Nee joh dat mens is lekker irritantquote:
Oh heftigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:13 schreef chufi het volgende:
Cris was bijna dood bij de geboorte van dr twins.. Ze heeft een spoedkeizersnee gehad..
Ik dusquote:
Kan me voorstellen, snap niet dat Jessie er over door blijft gaan......quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:14 schreef Yaksa het volgende:
Christel wil haar onderbroeken zelf wassen.
Jessie mag dat niet doen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:14 schreef HiDiHo het volgende:
John gelooft er heilig in dat die man spontaan langs is gekomen hé
Zou expres lekker veel gebruikenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:14 schreef mazaru het volgende:
Jessie vind dat Christel geen waspoeder moet gebruiken voor een klein wasje. Dat is zonde
quote:
John wist ook absoluut zeker dat die tweede enveloppe echt wasquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:14 schreef HiDiHo het volgende:
John gelooft er heilig in dat die man spontaan langs is gekomen hé
Lekker veel schuim.quote:
Sanne is een net gedoopt christen. Jij nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:15 schreef houdjemond het volgende:
[..].
Maar echt die Sanne, ik praat ook redelijk plat (maar dan zonder aangeleerd accent) maar dat gevloek lijkt wel een tic/act.
Die ouwe moet eens een realitycheck laten doenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
John wist ook absoluut zeker dat die tweede enveloppe echt was
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Sanne is een net gedoopt christen. Jij niet
Hij is zo naïef. En dat voor iemand van 56.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die ouwe moet eens een realitycheck laten doen
Dat zou het verschil maken. Ben benieuwd wat er in dat doopwater zat.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Sanne is een net gedoopt christen. Jij niet
Nou ze vervloekt me meer dan menig fokker de laatste 10 jaarquote:
Als ik teruglees lijkt het wel of ze met bier is gedooptquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zou het verschil maken. Ben benieuwd wat er in dat doopwater zat.
Tabascoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zou het verschil maken. Ben benieuwd wat er in dat doopwater zat.
Echte dinnetjes dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ze vervloekt me meer dan menig fokker de laatste 10 jaar
Wel met liefde en dat weet je best!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ze vervloekt me meer dan menig fokker de laatste 10 jaar
Ja zo gquote:
Mehhhquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel met liefde en dat weet je best!
Sanne zei bijna Godverdomme
Ik hoorde het, ook zo'n nepchristen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel met liefde en dat weet je best!
Sanne zei bijna Godverdomme
Die man raakt nog meer kwijt dan Jessie.quote:
Ja maar écht. Ze heeft wel mijn stereotype Christen doorbrokenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoorde het, ook zo'n nepchristen.
Haar borsten. Maar dat komt omdat haar BH twee maten te klein is.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
christin en zo en uitsprak dar hangt toch wat schief
Ja, dat dan weer wel. Zou haar graag met Rienk de degens willen zien kruisen, maar Rienk hoeft van mij niet terug hoor. Bah. Ben allergisch voor godsdienstfanaten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja maar écht. Ze heeft wel mijn stereotype Christen doorbroken
I love it.quote:
Ja jezus zegquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar borsten. Maar dat komt omdat haar BH twee maten te klein is.
nee met hangt wat schief bedoel dat Christin en zo en zottige uitsprak niet te samen kloptquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar borsten. Maar dat komt omdat haar BH twee maten te klein is.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:23 schreef Dotteke het volgende:
Bedankt voor het openen Soury had niet eens door dat ik laatste post had
Ze werken wel van opstaan tot naar bed gaan zo te zien
Vanmiddagquote:
Nee, een soort clash buiten de poort. Gewoon een kwartiertje op shownieuws ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel. Zou haar graag met Rienk de degens willen zien kruisen, maar Rienk hoeft van mij niet terug hoor. Bah. Ben allergisch voor godsdienstfanaten.
Er liepen vandaag wel mannetjes op het terrein, maar of die cameras geplaatst hebben geen ideequote:
Ze zullen wel moeten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:23 schreef Dotteke het volgende:
Bedankt voor het openen Soury had niet eens door dat ik laatste post had
Ze werken wel van opstaan tot naar bed gaan zo te zien
Tussen paas een pinksterenquote:
Op een of andere manier kom ik er niet in.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]Echt wel. Best leuk om naar te kijken.
Ben benieuwd hoeveel fans ze hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten.
Er moet voldoende merchandise zijn voor de Utopendag zaterdag.
Nee het klonk als een piepende ballon.quote:
Ze vergat voor het gemak dat ze niet in een viersterrenhotel kwam.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:23 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie vindt het knap dat ze pas 1 keer d'r haar heeft gewassen
Er staat een nieuwe camera bij de tent.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er liepen vandaag wel mannetjes op het terrein, maar of die cameras geplaatst hebben geen idee
Komt misschien wel als er nog een paar bij komenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een of andere manier kom ik er niet in.
Kijk bijna niet dus geen idee of ik er nog in komquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Komt misschien wel als er nog een paar bij komen
Ik ook niet. Vind er tot dusverre geen ruk aan. Ik zie ze Utopia 1.0 naspelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een of andere manier kom ik er niet in.
Ja, das waarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
In ieder geval 2, Tristan en die koerier.
Die staat zelfs in de tent.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:25 schreef bartzzzz het volgende:
[..]
Er staat een nieuwe camera bij de tent.
Zo kom je er ook wel in danquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk bijna niet dus geen idee of ik er nog in kom![]()
Op tv zag het er wel leuk ui zo korte samenvatting
quote:
Ik heb hetzelfde eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind er tot dusverre geen ruk aan. Ik zie ze Utopia 1.0 naspelen.
Die verkocht ik als eerste, al zou het een exit kosten.quote:
ik zie dat een aantal dat gaat proberen te voorkomenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind er tot dusverre geen ruk aan. Ik zie ze Utopia 1.0 naspelen.
Het is bij vlagen wel leuk,en de COS natuurlijk.Ook een aantal nieuwe mensen hier,dat maakt het wel leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde eerlijk gezegd.
Maar ik vond U! wel leuk in het begin, later niet meer zo
Misschien is het nu anders om
Heb ook geen voor of afkeer voor een bewoner.
Er moet veel gebeuren wil ik er meer tijd aan gaan besteden. Dit heb ik allemaal al gezien. Dingen die ik al gezien en gehoord heb, vervelen mij zo erg. Als ik iets random iets ouds op tv langs zie komen (maakt niet uit wat het is) dan weet ik niet hoe snel ik de afstandsbediening moet pakken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde eerlijk gezegd.
Maar ik vond U! wel leuk in het begin, later niet meer zo
Misschien is het nu anders om
Heb ook geen voor of afkeer voor een bewoner.
De sfeer is ook een stuk beter vind ikquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is bij vlagen wel leuk,en de COS natuurlijk.Ook een aantal nieuwe mensen hier,dat maakt het wel leuk.
Vraag me alleen af hoe ze dat gaan doen. De potentie om iets anders te doen heb ik niet gezien, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:29 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik zie dat een aantal dat gaat proberen te voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |