juni 2018 01:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou client side db ontwerp af alleen testen is lastig.
Moet een native android/iod/windows phone database gebruiken natuurlijk en ik dev in een browser dus moet shit emuleren en zo. Dan zit je weer met je log en alles dus daar mee bezig geweest vandaag.
Ja is even begrijpen hoe en dingen installeren en zo.quote:Op woensdag 6 juni 2018 01:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, ja da's wel matig idd.Veel gedoe om shit goed te kunnen testen.
Is een van de redenen dat ik nooit aan dat app-development begonnen benquote:Op woensdag 6 juni 2018 01:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja is even begrijpen hoe en dingen installeren en zo.
Nou ja ik ben al blij dat ik apps in html5 kan maken nu. Ook nog wel apps in C# gemaakt dat is helemaal kut imo.quote:Op woensdag 6 juni 2018 01:53 schreef I. het volgende:
[..]
Is een van de redenen dat ik nooit aan dat app-development begonnen ben![]()
quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maand? Ben maar 2 weken weg hoor.
Yupquote:
Ben niet overtuigd devquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:32 schreef devzero het volgende:
Tijd voor een nieuw topic: "Voorspel hier wat haags gaat doen als Fok! er niet meer is?"
En dan word je pareltje gecastreerd totquote:Op zondag 3 juni 2018 00:26 schreef devzero het volgende:
Ik zou een topic kunnen openen: "Voorspel wat haags op vakantie gaat tellen", maar dat is waarschijnlijk ook zo weer dicht
C# is idd zeer klote.quote:Op woensdag 6 juni 2018 01:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ja ik ben al blij dat ik apps in html5 kan maken nu. Ook nog wel apps in C# gemaakt dat is helemaal kut imo.
Is C# niet de gecastreerde versie van C++?quote:Op woensdag 6 juni 2018 01:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ja ik ben al blij dat ik apps in html5 kan maken nu. Ook nog wel apps in C# gemaakt dat is helemaal kut imo.
Soort van denk ik. Een keer schoolproject mee gemaakt en een paar apps. C++ ben ik beter bekend mee.quote:Op woensdag 6 juni 2018 02:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Is C# niet de gecastreerde versie van C++?
In welke pokemon?quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 02:15 schreef hemarookworst het volgende:
Als je hierdoor beledigd bent...
https://www.ad.nl/binnenl(...)rde-keelgat~ac30e834
Wat zou ik die mensen graag belachelijk maken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 02:15 schreef hemarookworst het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 6 juni 2018 02:15 schreef hemarookworst het volgende:
Moet eigenlijk niet kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2018 02:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben geheelonthouder. Dat ze het gore lef hebben alcohol te verkopen in de supermarkt!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik ben nudist en ben beledigd door mensen in kledingquote:Op woensdag 6 juni 2018 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben kleurenblind en ben beledigd door mensen in kleurige kleding
Pokemon sunquote:
Moet je ze even een minuutje laten liggen. Na een halve minuut omdraaien. Dan gaat de klefheid wer wel vanaf.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 03:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goeie tip maar heb liever een broodje gezond.
van supermarkten in het algemeen niet. Die verse in Chinese restaurants daarentegen of in kraampjes in Chinaquote:
Ik ben allergisch voor intolerante mensen, en ben beledigd door jouw post.quote:Op woensdag 6 juni 2018 03:35 schreef devzero het volgende:
Ik ben lactose intolerant en ben beledigd door die post.
quote:
Ah. Ik vind ze wel lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2018 03:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van supermarkten in het algemeen niet. Die verse in Chinese restaurants daarentegen of in kraampjes in China
Moentjuhhquote:
Ja te laat, heb je nu al gedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 03:39 schreef devzero het volgende:
Ik moet eigenlijk naar de wc, maar ik ben bang dat ik iemand met smetvrees ga beledigen
Bij mij stopte FOK! gewoon met ladenquote:Op woensdag 6 juni 2018 03:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Was ik de enige die melding kreeg van een storing op de site
I.quote:Op woensdag 6 juni 2018 03:41 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Ah. Ik vind ze wel lekker
[..]
Moentjuhh
Dat gaan we bij voorem niet hebben hequote:Op woensdag 6 juni 2018 03:42 schreef I. het volgende:
[..]
Bij mij stopte FOK! gewoon met ladenNiks deed het meer
Zeker niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 03:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat gaan we bij voorem niet hebben heis niet eerste keer ook
Nee had amper koffie op. Glaasje melk opgewarmd en een klein beetje koffie aan toegevoegd. Was meer melk met een lichte koffie smaakquote:Op woensdag 6 juni 2018 03:43 schreef I. het volgende:
[..]
Genoeg koffie gedronken om de nacht door te komen?
quote:Op woensdag 6 juni 2018 03:44 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik word wakker en mn linkerarm voelt warm aan. Blijk ik mijn arm tijdens het slapen weer open te hebben gekrabd
ik heb last van constipatie, dus ben idd beledigdquote:Op woensdag 6 juni 2018 03:39 schreef devzero het volgende:
Ik moet eigenlijk naar de wc, maar ik ben bang dat ik iemand met smetvrees ga beledigen
Ahh, Koffie extreem verkeerd dusquote:Op woensdag 6 juni 2018 03:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee had amper koffie op. Glaasje melk opgewarmd en een klein beetje koffie aan toegevoegd. Was meer melk met een lichte koffie smaak
Ik heb niet door dat ik dat doe. Gebeurt tijdens het slapen en voel er niks van. Pas als ik wakker word zie ik het. Wel gek dat het altijd de linkerarm is.quote:
Lemonquote:
Nagels afknippen danquote:Op woensdag 6 juni 2018 03:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb niet door dat ik dat doe. Gebeurt tijdens het slapen en voel er niks van. Pas als ik wakker word zie ik het. Wel gek dat het altijd de linkerarm is.
Rechts heeft wat tegen links
Al geprobeerd maar helpt niet. Links en rechts moeten het even onderling oplossen zonder geweldquote:Op woensdag 6 juni 2018 03:51 schreef I. het volgende:
[..]
Nagels afknippen danOf je arm goed inpakken.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 03:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Al geprobeerd maar helpt niet. Links en rechts moeten het even onderling oplossen zonder geweld
Jij nog aan het werk hequote:Op woensdag 6 juni 2018 03:42 schreef I. het volgende:
[..]
Bij mij stopte FOK! gewoon met ladenNiks deed het meer
Appelsquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 03:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]mij erbij betrekken. Ik zit er nou tussenin
quote:Op woensdag 6 juni 2018 03:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Al geprobeerd maar helpt niet. Links en rechts moeten het even onderling oplossen zonder geweld
Lekker sappige appeltjesquote:Op woensdag 6 juni 2018 03:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Appels Okemijn favoriete fruit na limoen
quote:Op woensdag 6 juni 2018 03:59 schreef I. het volgende:
[..]En dan even bezig met een ander onderdeel
quote:Op woensdag 6 juni 2018 04:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat zijn de armen nooit.de rijken ook niet
quote:Op woensdag 6 juni 2018 04:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]je hebt altijd wel wat te doen he. Is het niet het voorem project dan wel een ander project
gelukkig zijn jouw projecten sterker dan cafeïne want je bent denk ik nog wel even bezigquote:Op woensdag 6 juni 2018 04:02 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Moet nog meer overzichtjes maken voor voorem, dus even lekker een actieve topiclijst maken, nieuwe topiclijst etc.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 04:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
gelukkig zijn jouw projecten sterker dan cafeïne want je bent denk ik nog wel even bezig
Proppersquote:
Dat is goed, want ik weet het nog steeds nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 04:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik had wat anders in gedachte maar nou weet ik beetje hoe jij denkt
quote:Op woensdag 6 juni 2018 04:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is goed, want ik weet het nog steeds niet
Ow winkel jij daar somsquote:Op woensdag 6 juni 2018 04:40 schreef devzero het volgende:
Het is nog een echte winkel ook![]()
http://www.thelovestore.com/
Apart, zo diep in de nacht een berichtje krijgen van de overheid.quote:Er is een nieuw bericht in uw Berichtenbox op MijnOverheid. Ga naar MijnOverheid om dit te lezen.
Wat heb je nu weer gedaanquote:Op woensdag 6 juni 2018 04:47 schreef I. het volgende:
[..]
Apart, zo diep in de nacht een berichtje krijgen van de overheid.
Niet naar Nevada of California.quote:Op woensdag 6 juni 2018 04:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Amerika. En ga jij daar toevallig niet binnenkort heen
Ik krijg die soms ook midden in de nacht. Meestal gaat het om een nutteloze melding dat er aan de site wordt gewerkt op een bepaalde dag en op een bepaalde tijdquote:Op woensdag 6 juni 2018 04:47 schreef I. het volgende:
[..]
Apart, zo diep in de nacht een berichtje krijgen van de overheid.
Niet heel slim, zulke mailtjes moeten gewoon in de avond gestuurd worden ofzo. Apart.quote:Op woensdag 6 juni 2018 04:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik krijg die soms ook midden in de nacht. Meestal gaat het om een nutteloze melding dat er aan de site wordt gewerkt op een bepaalde dag en op een bepaalde tijd
Trage mailserver. Aloa krijgt die berichten om 20:00, ik om 23:00 en jij om 4:00. sp3c krijgt ze helemaal niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 04:53 schreef I. het volgende:
[..]
Niet heel slim, zulke mailtjes moeten gewoon in de avond gestuurd worden ofzo. Apart.
Man man man. Slecht geregeld hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2018 04:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Trage mailserver. Aloa krijgt die berichten om 20:00, ik om 23:00 en jij om 4:00. sp3c krijgt ze helemaal niet.
Ik zet wel even koffie. Nog iets erin?quote:Op woensdag 6 juni 2018 05:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Koffie en dan zitten we weer goed ?
Kan dat nog?quote:Op woensdag 6 juni 2018 05:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Koffie en dan zitten we weer goed ?
quote:Op woensdag 6 juni 2018 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zet wel even koffie. Nog iets erin?
Niet voor mij. Ik zet wel een pot verse koffie voor jouquote:Op woensdag 6 juni 2018 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zet wel even koffie. Nog iets erin?
Dank jequote:Op woensdag 6 juni 2018 05:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet voor mij. Ik zet wel een pot verse koffie voor jou
Ik bedoel meer van, mag jij nog koffie drinken op dit tijdstip.quote:Op woensdag 6 juni 2018 05:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Ik heb jouw woorden veranderdik moet dus excuses maken
Nee daarom ook alleen voor jouquote:Op woensdag 6 juni 2018 05:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van, mag jij nog koffie drinken op dit tijdstip.
Haha Tuurlijk niet. Zo snel raak ik niet beledigdquote:Op woensdag 6 juni 2018 05:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Lekker. Dank je wel. Als je maar niet beledigd voelt dat ik het wel drink
Koffie is op?quote:Op woensdag 6 juni 2018 05:48 schreef Limoentjuh het volgende:
Koffie maken loopt niet helemaal als gepland
quote:Op woensdag 6 juni 2018 05:47 schreef devzero het volgende:
Goed, want tegenwoordig is iedereen bij het minste geringste op zijn teentjes getrapt.
Je moet de bonen nog roosteren?quote:Op woensdag 6 juni 2018 05:48 schreef Limoentjuh het volgende:
Koffie maken loopt niet helemaal als gepland
Uh ohquote:Op woensdag 6 juni 2018 05:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee koffiezetapparaat kapot. En ik wil dev geen oploskoffie aanbieden
Van jou drink ik allesquote:Op woensdag 6 juni 2018 05:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee koffiezetapparaat kapot. En ik wil dev geen oploskoffie aanbieden
Komt wel goed. Als de zon onder is maak ik wel een kopje thee voor jequote:Op woensdag 6 juni 2018 05:51 schreef Limoentjuh het volgende:
Hij heeft dus een koffie tegoed van mij
quote:Op woensdag 6 juni 2018 05:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Komt wel goed. Als de zon onder is maak ik wel een kopje thee voor je
Oplossing gevondenquote:Op woensdag 6 juni 2018 06:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Loop je nog vast of heb je een oplossing gevonden ?
quote:Op woensdag 6 juni 2018 06:02 schreef I. het volgende:
[..]
Oplossing gevondenNu kan ik weer verder met m'n comments.
Waar heb je die achtergrond vandaan? Toch niet van dit boek?quote:Op woensdag 6 juni 2018 06:02 schreef I. het volgende:
[..]
Oplossing gevondenNu kan ik weer verder met m'n comments.
Crap. Je hebt me door.quote:Op woensdag 6 juni 2018 06:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar heb je die achtergrond vandaan? Toch niet van dit boek?
[ afbeelding ]
En hoe ken jij dat boek ?quote:Op woensdag 6 juni 2018 06:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar heb je die achtergrond vandaan? Toch niet van dit boek?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 06:12 schreef devzero het volgende:
Maar goed, veel plezier nog in het volgende topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |