Dit, plus we hebben meer dan 1 miljoen moslims ondertussen. Tenzij we hele drastische maatregelen gaan nemen gaan die moskeeën en islamieten niet meer weg en zijn ze dus onderdeel van NL.quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:40 schreef Hathor het volgende:
Als een gebouw in Nederland staat, hoort het bij Nederland, doh...1+1=2.
Tuurlijk speelt dat mee. Er zijn wel meer gebedshuizen in het straatbeeld, dit is alleen van een religie waar je niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Of iets in het straatbeeld past heeft niets te maken met hoe mooi of lelijk men het vind.
Eens.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:48 schreef Elfletterig het volgende:
Tamelijk overbodige motie, lijkt me. Alles wat zich in Nederland bevindt, hoort bij Nederland. Of dat nu brandweerkazernes of moskeeën zijn.
Je weet er wel weer een heel drama van te maken. Bravo.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:58 schreef DrMabuse het volgende:
Antieke religieuze achterlijkheid hoorde (terecht) juist steeds minder bij Nederland.
Tot midden jaren '70 de opmars van de islam in dit land begon.
Nu wordt policor en paaiend tot in de Tweede Kamer de klok weer teruggedraaid.
Volop gesteund door mensen die helemaal niks met andere religies hadden en hebben.
Selectief handelen en denken noemen we dat.
Moslims hebben klaarblijkelijk een speciale plek in hun hartje veroverd / gevorderd.
(Terecht) verzet en schoppen tegen religie(s) , ze negeren, een stille dood laten sterven enerzijds maar een v.n.l. importreligie, een die op vele vlakken tegen de eigen normen en waarden ingaat toch geregeld kunnen en blijven omarmen en in bescherming nemen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Je weet er wel weer een heel drama van te maken. Bravo.
Wel eens er over nagedacht dat die 'mensen' waar je het over hebt ook niet iets met de islam hoeven te hebben maar wel vinden dat ze niet als de andere religies waar men niets mee heeft hun ding moeten kunnen doen?
Maar nee, dan is het weer jammeren over dat moslims een speciaal plekje in hun hartje veroverd/gevorderd hebben. Grow up.
Verzetten en schoppen doch negeren? Sterke opmerking weer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:33 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
(Terecht) verzet en schoppen tegen religie(s) , ze negeren, een stille dood laten sterven enerzijds maar een v.n.l. importreligie, een die op vele vlakken tegen de eigen normen en waarden ingaat toch geregeld kunnen en blijven omarmen en in bescherming nemen.
Ja, dat noem ik selectief denken en handelen.
Moslims die steeds meer een / hun plek opeisen en veroveren, in dit land en wereldwijd.
Is je niet bekend?
Religie anno 2018. Grow up.
De religieuzen en hun leiders pesten de jeugd. Ben je normaal en heb je een bovengemiddeld IQ maar ben je niet breed en/of lang dat hoor je er volgens de religieuzen en hun leiders niet bij. Wat hebben we toch veel nullen hier.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:33 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
(Terecht) verzet en schoppen tegen religie(s) , ze negeren, een stille dood laten sterven enerzijds maar een v.n.l. importreligie, een die op vele vlakken tegen de eigen normen en waarden ingaat toch geregeld kunnen en blijven omarmen en in bescherming nemen.
Ja, dat noem ik selectief denken en handelen.
Moslims die steeds meer een / hun plek opeisen en veroveren, in dit land en wereldwijd.
Is je niet bekend?
Religie anno 2018. Grow up.
Een moskee is toch ook een gebedshuis, waarom dan moskeeën apart noemen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
"Gebedshuizen" omvat alle gebouwen die voor religieuze doeleinden benut worden... Dus ook kerken.
Als de motie alleen over moskeeën ging, had je wellicht een andere uitslag gehad.
Stuur ze een brief!quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:31 schreef Oostwoud het volgende:
Ik ben benieuwd naar de verklaring van met name CDA en CU voor het instemmen met dat moskeeën en gebedshuizen bij Nederland horen.
Ik vraag mij ook af waarom FvD de PVV niet heeft gesteund in haar motie om te de-islamiseren.
Daar kun je heel lang over discussieren.quote:Wanneer hoort iets bij Nederland?
Dat de mensen die hier behoefte aan hebben ook bij Nederland horen.quote:Wat voor signaal geeft het parlement af door te stellen dat deze gebouwen bij Nederland horen?
Nee. De vrede van Münster zou ik er ook bij zetten. De oprichting van de Republiek. De oprichting van de Monarchie. Noem maar op.quote:Kent de Nederlandse geschiedenis slechts drie momenten? De Gouden Eeuw, de grondwetsherziening van 1848 en de periode van 1940 tot nu?
Goeie vraag.quote:Op welke gronden zou er bevestigd of verworpen kunnen worden dat moskeeën bij Nederland horen?
Stuur hem een brief!quote:Op welke gebedshuizen zou Azarkan verder gedoeld hebben in zijn motie? Waarom wordt het woord integraal gebruikt in de motie?
Waarom heb je dat gevoel? En wat heeft dat te maken met deze motie?quote:Ik heb vele vragen, maar ik krijg stellig de indruk dat het parlement de geschiedenis van het Nederland voor WOII negeert, op piekmomenten als de Gouden Eeuw en Thorbecke 1848 na.
Prima. Wat bedoel je met: 'in zijn algemeenheid' en wat heeft dat voor effect op deze motie?quote:Moskeeën en islam in zijn algemeenheid horen naar mijn mening niet bij Nederland, zeker niet integraal.
Waarom kan iets wat minder dan 50 jaar in nederland is, geen integraal onderdeel uitmaken van onze samenleving?quote:Het betreft een religie wiens volledige ontwikkelingsgeschiedenis op grofweg de laatste 50 jaar na buiten Europa en buiten Nederland heeft plaatsgevonden. Wie met deze motie instemt, kan dit alleen maar doen met een zeer selectief historisch besef.
Ik zeg: Flikker op met je debat. Ik heb wel wat beters te doen.quote:Ik vind het met name bespottelijk dat er over de hoofden van het volk zomaar even besloten wordt wat wel en niet bij Nederland hoort. Dit is een debat dat gevoerd dient te worden in de burgermaatschappij.
Zijn dat gebedshuizen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:44 schreef HSG het volgende:
En waarom Boeddhistische en Hindoeïstische tempels niet?
Allemaal symboolpolitiek.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:51 schreef Ringo het volgende:
Ik weet niet zo heel goed wat er nu precies met dit soort moties erkend wordt. En waarom je voor die erkenning een, godbetert, politieke motie nodig zou hebben.
Moskeeën.
Buurthuizen.
Pannenkoekenschepen.
Postzegelwinkels.
IJscokarretjes.
Wat is het verschil?
Omdat je een islamietje bent en moskeeën de enige waardige gebedshuizen vindt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Een moskee is toch ook een gebedshuis, waarom dan moskeeën apart noemen?
SOA's bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:39 schreef LanaMyst het volgende:
Omdat die gebouwen hier al jaren staan kun je inderdaad stellen dat ze erbij horen, maar of ze ook gewenst zijn is natuurlijk een andere vraag. Ook ongewenste zaken kunnen ergens bij horen.
Ik vind ze gewenst. En met mij miljoenen andere stemgerechtigden.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:39 schreef LanaMyst het volgende:
Omdat die gebouwen hier al jaren staan kun je inderdaad stellen dat ze erbij horen, maar of ze ook gewenst zijn is natuurlijk een andere vraag. Ook ongewenste zaken kunnen ergens bij horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |