Das maak-breek... stekkertje opzoeken en doorlussen should do the trick.. maja, moet je wel zeker weten dat dat het isquote:Op dinsdag 12 juni 2018 22:34 schreef Maegrim het volgende:
als ie niet start helpt even op de zijstandaard zetten, of rommelen met de kabels bij de standaard. van de week zijn de stekkers schoongemaakt dus misschien gaat dat helpen.
dat het ongeveer 10 keer gebeurt over 8000 kilometer helpt niet met de diagnose
Je kan ook staand zonder handen rijdenquote:
Als je huid echt geirriteerd is waar die botten op drukken werkt ff staan niet meerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kan ook staand zonder handen rijden
Ach en als het wel zo ver is dan koop je een BNW K100LT en dan maakt dat ook niet meer uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:23 schreef cofi het volgende:
[..]
Afstand is natuurlijk ook wel een dingetje; als je 125 km op de snelweg moet, lijkt mij een motor ook niet echt het meest ideale vervoersmiddel.
De CB had je toch te koop staan? Niet genoeg animo voor?
Net ivm Guus Meeuwis een verkeersinfarct in Eindhoven. Ik moest ook pal langs het stadion af.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:37 schreef cofi het volgende:
[..]
Herkenbaar dat file verhaal en uitwaaien is zeker ook niet verkeerd. Nu nog gewoon doen ;-)
niet echt een allroad maar afgelopen zaterdag heb ik de nieuwe Tracer 900 GT in het echt bekeken en dat is toch ook wel een hele complete fietsquote:Op woensdag 13 juni 2018 00:54 schreef BlackLining het volgende:
Volgende hier gaat ook maar eens zo'n allroad achtig ding worden
Trackmode geprobeerd?quote:Op woensdag 13 juni 2018 06:14 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil een Duke 790. Ik ben echt verliefd op dat ding. Helaas heeft m'n vader zondag de staatsloterij alweer niet gewonnen, dus voorlopig zit die Duke er niet in.
Ik zou hem ook graag willen maar met een lengte van twee meter gaat dat niet zo makkelijk vrees ik.quote:Op woensdag 13 juni 2018 06:14 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil een Duke 790. Ik ben echt verliefd op dat ding. Helaas heeft m'n vader zondag de staatsloterij alweer niet gewonnen, dus voorlopig zit die Duke er niet in.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 05:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet echt een allroad maar afgelopen zaterdag heb ik de nieuwe Tracer 900 GT in het echt bekeken en dat is toch ook wel een hele complete fiets
Wel jammer dat die Tracers zo lelijk zijnquote:Op woensdag 13 juni 2018 05:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet echt een allroad maar afgelopen zaterdag heb ik de nieuwe Tracer 900 GT in het echt bekeken en dat is toch ook wel een hele complete fiets
Nee man, lekker in street gehouden. Al is dat wel machtig irritant als dat ding een wheelie probeert te maken en hij pakt 'm direct terug. Wat dat betreft was de 390 meet mijn ding - geen gezeik met modi, vreselijke quickshifters, of dat soort meuk. Maar dat bochtenwerk van de 790...quote:
Je hebt de keuze om al dan niet de koppeling te gebruiken ja, dat is wat anders. En dat doe ik op mijn eigen motor ook de helft van de tijd niet als ik omhoog schakel, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:48 schreef fathank het volgende:
Je hoeft em niet te gebruiken
Is toch lekker man gas erop houden terwijl je door de versnellingen jaagt
Is het eigenlijk standaard of een optie?
Zal zo eens kijken ...maar je kunt hem ook uitzetten.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:27 schreef BlackLining het volgende:
Je kunt dat ding niet niet gebruiken althans, als je de koppeling niet gebruikt. Daarom is het ook zo ruk. Die hele handeling met gas terugnemen, wat ie sowieso doet als je niet handmatig ontkoppelt, is in 90% van de gevallen nergens voor nodig.
Bij normale motoren:
Lichte druk op schakelpunt > juiste toerental > schakelen
Bij KTM:
Lichte druk op schakelpook > juiste toerental > motormanagement neemt gas terug > schakelen > gas open
Als je normaal gesproken gewoon met de koppeling schakelt dan gebruik je dat inderdaad niet. Maar die koppeling heb je helemaal niet nodig voor omhoog schakelen. En zonder koppeling schakelen gaat beter zonder quickshifter dan met, want die gaat zich er dan toch mee bemoeien terwijl dat niet nodig is.
dat heb ik denk ik ook.. Vandaar mijn voorkeur voor allroad..quote:Op woensdag 13 juni 2018 09:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik zou hem ook graag willen maar met een lengte van twee meter gaat dat niet zo makkelijk vrees ik.
zo ziet dat er ongeveer uit:
[ afbeelding ]
Kun je dat niet gewoon afstellen? Ik heb wel eens zitten zoeken voor mijn 748, daar bestaat een quickshifter voor die kort de ontsteking onderbreekt, kun je met je telefoon helemaal afstellen tot je een dikke rechte streep naar de 200 kunt trekkenquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:27 schreef BlackLining het volgende:
Je kunt dat ding niet niet gebruiken althans, als je de koppeling niet gebruikt. Daarom is het ook zo ruk. Die hele handeling met gas terugnemen, wat ie sowieso doet als je niet handmatig ontkoppelt, is in 90% van de gevallen nergens voor nodig.
Bij normale motoren:
Lichte druk op schakelpunt > juiste toerental > schakelen
Bij KTM:
Lichte druk op schakelpook > juiste toerental > motormanagement neemt gas terug > schakelen > gas open
Als je normaal gesproken gewoon met de koppeling schakelt dan gebruik je dat inderdaad niet. Maar die koppeling heb je helemaal niet nodig voor omhoog schakelen. En zonder koppeling schakelen gaat beter zonder quickshifter dan met, want die gaat zich er dan toch mee bemoeien terwijl dat niet nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |