abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2018 @ 20:00:06 #226
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179679589
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 19:40 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Wat heeft dit ook maar ergens mee te maken? Vele strijdmachten van die tijd, zelfs de SS, vochten trouwens met de nodige buitenlanders in dienst. Maar weet jij veel. :')
Met het feit dat zgn. monocultuur kennelijk geen garantie voor welvaart en vrede is.

Wat de SS betreft, die vochten enkel met roomblanke mede-Europeanen, totdat het allemaal wat mis liep met het Herrenvolk en er ook maar Bosniaken, Georgiërs, Armenen en Indiërs werden gerekruteerd - dit alles overigens zeer tegen de zin van onze Oostenrijkse korporaal.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 juni 2018 @ 20:06:38 #227
471419 Otger
Reconquista
pi_179679757
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Met het feit dat zgn. monocultuur kennelijk geen garantie voor welvaart en vrede is.

Wat de SS betreft, die vochten enkel met roomblanke mede-Europeanen, totdat het allemaal wat mis liep met het Herrenvolk en er ook maar Bosniaken, Georgiërs, Armenen en Indiërs werden gerekruteerd - dit alles overigens zeer tegen de zin van onze Oostenrijkse korporaal.
Hitler zelf boeide het niet heel veel. Het was voor Herr Himmler die autistische maatstaven voor zijn Waffen SS had.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 20:07:49 #228
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179679787
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 20:06 schreef Otger het volgende:

[..]

Hitler zelf boeide het niet heel veel. Het was voor Herr Himmler die autistische maatstaven voor zijn Waffen SS had.
Integendeel. Zoek maar eens op hoe Hitler in privé sprak over niet alleen de Kaukasische 'vrijwilligers', RONA en Indiërs maar zelfs over de Japanners.

Maar goed, off-topic.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 juni 2018 @ 00:02:43 #229
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179684807
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 16:17 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Hoe wereldvreemd kun jij zijn?

Als je echt meent dat islam geen invloed heeft op westerse samenlevingen, dan lees je te weinig kranten of rapporten. Recentelijk bleek nog dat uit een WRR-rapport dat diversiteit de sociale cohesie bedreigt.
?

Heb je deze rapporten eigenlijk wel gelezen? En wat hebben die rapporten in hemelsnaam nog te maken met de Islam?

Dat de media nogal wat onzin verkopen is verder niks nieuws. Dat bewijst je punt op geen enkele manier.

quote:

Dat jij het normaal vind dat er door heel Europa betonblokken rondom terrasjes neergezet moeten worden is aan jou. Ik weiger dit nieuwe normaal te accepteren.
Die betonblokken hebben, zover ik kan zien, maar 1 functie: het bestrijden van genoemde spookbeelden. De dreiging is niet reeel. Nooit geweest ook.

quote:

We hadden zoveel verder kunnen zijn zonder de remmende, zelfs destructieve invloed van niet-Europeanen op ons mooie continent.

Het moet afgelopen zijn met de behartigers van multiculturalisme als serieuze ideologie.
En dat noemt mij wereldvreemd. Ben je eigenlijk wel eens buiten Europa geweest?

Dan maak ik maar een Godwin: ik krijg een heel erg jaren '30 gevoel van je betoog.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 00:16:57 #230
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179685120
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:02 schreef Molurus het volgende:

[..]

Die betonblokken hebben, zover ik kan zien, maar 1 functie: het bestrijden van genoemde spookbeelden. De dreiging is niet reeel. Nooit geweest ook.
Over waanbeelden gesproken :D!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 9 juni 2018 @ 00:23:47 #231
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179685243
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Over waanbeelden gesproken :D!
Jij hebt ook werkelijk nooit iets bij te dragen aan een discussie he?
  zaterdag 9 juni 2018 @ 00:24:17 #232
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179685254
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:23 schreef Molurus het volgende:

[..]

Jij hebt ook werkelijk nooit iets bij te dragen aan een discussie he?
Als je zulke onzin gaat verkondigen is het geen discussie meer _O-.
pi_179686691
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 19:38 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Sinterklaas een Turk? Haha, Patara was destijds geen Turks grondgebied maar Grieks en hij had Griekse voorouders. Turkije bestond toen niet eens. De Zwarte Pieten traditie komt niet van de moren, in andere Germaanse landen worden ze vaak uitgebeeld door demonen. Het Sinterklaasfeest is, zoals het hele, met name Katholieke geloof, een gekerstend heidendom. Het zou wel verstandig zijn om weer een streng Katholieke of germaanse Sinterklaasviering te herintroduceren. Dan is het voor iedereen duidelijk dat er van racisme geen sprake kan zijn.

De Deltawerken waren een kennis en ontwikkelingsdomein voor een hele generatie van Nederlandse ingenieurs. Dat jij graag doet alsof mohammedanen direct uit de moskee aan het werk gingen is een leuk fabeltje voor het slapengaan.

Ik zou het hele rijtje af kunnen gaan om je op je nepinformatie te wijzen. Dit laat ik voor nu echter, vooral omdat je mijn punt totaal mist: er is een reden dat de, weliswaar selectieve opsomming van concepten die je maakt in Nederland zijn ontstaan. Of je moet stellen dat er bij een bevolkingsruil tussen blanke 'oerhollanders' zoals jij ze noemt en Somaliërs een gelijksoortige maatschappij ontstaat: chaos in blank Somalië, een volgebouwde cultuurnihilistische diversiteitsdump op Nederlands grondgebied onder een Somalische premier en koning.

Het gaat ook niet om oerhollanders. In het verleden zijn er o.a. vele Fransen, Duitsers naar Nederland gekomen die een geweldige bijdrage hebben geleverd. Maar laten dit nu ontwikkelde volkeren zijn met wie Nederlanders een lange historische band hebben en met wie we gezamenlijke ontwikkelingen hebben doorgemaakt en ons ten opzichte van elkaar hebben gemanifesteerd.

Heel anders dus dan de recente massale instroom van niet-verenigbare mensen uit derdewereldlanden die overal waar ze komen een onderklasse vormen in sociaal, economisch en maatschappelijk opzicht.
De tering. Wat een draak aan combinaties van pseudo-rassenleer, geschiedkundig knutselwerk en een compleet gebrek aan het kunnen herkennen van ironie en sarcasme door elkaar verweven. Best knap om zo je eigen werkelijkheid te kunnen samen te stellen, ook kudos voor de overbodige, maar wel lekker intellectueel klinkende moeilijke woorden, die eigenlijk niks zeggen. Maar al met al best zorgelijk als je niet aan het trollen bent.

Bovendien wel heel erg selectief shoppen voor iemand die mij daar eerder van betichte.

Fijne dag, veel geluk verder. Deze wedstrijd ga ik niet aan.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_179687371
quote:

[..]

[..]

[..]

:')

Vertel dat even tegen de nabestaanden van de slachtoffers in London, Barcelona, Nice, Stockholm etc.

Hoe wereldvreemd kun je zijn.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 08:48:18 #235
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179687604
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 08:02 schreef habitue het volgende:

[..]

:')

Vertel dat even tegen de nabestaanden van de slachtoffers in London, Barcelona, Nice, Stockholm etc.

Hoe wereldvreemd kun je zijn.
Dat betekent nog steeds niet dat het vaak genoeg voorkomt om zulke maatregelen te rechtvaardigen.

Ik snap best dat bange mensen zich graag kapot staren op zulke incidenten, maar het zijn nog steeds zeldzame incidenten. Ik zou zeggen: kijk eens wat vaker en beter om je heen bij het oversteken. Daar heb je namelijk veel meer aan.
pi_179687635
quote:

[..]

Die betonblokken hebben, zover ik kan zien, maar 1 functie: het bestrijden van genoemde spookbeelden. De dreiging is niet reeel. Nooit geweest
😂😂😂
Aanslagen met voertuigen in Frankrijk, Duitsland, Zweden, UK etc maar de dreiging is irreëel.

Hoe ver buiten de realiteit kan je staan?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  zaterdag 9 juni 2018 @ 08:53:22 #237
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179687643
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 08:52 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

😂😂😂
Aanslagen met voertuigen in Frankrijk, Duitsland, Zweden, UK etc maar de dreiging is irreëel.

Hoe ver buiten de realiteit kan je staan?
Puur statistiek. In termen van risk management slaan die betonblokken totaal nergens op.
pi_179687668
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 08:48 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat betekent nog steeds niet dat het vaak genoeg voorkomt om zulke maatregelen te rechtvaardigen.

Ik snap best dat bange mensen zich graag kapot staren op zulke incidenten, maar het zijn nog steeds zeldzame incidenten. Ik zou zeggen: kijk eens wat vaker en beter om je heen bij het oversteken. Daar heb je namelijk veel meer aan.
Hoeveel Nederlanders moeten dan eerst worden vermoord door de terroristen ?
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 09:02:50 #239
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179687700
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 08:57 schreef cempexo het volgende:

[..]

Hoeveel Nederlanders moeten dan eerst worden vermoord door de terroristen ?
Weet jij hoeveel mensen er gemiddeld op jaarbasis omkomen als gevolg van terrorisme in Nederland?

Je kunt wel elke dode willen proberen te voorkomen, maar in het licht van die statistieken slaan zulke maatregelen echt nergens op. Dit is gewoon kosten-baten analyses enzo. Als het gaat om risk management zijn die blokken weggegooid geld. De voornaamste functie die die blokken hebben is de angsten bestrijden van mensen die niets begrijpen van statistiek.

Nu zeg ik overigens niet dat dat laatste niet belangrijk is... maar als je de veiligheid van mensen wilt verbeteren is dat zeker geen effectieve maatregel.
pi_179687723
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 08:48 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ah ja het bekende "Maar elk jaar gaan er meer mensen dood door het vallen van trapjes."

Blijkbaar heb je nog nooit een introductielesje risiciomanagement gehad dan. Dan zou je weten dat de grootte van het risico de kans op een aanval * impact is. Laat nu de impact juist zo hoog zijn om het heel goed te rechtvaardigen.

Overigens worden de meeste aanvallen al verijdeld dus je verhaaltje slaat sws al nergens op.
pi_179687760
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:02 schreef Molurus het volgende:

[..]

Weet jij hoeveel mensen er gemiddeld op jaarbasis omkomen als gevolg van terrorisme in Nederland?

Je kunt wel elke dode willen proberen te voorkomen, maar in het licht van die statistieken slaan zulke maatregelen echt nergens op. Dit is gewoon kosten-baten analyses enzo. Als het gaat om risk management zijn die blokken weggegooid geld. De voornaamste functie die die blokken hebben is de angsten bestrijden van mensen die niets begrijpen van statistiek.

Nu zeg ik overigens niet dat dat laatste niet belangrijk is... maar als je de veiligheid van mensen wilt verbeteren is dat zeker geen effectieve maatregel.
Ja je moet elke dode Nederlander voorkomen die vermoord wordt door een terrorist. Elke !

Gebeurt dat toch dan is dat de schuld van organisaties met bijbehorende mensen die deze terroristen verwelkomen door politiek gekleurde argumenten.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 09:13:46 #242
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179687772
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Ah ja het bekende "Maar elk jaar gaan er meer mensen dood door het vallen van trapjes."
Er is helemaal niets mis met dat argument. Het illustreert hoezeer men zich op micro-risico's aan het focussen is. Je kunt wel heel boos worden over zulke incidenten, en wat mij betreft terecht hoor. Maar dat betekent niet dat het grote risico's zijn. Dat zijn het niet, zijn het ook nooit geweest.

quote:

Blijkbaar heb je nog nooit een introductielesje risiciomanagement gehad dan. Dan zou je weten dat de grootte van het risico de kans op een aanval * impact is. Laat nu de impact juist zo hoog zijn om het heel goed te rechtvaardigen.
_O- Je weet kennelijk wel hoe je risicomanagement moet bedrijven, chapeau. Nu nog de uitvoering. DOE DIT GEWOON EENS.

quote:

Overigens worden de meeste aanvallen al verijdeld dus je verhaaltje slaat sws al nergens op.
Ja, in de ogen van iemand die bang is voor terrorisme zijn de heren van de AIVD een soort halfgoden die 99,9% van de aanslagen voorkomt voor die plaatsvinden. :') :')
  zaterdag 9 juni 2018 @ 09:15:12 #243
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179687782
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:12 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ja je moet elke dode Nederlander voorkomen die vermoord wordt door een terrorist. Elke !
Ook als dat - zeg - 40 miljoen kost per dode die je daarmee voorkomt?

Mooi dat jij de schatkist niet beheert dan.

PS: denk je trouwens ook zo over gezondheidszorg? Daar zullen ze in de zorg blij mee zijn.
pi_179687786
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 08:53 schreef Molurus het volgende:

[..]

Puur statistiek. In termen van risk management slaan die betonblokken totaal nergens op.
Zo gezien worden er ook weinig mensen vermoord in NL. De recherche maar afschaffen en voortaan je voordeur s nachts open laten staan.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  zaterdag 9 juni 2018 @ 09:16:39 #245
64781 bonke
pipo koeie
pi_179687789
quote:
6s.gif Op woensdag 6 juni 2018 00:43 schreef Nikonlover het volgende:
Wat is er mis met een moskee of gebedshuis? We hebben toch ook kerken ;) Extremisten, dat zijn de boosdoeners.
pies on joe toe
pi_179687797
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:13 schreef Molurus het volgende:

[..]

Er is helemaal niets mis met dat argument. Het illustreert hoezeer men zich op micro-risico's aan het focussen is. Je kunt wel heel boos worden over zulke incidenten, en wat mij betreft terecht hoor. Maar dat betekent niet dat het grote risico's zijn. Dat zijn het niet, zijn het ook nooit geweest.

Jawel want het illustreert dat je geen zak snapt van risicomanagement.

quote:
Je weet kennelijk wel hoe je risicomanagement moet bedrijven, chapeau. Nu nog de uitvoering. DOE DIT GEWOON EENS.
Ja dat doe ik, jij niet blijkbaar.

quote:
Ja, in de ogen van iemand die bang is voor terrorisme zijn de heren van de AIVD een soort halfgoden die 99,9% van de aanslagen voorkomt voor die plaatsvinden.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2852180

:W
pi_179687798
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:15 schreef Molurus het volgende:

[..]

PS: denk je trouwens ook zo over gezondheidszorg? Daar zullen ze in de zorg blij mee zijn.
Vanzelfsprekend ja.

Edoch er worden ieder jaar miljarden door de plee getrokken bij het binnenlaten van criminele terroristen. In Nederland.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 09:19:59 #248
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179687812
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:16 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Zo gezien worden er ook weinig mensen vermoord in NL. De recherche maar afschaffen en voortaan je voordeur s nachts open laten staan.
De reden dat jij je voordeur op slot doet is om te voorkomen dat jij 's-nachts wordt vermoord? :o
  zaterdag 9 juni 2018 @ 09:20:37 #249
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179687818
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:18 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja dat doe ik, jij niet blijkbaar.
Post de resultaten van je risicoanalyse eens.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 09:24:31 #250
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179687844
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 09:15 schreef Molurus het volgende:

[..]

Sinds wanneer kosten een paar betonblokken 40 miljoen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')