abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179624678


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179624729
Hoeveel zieke stacks hebben jullie vandaag gepakt a matsko's
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_179624868
Geen gekanker, gewoon wachten op de 13e maand van de banker.
pi_179625042
echt domme mensen in deze topic met hun domme fud

nogmaals:


laat nog afspelen van de juiste seconde ook

vechain levert al drie jaar diensten aan enterprises op hun private blockchain

mainnet launch is migratie van private naar public o.a.

vechain geen werkend product :')

vechain levert geen diensten aan bedrijven :')

vet/ven zijn niet met elkaar verbonden ( ? :') )

te achterlijk zijn voor DYOR :')

janken om vechain shills als je zelf ni ken research en met domme fud komt :')

vechain launch vol met bugs net als eos :')

ontransparante china scamcoin :')

equity stakes :')

gecentraliseerde rommel :')

vechain slechts een belofte :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2018 19:32:03 ]
pi_179625235
Ok, ok... $13 EOY
pi_179625272
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 19:41 schreef MaGNeT het volgende:
Ok, ok... $13 EOY
Gemiste kans, nog een smiley dan was het ¤13,20 eoy
Vakman pur sang
  dinsdag 5 juni 2018 @ 19:46:57 #7
61320 TwztId
ja toch..
pi_179625340
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 19:41 schreef MaGNeT het volgende:
Ok, ok... $13 EOY
325x ?

I'll take it _O_
pi_179625342
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 19:28 schreef Dimachaerus het volgende:
echt domme mensen in deze topic met hun domme fud

nogmaals:


laat nog afspelen van de juiste seconde ook

vechain levert al drie jaar diensten aan enterprises op hun private blockchain

mainnet launch is migratie van private naar public o.a.

vechain geen werkend product :')

vechain levert geen diensten aan bedrijven :')

vet/ven zijn niet met elkaar verbonden ( ? :') )

te achterlijk zijn voor DYOR :')

janken om vechain shills als je zelf ni ken research en met domme fud komt :')

vechain launch vol met bugs net als eos :')

ontransparante china scamcoin :')

equity stakes :')

gecentraliseerde rommel :')

vechain slechts een belofte :')
Jij was het toch die zei dat mainnet launches niks voorstellen?
pi_179625371
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 19:47 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Jij was het toch die zei dat mainnet launches niks voorstellen?
ja kan best kloppen daar geen hond gebruikt maakt van de betreffende blockchains

vechain is anders O+

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2018 19:49:41 ]
  dinsdag 5 juni 2018 @ 19:50:13 #10
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179625395
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 19:41 schreef MaGNeT het volgende:
Ok, ok... $13 EOY
Oh man x300 :o
pi_179625404


[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2018 19:50:55 ]
  dinsdag 5 juni 2018 @ 19:51:38 #12
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179625427
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:

Dan heb ik iets van 9 miljoen :o

tik hem aan

Kunnen wij fok cryptofest wel organiseren denk ik
pi_179625494
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja kan best kloppen daar geen hond gebruikt maakt van de betreffende blockchains

vechain is anders O+
Dat zegt iedereen over zijn projecten. Benieuwd of jij iets kritisch over VEN kan zeggen.
pi_179625581
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 19:54 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dat zegt iedereen over zijn projecten. Benieuwd of jij iets kritisch over VEN kan zeggen.
Nee, maar om eerlijk te zijn ben ik nog geen één terecht kritiekpuntje tegengekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2018 19:57:37 ]
pi_179625684
Hoeveel VEN zijn er in roulatie?
  dinsdag 5 juni 2018 @ 20:11:02 #17
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179625861
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 20:02 schreef MaGNeT het volgende:
Hoeveel VEN zijn er in roulatie?
526.051.839
Hmz...
pi_179625872
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 20:02 schreef MaGNeT het volgende:
Hoeveel VEN zijn er in roulatie?
max circ. supply tachtig miljard post split _O_
pi_179625910
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

max circ. supply tachtig miljard post split _O_
heeft ven een reverse split gehad?
pi_179625913
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 19:57 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nee, maar om eerlijk te zijn ben ik nog geen één terecht kritiekpuntje tegengekomen.
Geef er zelf is een dan.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 20:14:32 #21
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179625950
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 20:13 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Geef er zelf is een dan.
Hij heeft er te weinig.
Hmz...
pi_179625995
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 19:57 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nee, maar om eerlijk te zijn ben ik nog geen één terecht kritiekpuntje tegengekomen.
Dan ben je niet reëel waardoor weinig mensen je geloven vermoed ik.
Vakman pur sang
pi_179626144
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 19:09 schreef NoNickOne het volgende:
Hoeveel zieke stacks hebben jullie vandaag gepakt a matsko's
Ik heb toch maar eens 1 Zcash toegevoegd aan mijn collectie, gewoon daarom.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179626438
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 19:57 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nee, maar om eerlijk te zijn ben ik nog geen één terecht kritiekpuntje tegengekomen.
Geen kritiek hebben op het feit dat ven aandeelhouders straks gaan zwemmen in het geld terwijl ze de token owners uitbuiten terwijl die aandeelhouders veel minder risco genomen hebben. :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 5 juni 2018 @ 20:39:29 #25
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179626503
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 20:36 schreef ITrade het volgende:

[..]

Geen kritiek hebben op het feit dat ven aandeelhouders straks gaan zwemmen in het geld terwijl ze de token owners uitbuiten terwijl die aandeelhouders veel minder risco genomen hebben. :')
Mag ik vragen als jij deze kan uitleggen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 5 juni 2018 @ 20:40:12 #26
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179626520
Zoals je het nu zegt lijkt het wel Ripple.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179627303
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 20:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Mag ik vragen als jij deze kan uitleggen?
pi_179628298
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 22:02:15 #29
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179628386
Goeie, een stoner-ai
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 juni 2018 @ 22:20:19 #30
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179628717
Standaard gejank op VeChain is ook weer gedaan zie ik. Leuk :D

+20% in juni al op VEN, dus ik klaag niet :D

Edit: Dry needling in je bil is geen aanrader trouwens, wat een pijnlijke zooi is dat :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 juni 2018 @ 22:32:40 #31
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179629027
Iemand nog leuke coins voor juni waar ze iets van verwachten? Events, releases etc?
pi_179629093
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 22:20 schreef Kyran het volgende:
Standaard gejank op VeChain is ook weer gedaan zie ik. Leuk :D

+20% in juni al op VEN, dus ik klaag niet :D

Edit: Dry needling in je bil is geen aanrader trouwens, wat een pijnlijke zooi is dat :P
Van 6 mei tot 6 juni nog -16% dus we moeten nog ff maar gaat zeker de goede kant op :)

Hoe ist nu met de pijn, oorzaak en oplossing?
Vakman pur sang
pi_179629278
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 21:57 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
_O- De cannabis markt is idd hard aan AI toe.
pi_179629439
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 22:20 schreef Kyran het volgende:
Standaard gejank op VeChain is ook weer gedaan zie ik. Leuk :D

+20% in juni al op VEN, dus ik klaag niet :D

Edit: Dry needling in je bil is geen aanrader trouwens, wat een pijnlijke zooi is dat :P
Dry needling is gewoon dure kwakzalverij. Je kunt beter een foamroller kopen om de spieren weer soepel te krijgen.
pi_179630281
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 22:20 schreef Kyran het volgende:
Standaard gejank op VeChain is ook weer gedaan zie ik. Leuk :D

+20% in juni al op VEN, dus ik klaag niet :D

Edit: Dry needling in je bil is geen aanrader trouwens, wat een pijnlijke zooi is dat :P
lol Kyran... je bent toch niet van marsepein man.
dry needling is vervelend maar prima te doen, die kramp erna is erger
pi_179630290
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 22:51 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dry needling is gewoon dure kwakzalverij. Je kunt beter een foamroller kopen om de spieren weer soepel te krijgen.
niet mee eens.... bij mij helpt het zeker.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 juni 2018 @ 23:45:31 #37
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179630636
Heb al vaker dry needling gehad voor mijn nek en schouders i.v.m. chronische hoofdpijn. Enige wat bij mij heeft geholpen. Heb inderdaad ook een foamroller wat wonderen kan doen soms ja, maar dry needling helpt bij mij zeker wel.

Bij mij in de nek en schouders doet het ook niet echt pijn. Naar gevoel als je spieren samentrekken, maar echt pijnlijk is het niet, maar dit was echt niet leuk meer :P

Verder nog steeds aan de pijnstillers. Als het deze week i.c.m. fysio nog geen verbetering laat zien dan toch maar CT-scan maken voor de zekerheid.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 23:53:00 #38
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179630728
Hoop wel dat VEN gaat moonen. Heb alles verkocht 2e hypotheek alles vol op VEN.

Knallen boy anders wordt 't vrouwtje boos.
pi_179631215
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 20:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Mag ik vragen als jij deze kan uitleggen?
Waarom weet ik niet maar ik ging nog even zoeken ook. Uiteindelijk niets wijzer geworden. Maar ik denk dat het bedrijf en de blockchain los staan van elkaar (wat ik ook begreep vanuit de posts hier van de Vechillers).

Normaal staan geldschieters op de eerste plaats. Helemaal als het high risk geldschieters zijn. Nu lijkt het erop dat er met geld van de crowd iets opgezet is en uiteindelijk een paar slimme "partners" een mooie investering gedaan hebben.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179631224
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 19:57 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nee, maar om eerlijk te zijn ben ik nog geen één terecht kritiekpuntje tegengekomen.
Wordt VEN gebruikt op die private blockchain?
  woensdag 6 juni 2018 @ 01:21:25 #41
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179631247
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 01:15 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wordt VEN gebruikt op die private blockchain?
We hebben straks VET en THOR.
pi_179631269
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 01:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

We hebben straks VET en THOR.
En jij weet zeker dat die private blockchain met data/gebruikers/contracts allemaal overgeheveld worden naar VET/THOR? Hoe ga je dat controleren?

Ze kunnen beter hun klanten behouden op hun private blockchain, want dat is eenvoudiger en levert geld op voor Vechain (en de bedrijven die erin geïnvesteerd hebben).
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 juni 2018 @ 05:49:08 #43
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179631762


[ Bericht 35% gewijzigd door Evenstar op 06-06-2018 05:56:16 ]
pi_179631816
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 01:14 schreef ITrade het volgende:

[..]

Waarom weet ik niet maar ik ging nog even zoeken ook. Uiteindelijk niets wijzer geworden. Maar ik denk dat het bedrijf en de blockchain los staan van elkaar (wat ik ook begreep vanuit de posts hier van de Vechillers).

Normaal staan geldschieters op de eerste plaats. Helemaal als het high risk geldschieters zijn. Nu lijkt het erop dat er met geld van de crowd iets opgezet is en uiteindelijk een paar slimme "partners" een mooie investering gedaan hebben.
Je hebt wel vechain & the vechain foundation.

De ene is non profit. Dat is het enigste dat ik kan verzinnen. Dat is gescheiden.
pi_179631824
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 01:32 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

En jij weet zeker dat die private blockchain met data/gebruikers/contracts allemaal overgeheveld worden naar VET/THOR? Hoe ga je dat controleren?

Ze kunnen beter hun klanten behouden op hun private blockchain, want dat is eenvoudiger en levert geld op voor Vechain (en de bedrijven die erin geïnvesteerd hebben).
_O-
  woensdag 6 juni 2018 @ 06:49:39 #46
62913 Blik
The one and Only!
pi_179631906
Zo heeft Unilever ook een aantal fabrieken die in een separaat BV-tje gerunt worden en zo geld opleveren voor de happy few. Niemand weet van het bestaan af

Jeweettoch

[ Bericht 0% gewijzigd door Blik op 06-06-2018 10:14:12 ]
  woensdag 6 juni 2018 @ 07:44:06 #47
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179632225
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 01:32 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

En jij weet zeker dat die private blockchain met data/gebruikers/contracts allemaal overgeheveld worden naar VET/THOR? Hoe ga je dat controleren?

Ze kunnen beter hun klanten behouden op hun private blockchain, want dat is eenvoudiger en levert geld op voor Vechain (en de bedrijven die erin geïnvesteerd hebben).
Klopt.

Geld van de ico wordt gebruikt om aandeelhouders tevreden te houden over de rug van de gewone consument die zijn immers geen aandeelhouder van Vechain maar hebben nutteloze erc20 tokens gekocht onder valse voorwendselen pwc is een boevenclub die Jan modaal uitwringt voor een paar grijpstuivers

[ Bericht 0% gewijzigd door fathank op 06-06-2018 08:09:20 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 6 juni 2018 @ 08:08:47 #48
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179632341
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 06:49 schreef Blik het volgende:
Zo heeft Unilever ook een aantal fabrieken die in een separaat BV-tje gerunt worden en zo geld opleveren voor de happy fee.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 06:49 schreef Blik het volgende:
Niemand weet van het bestaan af
Hmz...
pi_179632842
JAAAAHAHAHAAAAAH Binance heeft een nieuwe munt op hun exchange toegevoegd. De munt waar ik al een aantal van heb en waar ik goede hoop op heb. :D
pi_179632923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:04 schreef DrSnuggle het volgende:
JAAAAHAHAHAAAAAH Binance heeft een nieuwe munt op hun exchange toegevoegd. De munt waar ik al een aantal van heb en waar ik goede hoop op heb. :D
NEXUS?
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:12:53 #51
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179632932
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:04 schreef DrSnuggle het volgende:
JAAAAHAHAHAAAAAH Binance heeft een nieuwe munt op hun exchange toegevoegd. De munt waar ik al een aantal van heb en waar ik goede hoop op heb. :D
Bedankt hans
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179632962
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

NEXUS?
Jeeeeep 8-)
pi_179632970
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Bedankt hans
Graag gedaan, maar wie is Hans?
pi_179632998
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:15 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Graag gedaan, maar wie is Hans?
De broer van grietje.
  woensdag 6 juni 2018 @ 11:20:46 #55
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179634512
Nou het is de 6e, waar blijft die reversal dan moonboys?

Ik zie alleen een nieuwe Bart
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 6 juni 2018 @ 11:25:08 #56
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179634585
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Nou het is de 6e, waar blijft die reversal dan moonboys?

Ik zie alleen een nieuwe Bart
Venezuela moet nog wakker worden. Dan komt die BCH pump die de rest van de markt gaat pumpen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179634608
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 06:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Je hebt wel vechain & the vechain foundation.

De ene is non profit. Dat is het enigste dat ik kan verzinnen. Dat is gescheiden.
Dat zag ik ook, maar hoe de corporate structure is mag joost weten. Er is dus een Vechain company, een Vechain foundation (non profit) en er zijn aandeelhouders, ico token houders en waarschijnlijk hebben ze zelf ook wat.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 6 juni 2018 @ 12:40:44 #58
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179635790
Staat allemaal in de kwartaalrapporten

Q2 rapport zal binnen afzienbare tijd gepubliceerd worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179635881
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 07:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Klopt.

Geld van de ico wordt gebruikt om aandeelhouders tevreden te houden over de rug van de gewone consument die zijn immers geen aandeelhouder van Vechain maar hebben nutteloze erc20 tokens gekocht onder valse voorwendselen pwc is een boevenclub die Jan modaal uitwringt voor een paar grijpstuivers
je ven tokens zijn idd vrij nutteloos :Y
pi_179635923
haha leuk om sommige reacties te lezen. De helft snapt de andere helft niet, de 1 is sarcastisch en de andere trapt er vol in :D
  woensdag 6 juni 2018 @ 12:51:49 #61
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179635939
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 12:47 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

je ven tokens zijn idd vrij nutteloos :Y
Waarom zijn deze nutteloos? :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179636148
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 12:51 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Waarom zijn deze nutteloos? :(
Omdat ze nog op de ethereum chain zitten en pas nut hebben op het moment dat ze omgezet zijn in VET tijdens/na de mainnet launch. Poepoe..
pi_179636173
Ven stinkt letterlijk aan alle kanten. De meeste zitten alleen nog in de ontkenningsfase. O-)
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:08:52 #64
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179636223
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:03 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Omdat ze nog op de ethereum chain zitten en pas nut hebben op het moment dat ze omgezet zijn in VET tijdens/na de mainnet launch. Poepoe..
Oh, dus komt allemaal wel goed dus.
Onzin dus om aan te halen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:10:57 #65
62913 Blik
The one and Only!
pi_179636261
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:05 schreef ChickenMan het volgende:
Ven stinkt letterlijk aan alle kanten. De meeste zitten alleen nog in de ontkenningsfase. O-)
Het enige wat ik een beetje dubieus vond was dat bedrijven zich zo konden inkopen. Maar om dan te zeggen dat het stinkt aan alle kanten gaat me echt te ver. Dat is gewoon ongefundeerde FUD
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:13:30 #66
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179636295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:10 schreef Blik het volgende:

[..]

Het enige wat ik een beetje dubieus vond was dat bedrijven zich zo konden inkopen. Maar om dan te zeggen dat het stinkt aan alle kanten gaat me echt te ver. Dat is gewoon ongefundeerde FUD
Het is gewoon een domme troll
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179636451
De Binance listing van Nexus valt ook tegen, maar ik weet niet of er al wat van gezegd kan worden na nog geen anderhalf uur...
pi_179636591
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:23 schreef DrSnuggle het volgende:
De Binance listing van Nexus valt ook tegen, maar ik weet niet of er al wat van gezegd kan worden na nog geen anderhalf uur...
Het effect van een binance listing wordt naar mijn mening ook minder.

Waar vroeger elke announcement een mega moon gaf, is dat al niet meer
Waar vroeger elk mainnet een mega moon gaf, is dat niet meer
Waar vroeger een tweet by Mcafee een moon gaf, is niet meer.
etc
etc

Met het listen van zoveel troep (ik zeg niet dat nexus troep is, maar sommige tokens zijn dat wel), gaat het effect van een binance listing ook minder worden.
pi_179636688
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:08 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Oh, dus komt allemaal wel goed dus.
Onzin dus om aan te halen.
Neem niet alles te serieus dan wat hier gepost wordt haha, er wordt zeer veel onzinnige en sarcastische troep gepost :)
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:47:11 #70
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179636875
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179637215
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:10 schreef Blik het volgende:

[..]

Het enige wat ik een beetje dubieus vond was dat bedrijven zich zo konden inkopen. Maar om dan te zeggen dat het stinkt aan alle kanten gaat me echt te ver. Dat is gewoon ongefundeerde FUD
Er zijn te veel red flags aanwezig. Als andere mensen dat niet willen zien, prima, ik word alleen een beetje moe van mensen die projecten met een boel red flags lopen te shillen.
pi_179637235
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef ChickenMan het volgende:
Er zijn te veel red flags aanwezig. Als andere mensen dat niet willen zien, prima, ik word alleen een beetje moe van mensen die projecten met een boel red flags lopen te shillen.
En andere projecten met red flags dan meteen tot de grond afbranden. :P Daarom haalde ik het ook gister aan. In wezen is Vechain net zo ver als Tron.

Is natuurlijk een vergelijking van uitersten, maar als je het zwart/wit stelt....
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:24:09 #73
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179637494
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Er zijn te veel red flags aanwezig. Als andere mensen dat niet willen zien, prima, ik word alleen een beetje moe van mensen die projecten met een boel red flags lopen te shillen.
Ik word een beetje moe van mensen die het niet begrijpen en dom in de rondte fudden met fakenews

Het is hier al meermaals uitgelegd in het ventopic idem dito maar je blijft onzin verkondigen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 juni 2018 @ 14:24:40 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179637501
Gaat het weer over Verge?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_179637519
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Er zijn te veel red flags aanwezig. Als andere mensen dat niet willen zien, prima, ik word alleen een beetje moe van mensen die projecten met een boel red flags lopen te shillen.
Wacht ik lees niet zo veel meer mee. Wat zijn volgens jou precies die red flags bij vechain? Serieuze vraag omdat ik er ballsdeep in zit en zelf van deze red flags niet op de hoogte ben.

[ Bericht 27% gewijzigd door DeMuur op 06-06-2018 14:26:47 (dubbele quote) ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 juni 2018 @ 14:26:24 #76
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179637533
Sommige users hebben geen leven blijkbaar. Wanneer ik ook kijk zijn ze VeChain aan het bashen met ongefundeerde FUD :D

Keep it up :)

@DeMuur Chicken is onze VeChain huistrol, niks van aantrekken, negeren en/of aai over de bol geven. Is die weer vijf minuten zoet.
pi_179637560
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:26 schreef Kyran het volgende:
Sommige users hebben geen leven blijkbaar. Wanneer ik ook kijk zijn ze VeChain aan het bashen met ongefundeerde FUD :D

Keep it up :)

@DeMuur Chicken is onze VeChain huistrol, niks van aantrekken, negeren en/of aai over de bol geven. Is die weer vijf minuten zoet.
Haha dat verklaard, zal wel zuur zijn omdat hij zelf op ATH in januari heeft ingekocht :')
edit: en vervolgens op 2.20$ in maart heeft gepanicselled. :')
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:28:20 #78
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179637564
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:26 schreef Kyran het volgende:
Sommige users hebben geen leven blijkbaar. Wanneer ik ook kijk zijn ze VeChain aan het bashen met ongefundeerde FUD :D

Keep it up :)

@DeMuur Chicken is onze VeChain huistrol, niks van aantrekken, negeren en/of aai over de bol geven. Is die weer vijf minuten zoet.
Ik moest lachen :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 juni 2018 @ 14:29:28 #79
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179637578
Net als je denkt alles wel gezien te hebben zie je iemand TRX met VEN vergelijken.

:X |:( :R

B:)B
pi_179637604
Het gaat echt al weken helemaal nergens over hier he. :)
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:32:45 #81
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179637619
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:31 schreef kthxbye het volgende:
Het gaat echt al weken helemaal nergens over hier he. :)
Ik vind het een bijzonder hoog niveau hier hoor.
Er worden hier dingen geroepen en vergeleken, waar ik echt bij moet nadenken, om te zoeken wat men nou precies bedoelt. Uber advanced denkwijze hier van sommige users :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179637649
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:32 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik vind het een bijzonder hoog niveau hier hoor.
Er worden hier dingen geroepen en vergeleken, waar ik echt bij moet nadenken, om te zoeken wat men nou precies bedoelt. Uber advanced denkwijze hier van sommige users :D
Jaja. Tis wat.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 juni 2018 @ 14:35:28 #83
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179637657
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:31 schreef kthxbye het volgende:
Het gaat echt al weken helemaal nergens over hier he. :)
Sorry, komt omdat ik afwezig ben.

:')

:R
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:36:24 #84
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179637671
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sorry, komt omdat ik afwezig ben.

:')

:R
We vergeven het je, en proberen dingen in het gareel te houden :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179637716
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:29 schreef Kyran het volgende:
Net als je denkt alles wel gezien te hebben zie je iemand TRX met VEN vergelijken.

:X |:( :R

B:)B
ja godverdomme _O_

Terwijl mn gefrustreerde post #4 dat weerlegd _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2018 14:39:54 ]
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:40:15 #86
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179637737
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:38 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja godverdomme _O_

Terwijl mn gefrustreerde post #1 dat weerlegd _O_
Maar jou neemt niemand meer serieus, omdat je niet eens 1 puntje van kritiek kan geven erop. :D
Dus heeft weinig zin :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179637740
Sorry maar Dan Ben je gewoon fakking achterlijk no offenscse
pi_179637798
Vechain levert Al 3 jaar diensten aan bedrijven op hun private net

Sunny vind private blockchain te beperkt en stelt dat public blockchain de toekomst is

Mainnet launch is migratie van private net naar public net

Vechain is net Zo ver als Tron

_O_ _O_ _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2018 14:54:13 ]
pi_179637902
Die "Ethereum van India" , ZEBI (ZCO) Gaat ook lekker zeg :')
Lambo of Rekt
pi_179637904
zijn we al moen?
Lambo of Rekt
pi_179637926
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:26 schreef Kyran het volgende:
Sommige users hebben geen leven blijkbaar. Wanneer ik ook kijk zijn ze VeChain aan het bashen met ongefundeerde FUD :D

Keep it up :)

@DeMuur Chicken is onze VeChain huistrol, niks van aantrekken, negeren en/of aai over de bol geven. Is die weer vijf minuten zoet.
:*

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:25 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Wacht ik lees niet zo veel meer mee. Wat zijn volgens jou precies die red flags bij vechain? Serieuze vraag omdat ik er ballsdeep in zit en zelf van deze red flags niet op de hoogte ben.
Gaan we dan he:

- je hebt aandeelhouders -> maken de tokens eigenlijk waardeloos
(mensen gaan dit ontkennen, altijd lachen)
- supply gaat bij mainnet x100, waarom? wss om de prijs per token omlaag te trekken zodat nog meer noobs zich gaan inkopen
- voor wie is vechain bedoelt? kijk dan naar de marketing van al die verschillende nodes

Alles is erop ingericht dat noobs zo veel mogelijk VEN gaan kopen maar verder zijn er geen enkele garanties dat VEN ook ooit daadwerkelijk gebruikt gaat worden (behalve voor traden op exchanges) en die facade kunnen ze theoretisch heeeel lang volhouden omdat iedereen blind achter sunny aanrent.
pi_179637929
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Vechain levert Al 3 jaar diensten aan bedrijven

Sunny vind private blockchain te beperkt en stelt dat public blockchain de toekomst is

Mainnet launch is migratie van private net naar public net

Vechain is net Zo ver als Tron

_O_ _O_ _O_
Lekker selectief lezen maat. De VEN-token is op dit moment net zo nuttloos als de TRX-token. De holders worden lekker gemaakt met beloftes over mainnet, partnerships en anders dingen.

Ik geef dan ook niet af op wat er straks met het mainnet komt. Ik wil alleen maar duidelijk te maken dat de shills af en toe te hevig zijn en dat we anderen te snel afbranden met een andere coin.

Over private/public blockchains zeg ik verder niks, want daar heb ik te weinig research naar gedaan.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:55:28 #93
62913 Blik
The one and Only!
pi_179637937
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Er zijn te veel red flags aanwezig. Als andere mensen dat niet willen zien, prima, ik word alleen een beetje moe van mensen die projecten met een boel red flags lopen te shillen.
Noem ze eens op. Want ook ik ben serieus geïnteresseerd in alle red flags die er zijn bij Vechain. ééntje is benoemd, maar wat zijn al die andere red flags dan?

Edit: al beantwoord
pi_179638336
Fucking VeChain gelul, pak je eigen topic eens.

Slap lullen hier graag.
  woensdag 6 juni 2018 @ 15:23:22 #95
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179638350
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:22 schreef illusions het volgende:
Fucking VeChain gelul, pak je eigen topic eens.

Slap lullen hier graag.
Fkin lekker weer nu.
Beetje overkill in Limburg :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179638388
Hier 23 graden en bewolkt.

Zwaar kut. De zomer komt maar niet op gang, normaal gesproken was 't allang 35 graden.
pi_179638422
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:54 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

:*

[..]

Gaan we dan he:

- je hebt aandeelhouders -> maken de tokens eigenlijk waardeloos
(mensen gaan dit ontkennen, altijd lachen)

Dit klopt, deze aandeelhouders hebben geïnvesteerd in het bedrijfsonderdeel dat technische oplossingen aanbied aan bedrijven, dit bedrijfsonderdeel is niet non-profit en de aandeelhouders zullen hier dus van profiteren. Tokens zijn niet waardeloos, omdat de bedrijven die momenteel op de private blockchain functioneren (en op dit moment trouwens gewoon al betalen aan vechain voor deze diensten) gaan migreren naar de public blockchain. Vanaf mainnet launch wordt thor gegenereerd door iedere tokenholder en ieder bedrijf dat gebruik wil maken van Blockchain X heeft Thor nodig. Voor een betere en uitgebreidere uitleg waar geen speld tussen te krijgen is verwijs ik je door naar het whitepaper dat pas is uitgekomen. Als je dit niet wil lezen en toch dit punt aanhaalt als kritiek op Vechain ben je niet serieus te nemen.

- supply gaat bij mainnet x100, waarom? wss om de prijs per token omlaag te trekken zodat nog meer noobs zich gaan inkopen

Er is duidelijk aangegeven dat dit te maken heeft met een snellere groei van het ecosysteem dan verwacht. Wanneer ze deze tokensplit niet zouden doen krijg je wat je nu al hebt bij bitcoin, namelijk dat er veel betaald wordt in 0.004 VET of THOR. Dit is onhandig en inderdaad eigenlijk alleen een psychologische barrière die hiermee wordt opgelost. Wat beteft dat ze noobs proberen te lokken.. Dat is wellicht een bijkomstigheid, maar zeker niet het doel van vechain.


- voor wie is vechain bedoelt? kijk dan naar de marketing van al die verschillende nodes.
Vechain is eigenlijk voornamelijk bedoeld voor (grote) bedrijven. Volgens mij is ook rond de 70% van de authority nodes in het bezit van bedrijven die ook gebruik gaan maken van de blockchain (pin me niet vast op het exacte percentrage, dit heb ik volgens mij een deze dagen voorbij zien komen op de telegram)

Alles is erop ingericht dat noobs zo veel mogelijk VEN gaan kopen maar verder zijn er geen enkele garanties dat VEN ook ooit daadwerkelijk gebruikt gaat worden (behalve voor traden op exchanges) behalve dat grote bedrijven die niet zomaar hun reputatie op het spel willen zetten momenteel al gebruik maken van de private blockchain en hebben aangegeven authority nodes gekocht te hebben en te gaan migreren naar de public blockchain zodra deze live is (en dat allemaal in officiële press releases aan de hele wereld) en die facade kunnen ze theoretisch heeeel lang volhouden omdat iedereen blind achter sunny aanrent. En dit kunnen ze volhouden omdat vechain zeer transparant is en een legitiem bedrijf is


[ Bericht 0% gewijzigd door DeMuur op 06-06-2018 15:40:59 ]
  woensdag 6 juni 2018 @ 15:31:46 #98
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179638428
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:54 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

:*

[..]

Gaan we dan he:

- je hebt aandeelhouders -> maken de tokens eigenlijk waardeloos
(mensen gaan dit ontkennen, altijd lachen)
- supply gaat bij mainnet x100, waarom? wss om de prijs per token omlaag te trekken zodat nog meer noobs zich gaan inkopen
- voor wie is vechain bedoelt? kijk dan naar de marketing van al die verschillende nodes

Alles is erop ingericht dat noobs zo veel mogelijk VEN gaan kopen maar verder zijn er geen enkele garanties dat VEN ook ooit daadwerkelijk gebruikt gaat worden (behalve voor traden op exchanges) en die facade kunnen ze theoretisch heeeel lang volhouden omdat iedereen blind achter sunny aanrent.
Jezus jij hebt je echt selectief ingelezen :')

Vooral alle post die de waarde van de VET tokens verklaren negeren ^O^

Maar investeer aub in andere coins ja, als wij allemaal gelijk hebben dan zou het heerlijk zijn om jou of je volgende kloon uit te lachen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179638513
Deze vind ik wel mooi:

quote:
Er is duidelijk aangegeven dat dit te maken heeft met de verwachte groei van het ecosysteem en dat deze groter is dan verwacht.
De verwachte groei is groter dan verwacht.

Cool, zo'n groei wil ik ook.
pi_179638552
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:38 schreef illusions het volgende:
Deze vind ik wel mooi:

[..]

De verwachte groei is groter dan verwacht.

Cool, zo'n groei wil ik ook.
Dank voor het corrigeren van mijn veel te snel getypte stukje tekst.
pi_179638600
Heb niks gecorrigeerd hoor, ben geen grammar nazi ofzo. :P
  woensdag 6 juni 2018 @ 15:48:49 #102
62913 Blik
The one and Only!
pi_179638625
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:38 schreef illusions het volgende:
Deze vind ik wel mooi:

[..]

De verwachte groei is groter dan verwacht.

Cool, zo'n groei wil ik ook.
Lekker stukje framing dit hoor. Kun je ook op de rest reageren
pi_179638645
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:46 schreef illusions het volgende:
Heb niks gecorrigeerd hoor, ben geen grammar nazi ofzo. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:41 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Dank voor het corrigeren van leveren van 'opbouwende kritiek' op mijn veel te snel getypte stukje tekst.


[ Bericht 17% gewijzigd door DeMuur op 06-06-2018 15:56:06 ]
pi_179638748
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:48 schreef Blik het volgende:

[..]

Lekker stukje framing dit hoor. Kun je ook op de rest reageren
Voel me niet echt geroepen, die hele VeChain discussie kan me aan m'n reet roesten. :* In het VeChain topic zou je dit soort lekkere stukjes framing niet van mij tegenkomen, maar we zitten in de SC hè. ;)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 juni 2018 @ 16:05:14 #105
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179638875
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:31 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Held _O_
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 juni 2018 @ 16:11:29 #106
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179638961
Deze arme gast moet gewoon aan alcohol vrije bier ondertussen :(

-O-

B:)B

Edit: Nou ja, 0.5% ... woop woop
pi_179638988
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 16:11 schreef Kyran het volgende:
Deze arme gast moet gewoon aan alcohol vrije bier ondertussen :(

-O-

B:)B

Edit: Nou ja, 0.5% ... woop woop
Ik heb me voorgenomen de hele maand juni niet te zuipen. Ging een beetje de extreme kant op. :') Is toch best moeilijk, want het enige wat er hier te doen is, is naar de kroeg gaan of op een terras zitten. En ja, uit eten gaan, maar daarna ga je toch weer naar de kroeg.
pi_179638990
AA maandje dus voor deze jongen.
pi_179639002
I can't do it anymore :'(

Als de fundamentele tegenstrijdigheid van aandeelhouders en tokenhouders niet gezien wordt...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 juni 2018 @ 16:14:54 #110
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179639017
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 16:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb me voorgenomen de hele maand juni niet te zuipen. Ging een beetje de extreme kant op. :') Is toch best moeilijk, want het enige wat er hier te doen is, is naar de kroeg gaan of op een terras zitten. En ja, uit eten gaan, maar daarna ga je toch weer naar de kroeg.
Ik ben op zich geen grote drinker .. nou ja, moet het anders zeggen denk ik. Ik drink niet vaak, maar kan aardig zuipen als het gezellig is :P

Denk dat ik gemiddeld 1 biertje per week pak. In de zomer meer dan in de winter. Als het niet mag (zoals nu i.v.m. medicijnen) gaat het toch eerder jeuken, vooral met dit soort lekker weer. Lekker in het zonnetje met een biertje _O_ Denk alleen dat als ik nu mijn favoriete biertjes pak ik KO ga :P
pi_179639049
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 16:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb me voorgenomen de hele maand juni niet te zuipen. Ging een beetje de extreme kant op. :') Is toch best moeilijk, want het enige wat er hier te doen is, is naar de kroeg gaan of op een terras zitten. En ja, uit eten gaan, maar daarna ga je toch weer naar de kroeg.
Dat was ook mijn planning, maar heb er voor gekozen om alleen op zaterdag een paar biertjes te doen. Dus de rest van de week alcoholvrij, ook al een grote stap voor mij. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179639164
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 16:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik ben op zich geen grote drinker .. nou ja, moet het anders zeggen denk ik. Ik drink niet vaak, maar kan aardig zuipen als het gezellig is :P

Denk dat ik gemiddeld 1 biertje per week pak. In de zomer meer dan in de winter. Als het niet mag (zoals nu i.v.m. medicijnen) gaat het toch eerder jeuken, vooral met dit soort lekker weer. Lekker in het zonnetje met een biertje _O_ Denk alleen dat als ik nu mijn favoriete biertjes pak ik KO ga :P
Ik kan echt zuipen als een V10. De verleiding is hier heel groot, elke dag mooi weer, geen fuck te doen behalve naar het strand gaan en op het terras zitten, dus dan gaat het snel. Als je hier met vrienden afspreekt, ga je gewoon naar de kroeg en kijk je wie er is.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 16:16 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat was ook mijn planning, maar heb er voor gekozen om alleen op zaterdag een paar biertjes te doen. Dus de rest van de week alcoholvrij, ook al een grote stap voor mij. :P
Mja, ik kijk wel hoe lang ik het vol hou. Ik heb het tegen niemand gezegd, anders krijg je dat gezeik weer. Het belangrijkste is om een beetje die rem te vinden, dus niet om 20:00 naar de kroeg en dan om 07:00 thuis komen. Dat is nogal standaard geworden de laatste tijd (jaren, met tussenpozes).
pi_179639801
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]
als wij allemaal gelijk hebben dan zou het heerlijk zijn om jou of je volgende kloon uit te lachen.
Sektarische teksten dit :)
pi_179639810
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 16:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik kan echt zuipen als een V10. De verleiding is hier heel groot, elke dag mooi weer, geen fuck te doen behalve naar het strand gaan en op het terras zitten, dus dan gaat het snel. Als je hier met vrienden afspreekt, ga je gewoon naar de kroeg en kijk je wie er is.

[..]

Mja, ik kijk wel hoe lang ik het vol hou. Ik heb het tegen niemand gezegd, anders krijg je dat gezeik weer. Het belangrijkste is om een beetje die rem te vinden, dus niet om 20:00 naar de kroeg en dan om 07:00 thuis komen. Dat is nogal standaard geworden de laatste tijd (jaren, met tussenpozes).
Zuipen is mooi man. Gewoon doen niet bang zijn.
pi_179639848
Zuipen :')

Geen volle melk kwark havermout klappen en anabolen in je kadaver kankeren :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2018 17:11:50 ]
pi_179640209
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 17:07 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Sektarische teksten dit :)
Gelijk hebben is trouwens niet hetzelfde als geld verdienen. Dat kan met elke shitcoin :D
  woensdag 6 juni 2018 @ 17:44:29 #117
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179640318
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 17:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Zuipen :')

Geen volle melk kwark havermout klappen en anabolen in je kadaver kankeren :')
Niet op eigen power spieren kunnen kweken.
Anabolen nodig hebben. :')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179640567
Goede dag om te traden, al circa 0.2 BTC winst.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 6 juni 2018 @ 18:15:53 #119
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179640811
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 17:59 schreef chroestjov het volgende:
Goede dag om te traden, al circa 0.2 BTC winst.
Dat doe je wel netjes dan. ^O^
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 6 juni 2018 @ 18:32:21 #120
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179641094
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:15 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dat doe je wel netjes dan. ^O^
Volledig afhankelijk van de inleg..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 6 juni 2018 @ 18:34:19 #121
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179641135
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Volledig afhankelijk van de inleg..
Je bedoelt hoe snel dat dan bereikt kan worden of niet?
Ik doelde meer op het woordje "winst". Dat is toch altijd wel netjes?
Als je zoveel inleg hebt, dat 0.2 BTC niets meer is, ben je goed bezig? :P

Of mis ik iets. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179641151
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:34 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Je bedoelt hoe snel dat dan bereikt kan worden of niet?
Ik doelde meer op het woordje "winst". Dat is toch altijd wel netjes?
Als je zoveel inleg hebt, dat 0.2 BTC niets meer is, ben je goed bezig? :P

Of mis ik iets. :)
Hij zegt gewoon dat als je 10 keer zoveel had ingelegd, 2 BTC winst had.
  woensdag 6 juni 2018 @ 18:35:55 #123
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179641165
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Hij zegt gewoon dat als je 10 keer zoveel had ingelegd, 2 BTC winst had.
Ja... mja. Logisch?
Snap het punt van de post even niet :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179641219
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:31 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Verdomme lekkere discussie gemist :P

Ben zelf VEN Holder maar zie zeker ook kritische punten.
ELK bedrijf heeft naast positieve ook negatieve punten. Je wordt groot -> niet meer zo benaderbaar als eerder. Je blijft kleiner -> je kunt geen mega orders aan. Enz.

De "redflags" die ik zie:
1. -ven wordt overhyped, het is geen geheim dat 50 vd 150 betaalde werknemers in een soort van propaganda machine zitten.
Ook worden mensen betaald door VEN om te shillen, verklaard ook de agressieve communicatie in forums/telegram. Alsook de ban van Reddit voor 3 maand.

2. Dit lijkt een lullig iets maar ik denk graag zelf na. De shillers praten altijd zo uit de teksten van vechain, ama en Whitepapers, na. Zonder ook zelf na te denken hoe logisch dit is.
Dat hele: 'als je op deblockchain wil moet je THOR genereren door vet te staken'
Daar heeft toch geen enkel bedrijf serieus intresse in? Te achterlijk voor woorden.
Die willen een vast bedrag betalen in dollars via een contract waar ze nog een keer onderuit kunnen. Heb genoeg ervaring als ondernemer om dat in te schatten.

3. In de 'tour The office of vechain' YouTube film zat een kleinigheidje wat mij aan ALLES doet twijfelen.
Op een gegeven moment komen ze in een klein rommelig kamertje waar een stokoude 3D printer staat, waar de CFO zegt: "this is where alle the hardware is printed"
Je kunt denken onzinnig geitje maar eigenlijk geeft dit alles een wankel vlak. Was dit pand wel van Vechain? Waren de medewerkers wel.. enz..

4. Wat doen de 150 medewerkers van vechain de hele dag?
Hier heb ik me niet echt in verdiept, maar vraag het me wel af.
Ik geloof niet dat er huidig aantoonbaar iets draait op vechain blockchain.
50 man bij Deloitte IMA lab in Dublin hebben in notime een werkende (mainstream)blockchain met betalende gebruikers werkend gekregen. (Wel private)


Geen keiharde afbranders maar kleine eigenaardigheden.
Dit wordt weer afgebrand maar dat zijn dus die betaalde shillers moehahahaha
Vakman pur sang
pi_179641518
Dikke vechain pump :o

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2018 18:52:19 ]
  woensdag 6 juni 2018 @ 18:53:18 #126
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179641538
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Dikke vechain pump :o
En dump
Hmz...
pi_179641603
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:53 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

En dump
?
  woensdag 6 juni 2018 @ 18:57:32 #128
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179641620
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

?
Pump en dump
Hmz...
pi_179641625
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:57 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Pump en dump
ja
pi_179641657
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Volledig afhankelijk van de inleg..
Ik schat de initiële inleg ook op ongeveer 0.2 BTC.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179641771
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Verdomme lekkere discussie gemist :P

Ben zelf VEN Holder maar zie zeker ook kritische punten.
ELK bedrijf heeft naast positieve ook negatieve punten. Je wordt groot -> niet meer zo benaderbaar als eerder. Je blijft kleiner -> je kunt geen mega orders aan. Enz.

De "redflags" die ik zie:
1. -ven wordt overhyped, het is geen geheim dat 50 vd 150 betaalde werknemers in een soort van propaganda machine zitten.
Ook worden mensen betaald door VEN om te shillen, verklaard ook de agressieve communicatie in forums/telegram. Alsook de ban van Reddit voor 3 maand.

2. Dit lijkt een lullig iets maar ik denk graag zelf na. De shillers praten altijd zo uit de teksten van vechain, ama en Whitepapers, na. Zonder ook zelf na te denken hoe logisch dit is.
Dat hele: 'als je op deblockchain wil moet je THOR genereren door vet te staken'
Daar heeft toch geen enkel bedrijf serieus intresse in? Te achterlijk voor woorden.
Die willen een vast bedrag betalen in dollars via een contract waar ze nog een keer onderuit kunnen. Heb genoeg ervaring als ondernemer om dat in te schatten.

3. In de 'tour The office of vechain' YouTube film zat een kleinigheidje wat mij aan ALLES doet twijfelen.
Op een gegeven moment komen ze in een klein rommelig kamertje waar een stokoude 3D printer staat, waar de CFO zegt: "this is where alle the hardware is printed"
Je kunt denken onzinnig geitje maar eigenlijk geeft dit alles een wankel vlak. Was dit pand wel van Vechain? Waren de medewerkers wel.. enz..

4. Wat doen de 150 medewerkers van vechain de hele dag?
Hier heb ik me niet echt in verdiept, maar vraag het me wel af.
Ik geloof niet dat er huidig aantoonbaar iets draait op vechain blockchain.
50 man bij Deloitte IMA lab in Dublin hebben in notime een werkende (mainstream)blockchain met betalende gebruikers werkend gekregen. (Wel private)


Geen keiharde afbranders maar kleine eigenaardigheden.
Dit wordt weer afgebrand maar dat zijn dus die betaalde shillers moehahahaha
Kwaliteitpost dit. Hold zelf ook VEN maar kritisch blijven is een must in deze industrie.
pi_179641819
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:34 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Je bedoelt hoe snel dat dan bereikt kan worden of niet?
Ik doelde meer op het woordje "winst". Dat is toch altijd wel netjes?
Als je zoveel inleg hebt, dat 0.2 BTC niets meer is, ben je goed bezig? :P

Of mis ik iets. :)
De winst is inmiddels gegroeid naar circa 0.3 BTC, dus van 0.2 BTC naar 0.5 BTC.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179642107
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 19:08 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De winst is inmiddels gegroeid naar circa 0.3 BTC, dus van 0.2 BTC naar 0.5 BTC.
Met welke coins als ik vragen mag? Wat is er zo explosief gestegen vandaag?
pi_179642108
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Verdomme lekkere discussie gemist :P

Ben zelf VEN Holder maar zie zeker ook kritische punten.
ELK bedrijf heeft naast positieve ook negatieve punten. Je wordt groot -> niet meer zo benaderbaar als eerder. Je blijft kleiner -> je kunt geen mega orders aan. Enz.

De "redflags" die ik zie:
1. -ven wordt overhyped, het is geen geheim dat 50 vd 150 betaalde werknemers in een soort van propaganda machine zitten.
Ook worden mensen betaald door VEN om te shillen, verklaard ook de agressieve communicatie in forums/telegram. Alsook de ban van Reddit voor 3 maand.

2. Dit lijkt een lullig iets maar ik denk graag zelf na. De shillers praten altijd zo uit de teksten van vechain, ama en Whitepapers, na. Zonder ook zelf na te denken hoe logisch dit is.
Dat hele: 'als je op deblockchain wil moet je THOR genereren door vet te staken'
Daar heeft toch geen enkel bedrijf serieus intresse in? Te achterlijk voor woorden.
Die willen een vast bedrag betalen in dollars via een contract waar ze nog een keer onderuit kunnen. Heb genoeg ervaring als ondernemer om dat in te schatten.

3. In de 'tour The office of vechain' YouTube film zat een kleinigheidje wat mij aan ALLES doet twijfelen.
Op een gegeven moment komen ze in een klein rommelig kamertje waar een stokoude 3D printer staat, waar de CFO zegt: "this is where alle the hardware is printed"
Je kunt denken onzinnig geitje maar eigenlijk geeft dit alles een wankel vlak. Was dit pand wel van Vechain? Waren de medewerkers wel.. enz..

4. Wat doen de 150 medewerkers van vechain de hele dag?
Hier heb ik me niet echt in verdiept, maar vraag het me wel af.
Ik geloof niet dat er huidig aantoonbaar iets draait op vechain blockchain.
50 man bij Deloitte IMA lab in Dublin hebben in notime een werkende (mainstream)blockchain met betalende gebruikers werkend gekregen. (Wel private)


Geen keiharde afbranders maar kleine eigenaardigheden.
Dit wordt weer afgebrand maar dat zijn dus die betaalde shillers moehahahaha
Nice.
pi_179642180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 19:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Met welke coins als ik vragen mag? Wat is er zo explosief gestegen vandaag?
Niet zozeer door het stijgen of dalen van een specifieke coin, voornamelijk op basis van arbitrage via de DEX van Waves.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179642423
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 19:29 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Niet zozeer door het stijgen of dalen van een specifieke coin, voornamelijk op basis van arbitrage via de DEX van Waves.
Ah ok ja daar snap ik dus geen reet van. :P Nooit in verdiept. Is dat ingewikkeld?
pi_179642666
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 19:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah ok ja daar snap ik dus geen reet van. :P Nooit in verdiept. Is dat ingewikkeld?
Ja, ik vind van niet, maar ik heb niet het idee dat veel mensen het echt begrijpen nadat ik het heb uitgelegd.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 6 juni 2018 @ 20:06:39 #138
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179642832
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:35 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ja... mja. Logisch?
Snap het punt van de post even niet :D
0.2 btc winst zegt niks. Voor t zelfde geldt had ie er 50 btc voor nodig.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179642964
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 20:06 schreef fathank het volgende:

[..]

0.2 btc winst zegt niks. Voor t zelfde geldt had ie er 50 btc voor nodig.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 19:08 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De winst is inmiddels gegroeid naar circa 0.3 BTC, dus van 0.2 BTC naar 0.5 BTC.
Als je net zo goed leest als tijdens de research naar VeChain verklaard dat wel het een en ander ja.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 juni 2018 @ 20:16:16 #140
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179643063
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Verdomme lekkere discussie gemist :P

Ben zelf VEN Holder maar zie zeker ook kritische punten.
ELK bedrijf heeft naast positieve ook negatieve punten. Je wordt groot -> niet meer zo benaderbaar als eerder. Je blijft kleiner -> je kunt geen mega orders aan. Enz.

De "redflags" die ik zie:
1. -ven wordt overhyped, het is geen geheim dat 50 vd 150 betaalde werknemers in een soort van propaganda machine zitten.
Ook worden mensen betaald door VEN om te shillen, verklaard ook de agressieve communicatie in forums/telegram. Alsook de ban van Reddit voor 3 maand.

2. Dit lijkt een lullig iets maar ik denk graag zelf na. De shillers praten altijd zo uit de teksten van vechain, ama en Whitepapers, na. Zonder ook zelf na te denken hoe logisch dit is.
Dat hele: 'als je op deblockchain wil moet je THOR genereren door vet te staken'
Daar heeft toch geen enkel bedrijf serieus intresse in? Te achterlijk voor woorden.
Die willen een vast bedrag betalen in dollars via een contract waar ze nog een keer onderuit kunnen. Heb genoeg ervaring als ondernemer om dat in te schatten.

3. In de 'tour The office of vechain' YouTube film zat een kleinigheidje wat mij aan ALLES doet twijfelen.
Op een gegeven moment komen ze in een klein rommelig kamertje waar een stokoude 3D printer staat, waar de CFO zegt: "this is where alle the hardware is printed"
Je kunt denken onzinnig geitje maar eigenlijk geeft dit alles een wankel vlak. Was dit pand wel van Vechain? Waren de medewerkers wel.. enz..

4. Wat doen de 150 medewerkers van vechain de hele dag?
Hier heb ik me niet echt in verdiept, maar vraag het me wel af.
Ik geloof niet dat er huidig aantoonbaar iets draait op vechain blockchain.
50 man bij Deloitte IMA lab in Dublin hebben in notime een werkende (mainstream)blockchain met betalende gebruikers werkend gekregen. (Wel private)

Geen keiharde afbranders maar kleine eigenaardigheden.
Dit wordt weer afgebrand maar dat zijn dus die betaalde shillers moehahahaha
Kritisch zijn is goed, maar heb zelden zoveel bullshit in één post gezien. Je onderbuik gevoelens als feiten presenteren is niet echt een sterke manier om een discussie te starten.
  woensdag 6 juni 2018 @ 20:21:41 #141
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179643192
@lospedrosa

Als je zo ongeveer het basisprincipe van VeThor te achterlijk voor woorden vindt waarom zit je er dan in? Fomo is een slechte raadgever.

Bovendien maakt juist het 2coin model het mogelijk om de prijs van transacties op de blockchain stabiel te houden. En ja, er komen mogelijkheden voor bedrijven om met fiat te betalen IPV zelf Thor te moeten genereren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 6 juni 2018 @ 20:24:42 #142
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179643256
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 20:12 schreef ITrade het volgende:

[..]


[..]

Als je net zo goed leest als tijdens de research naar VeChain verklaard dat wel het een en ander ja.
Mobiel multiquoten is een bitch, achterlijke.

Je hebt toch gelezen welke quote ik op reageerde. Die opmerking kwam later pas daatie dus 0,5 btc had gemaakt van 0,2.

Zelf nadenken is te moelijk bij deze temperatuur zeker.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179643308
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 20:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Mobiel multiquoten is een bitch, achterlijke.

Je hebt toch gelezen welke quote ik op reageerde. Die opmerking kwam later pas daatie dus 0,5 btc had gemaakt van 0,2.

Zelf nadenken is te moelijk bij deze temperatuur zeker.
Niet eerst alles lezen voordat je gaat reageren :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 6 juni 2018 @ 20:28:32 #144
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179643328
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 20:27 schreef ITrade het volgende:

[..]

Niet eerst alles lezen voordat je gaat reageren :')
Probeer het eens mobiel :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2018 @ 21:13:19 #145
230491 Zith
pls tip
pi_179644132
Ik heb nu een heel groot bedrag (mid range 6 cijfers) op Bitfinex in USD staan. Ivm met mijn acute leukemie (AML) wil ik dit zo snel mogelijk op mijn ING rekening hebben, ik zie mijn vrouw dit namelijk niet doen. Ik begrijp dat de ING mijn rekening gaat afsluiten zodra daar een groot bedrag op komt dus wat zijn mijn beste stappen? BTC kopen, naar bl3p, btc verkopen naar EUR, alles withdrawen?

Enig idee ook wat ik ING moet laten zien? Ik kan laten zien dat ik in 2016 en 2017 voor grote bedragen aan btc heb gekocht via Bitonic. Ik heb daarna een hoop (via een bot) getrade en margin gefund... Daar een uitdraai van maken?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179644309
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:13 schreef Zith het volgende:
Ik heb nu een heel groot bedrag (mid range 6 cijfers) op Bitfinex in USD staan. Ivm met mijn acute leukemie (AML) wil ik dit zo snel mogelijk op mijn ING rekening hebben, ik zie mijn vrouw dit namelijk niet doen. Ik begrijp dat de ING mijn rekening gaat afsluiten zodra daar een groot bedrag op komt dus wat zijn mijn beste stappen? BTC kopen, naar bl3p, btc verkopen naar EUR, alles withdrawen?

Enig idee ook wat ik ING moet laten zien? Ik kan laten zien dat ik in 2016 en 2017 voor grote bedragen aan btc heb gekocht via Bitonic. Ik heb daarna een hoop (via een bot) getrade en margin gefund... Daar een uitdraai van maken?
Wtf, ik had die diagnose even gemist. Sterkte man.

Je kan het ook direct in USD via TransferWise i.p.v. BL3P doen, dan gaat het via Duitsland maar de exchange rates zijn vrij goed. Ik zou ze alleen wel even benaderen als het over zoveel geld gaat.
pi_179644336
Sterkte Zith!
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2018 @ 21:24:01 #148
230491 Zith
pls tip
pi_179644386
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Wtf, ik had die diagnose even gemist. Sterkte man.

Je kan het ook direct in USD via TransferWise i.p.v. BL3P doen, dan gaat het via Duitsland maar de exchange rates zijn vrij goed. Ik zou ze alleen wel even benaderen als het over zoveel geld gaat.
Wie is ze? De ING? Bel ik dan gewoon naar de klantenservice of is er een speciaal nummer? Via Bitfinex direct naar ING zou inderdaad mijn voorkeur hebben.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179644439
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:24 schreef Zith het volgende:

[..]

Wie is ze? De ING? Bel ik dan gewoon naar de klantenservice of is er een speciaal nummer? Via Bitfinex direct naar ING zou inderdaad mijn voorkeur hebben.
Sterkte!

Met zulke bedragen zal ik spreiden over diverse partijen. Er is altijd een kans dat er iets fout gaat en het de transactie vast loopt ergens.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179644444
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:24 schreef Zith het volgende:

[..]

Wie is ze? De ING? Bel ik dan gewoon naar de klantenservice of is er een speciaal nummer? Via Bitfinex direct naar ING zou inderdaad mijn voorkeur hebben.
Ik zou even langs het kantoor van ING gaan, gewoon op de ouderwetse manier. ;) Die teltrutten gaan daar toch geen autoriteit voor hebben. Ook even TransferWise inlichten. Direct van Bitfinex naar ING dan heb je te maken met de exchange rate zoals ING die gebruikt, dat is vaak erg duur. Als je van USD naar TransferWise stuurt, krijg je een voor jou veel gunstigere exchange rate, en daarna maak je het gewoon in EUR over naar je ING.
pi_179644499
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:26 schreef ITrade het volgende:

[..]

Sterkte!

Met zulke bedragen zal ik spreiden over diverse partijen. Er is altijd een kans dat er iets fout gaat en het de transactie vast loopt ergens.
Zo sporadisch is het niet hoor dat dergelijke bedragen worden overgemaakt. Het gaat hier om banktransfers, niet één of andere gast op LocalBitcoins. ;)
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2018 @ 21:31:11 #152
230491 Zith
pls tip
pi_179644558
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik zou even langs het kantoor van ING gaan, gewoon op de ouderwetse manier. ;) Die teltrutten gaan daar toch geen autoriteit voor hebben. Ook even TransferWise inlichten. Direct van Bitfinex naar ING dan heb je te maken met de exchange rate zoals ING die gebruikt, dat is vaak erg duur. Als je van USD naar TransferWise stuurt, krijg je een voor jou veel gunstigere exchange rate, en daarna maak je het gewoon in EUR over naar je ING.
Zit de komende 4 weken in het ziekenhuis, maar zal wel even rondbellen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179644649
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:13 schreef Zith het volgende:
Ik heb nu een heel groot bedrag (mid range 6 cijfers) op Bitfinex in USD staan. Ivm met mijn acute leukemie (AML) wil ik dit zo snel mogelijk op mijn ING rekening hebben, ik zie mijn vrouw dit namelijk niet doen. Ik begrijp dat de ING mijn rekening gaat afsluiten zodra daar een groot bedrag op komt dus wat zijn mijn beste stappen? BTC kopen, naar bl3p, btc verkopen naar EUR, alles withdrawen?

Enig idee ook wat ik ING moet laten zien? Ik kan laten zien dat ik in 2016 en 2017 voor grote bedragen aan btc heb gekocht via Bitonic. Ik heb daarna een hoop (via een bot) getrade en margin gefund... Daar een uitdraai van maken?
ING heeft de plicht om redelijke maatregelen te nemen om witwaspraktijken te voorkomen. Ik denk dat het weleens voldoende kan zijn als je aannemelijk maakt dat de herkomst bona fide is. Een sluitende boekhouding hoeft niet nodig te zijn. Zie verder PM.
pi_179644664
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Verdomme lekkere discussie gemist :P

Ben zelf VEN Holder maar zie zeker ook kritische punten.
ELK bedrijf heeft naast positieve ook negatieve punten. Je wordt groot -> niet meer zo benaderbaar als eerder. Je blijft kleiner -> je kunt geen mega orders aan. Enz.

De "redflags" die ik zie:
1. -ven wordt overhyped, het is geen geheim dat 50 vd 150 betaalde werknemers in een soort van propaganda machine zitten.
Ook worden mensen betaald door VEN om te shillen, verklaard ook de agressieve communicatie in forums/telegram. Alsook de ban van Reddit voor 3 maand.

2. Dit lijkt een lullig iets maar ik denk graag zelf na. De shillers praten altijd zo uit de teksten van vechain, ama en Whitepapers, na. Zonder ook zelf na te denken hoe logisch dit is.
Dat hele: 'als je op deblockchain wil moet je THOR genereren door vet te staken'
Daar heeft toch geen enkel bedrijf serieus intresse in? Te achterlijk voor woorden.
Die willen een vast bedrag betalen in dollars via een contract waar ze nog een keer onderuit kunnen. Heb genoeg ervaring als ondernemer om dat in te schatten.

3. In de 'tour The office of vechain' YouTube film zat een kleinigheidje wat mij aan ALLES doet twijfelen.
Op een gegeven moment komen ze in een klein rommelig kamertje waar een stokoude 3D printer staat, waar de CFO zegt: "this is where alle the hardware is printed"
Je kunt denken onzinnig geitje maar eigenlijk geeft dit alles een wankel vlak. Was dit pand wel van Vechain? Waren de medewerkers wel.. enz..

4. Wat doen de 150 medewerkers van vechain de hele dag?
Hier heb ik me niet echt in verdiept, maar vraag het me wel af.
Ik geloof niet dat er huidig aantoonbaar iets draait op vechain blockchain.
50 man bij Deloitte IMA lab in Dublin hebben in notime een werkende (mainstream)blockchain met betalende gebruikers werkend gekregen. (Wel private)


Geen keiharde afbranders maar kleine eigenaardigheden.
Dit wordt weer afgebrand maar dat zijn dus die betaalde shillers moehahahaha
4chan lurker spotted. Nice fud
  woensdag 6 juni 2018 @ 21:50:44 #155
131603 Afwazig
Serious business
pi_179645014
Kritiekloos verdedigen van je coin. :'(
pi_179645042
Veel sterkte, Zith.
pi_179645217
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 19:29 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Niet zozeer door het stijgen of dalen van een specifieke coin, voornamelijk op basis van arbitrage via de DEX van Waves.
Zou het tof vinden als je het nog 1 keer kort wilt uitleggen... kun je een concreet (fictief, anders verraad je je winstgevende pairs) voorbeeld geven van een situatie waarin je van deze arbitrage gebruik maakt?
pi_179645316
Zith ;(

Sterkte.
pi_179645322
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:58 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Zou het tof vinden als je het nog 1 keer kort wilt uitleggen... kun je een concreet (fictief, anders verraad je je winstgevende pairs) voorbeeld geven van een situatie waarin je van deze arbitrage gebruik maakt?
Bij veel coins zit er een flinke marge tussen buy en sell orders, denk dat ie daar oa winst mee pakt.

Als de bags groot genoeg zijn kan je gewoon marketmaker op de wavesdex worden
pi_179645339
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:01 schreef kthxbye het volgende:
Zith ;(

Sterkte.
  woensdag 6 juni 2018 @ 22:03:26 #161
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179645366
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:01 schreef kthxbye het volgende:
Zith ;(

Sterkte.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179645387
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:02 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Bij veel coins zit er een flinke marge tussen buy en sell orders, denk dat ie daar oa winst mee pakt.

Als de bags groot genoeg zijn kan je gewoon marketmaker op de wavesdex worden
Dat is geen arbitrage.
  woensdag 6 juni 2018 @ 22:04:26 #163
131603 Afwazig
Serious business
pi_179645396
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:01 schreef kthxbye het volgende:
Zith ;(

Sterkte.
Eens. Je wordt nog wel beter toch? Toch? :(
pi_179645451
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:04 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat is geen arbitrage.
Ja klopt, was dat de vraag?

Oja dat was de vraag. Maar ik denk dat chroestjov flinke bags heeft om marketmaker te kunnen spelen
pi_179645472
Zith. Kill die motherfocker. Je kan het.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 juni 2018 @ 22:10:17 #166
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179645548
Heel veel sterkte en beterschap Zith. You can beat it!
pi_179645610
Fucked op man. Sterkte.
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2018 @ 22:19:15 #168
230491 Zith
pls tip
pi_179645799
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:04 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Eens. Je wordt nog wel beter toch? Toch? :(
Na een jaar leeft vertig procent nog, na vijf jaar twintig. Al zijn het vooral bejaarden die deze type leukemie krijgen, bij jongeren zal het wel wat hoger liggen.... maar is niet leuk als je net vader bent geworden :’(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179645833
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:58 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Zou het tof vinden als je het nog 1 keer kort wilt uitleggen... kun je een concreet (fictief, anders verraad je je winstgevende pairs) voorbeeld geven van een situatie waarin je van deze arbitrage gebruik maakt?
Dit voorbeeld is heel primair, maar het basisprincipe is correct.

Fictieve coin: Wavesmaand

Buy order in Waves 0.033
Sell order in BTC: 0.000015
Sell order in ETH: 0.00018

Beide sell orders kwalificeren zich om op de buy order gegooid te worden in Waves, dit komt vaak voor bij shitcoins, maar ook bij reguliere coins komt dit vaker voor dan je zou denken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2018 @ 22:21:24 #170
230491 Zith
pls tip
pi_179645864
Bedankt voor de berichten. Als er nog mensen zijn die grote bedragen hebben uitcashen hoor ik graag hun verhaal (per dm pm kan ook). Zoek er zo veel gebruikerservaringen voor als mogelijk.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179645874
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:01 schreef kthxbye het volgende:
Zith ;(

Sterkte.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 6 juni 2018 @ 22:22:10 #172
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179645881
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Na een jaar leeft vertig procent nog, na vijf jaar twintig. Al zijn het vooral bejaarden die deze type leukemie krijgen, bij jongeren zal het wel wat hoger liggen.... maar is niet leuk als je net vader bent geworden :’(
Sterkte man
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 juni 2018 @ 22:24:19 #173
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179645960
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Na een jaar leeft vertig procent nog, na vijf jaar twintig. Al zijn het vooral bejaarden die deze type leukemie krijgen, bij jongeren zal het wel wat hoger liggen.... maar is niet leuk als je net vader bent geworden :’(
Zonder je valse hoop te willen geven wil ik alleen even melden dat dat natuurlijk een gemiddelde is. Die gemiddelde wordt heel hard naar beneden getrokken door de 60+ patiënten waar deze ziekte vaker bij voorkomt. Jongere mensen reageren beter op de behandeling en hebben een betere prognose. Heb je natuurlijk niks aan nu en het blijft afwachten, maar ik hoop van harte dat alles zo goed mogelijk verloopt. Sterkte!

Hoop dat je nog heel lang van je zoon/dochter kan genieten!
pi_179646030
Ik vind het toch wel erg knap dat er zo snel een diagnose gesteld kan worden. We mogen blij zijn dat we in Nederland wonen / leven.

Misschien kan MaGNeT je ook nog van info voorzien mbt uitbetaling van grotere bedragen.

Sterkte Zith
pi_179646183
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:02 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Bij veel coins zit er een flinke marge tussen buy en sell orders, denk dat ie daar oa winst mee pakt.

Als de bags groot genoeg zijn kan je gewoon marketmaker op de wavesdex worden
Dit doe ik ook wel, maar dit is inderdaad geen arbitrage en ik doe dit alleen met coins die ik durf te holden terwijl ik slaap. Een mooie buy wall en een mooie sell wall en dan een beetje tenissen alsof je op Roland Garros staat.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179646613
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Na een jaar leeft vertig procent nog, na vijf jaar twintig. Al zijn het vooral bejaarden die deze type leukemie krijgen, bij jongeren zal het wel wat hoger liggen.... maar is niet leuk als je net vader bent geworden :’(
Is dat de uitslag. Gvd klote man en je stort niet in? Respect daarvoor. Ik had echt gedacht dat niets zou zijn.
Veel sterkte ook voor je familie.
Vakman pur sang
pi_179646687
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Na een jaar leeft vertig procent nog, na vijf jaar twintig. Al zijn het vooral bejaarden die deze type leukemie krijgen, bij jongeren zal het wel wat hoger liggen.... maar is niet leuk als je net vader bent geworden :’(
Fucked up.

Veel sterkte in deze lastige tijden!
pi_179646723
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:13 schreef Zith het volgende:
Ik heb nu een heel groot bedrag (mid range 6 cijfers) op Bitfinex in USD staan. Ivm met mijn acute leukemie (AML) wil ik dit zo snel mogelijk op mijn ING rekening hebben, ik zie mijn vrouw dit namelijk niet doen. Ik begrijp dat de ING mijn rekening gaat afsluiten zodra daar een groot bedrag op komt dus wat zijn mijn beste stappen? BTC kopen, naar bl3p, btc verkopen naar EUR, alles withdrawen?

Enig idee ook wat ik ING moet laten zien? Ik kan laten zien dat ik in 2016 en 2017 voor grote bedragen aan btc heb gekocht via Bitonic. Ik heb daarna een hoop (via een bot) getrade en margin gefund... Daar een uitdraai van maken?
De tering, sterkte..
pi_179646906
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:37 schreef Skankhunt49 het volgende:

[..]

4chan lurker spotted. Nice fud
Dit soort reacties van vreemd Engelstaligen werken natuurlijk niet mee :')
Vakman pur sang
  woensdag 6 juni 2018 @ 22:59:45 #180
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_179646987
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:30 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Dit doe ik ook wel, maar dit is inderdaad geen arbitrage en ik doe dit alleen met coins die ik durf te holden terwijl ik slaap. Een mooie buy wall en een mooie sell wall en dan een beetje tenissen alsof je op Roland Garros staat.
Dat heb ik ook eens op een vrije dag gedaan: WAVES/OCL toen het hype was: tegen 10% winst voor een paar uur, dat spelletje van buy en sell orders spelen: Je moet wel wat geduld hebben aangezien het volume lager ligt (maar marges hoger), dan op een Bittrex/Binance, maar trade kosten kijk je dan ook niet naar :D

Ik keek afgelopen week op mijn Bittrex balance en daar stond een bedrag met allemaal 3-tjes, kijk ik vanavond: Precies weer hetzelfde bedrag :D

(ja, afgelopen week tussendoor gechecked)
The best firms advertise the least...
  woensdag 6 juni 2018 @ 23:12:48 #181
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179647251
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:23 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Fkin lekker weer nu.
Beetje overkill in Limburg :(
Limburg :') Het enige goede uit Limburg is...

Vergeboy Maikuuul :D
pi_179647283
Zith gvd sterkte man!!!

Hoop dat ke de kracht mag vinden/krijgen tezamen met gezin om deze zware strijd aan te gaan...

Moon je erdoor! Snel je btc etc omruilen en zo nu en dan wat lurken in dit topic om je zinnen te verzetten!
pi_179647389
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:59 schreef edcetera het volgende:

[..]

Dat heb ik ook eens op een vrije dag gedaan: WAVES/OCL toen het hype was: tegen 10% winst voor een paar uur, dat spelletje van buy en sell orders spelen: Je moet wel wat geduld hebben aangezien het volume lager ligt (maar marges hoger), dan op een Bittrex/Binance, maar trade kosten kijk je dan ook niet naar :D

Ik keek afgelopen week op mijn Bittrex balance en daar stond een bedrag met allemaal 3-tjes, kijk ik vanavond: Precies weer hetzelfde bedrag :D

(ja, afgelopen week tussendoor gechecked)
Ja, het volume vormt meestal de grootste beperking, maar geduld heb ik wel, meestal zet ik de orders en kijk ik er niet meer naar om totdat ik een melding krijg dat ze zijn aangetikt. Ik zie het gewoon als een soort visnetten waarbij je zo nu en dan eens gaat kijken of er wat leuks in zit. Hetzelfde geldt voor buy orders om dumps op te vangen, ook erg lucratief en het is ook leuk om de beer uit te hangen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 6 juni 2018 @ 23:31:44 #184
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179647559
Sterkte Zith
  woensdag 6 juni 2018 @ 23:44:40 #185
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179647736
Sterkte zith!
Altijd positief blijven! En vecht voor die kleine!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179648029
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 23:21 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ja, het volume vormt meestal de grootste beperking, maar geduld heb ik wel, meestal zet ik de orders en kijk ik er niet meer naar om totdat ik een melding krijg dat ze zijn aangetikt. Ik zie het gewoon als een soort visnetten waarbij je zo nu en dan eens gaat kijken of er wat leuks in zit. Hetzelfde geldt voor buy orders om dumps op te vangen, ook erg lucratief en het is ook leuk om de beer uit te hangen.
Ha! Ik begrijp het!
pi_179648308
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 00:04 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Ha! Ik begrijp het!
Voor directere voorbeelden van arbitrage kan je ook kijken naar een paar pairs die continu in de gaten worden gehouden door een paar bots. Sowieso reguliere pairs als BTC/Waves, Waves/ETH, Waves/LTC en BTC/ETH e.d., maar bij een paar kleinere pairs komt het wat duidelijker naar voren. Zie bijvoorbeeld Waves/WGO - BTC/WGO en Waves/Incent - BTC/Incent, zodra er sell orders onder de buy orders van de ander duiken, gooien bots het vrijwel meteen van de ene naar de ander. Maar bots die pairs monitoren zijn eerder uitzondering dan regel, dus er is meer dan voldoende speelruimte.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179649301
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Na een jaar leeft vertig procent nog, na vijf jaar twintig. Al zijn het vooral bejaarden die deze type leukemie krijgen, bij jongeren zal het wel wat hoger liggen.... maar is niet leuk als je net vader bent geworden :’(
Shit man, dat is vrij heftig. ;( Heel veel sterkte!
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juni 2018 @ 08:13:15 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179649398
Vandaag moon? VeChain naar $12 als verjaardagscadeau!

Donaties voor mijn Mustang welkom :) w/
pi_179649718
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Na een jaar leeft vertig procent nog, na vijf jaar twintig. Al zijn het vooral bejaarden die deze type leukemie krijgen, bij jongeren zal het wel wat hoger liggen.... maar is niet leuk als je net vader bent geworden :’(
Omfg.... :{

Probeer alles men...

Cannabis olie, Vitamine B17, Sulforafaan extracten, Ayahuasca.

Ik raad niet snel iemand "drugs" aan (drugs tussen quotes, het is in de volksmond drugs, ik noem het ziel-medicatie.) , maar in jouw geval zou ik serieus kijken naar Ayahuasca, kijk bijvoorbeeld eens; "Ayahuasca - Stepping into the fire" op youtube., daar loopt een kerel die ze nog maar een paar maanden gaven, die docu werd 8 maanden nadat het gemaakt werd uitgezonden en toen leefde hij nog.

Het is een tripmiddel, maar je schijnt er je natuurlijke herstel mee te kunnen triggeren, iets wat wij al kwijt zijn sinds we kind zijn doordat we alles maar doen zoals het "hoort", en naar artsen gaan en alles. Dit fenomeen is vaker gezien na gebruik van Ayahuasca. (Zie ook boek Lars Faber - De gewijde reis).

Ook de andere zaken die ik noemde. Sulforafaan komt uit broccoli, kankerwerend, Vitamine B17 ook, en Cannabis olie is ook een beschermer.

Wellicht heb je er iets aan, sterkte man... alle jezus. :{

Good luck.
Lambo of Rekt
  Moderator donderdag 7 juni 2018 @ 08:55:17 #191
45833 crew  Fogel
pi_179649797
Sterkte zith!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_179650167
Sterkte man

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2018 09:22:37 ]
pi_179650206
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 08:13 schreef Kyran het volgende:
Vandaag moon? VeChain naar $12 als verjaardagscadeau!

Donaties voor mijn Mustang welkom :) w/
En ben je dan vandaag jarig?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juni 2018 @ 09:27:18 #194
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179650216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 09:26 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

En ben je dan vandaag jarig?
Yus, eindelijk 18 en legaal drinken _O_
  donderdag 7 juni 2018 @ 09:40:09 #195
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179650370
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 09:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Yus, eindelijk 18 en legaal drinken _O_
Gz met birthday! *O* *O* *O*
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179650420
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 09:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Yus, eindelijk 18 en legaal drinken _O_
Happy bday!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179650438
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 09:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Yus, eindelijk 18 en legaal drinken _O_
Gefeliciteerd! Gelijk een auto fixen, begin gewoon met een Civic ;)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juni 2018 @ 09:47:25 #198
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179650443
Helaas ben ik wel al 18x2 :P
  donderdag 7 juni 2018 @ 09:49:16 #199
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179650466
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 09:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Yus, eindelijk 18 en legaal drinken _O_
2x legaal mustang rijden _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 juni 2018 @ 09:56:01 #200
163650 Greys
pi_179650573
Zith heel veel sterkte :{ :*
Wat enorm heftig. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik hoop en wens dat je uiteindelijk een dikke middelvinger naar 'de statistieken' kunt maken.

Kyran gefeliciteerd met je verjaardag :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 juni 2018 @ 10:18:21 #201
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_179650877
Sterkte G
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_179650918
Goffedomme zith. Sterkte kerel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179651056
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

4. Wat doen de 150 medewerkers van vechain de hele dag?
Hier heb ik me niet echt in verdiept, maar vraag het me wel af.
Ik geloof niet dat er huidig aantoonbaar iets draait op vechain blockchain.
50 man bij Deloitte IMA lab in Dublin hebben in notime een werkende (mainstream)blockchain met betalende gebruikers werkend gekregen. (Wel private)

Haha hier zou ik ook wel een uitgebreidere uitleg over willen zien. Maar kan me gewoon niet voorstellen dat er een aantal erg grote bedrijven en grote meneren (aka jim breyer) zijn die hun reputatie aan Vechain koppelen en dat het dan vervolgens een scam blijkt te zijn.
pi_179651083
VEN gaat moehoehoehoen
Lambo of Rekt
  Moderator donderdag 7 juni 2018 @ 10:41:17 #205
18653 crew  D.
pi_179651150
Damn...

Veel sterkte Zith
  Moderator donderdag 7 juni 2018 @ 10:42:57 #206
18653 crew  D.
pi_179651176
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 09:47 schreef Kyran het volgende:
Helaas ben ik wel al 18x2 :P
Ik wilde je net een compliment maken dat je heel ‘volwassen’ post :P

Toch gefeliciteerd ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door D. op 07-06-2018 10:48:50 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juni 2018 @ 10:44:39 #207
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179651206
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 10:42 schreef D. het volgende:

[..]

Ik wilde je net een conpliment maken dat je heel ‘volwassen’ post :P

Toch gefeliciteerd ;)
_O-

*;
pi_179651418
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 10:33 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Haha hier zou ik ook wel een uitgebreidere uitleg over willen zien. Maar kan me gewoon niet voorstellen dat er een aantal erg grote bedrijven en grote meneren (aka jim breyer) zijn die hun reputatie aan Vechain koppelen en dat het dan vervolgens een scam blijkt te zijn.
Je moet hier wel een beetje mee uitkijken. Uiteindelijk zeggen al die namen niet zo veel. Je weet hun redenen niet. 1 Miljoen voor Breyer is heel wat anders dan 1000 euro voor de meeste hier. Je weet niet onder wat voor condities hun hebben geinvesteerd. De kans is groter dat ze aandeelhouder zijn met bepaalde voorwaarden. Terwijl jij je zuur verdiende geld in tokens hebt gestopt.

Kijk naar de slachtoffers van Madoff, het zijn echt niet alleen de Henk en Ingrid die hier in trapte. Sterker nog het zijn vooral de grote bekende namen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juni 2018 @ 11:03:09 #209
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179651439
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:01 schreef ITrade het volgende:

[..]

Je moet hier wel een beetje mee uitkijken. Uiteindelijk zeggen al die namen niet zo veel. Je weet hun redenen niet. 1 Miljoen voor Breyer is heel wat anders dan 1000 euro voor de meeste hier. Je weet niet onder wat voor condities hun hebben geinvesteerd. De kans is groter dat ze aandeelhouder zijn met bepaalde voorwaarden. Terwijl jij je zuur verdiende geld in tokens hebt gestopt.

Kijk naar de slachtoffers van Madoff, het zijn echt niet alleen de Henk en Ingrid die hier in trapte. Sterker nog het zijn vooral de grote bekende namen.
Eens hoor. Het is te makkelijk om te zeggen dat als persoon X er in investeert het wel goed zou zijn. Voor mij is het gewoon een totaalpakket waar ik veel vertrouwen in heb. Tuurlijk zijn er wel in mijn ogen (kleine) red flags, maar ieder project heeft red flags en heel crypto gebeuren is een grote red flag.
pi_179651450
Andreas had weer eens gelijk over dat de grootste geld witwassers een bank licentie hebben:


quote:
Commonwealth Bank of Australia will pay the biggest corporate fine in the country's history for failings that allowed drug gangs to launder money.
http://money.cnn.com/2018(...)aundering/index.html

Schade een kleine 534 miljoen dollar.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179651501
Nieuwe crypto docu op netflix, kan weer een boost geven.
Ook geen 38
pi_179651617
Heb een bank gevonden waar je online een rekening kan openen met minimale verificatie. Nu is dat niet zo heel bijzonder, maar er zit ook een online payment gateway bij a la PayPal waarmee je credit cards, bank transfers, etc. kan openen, een Bitcoin gateway (stuur geld naar X adres en 't staat op je bankrekening) en een gratis MasterCard debit card.

Fees zijn ook laag, 1.5% om een creditcard te accepteren, PayPal komt duurder uit.

Ze zitten in Litouwen. Beetje shady, maar ik ga er een beetje mee experimenteren.

MisterTango
pi_179651700
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:03 schreef ssjgoku het volgende:

Zith ;(

Sterkte.

pi_179651783
Sterkte ermee Zith! Heel erg klote.
pi_179651890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:08 schreef Tenninetyfive het volgende:
Nieuwe crypto docu op netflix, kan weer een boost geven.
Link?
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 7 juni 2018 @ 11:42:23 #217
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179651975
Zith, nogmaals sterkte en uiteraard ook voor je vrouw! Klote situatie, bah.
pi_179651983
UNIVERSAAA MOOONHOOOONNNNN, check deze dan @HITbtc
pi_179652238
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:43 schreef ArnoldG0342 het volgende:
UNIVERSAAA MOOONHOOOONNNNN, check deze dan @HITbtc
:') (hij is serieus)
pi_179652290
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:57 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:') (hij is serieus)
Ja, mooie candle, maar nu weer weg, die moon :P
Lambo of Rekt
pi_179652320
Haha, niet voor niks is dit een sc he :')
En met die paar universa die ik heb wordt ik zelfs niet serieus/blij over een pump als die x10 gaat...

Rijk ga ik er sws nooit van worden.
pi_179652334
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 12:01 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Haha, niet voor niks is dit een sc he :')
En met die paar universa die ik heb wordt ik zelfs niet serieus/blij over een pump als die x10 gaat...

Rijk ga ik er sws nooit van worden.
Denken dat Universa niet over de 100usd gaat _O-
Lambo of Rekt
  donderdag 7 juni 2018 @ 12:20:43 #223
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179652573
Universa is gewoon een pump n dump coin dus?
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 7 juni 2018 @ 12:28:18 #224
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179652669
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Universa is gewoon een pump n dump coin dus?
Tot nu toe pump :P
maar ben er bang voor
Hmz...
  donderdag 7 juni 2018 @ 12:33:08 #225
62913 Blik
The one and Only!
pi_179652732
Zou sowieso alleen naar Cobinhood kijken voor Universa, is iets realistischer qua prijs-fluctuaties
pi_179652846
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:16 schreef illusions het volgende:
Heb een bank gevonden waar je online een rekening kan openen met minimale verificatie. Nu is dat niet zo heel bijzonder, maar er zit ook een online payment gateway bij a la PayPal waarmee je credit cards, bank transfers, etc. kan openen, een Bitcoin gateway (stuur geld naar X adres en 't staat op je bankrekening) en een gratis MasterCard debit card.

Fees zijn ook laag, 1.5% om een creditcard te accepteren, PayPal komt duurder uit.

Ze zitten in Litouwen. Beetje shady, maar ik ga er een beetje mee experimenteren.

MisterTango
Dit klinkt wel heel interessant :D Tnx voor het delen
pi_179652995
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Universa is gewoon een pump n dump coin dus?
Ik zie die coin nog wel groeien, alexandergodgenot.
Lambo of Rekt
  donderdag 7 juni 2018 @ 13:13:56 #228
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179653316
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179653502
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:16 schreef illusions het volgende:
Heb een bank gevonden waar je online een rekening kan openen met minimale verificatie. Nu is dat niet zo heel bijzonder, maar er zit ook een online payment gateway bij a la PayPal waarmee je credit cards, bank transfers, etc. kan openen, een Bitcoin gateway (stuur geld naar X adres en 't staat op je bankrekening) en een gratis MasterCard debit card.

Fees zijn ook laag, 1.5% om een creditcard te accepteren, PayPal komt duurder uit.

Ze zitten in Litouwen. Beetje shady, maar ik ga er een beetje mee experimenteren.

MisterTango
Dacht al dat ie shady was.
pi_179654049
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:08 schreef Tenninetyfive het volgende:
Nieuwe crypto docu op netflix, kan weer een boost geven.
Geef dan een titel
pi_179654093
quote:
8s.gif Op donderdag 7 juni 2018 13:49 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Geef dan een titel
Explained volgens mij.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179654584
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 13:50 schreef ITrade het volgende:

[..]

Explained volgens mij.
Dit idd
Ook geen 38
pi_179654851
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 13:50 schreef ITrade het volgende:

[..]

Explained volgens mij.
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2018 14:18 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Dit idd
Komt er nog wat interessants in voor of is het voor mensen die er niets van weten?
Lambo of Rekt
pi_179655144
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 13:23 schreef illusions het volgende:

[..]


[..]

Dacht al dat ie shady was.
Waarom neem je niet gewoon N21? Heeeeeel tevreden mee :)
pi_179655497
Samenwerkingen met overheidsinstanties allez

https://medium.com/@vecha(...)lliance-25b28383d769

Echt een scam dat vechain

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2018 15:22:26 ]
pi_179655525
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Samenwerkingen met overheidsinstanties allez

https://medium.com/@vecha(...)lliance-25b28383d769

Echt een scam dat vechain
Jep, maar zolang het niet in de prijs te zien is, hebben wij er geen pauper aan, al hebben ze de gekste intergalactische handelsfederaties en partners
Lambo of Rekt
pi_179655537
quote:
He, EggsTC, je moet zijn Twitter eens bekijken. Beetje nare kerel is dat.
pi_179655561
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

He, EggsTC, je moet zijn Twitter eens bekijken. Beetje nare kerel is dat.
Waarom is hij een nare kerel, kthxbye
Lambo of Rekt
pi_179655626
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, maar zolang het niet in de prijs te zien is, hebben wij er geen pauper aan, al hebben ze de gekste intergalactische handelsfederaties en partners
ja ik Kan me voorstellen als je moonboi bent en in een paar dagen miljonair hoopt te Worden dat je Dan van een kouwe kermis thuis komt ja _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2018 15:31:45 ]
pi_179655681
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja ik Kan me voorstellen als je moonboi bent en in een paar dagen miljonair hoopt te Worden dat je Dan van een kouwe kermis thuis komt ja _O-
Inderdaad, dan kom je van een kouwe kermis thuis.

Maar VEN doet al maanden niets in de prijs, in principe is dat maar goed ook, de announcement-hype priceswings gaan eruit, dat is prima voor ons, maar t wordt een beetje saaie show he, nog een jaar tegen 4usd aan kijken :)

Ik zit ook in VEN, hopelijk gaat het mainnet wel wat beweging geven.
Lambo of Rekt
pi_179655736
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Inderdaad, dan kom je van een kouwe kermis thuis.

Maar VEN doet al maanden niets in de prijs, in principe is dat maar goed ook, de announcement-hype priceswings gaan eruit, dat is prima voor ons, maar t wordt een beetje saaie show he, nog een jaar tegen 4usd aan kijken :)

Ik zit ook in VEN, hopelijk gaat het mainnet wel wat beweging geven.
in vind het gewoon kansloos kortzichtig en Dom gedrag

Vind het gewoon erg apart dat mensen Zo kritisch zijn terwijl ze te Dom zijn om uberhaupt iets te lezen

Er staat nota bene in artikel dat het project eind 2020 afgerond zou moeten Worden

Fakking raar dat je Dan dit nu al in de prijs Wil zien

Vieze moonboi

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2018 15:37:56 ]
pi_179655748
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

in vind het gewoon kansloos kortzichtig en Dom gedrag

Vind het gewoon erg apart dat mensen Zo kritisch zijn terwijl ze te Dom zijn om uberhaupt iets te lezen

Er staat nota bene in artikel dat het project eind 2020 afgerond zou moeten Worden

Fakking raar dat je Dan dit nu al in de prijs Wil zien

Vieze moonboi
:') Dit is het domste wat ik in dit topic gelezen heb, afgezien van wat posts van klaas en die knakker met z'n "jason" ...
Lambo of Rekt
pi_179655843
quote:
VeChain, DNV GL, D.I.G., the Business Information Center of Shanghai, and eight other government bureaus and enterprises formed the Shanghai Wine and Liquor Blockchain Alliance to further the cause of China’s national strategy “to complete product quality traceability system by 2020.”
Hurrdurrr ik zie het NU niet terug in de prijs :') _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2018 15:44:49 ]
pi_179655860
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hurrdurrr ik zie het NU niet terug in de prijs :') _O-
Denken dat de prijs alleen bepaald wordt door wat het product is :') man man man.... _O- Dan hadden we een hele andere top 10 gehad.
Lambo of Rekt
pi_179655914
ZIJN ER WEER VECHAIN RELLEN??
pi_179655978
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:49 schreef ChickenMan het volgende:
ZIJN ER WEER VECHAIN RELLEN??
Zeker, dima is weer op z'n pik getrapt omdat iemand het jammer vindt dat de prijs van deze geweldige coin niet veel doet.
  donderdag 7 juni 2018 @ 16:02:59 #248
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179656140
Some things will never change! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 7 juni 2018 @ 16:05:14 #249
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179656192
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:49 schreef ChickenMan het volgende:
ZIJN ER WEER VECHAIN RELLEN??
Hmz...
pi_179656314
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Denken dat de prijs alleen bepaald wordt door wat het product is :') man man man.... _O- Dan hadden we een hele andere top 10 gehad.
universa zeker top #1 Dan


AhahahhhhahhjaaaaaaAAaaaaaAaAaAaaaaaAaaaaa
pi_179656414
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

universa zeker top #1 Dan

AhahahhhhahhjaaaaaaAAaaaaaAaAaAaaaaaAaaaaa
Nee, maar de top10 had je niet meer terug herkend.

Ik weet niet eens of er een top10 was geweest, Zijn er uberhaupt wel 10 coins die nu live zijn en volledig draaiend zijn met wat ze voor ogen hadden?

Besides; een blockchain product/omgeving is, net als een IT omgeving en internet, nooit "af".
Lambo of Rekt
  donderdag 7 juni 2018 @ 16:19:46 #252
61320 TwztId
ja toch..
pi_179656465
VeChain is zo hard en vaak gehyped dat het nu wel beetje klaar is, iedereen is VeChain moe.

Ze moeten met een echte klapper komen om die prijs nog flink te laten bewegen.. ben bang dat mainnet niet zo heel veel gaat doen.

VeChain moet nou gewoon gaan draaien en laten zien waarom ze beter zijn dan Ethereum en EOS etc.. dan komt die prijs vanzelf wel..

En dan over een jaar is Universa aan de beurt :P
  donderdag 7 juni 2018 @ 16:52:36 #253
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179657080
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 16:19 schreef TwztId het volgende:
VeChain is zo hard en vaak gehyped dat het nu wel beetje klaar is, iedereen is VeChain moe.

Ze moeten met een echte klapper komen om die prijs nog flink te laten bewegen.. ben bang dat mainnet niet zo heel veel gaat doen.

VeChain moet nou gewoon gaan draaien en laten zien waarom ze beter zijn dan Ethereum en EOS etc.. dan komt die prijs vanzelf wel..

En dan over een jaar is Universa aan de beurt :P
Beter dan Eos is niet zo moeilijk :7
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179657169
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 16:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Beter dan Eos is niet zo moeilijk :7
Dus VET 12usdeoy?
Lambo of Rekt
  donderdag 7 juni 2018 @ 17:17:35 #255
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179657522
Nog steeds over VEN hier.
Ik dacht dat we een VEN topic hiervoor hadden
#VENmoe idd.

Door zoveel geblaat erover, ga ik hem nu gewoon haten. :')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179657523
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

in vind het gewoon kansloos kortzichtig en Dom gedrag

Vind het gewoon erg apart dat mensen Zo kritisch zijn terwijl ze te Dom zijn om uberhaupt iets te lezen

Er staat nota bene in artikel dat het project eind 2020 afgerond zou moeten Worden

Fakking raar dat je Dan dit nu al in de prijs Wil zien

Vieze moonboi
Je hebt iig geen gebrek aan vertrouwen :7
Vakman pur sang
  donderdag 7 juni 2018 @ 17:32:55 #257
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179657778
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2018 17:17 schreef ssjgoku het volgende:
Nog steeds over VEN hier.
Ik dacht dat we een VEN topic hiervoor hadden
#VENmoe idd.

Door zoveel geblaat erover, ga ik hem nu gewoon haten. :')
Seal :')
  donderdag 7 juni 2018 @ 17:33:34 #258
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179657790
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 16:19 schreef TwztId het volgende:
VeChain is zo hard en vaak gehyped dat het nu wel beetje klaar is, iedereen is VeChain moe.

Ze moeten met een echte klapper komen om die prijs nog flink te laten bewegen.. ben bang dat mainnet niet zo heel veel gaat doen.

VeChain moet nou gewoon gaan draaien en laten zien waarom ze beter zijn dan Ethereum en EOS etc.. dan komt die prijs vanzelf wel..

En dan over een jaar is Universa aan de beurt :P
JAAAHAHAHAHAHAAHAHAHA
pi_179658384
Jullie snappen het niet.......
Lambo of Rekt
pi_179659124
_O-

Hij staat een half centje boven zn ico prijs sinds December

Dat zegt wel genoeg _O-


Laat ze die 20k tps zien dan

Tot nu toe alleen maar praatjes sneller beter gedecentraliseerder en wat allemaal wel niet

Jaahahahhaahahhhh

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2018 18:50:07 ]
  donderdag 7 juni 2018 @ 19:07:58 #261
131603 Afwazig
Serious business
pi_179659452
Praten over andere coins in een Wavesmaand :')
pi_179659557
Nog meer mensen met SuperNET? https://coinmarketcap.com/currencies/supernet-unity/
Zitten behoorlijk wat assets in: http://old.supernet.org/nav.php#
  donderdag 7 juni 2018 @ 19:18:02 #263
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179659661
Community owned is voor mij een grote red flag

Veel te makkelijk voor vroege jongens om veel macht te vergaren en dus eigenlijk weinig community owned waarmaken

Idealistisch krakersgezever
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179660755
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 16:19 schreef TwztId het volgende:
VeChain is zo hard en vaak gehyped dat het nu wel beetje klaar is, iedereen is VeChain moe.

Ze moeten met een echte klapper komen om die prijs nog flink te laten bewegen.. ben bang dat mainnet niet zo heel veel gaat doen.

VeChain moet nou gewoon gaan draaien en laten zien waarom ze beter zijn dan Ethereum en EOS etc.. dan komt die prijs vanzelf wel..

En dan over een jaar is Universa aan de beurt :P
??? en nu nuchter?
  donderdag 7 juni 2018 @ 20:15:48 #265
62913 Blik
The one and Only!
pi_179660935
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

universa zeker top #1 Dan


AhahahhhhahhjaaaaaaAAaaaaaAaAaAaaaaaAaaaaa
Ook goed, en VET op 2 en Thor op 3

Geen gezeik, iedereen rijk
pi_179661052
https://mobile.twitter.co(...)/1004743756061532160

Partnership met vvd confirmed

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2018 20:22:01 ]
  donderdag 7 juni 2018 @ 20:25:01 #268
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179661108
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 17:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Seal :')
:')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179661441
quote:
Deze man _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 14:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]


[..]

Komt er nog wat interessants in voor of is het voor mensen die er niets van weten?
Het staat op Netflix dus... Het zal geen Andreas god niveau zijn.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179664058
Rusland gaat meer doen met crypto heeft Putin vandaag gezegd... Moon?
pi_179664292
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:') Dit is het domste wat ik in dit topic gelezen heb, afgezien van wat posts van klaas en die knakker met z'n "jason" ...
_O_ Random hoofdletters _O_
_O_ Gescheld _O_
_O_ Warrige zinnen _O_

Crypto, waar elk random figuur denkt dat ie een Soros is _O_
pi_179664356
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:39 schreef kthxbye het volgende:

Crypto, waar elk random figuur denkt dat ie een Soros is _O_
Grapjas, hij brak met moeite de Engelse bank. Gezamelijk breken we alle centrale banken ter wereld! _O_

Hier tussen ons op FOK zit de nieuwe Soros en/of Rothchild! _O_

En in plaats van dure schilderijen verzamelen we dure fretten _O_
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179664599
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:39 schreef kthxbye het volgende:

[..]

_O_ Random hoofdletters _O_
_O_ Gescheld _O_
_O_ Warrige zinnen _O_

Crypto, waar elk random figuur denkt dat ie een Soros is _O_
azie is wakker confirmed

We gaan moon
pi_179664604
Eos ahahahahh
pi_179665119
SEAL _O_
Lambo of Rekt
pi_179666193
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 17:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Seal :')
pi_179666863
https://vostokplatform.io/

https://en.wikipedia.org/wiki/Vostok_programme

Binnenkort worden de eerste tokens met een rotvaart door de dampkring geschoten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179666977
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 00:41 schreef chroestjov het volgende:
https://vostokplatform.io/

https://en.wikipedia.org/wiki/Vostok_programme

Binnenkort worden de eerste tokens met een rotvaart door de dampkring geschoten.
quote:
The Vostok proof-of-stake (PoS) private blockchain platform is leveraging the latest advances in the blockchain technology by implementing Waves-NG,
gestopt met lezen -O-
pi_179667364
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 00:49 schreef kthxbye het volgende:

[..]

[..]

gestopt met lezen -O-
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179667381
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 01:44 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
leuke green screen _O- die cutout
pi_179668009
jajajajaja WAVES MANDNDNDNDAS
pi_179670830
ZIJN WE AL MOEN? WACHT MAAR TOT SEAL ERIN KOMT BOYS.... JULLIE HEBBEN ALLEMAAL SPIJT, VRAAG MAAR AAN JINX.
Lambo of Rekt
  vrijdag 8 juni 2018 @ 11:06:10 #283
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179670878
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:03 schreef EggsTC het volgende:
ZIJN WE AL MOEN? WACHT MAAR TOT SEAL ERIN KOMT BOYS.... JULLIE HEBBEN ALLEMAAL SPIJT, VRAAG MAAR AAN JINX.
_O_ _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator vrijdag 8 juni 2018 @ 11:14:51 #284
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179671022
Waves nou al failliet? Of sloeg dat pdfje op den twitters HE-LE-MAAL nergens op?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179671065
Sinds wanneer verkoopt btc direct ook bch?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_179671074
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:14 schreef onlogisch het volgende:
Waves nou al failliet? Of sloeg dat pdfje op den twitters HE-LE-MAAL nergens op?
Ongekende doorstart door kthxbye dus moehoehoehoehoen

kthxbye heeft het stokje overgenomen van Sacha. Garantie voor waves minimaal 300K USD per stuk.
Lambo of Rekt
  Moderator vrijdag 8 juni 2018 @ 11:18:10 #287
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179671083
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ongekende doorstart door kthxbye dus moehoehoehoehoen

kthxbye heeft het stokje overgenomen van Sacha. Garantie voor waves minimaal 300K USD per stuk.
En nu het serieuze antwoord? Dat pdfje was gewoon gebakken lucht?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179671146
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En nu het serieuze antwoord? Dat pdfje was gewoon gebakken lucht?
No fucking clue. Vraag de waves experts.
Lambo of Rekt
  vrijdag 8 juni 2018 @ 11:31:04 #289
366734 dimmak
bitcoin
pi_179671289
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:14 schreef onlogisch het volgende:
Waves nou al failliet? Of sloeg dat pdfje op den twitters HE-LE-MAAL nergens op?
Ze zijn met die foundation verhuist naar een Zwitserland ipv de VK ofziets. Die onderneming kon dus opgezegd worden.

Dit kreeg ik mee.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator vrijdag 8 juni 2018 @ 11:31:26 #290
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179671299
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:31 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ze zijn met die foundation verhuist naar een Zwitserland ipv de VK ofziets. Die onderneming kon dus opgezegd worden.

Dit kreeg ik mee.
verhuist :')

Log uit.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 8 juni 2018 @ 11:35:43 #291
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179671371
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

verhuist :')

Log uit.
:')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179671385
Wanneer komt die bullrun nou
  vrijdag 8 juni 2018 @ 11:44:41 #293
366734 dimmak
bitcoin
pi_179671503
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

verhuist :')

Log uit.
:') Jezus man, wees blij dat iemand je helpt.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:10:54 #294
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179671857
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:44 schreef dimmak het volgende:

[..]

:') Jezus man, wees blij dat iemand je helpt.
Ja, totaal onlogisch
Hmz...
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:33:12 #295
366734 dimmak
bitcoin
pi_179672124
BlockchainROK twitterde op vrijdag 08-06-2018 om 07:04:02 https://t.co/0d9ekQulGWThe National Tax Services announced that after @BithumbOfficial 's audit they will be charged ~$30mil in taxes. Even better news? The IRS found no illegal activities such as tax evasion to have taken place. The investigation was completed mid April. reageer retweet
Goed nieuws :)
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:33:55 #296
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179672133
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

verhuist :')

Log uit.
Waarom doe je zo onaardig tegen iemand die je helpt met iets wat je makkelijk binnen 2 minuten zoeken had kunnen vinden?

Iemand die de deur voor je open houdt spuug je toch ook niet in z'n nek?

Achterlijke.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179672239
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

verhuist :')

Log uit.
Eerst gaan lopen smeken om informatie die je ook zelf even had kunnen opzoeken of gewoon even logisch nadenken en dan dit :')

log onoff

[ Bericht 1% gewijzigd door ITrade op 08-06-2018 12:53:35 ]
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179672388
Ik heb een kraai gevangen, met gevaar voor eigen leven.
Lambo of Rekt
  Moderator vrijdag 8 juni 2018 @ 12:54:08 #299
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179672389
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:43 schreef ITrade het volgende:

[..]

Eerst gaan lopen smeken om informatie die je ook zelf even had kunnen opzoeken of gewoon even logisch nadenken en dan dit :')

log onoff
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom doe je zo onaardig tegen iemand die je helpt met iets wat je makkelijk binnen 2 minuten zoeken had kunnen vinden?

Iemand die de deur voor je open houdt spuug je toch ook niet in z'n nek?

Achterlijke.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:44 schreef dimmak het volgende:

[..]

:') Jezus man, wees blij dat iemand je helpt.
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:35 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 8 juni 2018 @ 12:59:27 #300
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179672460
Verder niet zo mad boys. Bijna wavesmaand.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 8 juni 2018 @ 12:59:37 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179672465
Wavesgoden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')