Hij wordt steeds leuker.Positieve instelling.quote:
Heerlijk jonkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij wordt steeds leuker.Positieve instelling.
dan moeten ze zich maar aanmelden als utopiaanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:05 schreef Ranah het volgende:
mike wil zo min mogelijk hulp van buiten, lief bedoeld die hulp maar liefst zoveel mogelijk zelfvoorzienend zijn
Ze liegt gewoon.Ze klaagt steeds,al vanaf dag 1.quote:
Ja lekkere ouwe zeikerdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:08 schreef Soury het volgende:
Ik kan nog niet oordelen wie ik wel of niet leuk vind. John is irritant dus ik ga voor John
Dat dus, een ceesiequote:
Richard is een Dickquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:10 schreef Ranah het volgende:
na richards komst is er iets veranderd vindt mike
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:11 schreef Yaksa het volgende:
Ik snap eigenlijk dat opnieuw planten van boompjes en struikjes niet.
Talpa zal Wim Vroege toch wel een beplantingsplan hebben gegeven toen hij daar met zijn ploeg aan het werk was?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:12 schreef mario390 het volgende:
waarom is er bran zo weit an de ander seite dat is kut
Zomaar. Kan natuurlijk ook dat Talpa tegen Wim heeft gezegd: "Plemp maar ergens neer, wij vertellen de bewoners later wel waar ze definitief komen te staan. Hebben we ook leuke beelden".quote:
Net zo nep als Beau bedoel jequote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zomaar. Kan natuurlijk ook dat Talpa tegen Wim heeft gezegd: "Plemp maar ergens neer, wij vertellen de bewoners later wel waar ze definitief komen te staan. Hebben we ook leuke beelden".
quote:
Richard?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:10 schreef Ranah het volgende:
na richards komst is er iets veranderd vindt mike
een koerierquote:
Nou je kan er wel over nadenken. Piramides zijn op mankracht gebouwd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:15 schreef formule het volgende:
Mike denkt na.
Ik ook, weet nog steeds niet hoe de piramides gebouwd zijn![]()
Mike wil duidelijk geen Utopia 1
Mike is een leuke gastquote:
Met een soort van kruiwagen ala Adriaanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je kan er wel over nadenken. Piramides zijn op mankracht gebouwd.
Hij heeft helemaal gelijk ...6 dagen hebben ze het maar vol gehouden...en niemand die even verder kijkt dan zijn neus lang is om andere dingen in te gaan kopen...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
het bourgondische is er wel van af zegt mike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |