Nee.quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:55 schreef svann het volgende:
[..]
Hoe heet dat bij heren? Tot op de draad versleten?
O nee, cool.
Zal toch wel?quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:57 schreef svann het volgende:
Eva is inderdaad een stuk emotioneler nu ze zwanger is.
Ben benieuwd of ze het blijft trekken.
precies. niet meer in staat om nuchter te reageren door die vliegende hormonen. snap niet dat ze per se pauwgod moest aflossen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:57 schreef svann het volgende:
Eva is inderdaad een stuk emotioneler nu ze zwanger is.
Ben benieuwd of ze het blijft trekken.
Ik krijg echt de indruk dat het er uiteindelijk op neer komt dat de heren niet komen en het één grote PR-stunt / hype is... Beetje jammer...quote:
Die zullen vrijdag wel komen lijkt mequote:Op donderdag 7 juni 2018 03:52 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik krijg echt de indruk dat het er uiteindelijk op neer komt dat de heren niet komen en het één grote PR-stunt / hype is... Beetje jammer...
Ik heb ook het idee dat zij nog verder weg van "het gewone volk" is opgegroeid dan haar man.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is die Laurentien wereldvreemd zeg.
Wedden van niet?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die zullen vrijdag wel komen lijkt me
Zou mooi zijn ja.quote:
Zelfs RTL Late Night scoorde hoger gisterquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:00 schreef monkyyy het volgende:
Maandag: 694.000
Dinsdag: 794.000
Woensdag: 611.000
Vorig seizoen pakte ze nog standaard 1 miljoen kijkers
Maar die zit in de laatste week van Humberto met allemaal terugblikken dat trekt meer kijkers denk ik?quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zelfs RTL Late Night scoorde hoger gister
Klopt, gister de roast van Humberto door Peter R. Dat was wel een topshow.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar die zit in de laatste week van Humberto met allemaal terugblikken dat trekt meer kijkers denk ik?
Veel ramptoeristen/lijkenpikkers.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar die zit in de laatste week van Humberto met allemaal terugblikken dat trekt meer kijkers denk ik?
Komt nog welquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:00 schreef monkyyy het volgende:
Maandag: 694.000
Dinsdag: 794.000
Woensdag: 611.000
Vorig seizoen pakte ze nog standaard 1 miljoen kijkers
laatste 5 min van de uitzendingquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Het zal mij benieuwen hoeveel minuten ze krijgen
Mensen vinden het raar dat de NPO geld gaat vragen om programma's terug te kijkenquote:
Ik ben absent.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:34 schreef Mani89 het volgende:
Vergeet niet dat je zelf je boterhammen moet meenemen jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |