Hij wordt steeds leuker.Positieve instelling.quote:
Heerlijk jonkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij wordt steeds leuker.Positieve instelling.
dan moeten ze zich maar aanmelden als utopiaanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:05 schreef Ranah het volgende:
mike wil zo min mogelijk hulp van buiten, lief bedoeld die hulp maar liefst zoveel mogelijk zelfvoorzienend zijn
Ze liegt gewoon.Ze klaagt steeds,al vanaf dag 1.quote:
Ja lekkere ouwe zeikerdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:08 schreef Soury het volgende:
Ik kan nog niet oordelen wie ik wel of niet leuk vind. John is irritant dus ik ga voor John
Dat dus, een ceesiequote:
Richard is een Dickquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:10 schreef Ranah het volgende:
na richards komst is er iets veranderd vindt mike
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:11 schreef Yaksa het volgende:
Ik snap eigenlijk dat opnieuw planten van boompjes en struikjes niet.
Talpa zal Wim Vroege toch wel een beplantingsplan hebben gegeven toen hij daar met zijn ploeg aan het werk was?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:12 schreef mario390 het volgende:
waarom is er bran zo weit an de ander seite dat is kut
Zomaar. Kan natuurlijk ook dat Talpa tegen Wim heeft gezegd: "Plemp maar ergens neer, wij vertellen de bewoners later wel waar ze definitief komen te staan. Hebben we ook leuke beelden".quote:
Net zo nep als Beau bedoel jequote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zomaar. Kan natuurlijk ook dat Talpa tegen Wim heeft gezegd: "Plemp maar ergens neer, wij vertellen de bewoners later wel waar ze definitief komen te staan. Hebben we ook leuke beelden".
quote:
Richard?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:10 schreef Ranah het volgende:
na richards komst is er iets veranderd vindt mike
een koerierquote:
Nou je kan er wel over nadenken. Piramides zijn op mankracht gebouwd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:15 schreef formule het volgende:
Mike denkt na.
Ik ook, weet nog steeds niet hoe de piramides gebouwd zijn![]()
Mike wil duidelijk geen Utopia 1
Mike is een leuke gastquote:
Met een soort van kruiwagen ala Adriaanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je kan er wel over nadenken. Piramides zijn op mankracht gebouwd.
Hij heeft helemaal gelijk ...6 dagen hebben ze het maar vol gehouden...en niemand die even verder kijkt dan zijn neus lang is om andere dingen in te gaan kopen...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
het bourgondische is er wel van af zegt mike
Nou nou een boel slaven, maar ik denk dat er genoeg schuimpjes zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:20 schreef formule het volgende:
[..]
Met een soort van kruiwagen ala Adriaan
Hoe duur?quote:
89 euro.quote:
Ik mag het hopen ... je haalt met zon koerier heel de "Beleef Utopia met helemaal niets!" ervaring weg bij de andere 8 kandidaten die nog moeten binnen komen ... die kunnen straks gelijk bij binnenkomst al sigaretten bestellen en dergelijke ...en kunnen ook gelijk vragen hoeveel zakgeld ze gaan krijgen....quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:20 schreef redboyke het volgende:
misschien mag richard nietmeer binnen teveel zitten lullen
161 euroquote:
Wat een LUL !!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:26 schreef Dotteke het volgende:
Hij is een fan en helpt graagdag Richard, je haalt het Utopia gevoel weg, laat ze het zelf doen
[ afbeelding ]
Het is niet gratis he?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:26 schreef Dotteke het volgende:
Hij is een fan en helpt graagdag Richard, je haalt het Utopia gevoel weg, laat ze het zelf doen
[ afbeelding ]
Ja, vind het jammer hoor, nu gaat het snel de kant van Utopia 1 op denk ik.quote:
Ahhh Brandon vind ik zo'n poepiequote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik bekijk het per dag,vandaag vind ik Christel en Brandon vervelend.
Dat komt er wel, komen vast mensen die meer gaan doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:26 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Ze hebben nog steeds niks wat mij betreft. Alleen een mannetje buiten en wat extra eten/drinken. Geen stroom, geen onderdak.. Er is echt nog wel veel te bewerkstelligen voor ze.
Waarom? Ze hebben 250 euro.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vind het jammer hoor, nu gaat het snel de kant van Utopia 1 op denk ik.
Ik kijk bijna helemaal nietquote:
Zaterdag zullen er wel fans genoeg komenquote:
Dat dus...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:27 schreef Crabapple het volgende:
Het is inderdaad wel afbreuk om nu al een koerier te laten konen, een ruilhandel op de open dag was origineler geweest.
Je hebt wel commentaarquote:
ze zollen wel het notwendigste bekomen hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vind het jammer hoor, nu gaat het snel de kant van Utopia 1 op denk ik.
Het is een keus toch? Ze hebben geld en geven het uit.quote:
Dat moeten ze dus wel zelf doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat komt er wel, komen vast mensen die meer gaan doen.
MIke is het er niet zo mee eens zo te horen
Te lief zelfs,ik hoor hem bijna niet.quote:
nee, hij is er later over na gaan denkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:31 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat moeten ze dus wel zelf doen.
Mike is het er niet mee eens nee. Maar heeft hij dat in de groep gegooid toen het besproken werd met Richard: 'ah jongens doe maar niet' ?
ze moeten toch eten,van rijst werden ze niet oud daarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:31 schreef snetje het volgende:
Het begin van alle volgende ellendige bestellingen...
[ afbeelding ]
Nummer 8 kan zijn wc papier weer uit zijn kist pakken waarvan hij dacht hun blij mee te maken...
Dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Te lief zelfs,ik hoor hem bijna niet.
En dat is?quote:
Dit draaien ze niet meer terug. Ze zouden wel gek zijn als ze dat deden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:32 schreef Ranah het volgende:
[..]
nee, hij is er later over na gaan denken
De regie , wil keuzes , dat maakt televisie, want niemand komt zo maar het terrein opquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ... je haalt met zon koerier heel de "Beleef Utopia met helemaal niets!" ervaring weg bij de andere 8 kandidaten die nog moeten binnen komen ... die kunnen straks gelijk bij binnenkomst al sigaretten bestellen en dergelijke ...en kunnen ook gelijk vragen hoeveel zakgeld ze gaan krijgen....![]()
het kan nog, mike adriaan en christel zijn al zoverquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:33 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dit draaien ze niet meer terug. Ze zouden wel gek zijn als ze dat deden.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:34 schreef Ranah het volgende:
[..]
het kan nog, mike adriaan en christel zijn al zover
Dat dit allemaal veel te snel en veel te makkelijk gaat ...quote:
ja zo dacht ik ook over brandon, maar hij is nog jong hequote:
wrikkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
er is iets een het freaken bij Christel
dit wil de regie , die laat die man doorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:37 schreef Photomorti het volgende:
Nu al gemakkelijk eten bestellen dit is wel een beetje lafjes allemaal.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:38 schreef Poesjuh het volgende:
Wat een verpesting van Utopia 2!!
We schreven het allemaal, hoe lang duurt het voor ze gaan bestellen? En ja hoorrrrr dag 6 really?!
Zelfs toen Lot een koerier belde was het not done en hoe lang zaten ze er toen niet al??
Pffff 6 dagen en er komt limonade en worst door de poort voor ¤89 :-( :-( :-(
rustig maar, er is bezinningquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:38 schreef Poesjuh het volgende:
We schreven het allemaal, hoe lang duurt het voor ze gaan bestellen? En ja hoorrrrr dag 6 really?!
Zelfs toen Lot een koerier belde was het not done en hoe lang zaten ze er toen niet al??
Drama queenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:38 schreef Poesjuh het volgende:
John heeft dat dag één al gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:40 schreef Yaksa het volgende:
John wil een schuur gaan bouwen.
Ga toch fietsen joh, zorg nou eerst maar eens voor een deugdelijk onderkomen waar 15 mensen kunnen slapen.
Christel is knetterstoned en al haar goede cellen kwijt door de antibioticaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Bezinning? Christel klaagt nog steeds dat ze heeeeel graag water, brood en pindakaas wilde
toch om dat ze zei:: we mogen toch genieten ookquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
sanne was het er totaal niet mee eens
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Christel is knetterstoned en al haar goede cellen kwijt door de antibiotica
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get a grip.
dat zou iedereen moeten willenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:
sanne zegt he ik ben aan het praten , die wil niet hebben dat ze door haar heen praten
ja ik snap de mike en nog andere niet, hij werd er nog betelen om eten hier en nu zeikt hijquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nou,wat lullig voor Richard.Ze zijn helemaal niet dankbaar.
Go go with the flo aanstellerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:42 schreef Poesjuh het volgende:
Oke beetje drama queen wel hiero maar ik vind het zo zonde......
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dit wil de regie , die laat die man door
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:42 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Dat vind ik echt een mooie man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:42 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]HohoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
mike wil het zoveel mogelijk zelf doen met de groep, zonder hulp van buitenafquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik snap de mike en nog andere niet, hij werd er nog betelen om eten hier en nu zeikt hij
Ja graag.quote:
ja en nu bedenken ze zich misschien wel weer, mooi toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:44 schreef mazaru het volgende:
Ze kiezen er toch zelf voor om weer contact met die man op te nemen of niet
ja maar en keer hadden ze sowiezo bestellen moetenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:44 schreef Ranah het volgende:
[..]
mike wil het zoveel mogelijk zelf doen met de groep, zonder hulp van buitenaf
Kippen mocht niet van Adriaanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:44 schreef snetje het volgende:
¤ 49,- boodschappen
Of...
Kippengaas 25x25x0.80 mm, rol 0.50m x 50ms 50CM hoog ¤ 36,-
2 legkippen à 5 euro
¤ 46,-
het is eigenlijk lachwekkend , maar dit kun je verwachten , dilemma`s daar zijn ze gek op bij de regiequote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:43 schreef Angel79 het volgende:
[..]![]()
Want op fb staan verschillende reacties dat er aan de poort geweest zijn die werden weggestuurd
Hij wist net zo veel als jij en ik. Het terrein was bekendquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:45 schreef chufi het volgende:
Is Jon van de Febo? Hij heeft heel het terrein al ingetekend met zijn plannen
Ja prima toch. Als er echt nood is kunnen ze hem altijd nog bellen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:45 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja en nu bedenken ze zich misschien wel weer, mooi toch?
Mike was het er toch mee eens? Adriaan wou het nietquote:
44,dan ben ik ook nog een jongen.quote:
maar nu nog niet vindt hij, ze hebben nog voldoendequote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar en keer hadden ze sowiezo bestellen moeten
Dat ziet ie goed...zelluf doenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:44 schreef Ranah het volgende:
[..]
mike wil het zoveel mogelijk zelf doen met de groep, zonder hulp van buitenaf
Ik bedoel dat hij niet mannelijk is. Hij straalt geen testosteron uitquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
44,dan ben ik ook nog een jongen.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij niet mannelijk is. Hij straalt geen testosteron uit
Verleiding was gewoon groot denk ik omdat Richard opeens voor hun neus stond.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:46 schreef Ranah het volgende:
[..]
maar nu nog niet vindt hij, ze hebben nog voldoende
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij niet mannelijk is. Hij straalt geen testosteron uit
ja hij en christel legden net ook uit, je wordt overvallen, wilt beleefd zijn enzquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Verleiding was gewoon groot denk ik omdat Richard opeens voor hun neus stond.
Rich gaf zelf ook al aan dat eenmalig ook geen enkel probleem was en dat als ze niet wilde, even goede vriende-- pioniers
Gelukkig maar. Anders liepen we allemaal dezelfde kerel te versierenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
en het MOET volgens zijn planquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:45 schreef chufi het volgende:
Is Jon van de Febo? Hij heeft heel het terrein al ingetekend met zijn plannen
Precies, en nu hebben ze lekker een bammetje pindakaas en beltegoedquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:49 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja hij en christel legden net ook uit, je wordt overvallen, wilt beleefd zijn enz
ik vind het mooi dat ze van gedachten kunnen veranderen
de klok zetten om buiten te gaan rondlopen... Er zijn dus blijkbaar mensen die dat doenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
mike is niet bezig met buiten , hoe hij overkomt , hij gaat snachts niet rondlopen
Iedereen op John!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders liepen we allemaal dezelfde kerel te versieren
Ja best welquote:
Ja als het kalf verdronken is....dit is hun 2e kalf al....quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:45 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja en nu bedenken ze zich misschien wel weer, mooi toch?
Jessie deed dat toch vannacht? Ging slapen om een uur of 8, kwam er om 10 uur uit en ging rondlopen tot ver in de nachtquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
de klok zetten om buiten te gaan rondlopen... Er zijn dus blijkbaar mensen die dat doen
We hadden het over een bekende Nederlander. Even terugscrollen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
john 56, chris 44 maar geen mann en en ander is niet zo oud
En er komen nog 8 bewoners met elke keer weer wat voorraad...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:46 schreef Ranah het volgende:
[..]
maar nu nog niet vindt hij, ze hebben nog voldoende
Ik gun ze wel een paar uitgeprinte COSsen in de brievenbusquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:50 schreef Ranah het volgende:
wat moeten de mensen thuis wel niet denken, zo snel terug naar luxe ( vrij vertaald) vervolgt mike
geeft toch niet? beter dan meteen verder op de ingeslagen wegquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja als het kalf verdronken is....dit is hun 2e kalf al....
achzo dat weest ik niet,okequote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We hadden het over een bekende Nederlander. Even terugscrollen.
Je vragenuurtje is weer voorbij
Houd je mond. Vragen staat vrijquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We hadden het over een bekende Nederlander. Even terugscrollen.
Je vragenuurtje is weer voorbij
Ja dat gaat dus niet lukken ...vossen en zo...wacht maar tot de konijnen die daar los rondlopen aan zijn tuintje zitten...quote:
Valt wel mee toch? Ze hebben eten en drinken. Maar slapen nog steeds op de grond onder stukken zeil. Piesen en poepen in een gat in de grond achter een zeiltje en staan onder een armetierig zelfgemaakte 'doucheje"quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:50 schreef Ranah het volgende:
wat moeten de mensen thuis wel niet denken, zo snel terug naar luxe ( vrij vertaald) vervolgt mike
Met een etagerequote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie wil high tea`s gaan doen.hoe origineel,ze dacht er ineens aan.
Met of topic gezeikquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik gun ze wel een paar uitgeprinte COSsen in de brievenbus
Superdelux is datquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ze hebben eten en drinken. Maar slapen nog steeds op de grond onder stukken zeil. Piesen en poepen in een gat in de grond achter een zeiltje en staan onder een armetierig zelfgemaakte 'doucheje"
dit is wat mike vindt, ik ben het trouwens wel met hem eensquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ze hebben eten en drinken. Maar slapen nog steeds op de grond onder stukken zeil. Piesen en poepen in een gat in de grond achter een zeiltje en staan onder een armetierig zelfgemaakte 'doucheje"
Uiteraard! Moeten ze zelf maar filteren hoe of wat.quote:
Smoel.quote:
quote:
Haantje de voorste is pissed of. Ze is een boel vrienden kwijt geraakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is hier weer lekker lezen als lurker zijnde..... bedankt
Eten zat ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]Voorlopig bouwen ze alleen nog met hun mond geweldige gebouwen en slaapzalen met lampjes en eetzalen.
Wacht maar tot er nog een paar bijkomen. Is dat eten zo opquote:
Publieksstemmetje voor Sanne.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:55 schreef Ranah het volgende:
sanne was een zin doordrijvertje en aanpakker, dat wilde ze niet meer, ze raakte er veel vrienden mee kwijt maar hier moet het wel weer denkt ze
Ik zou ook geen vriend van haar willen zijn, wat een zeik trutquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:55 schreef Ranah het volgende:
sanne was een zin doordrijvertje en aanpakker, dat wilde ze niet meer, ze raakte er veel vrienden mee kwijt maar hier moet het wel weer denkt ze
Ergens volgende week.. Tenzij ze alleen rijst, rijst en rijst blijven eten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wacht maar tot er nog een paar bijkomen. Is dat eten zo op
Ze vindt zichzelf nogal geweldig.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou ook geen vriend van haar willen zijn, wat een zeik trut
En vitamine C tabletjesquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:56 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ergens volgende week.. Tenzij ze alleen rijst, rijst en rijst blijven eten.
Snap ik totaalquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Haantje de voorste is pissed of. Ze is een boel vrienden kwijt geraakt.
Doe het dan zelf.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:56 schreef mazaru het volgende:
Sanne: Ik weet gewoon zeker als jij morgen niet gaat koken doet niemand het.
Pfffffffff gaan we dat weer krijgen
Adriaan heeft vandaag gekookt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doe het dan zelf.of een van de mannen kan toch ook een kopje rijst in een pannetje bouillon gooien?
Als de een niet kookt dan gaat er echt wel iemand anders koken als ze trek krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doe het dan zelf.of een van de mannen kan toch ook een kopje rijst in een pannetje bouillon gooien?
Bedoelde ook een van de andere mannen, excuusquote:
Of ze nemen een bammetjequote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als de een niet kookt dan gaat er echt wel iemand anders koken als ze trek krijgen
Dus ook zij zelf niet...Haal die handen uit je zakken trut en kookquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:56 schreef mazaru het volgende:
Sanne: Ik weet gewoon zeker als jij morgen niet gaat koken doet niemand het.
Pfffffffff gaan we dat weer krijgen
Echt hoor.Elleboogjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:58 schreef mazaru het volgende:
Het lieve Christenmeiske is fijn aan het stoken
Stel je voor dat er zaterdag drie man en een paardenkop komen. Dan hebben ze echt een probleemquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:58 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Dus stellen ze de luxe pak 'm beet anderhalve week uit
En al 19! Jaja!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:59 schreef Soury het volgende:
Sanne is moedertje ik zorg graag voor mensen. GADTVERDAMME
Beter slikt ze hem in.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:59 schreef mazaru het volgende:
Oh jee ze gaat dreigen op de fluit te blazen!
Of in die doopcel verzopenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En al 19! Jaja!
Ik had haar over t hek gekieperd.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stel je voor dat er zaterdag drie man en een paardenkop komen. Dan hebben ze echt een probleem
Nee.quote:
Misschien valt ze wel als ze erop wil blazenquote:
Zou ik best jammer vindenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:01 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]al verwacht ik gek genoeg best weer wat bezoek daar.
Ja die groene met rode ogenquote:
Mag ik nog 1 dingetje zeggen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:02 schreef mazaru het volgende:
IK wil ook mijn zegje doen!
IK wil ook mijn verhaal vertellen!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
de klok zetten om buiten te gaan rondlopen... Er zijn dus blijkbaar mensen die dat doen
nou wie heeft er van de week snachts rondgelopen , belachelijk als je dAT doet , als je aandacht wil,quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Iedereen zwijgen! Sanne de Wijze spreektquote:
wilco liep ook snachts maar dat was grappig , als jessie dat heeft gedaan is het wel belachelijk dusquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie deed dat toch vannacht? Ging slapen om een uur of 8, kwam er om 10 uur uit en ging rondlopen tot ver in de nacht
Ze wil er aan werken. Er is al honderd keer bier over haar heen gegooid. Ohhhhquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen zwijgen! Sanne de Wijze spreekt
Van bier gaat je haar glanzen!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil er aan werken. Er is al honderd keer bier over haar heen gegooid. Ohhhh
Terwijl het gewoon een bierdoop was,waar ging zij stappen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:04 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Goeie christen die Sanne. Na 100 x bier over haar heen moet ze matten
quote:
Wel in blik?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:06 schreef Soury het volgende:
Jeuhhhh Bier gooien over Sanna. 40 euro entree en 2 muntjes per gooi
Dat mokkel kopt ze openquote:
quote:
Mike lult als Brugmanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
toch wil mike het er niet over denken , maar hij gaat het hele groepje rond
wel grappig, hij zei net , ik wil het er nog niet over hebben , ik ben er nog even over aan het nadenkenquote:
rustgevende natuurgeluidenquote:
Ik sta ook altijd maar mensen te kijken als ze plassenquote:
xTBxquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Avond!
Dit is Utopia 1.0
Ze spelen ze nog steeds na zie ik.
Schot voor de boeg:
John en Mike proberen elkaar af te troeven. Mike wil ook een bondje met John als er andere haantjes binnenkomen (zag dat eerder vanmiddag voorbij komen). Mike is een stoker.
Sanne irriteert mij mateloos. Jessie speelt ook een ander.
Brandon hou ik in de gaten. Rustige jongen, geen haantje de voorste, verstandig.
Misschien zit ik er helemaal naast en denk ik er over enige tijd heel anders over, want ik heb echt het minimale gezien.
Stream 5quote:
Dat mag, ook al kijk ik maar een half uurtje mag ik nog commentaar hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |