Ik geloof graag dat christenen in islamitische landen zich ook een kerkje zouden wensen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind ze gewenst. En met mij miljoenen andere stemgerechtigden.²
We wonen hier. Sorry man.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:11 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat christenen in islamitische landen zich ook een kerkje zouden wensen.
En dat zegt veel over de islam, en de moslims die dat niet toelaten.
Conservatieve democratie hatende moslims, die hun (dubieus islamitisch gefinancierde) gebedshuizen hier wel mogen hebben, alwaar conservatieve islamtische N&W worden gepredikt/opgedrongen, vinden de democratie in dit opzicht natuurlijk wel prachtig.quote:
sommige landen in europa is het niet veel anders gesteld helaas, om een italie of een griekenland te noemen. zegt dat dan veel over het christendom en de christenen die het niet toestaan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:11 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat christenen in islamitische landen zich ook een kerkje zouden wensen.
En dat zegt veel over de islam, en de moslims die dat niet toelaten.
Waarschijnlijk vinden ze de hele motie dikke onzin, wat het ook is, en stemmen ze daarom tegen de initiator van de motie. Had ik ook gedaan. Pure tijd en geldverspilling.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:09 schreef Slayage het volgende:
Dus de VVD meent dat moskeeën en gebedshuizen geen onderdeel zijn van de samenleving?
ik denk dat ze eerder tegen hebben gestemd omdat ze zich al jaren presenteren als een pvv light tov dit onderwerp en dan een draai maken naar moskeeen horen bij nederland past daar niet bijquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:06 schreef habitue het volgende:
Waarschijnlijk vinden ze de hele motie dikke onzin, wat het ook is, en stemmen ze daarom tegen de initiator van de motie.
Neu VVD heeft een prima inclusieve houding tov moslims. Maar ze gaan ze niet als speciaal en met fluele handen aanpakken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat ze eerder tegen hebben gestemd omdat ze zich al jaren presenteren als een pvv light tov dit onderwerp en dan een draai maken naar moskeeen horen bij nederland past daar niet bij
Het probleem is dat die symboolpolitiek zo langzamerhand de essentie van onze politiek is geworden. Precies waar de afdelingen Voorlichting & Publiciteit op uit zijn; politiek als een afgeleide van imagomarketing.quote:
als ik het als turkse moslim niet goed doe in nederland mag ik lekker opleuren van rutte. en dan noem jij dat "prima inclusief".quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Neu VVD heeft een prima inclusieve houding tov moslims. Maar ze gaan ze niet als speciaal en met fluele handen aanpakken.
Stuur ze een mail zou ik zeggen.
Wellicht bedoelen ze dat ze meer behoren tot de paralelle samenleving die is ontstaan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:09 schreef Slayage het volgende:
Dus de VVD meent dat moskeeën en gebedshuizen geen onderdeel zijn van de samenleving?
Goede vragen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:31 schreef Oostwoud het volgende:
Op welke gronden zou er bevestigd of verworpen kunnen worden dat moskeeën bij Nederland horen? Op welke gebedshuizen zou Azarkan verder gedoeld hebben in zijn motie? Waarom wordt het woord integraal gebruikt in de motie?
Ja als je met een Turkse vlag loopt te wapperen en Erdogan loopt te scanderen en opkankeren roept tegen journalisten heb je hier weinig te zoeken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
als ik het als turkse moslim niet goed in nederland mag ik lekker opleuren van rutte. en dan noem jij dat "prima inclusief".
ze geven al jaren gemixte signalen af, wanneer het hun uitkomt is het pleur op en wanneer het hun niet uitkomt is het moslims zijn gewoon nederlanders.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:31 schreef Oostwoud het volgende:
Moskeeën en islam in zijn algemeenheid horen naar mijn mening niet bij Nederland, zeker niet integraal. Het betreft een religie wiens volledige ontwikkelingsgeschiedenis op grofweg de laatste 50 jaar na buiten Europa en buiten Nederland heeft plaatsgevonden. Wie met deze motie instemt, kan dit alleen maar doen met een zeer selectief historisch besef.
ik ga volgende week vrijdag weer zwaaien met een turkse vlag en stemmen op erdoganquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja als je met een Turkse vlag loopt te wapperen en Erdogan loopt te scanderen en opkankeren roept tegen journalisten heb je hier weinig te zoeken.
over historisch besef gesproken, begin vorige eeuw had ons koninkrijk der nederlanden de meeste islamitische onderdaden van de wereld.quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:31 schreef Oostwoud het volgende:
Het betreft een religie wiens volledige ontwikkelingsgeschiedenis op grofweg de laatste 50 jaar na buiten Europa en buiten Nederland heeft plaatsgevonden. Wie met deze motie instemt, kan dit alleen maar doen met een zeer selectief historisch besef.
Dan vallen ze ook onder deze motie!quote:
Dit.quote:Ik vind het met name bespottelijk dat er over de hoofden van het volk zomaar even besloten wordt wat wel en niet bij Nederland hoort. Dit is een debat dat gevoerd dient te worden in de burgermaatschappij.
Het zegt uiteindelijk heel veel over religie, en de strenge aanhangers daarvan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
sommige landen in europa is het niet veel anders gesteld helaas, om een italie of een griekenland te noemen. zegt dat dan veel over het christendom en de christenen die het niet toestaan.
Die parallelle samenleving creëer je zelf (houd je zelf in stand) door maatschappelijke fenomenen als “de islam” en alles wat daarbij hoort voor apocrief te verklaren.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:24 schreef Hathor het volgende:
Wellicht bedoelen ze dat ze meer behoren tot de paralelle samenleving die is ontstaan.
Touché.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:40 schreef Slayage het volgende:
over historisch besef gesproken, begin vorige eeuw had ons koninkrijk der nederlanden de meeste islamitische onderdaden van de wereld.
En wilders is zelf het levende bewijs van die geschiedenis :pquote:
Niet eens tüteren? Matig.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ga volgende week vrijdag weer zwaaien met een turkse vlag en stemmen op erdogan
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |