Das normaal. In mijn studententijd altijd heerlijk toen ik in Rijswijk nog voor mijn ontbijt uit de trein stapte.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Stond voor een overgang in Alkmaar, kwam een ddm1 op hoge snelheid voorbij, richting Haarlem. Er kwam toch een brandlucht van de 1700 loc af, behoorlijk sterk. Geen rook gezien maar ik vraag me af of dit wel goed is
Moet zeker een sterke lucht zijn, wil het boven die ultieme tunnelmeur uitkomen. Of praten we over het pre-tunneltijdperk?quote:Op maandag 18 juni 2018 19:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das normaal. In mijn studententijd altijd heerlijk toen ik in Rijswijk nog voor mijn ontbijt uit de trein stapte.
De tunnel lag er al... helaas. Dat was in de middag goed timen zodat je direct de trein in kon.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Moet zeker een sterke lucht zijn, wil het boven die ultieme tunnelmeur uitkomen. Of praten we over het pre-tunneltijdperk?
Bwooh. Wie betaalt dat allemaal dan?quote:Op zondag 17 juni 2018 13:53 schreef dennistd het volgende:
Even gegoogled en bij deze foto op Flickr staat meer info:
[..]
Website van de dumpplaats zelf: http://kesslergrube.de/
Blijft het nationale spul dat van de HSL komt wel naar Amsterdam Centraal rijden, of is het de bedoeling dat dat ook naar Zuid gaat?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:41 schreef Goverman het volgende:
negen sporen in Amsterdam CS en 6 sporen op Amsterdam Zuid
In het bestuurlijk overleg is vandaag de knoop doorgehakt, er komen negen sporen waarbij een tiende spoor op termijn niet onmogelijk wordt gemaakt. En dus herroutering van internationale treinen naar Amsterdam Zuid.
Lijkt me leuk om in Breda op de borden te zien staanquote:IC Direct Groningen
Via Rotterdam Centraal, Schiphol Airport,
Amsterdam Zuid, Almere Centrum, Zwolle en
Hoogeveen.
Dat is toch ook geen internationaal verkeer..quote:Op maandag 18 juni 2018 21:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Blijft het nationale spul dat van de HSL komt wel naar Amsterdam Centraal rijden, of is het de bedoeling dat dat ook naar Zuid gaat?
Ik verwacht dat het in eerste instantie bij Almere of Lelydorp blijftquote:Op maandag 18 juni 2018 21:12 schreef James1988 het volgende:
En dan met ICNG over de Hanzelijn door naar Groningen/Leeuwarden?
[..]
Lijkt me leuk om in Breda op de borden te zien staan
Wil je mij niet in het noorden hebben ofzo?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het in eerste instantie bij Almere of Lelydorp blijft
Je mag altijd langs komen voor een kopje koffiequote:Op maandag 18 juni 2018 21:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wil je mij niet in het noorden hebben ofzo?
Het noorden is nog aan het bijkomen van het bezoek van b2py in 2009.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wil je mij niet in het noorden hebben ofzo?
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het noorden is nog aan het bijkomen van het bezoek van b2py in 2009.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |