Nee joh dat mens is lekker irritantquote:
Oh heftigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:13 schreef chufi het volgende:
Cris was bijna dood bij de geboorte van dr twins.. Ze heeft een spoedkeizersnee gehad..
Ik dusquote:
Kan me voorstellen, snap niet dat Jessie er over door blijft gaan......quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:14 schreef Yaksa het volgende:
Christel wil haar onderbroeken zelf wassen.
Jessie mag dat niet doen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:14 schreef HiDiHo het volgende:
John gelooft er heilig in dat die man spontaan langs is gekomen hé
Zou expres lekker veel gebruikenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:14 schreef mazaru het volgende:
Jessie vind dat Christel geen waspoeder moet gebruiken voor een klein wasje. Dat is zonde
quote:
John wist ook absoluut zeker dat die tweede enveloppe echt wasquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:14 schreef HiDiHo het volgende:
John gelooft er heilig in dat die man spontaan langs is gekomen hé
Lekker veel schuim.quote:
Sanne is een net gedoopt christen. Jij nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:15 schreef houdjemond het volgende:
[..].
Maar echt die Sanne, ik praat ook redelijk plat (maar dan zonder aangeleerd accent) maar dat gevloek lijkt wel een tic/act.
Die ouwe moet eens een realitycheck laten doenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
John wist ook absoluut zeker dat die tweede enveloppe echt was
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Sanne is een net gedoopt christen. Jij niet
Hij is zo naïef. En dat voor iemand van 56.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die ouwe moet eens een realitycheck laten doen
Dat zou het verschil maken. Ben benieuwd wat er in dat doopwater zat.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Sanne is een net gedoopt christen. Jij niet
Nou ze vervloekt me meer dan menig fokker de laatste 10 jaarquote:
Als ik teruglees lijkt het wel of ze met bier is gedooptquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zou het verschil maken. Ben benieuwd wat er in dat doopwater zat.
Tabascoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zou het verschil maken. Ben benieuwd wat er in dat doopwater zat.
Echte dinnetjes dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ze vervloekt me meer dan menig fokker de laatste 10 jaar
Wel met liefde en dat weet je best!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ze vervloekt me meer dan menig fokker de laatste 10 jaar
Ja zo gquote:
Mehhhquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel met liefde en dat weet je best!
Sanne zei bijna Godverdomme
Ik hoorde het, ook zo'n nepchristen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel met liefde en dat weet je best!
Sanne zei bijna Godverdomme
Die man raakt nog meer kwijt dan Jessie.quote:
Ja maar écht. Ze heeft wel mijn stereotype Christen doorbrokenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoorde het, ook zo'n nepchristen.
Haar borsten. Maar dat komt omdat haar BH twee maten te klein is.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
christin en zo en uitsprak dar hangt toch wat schief
Ja, dat dan weer wel. Zou haar graag met Rienk de degens willen zien kruisen, maar Rienk hoeft van mij niet terug hoor. Bah. Ben allergisch voor godsdienstfanaten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja maar écht. Ze heeft wel mijn stereotype Christen doorbroken
I love it.quote:
Ja jezus zegquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar borsten. Maar dat komt omdat haar BH twee maten te klein is.
nee met hangt wat schief bedoel dat Christin en zo en zottige uitsprak niet te samen kloptquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar borsten. Maar dat komt omdat haar BH twee maten te klein is.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:23 schreef Dotteke het volgende:
Bedankt voor het openen Soury had niet eens door dat ik laatste post had
Ze werken wel van opstaan tot naar bed gaan zo te zien
Vanmiddagquote:
Nee, een soort clash buiten de poort. Gewoon een kwartiertje op shownieuws ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel. Zou haar graag met Rienk de degens willen zien kruisen, maar Rienk hoeft van mij niet terug hoor. Bah. Ben allergisch voor godsdienstfanaten.
Er liepen vandaag wel mannetjes op het terrein, maar of die cameras geplaatst hebben geen ideequote:
Ze zullen wel moeten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:23 schreef Dotteke het volgende:
Bedankt voor het openen Soury had niet eens door dat ik laatste post had
Ze werken wel van opstaan tot naar bed gaan zo te zien
Tussen paas een pinksterenquote:
Op een of andere manier kom ik er niet in.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]Echt wel. Best leuk om naar te kijken.
Ben benieuwd hoeveel fans ze hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten.
Er moet voldoende merchandise zijn voor de Utopendag zaterdag.
Nee het klonk als een piepende ballon.quote:
Ze vergat voor het gemak dat ze niet in een viersterrenhotel kwam.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:23 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie vindt het knap dat ze pas 1 keer d'r haar heeft gewassen
Er staat een nieuwe camera bij de tent.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er liepen vandaag wel mannetjes op het terrein, maar of die cameras geplaatst hebben geen idee
Komt misschien wel als er nog een paar bij komenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een of andere manier kom ik er niet in.
Kijk bijna niet dus geen idee of ik er nog in komquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Komt misschien wel als er nog een paar bij komen
Ik ook niet. Vind er tot dusverre geen ruk aan. Ik zie ze Utopia 1.0 naspelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een of andere manier kom ik er niet in.
Ja, das waarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
In ieder geval 2, Tristan en die koerier.
Die staat zelfs in de tent.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:25 schreef bartzzzz het volgende:
[..]
Er staat een nieuwe camera bij de tent.
Zo kom je er ook wel in danquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk bijna niet dus geen idee of ik er nog in kom![]()
Op tv zag het er wel leuk ui zo korte samenvatting
quote:
Ik heb hetzelfde eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind er tot dusverre geen ruk aan. Ik zie ze Utopia 1.0 naspelen.
Die verkocht ik als eerste, al zou het een exit kosten.quote:
ik zie dat een aantal dat gaat proberen te voorkomenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind er tot dusverre geen ruk aan. Ik zie ze Utopia 1.0 naspelen.
Het is bij vlagen wel leuk,en de COS natuurlijk.Ook een aantal nieuwe mensen hier,dat maakt het wel leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde eerlijk gezegd.
Maar ik vond U! wel leuk in het begin, later niet meer zo
Misschien is het nu anders om
Heb ook geen voor of afkeer voor een bewoner.
Er moet veel gebeuren wil ik er meer tijd aan gaan besteden. Dit heb ik allemaal al gezien. Dingen die ik al gezien en gehoord heb, vervelen mij zo erg. Als ik iets random iets ouds op tv langs zie komen (maakt niet uit wat het is) dan weet ik niet hoe snel ik de afstandsbediening moet pakken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde eerlijk gezegd.
Maar ik vond U! wel leuk in het begin, later niet meer zo
Misschien is het nu anders om
Heb ook geen voor of afkeer voor een bewoner.
De sfeer is ook een stuk beter vind ikquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is bij vlagen wel leuk,en de COS natuurlijk.Ook een aantal nieuwe mensen hier,dat maakt het wel leuk.
Vraag me alleen af hoe ze dat gaan doen. De potentie om iets anders te doen heb ik niet gezien, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:29 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik zie dat een aantal dat gaat proberen te voorkomen
Die houden al teveel rekening met de schuimpjes.quote:
Zeker.quote:
Die heeft wel aanleg om een tonnetje te worden.quote:
Zijn er al caps voor over een paar maandenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die heeft wel aanleg om een tonnetje te worden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
En wij maar eerst denken dat Jessie een houten poot had :![]()
[ afbeelding ]
Ja maar dat heb je deels zelf in de hand. Ik vind haar al heel stevig voor 19 maar dat mag ik niet zeggen als tandenstokerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die heeft wel aanleg om een tonnetje te worden.
[ afbeelding ]
In mijn hoofd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn er al caps voor over een paar maanden
Dat is na een week ook niet te zeggen, dat duurt even.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
Er zitten nog niet echt uitgesproken karakters bij. Nou ja, John misschien. Hopelijk komen er nog een paar opgewonden standjes en wat oversekste types binnen. En ik hoop ook op confrontaties, dat maakt het kijken een stuk leuker. Het is nu allemaal nog kumbaya.
Welke?quote:
Ja die mag blijvenquote:
Ja, weet ik, maar ben blij als het zover is.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is na een week ook niet te zeggen, dat duurt even.
Heb ook het idee dat vooral de meisjes Jessie en Sanne praten om het praten.....quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die houden al teveel rekening met de schuimpjes.
Echt hoor.Die denkt echt dat ze Jezus is met haar 19 jaar.quote:
Klopt, als je weet dat je aanleg hebt moet je er harder voor werken. Het helpt als er iemand in je omgeving is die je dat duidelijk maakt en daarbij ook helpt, in welke vorm dan ook. Als zij een kind krijg is de kans groot dat ze flinkt aankomt (vooral als er meer familieleden zijn die flink zijn). Die Jessie mag ook wel uitkijken hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja maar dat heb je deels zelf in de hand. Ik vind haar al heel stevig voor 19 maar dat mag ik niet zeggen als tandenstoker.
Vind het gewoon zonde van die meiden.
[ afbeelding ]
Meer inwoners erin, ik denk dat het dan ook al veel leuker gaat worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ben blij als het zover is.
Dat doet ze al beetje nutteloos welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:38 schreef mario390 het volgende:
zij moet maar allen bidden dat ze vaak plassen moet
yepquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor.Die denkt echt dat ze Jezus is met haar 19 jaar.
Maar ze zit er niet mee, haar eigen woorden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, als je weet dat je aanleg hebt moet je er harder voor werken. Het helpt als er iemand in je omgeving is die je dat duidelijk maakt en daarbij ook helpt, in welke vorm dan ook. Als zij een kind krijg is de kans groot dat ze flinkt aankomt (vooral als er meer familieleden zijn die flink zijn). Die Jessie mag ook wel uitkijken hoor.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat vooral de meisjes Jessie en Sanne praten om het praten.....
Zij kwam ook met dat krankjorume idee dat je 4 liter p/m moet drinken.. tsja dan verzuipt de boel binnenquote:
Ja, denk het ook. En dan graag uitgesprokener types waar we ons dood aan kunnen ergeren en de bewoners ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Meer inwoners erin, ik denk dat het dan ook al veel leuker gaat worden.
Nou Sanne is hard op weg wat dat betreft.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, denk het ook. En dan graag uitgesprokener types waar we ons dood aan kunnen ergeren en de bewoners ook.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
2600 euro z'on camera ik dacht leuk voor kat bewakingtering zeg
Een soort Emil type moet er weer in.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, denk het ook. En dan graag uitgesprokener types waar we ons dood aan kunnen ergeren en de bewoners ook.
Yep, die kans is dan groot. Sommige mensen hoeven er niet op te letten. Hoefde ik ook niet, kon eten wat ik wilde, maar meestal kom je na een bepaalde leeftijd sneller aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar ze zit er niet mee, haar eigen woorden.
Die groeit dus lekker dicht.
Er is nu al van alles gaande, maar onderhuids nog niet open en bloot. Ik vind dat al fascinerend om te zien. Kijk maar hoe het met die boodschappen is gegaan. De een neemt het voortouw, een ander protesteert meteen en weer een ander secundair.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ben blij als het zover is.
Mwa,bange poeperd.quote:
Ik moet eten als een dijkwerker en bijvoeding want anders val ik nog meer af. Klinkt als een luxeprobleem maar is zwaar *piep*. Maar het zij zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, die kans is dan groot. Sommige mensen hoeven er niet op te letten. Hoefde ik ook niet, kon eten wat ik wilde, maar meestal kom je na een bepaalde leeftijd sneller aan.
Ik vind Brandon stil/relaxed, maar hij werkt niet op de ergerklieren.
Echt he,mateloos irritantquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat vooral de meisjes Jessie en Sanne praten om het praten.....
Oja? hoezo?quote:
Hij kan wel een héél telefoonnummer onthouden hoorquote:
ik vind ook dat er al veel onderhuids gaande is en veel om te volgenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er is nu al van alles gaande, maar onderhuids nog niet open en bloot. Ik vind dat al fascinerend om te zien. Kijk maar hoe het met die boodschappen is gegaan. De een neemt het voortouw, een ander protesteert meteen en weer een ander secundair.
Ze hebben elkaar nog veel te hard nodig om de strijd om de macht openlijk aan te gaan.
Nou, dat hoef ik ook niet meer te doen hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik moet eten als een dijkwerker en bijvoeding want anders val ik nog meer af. Klinkt als een luxeprobleem maar is zwaar *piep*. Maar het zij zo.
Brandon is op het moment wel mijn favoriet
maar ook de kans dat hij saai blijftquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:44 schreef freaky40 het volgende:
Brandon valt me nog niet tegen, eigenlijk de normaalste van het stel. Rustig en beheerst. Hopelijk wordt het geen tweede Chipp.
Precies, daarom snap ik de opmerkingen gedurende de dag niet dat het zo saai is.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:44 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik vind ook dat er al veel onderhuids gaande is en veel om te volgen
Geen eigen mening,allemansvriendje.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij kan wel een héél telefoonnummer onthouden hoor
Heb al plastquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop geen Chipp. Die mocht ik in het begin ook wel. Nouja, ik vond dat je nog verder moest kijken en dat hij wel wat in zijn mars had. Als dit een Chipp wordt, ben ik direct klaar met hem.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:44 schreef freaky40 het volgende:
Brandon valt me nog niet tegen, eigenlijk de normaalste van het stel. Rustig en beheerst. Hopelijk wordt het geen tweede Chipp die kwam er vrij rustig in maar werd een pedant betwetertje helemaal met de Twins erbij.
Nee, de dingen veranderen veel en veel sneller dan in dat PC hok wat Uto1 was gewordenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies, daarom snap ik de opmerkingen gedurende de dag niet dat het zo saai is.![]()
dus dit ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, de dingen veranderen veel en veel sneller dan in dat PC hok wat Uto1 was geworden
brandon is de enige die nog niet veel van zichzelf heeft laten zienquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoeft niet, hij kan misschien wel de verstandigste daar zijn juist.
Ah, okay.... Dat kan soms handig zijn, vooral als er al haantjes voor een plek strijden. Ik moet het ook nog zien hoor, maar als ik hem vergelijk met de rest (en gebaseerd om het weinige wat ik gezien heb) houdt hij zich goed staande, laat zich niet meeslepen en lijkt toch zijn eigen ding te doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geen eigen mening,allemansvriendje.
Behalve het falen met het beltegoed.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:47 schreef Ranah het volgende:
[..]
brandon is de enige die nog niet veel van zichzelf heeft laten zien
Hij is de slaaf van Johnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ah, okay.... Dat kan soms handig zijn, vooral als er al haantjes voor een plek strijden. Ik moet het ook nog zien hoor, maar als ik hem vergelijk met de rest (en gebaseerd om het weinige wat ik gezien heb) houdt hij zich goed staande, laat zich niet meeslepen en lijkt toch zijn eigen ding te doen.
Zijn ze er al doorheen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Behalve het falen met het beltegoed.
1 euroquote:
Hij wil wel veren in zijn reet en geeft steken onder water bij John. Hij manipuleert aardig.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike is mijn favoriet, hij zegt wat wij denken .....![]()
[ afbeelding ]
Mike heeft bezwaren tegen een koerier.
x6l4wcn
Gohquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:51 schreef MacDeMarco het volgende:
ze willen ouderen laten mee-eten als ze er de mogelijkheid tot hebben in de toekomst
Oja? Dan heb ik dat net gemist. Hij is wel meegaand, dat zie ik wel ja.quote:
hebben ze het al over kinderfeestjes gehad?quote:
Bijna.quote:
Ze bereikt niemand met haar woorden zegt ze nu.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:53 schreef mazaru het volgende:
Sanne zegt nu dat ze het er niet mee eens was dat er boodschappen werden besteld. Ik heb haar niet gehoord.
Tsja,ze is 19.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:55 schreef MacDeMarco het volgende:
sanne vindt een sms'je sturen echt helemaal back to basic
Wie is dat danquote:
Misschien als ze ze hardop zou zeggen? Net als dat gesprek met Jessie vanmorgen. Die vroeg waarom ze nog niet had gebeden vandaag. Toen zei ze dat ze dat had gedaan toen ze in bed lag. Ze ging lekker liggen, pakte zichzelf lekker in en deed haar ogen dicht. Jaaaa de rest dacht dat ze sliep... maar dat was niet zo hoor. Ze was in haar hoofd aan het biddenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze bereikt niemand met haar woorden zegt ze nu.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien als ze ze hardop zou zeggen? Net als dat gesprek met Jessie vanmorgen. Die vroeg waarom ze nog niet had gebeden vandaag. Toen zei ze dat ze dat had gedaan toen ze in bed lag. Ze ging lekker liggen, pakte zichzelf lekker in en deed haar ogen dicht. Jaaaa de rest dacht dat ze sliep... maar dat was niet zo hoor. Ze was in haar hoofd aan het bidden
Ik 'geloof' er niets van....quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien als ze ze hardop zou zeggen? Net als dat gesprek met Jessie vanmorgen. Die vroeg waarom ze nog niet had gebeden vandaag. Toen zei ze dat ze dat had gedaan toen ze in bed lag. Ze ging lekker liggen, pakte zichzelf lekker in en deed haar ogen dicht. Jaaaa de rest dacht dat ze sliep... maar dat was niet zo hoor. Ze was in haar hoofd aan het bidden
richard de taxi manquote:
Ja dat is een betere UI nogquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Hun nieuwe huisvriend, de taxichauffeur.
Ik ook niet. Net zo min als dat ze eergisteren gedoopt isquote:
Te toevallig allemaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. Net zo min als dat ze eergisteren gedoopt is
Hendig,hou jij de stand bij van het UTO schijvenspel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:59 schreef Hagenesie het volgende:
streams doen raar. ik zie alles in slowmotion
el condor pasa heet en lied met fluitquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sanne heeft een fluit bij zich flaus?
Ze hadden gewoon een Tsjoekiespel moeten meenemenquote:
Pamfluit jaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
el condor pasa heet en lied met fluit
net als het pittenspel, wat een hype was dat zeg. in elke huiskamer en op elke straathoekquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Binnenkort staat heel Nederland schijven te gooien
SjeudeSjoel?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Binnenkort staat heel Nederland schijven te gooien
Dan wordt het vechten om 'n slaapplaatsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Meer inwoners erin, ik denk dat het dan ook al veel leuker gaat worden.
Die mogen vast niet in de tentquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan wordt het vechten om 'n slaapplaats
Hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
OMGquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:55 schreef MacDeMarco het volgende:
sanne vindt een sms'je sturen echt helemaal back to basic
Ik heb het ook nogquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
net als het pittenspel, wat een hype was dat zeg. in elke huiskamer en op elke straathoek
Haha heb ze uitgegooid, ze waren niet vooruit te branden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hendig,hou jij de stand bij van het UTO schijvenspel.
Ja ik vind dit best een vage gast. Las net een vergelijking met Chipp. Van geen kant imoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan iemand Brandon vertellen dat hij er bij loopt als een debiel, soort mini Stalone![]()
[ afbeelding ]
Het zwakzinnige neefje van rambo jaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan iemand Brandon vertellen dat hij er bij loopt als een debiel, soort mini Stalone![]()
[ afbeelding ]
mss moesten ze kleding kiezen uit de kast van sbs6quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja ik vind dit best een vage gast. Las net een vergelijking met Chipp. Van geen kant imo
Chip was toch ook vaagquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja ik vind dit best een vage gast. Las net een vergelijking met Chipp. Van geen kant imo
Zou goed kunnen dat volgende inwoners zelf een tentje meenemen.quote:
Ja vandaar natuulijk die rode zakdoek om de kop van Sanne gisteren. Was in 1.0 ook een tijdje "mode" kuchkuchkuchkuchquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:11 schreef redboyke het volgende:
[..]
mss moesten ze kleding kiezen uit de kast van sbs6
Was in Uto 1 ook al. Toen mochten ze op een gegeven moment geen zwarte kleding meer aan en kwam 'de familie' met witte plastic zakken met gekleurde kleding naar binnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:11 schreef redboyke het volgende:
[..]
mss moesten ze kleding kiezen uit de kast van sbs6
Volgens mij is hier rood het voorschriftquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Was in Uto 1 ook al. Toen mochten ze op een gegeven moment geen zwarte kleding meer aan en kwam 'de familie' met witte plastic zakken met gekleurde kleding naar binnen.
Je hebt vaag en vaagquote:
Present.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Je hebt vaag en vaag
2 vage mensen lijken niet perse op elkaar
Kijk maar eens in de COS rond, allemaal verschillende vagerds
Verder nog v(r)age(n)?
quote:
Nee, dat zie ik echt nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Vind die Mike toch ook iets hebben van Jacco) Vond dat direct al. Een iets rauwere versie.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Het zwakzinnige neefje van rambo ja
El condor pasaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:18 schreef mario390 het volgende:
ik snap maar en niet, als mike gisteren op wc was en "El condor pasa" gepo..t heeft hebben ze hem niet lang gefilmt maar de meiden wel soms
Kan, bij mij kreeg ik dat gevoel. Net zo sneaky ook wel.quote:
Ze zijn nog aan het landenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze bewoners zijn vrij saai FEBO, iets meer pit voor de volgende svp .....
Jeetje mineetjequote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan, bij mij kreeg ik dat gevoel. Net zo sneaky ook wel.
Ik mis wel humor!!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja misschien, maar ze hebben gewoon niet veel te melden, ik zie weinig chemistry ...
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand de kijkcijfers van de eerste TV uitzending ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
installeer dan een scheet app op je telefoon.
Tuinfluiterdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand de kijkcijfers van de eerste TV uitzending ?
omg.....het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:18 schreef mario390 het volgende:
ik snap maar en niet, als mike gisteren op wc was en "El condor pasa" gepo..t heeft hebben ze hem niet lang gefilmt maar de meiden wel soms
volgens mij vergeet de helft van de mensen dat utopia 2 gedaan is en staat het nog op record ofzoquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
omg.....het houdt niet op, niet vanzelf.
niet gezienquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:24 schreef sjampoeh het volgende:
Heeft christel al wel gedoucht met haar blaasontsteking
snelle conclusies dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan, bij mij kreeg ik dat gevoel. Net zo sneaky ook wel.
Héél somsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Heb jij een scheet app?quote:
Vragen naar de bekende weg he eigenlijkquote:
Het is gezapigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank je FreshFruit72, minder dan verwacht denk ik ......
Ik mis humor in deze groep inderdaad, en ze tonen ook niet echt belangstelling in elkaar,
het is een beetje geforceerd allemaal ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |