Zucht, natuurljk wel maar ik ga en wil niet uiteten maar ik bedank mono voor het meedenken ondanks dat ik dat zelf ook kon bedenken. Jezus man, probeer niet zoquote:
Wil je me van de trap gooien?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:12 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt altijd al kinderen willen hebben dus ik ben superblij voor je![]()
Ja. Ontzettend als in ontzettend domme vraagquote:
Ik vond dartmeneer helemaal niet leuk, die wou gewoon seks met mij maar ik niet met hem. Zou wel gedaan hebben als hij vrijgezel was.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is precies hoe wij jou rond die tijd van dartmeneer en later de engi ook ervoeren, maar dat slikten wij ook gewoon in. En nu nog trouwens.
Niemand is dom, we hebben alleen onze mindere momenten somsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ontzettend als in ontzetten domme vraag.
Ja goed dat je dat niet hebt gedaan nuquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond dartmeneer helemaal niet leuk, die wou gewoon seks met mij maar ik niet met hem. Zou wel gedaan hebben als hij vrijgezel was.
Dan vraag ik Mono wel. Die is wel behulpzaam.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil je wel in je buik schoppen hoor.
Nou nou, jeetje zegquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan vraag ik Mono wel. Die is wel behulpzaam.
Ik noemde niemand dom. Alleen de vraag. En de vraag is geen persoon.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niemand is dom, we hebben alleen onze mindere momenten soms
Welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niemand is dom, we hebben alleen onze mindere momenten soms
Onaardig weer van je.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ontzettend als in ontzettend domme vraag.
ohja, wat een domme actie van mijquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noemde niemand dom. Alleen de vraag. En de vraag is geen persoon.
Anders ik wel, godskolerequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar hele domme mensen hoor.
Nu noem je jezelf dom en we hadden toch net geconcludeerd dat er geen domme personen bestondenquote:
Bij sommige mensen hoop ik oprecht dat Moeder Natuur zorgt voor een manier waardoor dat soort types zich niet kunnen voortplanten, maar vaak zijn zij juist degene die als konijnen fokken.quote:
maar ze noemt alleen de actie domquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu noem je jezelf dom en we hadden toch net geconcludeerd dat er geen domme personen bestonden.
Wat een domme conclusie.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu noem je jezelf dom en we hadden toch net geconcludeerd dat er geen domme personen bestonden.
Dat is echt verschrikkelijk ja. Walgelijk gedrag.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij sommige mensen hoop ik oprecht dat Moeder Natuur zorgt voor een manier waardoor dat soort types zich niet kunnen voortplanten, maar vaak zijn zij juist degene die als konijnen fokken.
Je bent vergeten je adres door te gevenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Omdat je gisteren niet langs kwam heb ik vanavond weer lekker nasi.
Niet, ik zei dat de actie dom was en een actie is geen persoon blabla same shitquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moeder Natuur haar plan om een einde aan de mensheid te maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij sommige mensen hoop ik oprecht dat Moeder Natuur zorgt voor een manier waardoor dat soort types zich niet kunnen voortplanten, maar vaak zijn zij juist degene die als konijnen fokken.
wowowquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zucht, natuurljk wel maar ik ga en wil niet uiteten maar ik bedank mono voor het meedenken ondanks dat ik dat zelf ook kon bedenken. Jezus man, probeer niet zo
Dat doen ICT'ers toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:19 schreef Zosk het volgende:
Ik ben vandaag om 6:00 uur begonnen en heb de hele dag alleen maar met collega's problemen moeten verhelpen, ben gebroken
Daar mag ze ook wel mee opschieten want het loopt de spuigaten uit. Decimeer de hele rataplan maar tot een man of 50.000 wereldwijd, dan kunnen we het opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moeder Natuur haar plan om een einde aan de mensheid te maken.
Ja. En doet t je misschien bedenken dat jij dergelijke opmerkingen op een dagelijkse basis maakt en je jezelf misschien eens achter de oren moet krabben?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gekwetst. En dat is tegen de policy van Fok!, dus heb een TR gezet.
Ik heb wel eens met een collega gefantaseerd (oeh spannend!).quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer
Dan zijn we uitgesproken daarom vind ik het jammer snap je haha
Dit moet verplicht worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een college gefantaseerd (oeh spannend!).
Dat we dan een middeltje in kraanwater doen waardoor ieeereen onvruchtbaar zouw orden. En dat je pas bij t behalen van bepaalde screenings en tests t tegenmiddel kreeg en mocht gaan voortplanten.
Birthcontrol to the MAX!
Een sluit ander niet uit tochquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als in een domme actie of je noemt jezelf dom?
Ja ik zei al dat ik niet oplettequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet, ik zei dat de actie dom was en een actie is geen persoon blabla same shit
Haha, is dit een gevoelige snaar?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En doet t je misschien bedenken dat jij dergelijke opmerkingen op een dagelijkse basis maakt en je jezelf misschien eens achter de oren moet krabben?
Waarom niet gewoon een Dan Brown'tje pullen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een college gefantaseerd (oeh spannend!).
Dat we dan een middeltje in kraanwater doen waardoor ieeereen onvruchtbaar zouw orden. En dat je pas bij t behalen van bepaalde screenings en tests t tegenmiddel kreeg en mocht gaan voortplanten.
Birthcontrol to the MAX!
Jammerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik durf hier geen uitspraken over te doen
Dan Br..... wat heeft de Da Vinci Code er mee te maken?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een Dan Brown'tje pullen?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet als in niet durven, maar er valt geen peil op te trekken.
Sinds WH weg is moet ik wat meer werkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat je samen met WAHRHEIT hier onder de tijd van de baas kwam fokken
Nee joh. Ik ben mod van R&P. Jij valt in het niets bij de users waar ik daar mee te maken heb. Ik vraag me gewoon af waarom je vaak zo stekelig en naar reageert naar de users hier.. That's all.quote:
Waarom zou ik haar missen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha heerlijk kil, ze wil natuurlijk een ahw thanks bby kusje ik jou ook
Die heeft nog wel wat boekjes geschreven lieverdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan Br..... wat heeft de Da Vinci Code er mee te maken?
sowquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben mod van R&P. Jij valt in het niets bij de users waar ik daar mee te maken heb. Ik vraag me gewoon af waarom je vaak zo stekelig en naar reageert naar de users hier.. That's all.
Die laatste was wel goed hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heeft nog wel wat boekjes geschreven lieverd.
gr gr veel plezierquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Nu ga ik thee drinken in de zon en in slaap vallen hopelijk, dag xoxo
IJsthee?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Slaap lekker en geniet er van.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Zit in het karakter, dat heb ik er ook inzitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben mod van R&P. Jij valt in het niets bij de users waar ik daar mee te maken heb. Ik vraag me gewoon af waarom je vaak zo stekelig en naar reageert naar de users hier.. That's all.
Graag gedaan vriendquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fijn, ik voel je mental support nu
Zou wel eerst thee opdrinken voordat je in slaap valt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Ah, vind het vervelend om te horen dat ik maar in het niets valquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inferno.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:25 schreef Samzz het volgende:
Ik weet alleen niet meer welk boek het is. Speelt zich af in Florence en heeft met Dante te maken. Maar hoe dat ding heet... Verloren Symbool? Of zo.
Zeg eens wat er dwars zitquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, vind het vervelend om te horen dat ik maar in het niets valZo vaak? Mods meten weer met twee maatstaven en als ik daar wat over zeg dan raakt men gauw gepikeerd ja. Noem ik niet echt stekelig.
Praat voor jezelf, pepernoot.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit in het karakter, dat heb ik er ook inzitten.
Ah ja, het ligt aan een ander.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, vind het vervelend om te horen dat ik maar in het niets valZo vaak? Mods meten weer met twee maatstaven en als ik daar wat over zeg dan raakt men gauw gepikeerd ja. Noem ik niet echt stekelig.
Iedereen die nu ziet dat de EU zich achter de oren zou moeten krabben en wat hervormingsprocessen zou moeten starten maar nu zien dat de EU onverminderd hard doorgaat en soevereiniteit verdwijnt.quote:
Jaaa! Die bedoel ik. Had ik kunnen weten ook, Dante.quote:
Inderdaad. Dit was wel een beetje een domme vraag hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa! Die bedoel ik. Had ik kunnen weten ook, Dante.
Ja best wel idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit was wel een beetje een domme vraag hoor.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
En dan grote mond van Azpi die ontrouw is
Oh, ik denk niet dat de brexit voor iemand goed isquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iedereen die nu ziet dat de EU zich achter de oren zou moeten krabben en wat hervormingsprocessen zou moeten starten maar nu zien dat de EU onverminderd hard doorgaat en soevereiniteit verdwijnt.
Heb geen geheimen, hij leest maar raak hier.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sow. Laat je engineer het maar niet lezen.
Ze gaan het voelen, zeker. Ik denk dat de Brexit is als een pleister heel snel lostrekken. Het gaat even flink pijn doen, maar dan is het over.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik denk niet dat de brexit voor iemand goed is
Inferno toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:25 schreef Samzz het volgende:
Ik weet alleen niet meer welk boek het is. Speelt zich af in Florence en heeft met Dante te maken. Maar hoe dat ding heet... Verloren Symbool? Of zo.
Is jouw vriend ook een FOK!ker?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb geen geheimen, hij leest maar raak hier.
Nee liever niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PM pics van je tetten en alles is weer goed tussen ons
Weet hij dat je mod bent hier?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb geen geheimen, hij leest maar raak hier.
Ja voor de EU denk ik dat laatste, maar voor het vk nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze gaan het voelen, zeker. Ik denk dat de Brexit is als een pleister heel snel lostrekken. Het gaat even flink pijn doen, maar dan is het over.
Was enkel een constatering van wat enkele andere users posttenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zullen we het leuk houden, Zoskieposkie?
Gister was op TV een reportage met een fervent brexiteer. Die kerel voerde lobby voor brexit en dacht dat Europa het op een akkoordje zou gooien en hoop lijntjes kort zou houden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze gaan het voelen, zeker. Ik denk dat de Brexit is als een pleister heel snel lostrekken. Het gaat even flink pijn doen, maar dan is het over.
We gaan het zien, ik vind het wel een mooi project.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja voor de EU denk ik dat laatste, maar voor het vk niet
haha ik las domme Hansquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAN BLIJF IK WEL NAAR DOEN HOOR DOMME GANS
Het is wel interessant inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik vind het wel een mooi project.
Dat betekent niet automatisch dat jouw post dan niet onaardig is.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was enkel een constatering van wat enkele andere users postten
Wat zijn jouw favo users hierquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat betekent niet automatisch dat jouw post dan niet onaardig is.
Ik ben zelden onaardigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat betekent niet automatisch dat jouw post dan niet onaardig is.
hahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mensen die Hans heten zijn per definitie ook dom.
Veilig hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Vind jullie allemaal even aardig, lief en kut.
Jammer ditquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Vind jullie allemaal even aardig, lief en kut.
Bijtijds naar bed danquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:35 schreef Zosk het volgende:
Ik ben echt heel erg moe en ik moet morgen weer om 6:00 uur beginnen
O, ik ben afgehaakt daarnaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heeft nog wel wat boekjes geschreven lieverd.
Dat is het probleem hé. Allemaal backstabbers als het users uitkomt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ahw
Jimmy zei trouwens dat hij een gimmick opvoert
Hans doet dat niet hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is het probleem hé. Allemaal backstabbers als het users uitkomt.
Feel the lovequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAN BLIJF IK WEL NAAR DOEN HOOR DOMME GANS
Ik moet oppassen dusquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:38 schreef xcachet het volgende:
Frass is alleen in dm aardig, prof is op de goede weg, voor Myrr zou ik lesbisch worden, haagsgod en dima vind ik echt lachen.
Wowquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:38 schreef xcachet het volgende:
Frass is alleen in dm aardig, prof is op de goede weg, voor Myrr zou ik lesbisch worden, haagsgod en dima vind ik echt lachen.
Welke sloeries?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je die andere sloeries van je voor mij inruilt. Daar trap ik niet in.
Sowquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je die andere sloeries van je voor mij inruilt. Daar trap ik niet in.
Bedankt voor je niets toevoegende postquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik ken chachet niet goed genoeg dus ik heb geen oordeel/mening
Dit bedankje voegt anders ook niks toe.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bedankt voor je niets toevoegende post
Ook niets toevoegende posts voegen wat toe.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bedankt voor je niets toevoegende post
Natuurlijk wel, stukje feedbackquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit bedankje voegt anders ook niks toe.
is goed voor mijn egoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:44 schreef xcachet het volgende:
Snap niet dat het jullie wat interesseert wat ik van jullie vind.
Ik wel. Maar die heb ik over alles en iedereen. Ik ben naar.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik ken chachet niet goed genoeg dus ik heb geen oordeel/mening
En domquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar die heb ik over alles en iedereen. Ik ben naar.
Geef je hatelijke mening over mij danquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar die heb ik over alles en iedereen. Ik ben naar.
Ik care om meningen op internet over mijns persoonquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:44 schreef xcachet het volgende:
Snap niet dat het jullie wat interesseert wat ik van jullie vind.
Awquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik care om meningen op internet over mijns persoon
Ik vind je helemaal geen verkeerde poster. Volgens mij ben je een prima kerel alleen denk ik dat je wel iets rechtser mag zijn in je politieke mening.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind je hatelijke en stekende opmerkingen naar andere users jammer en onnodig. Weinig sympathiek en het getuigt van een vervelende internetpersoonlijkheid.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geef je hatelijke mening over mij dan
Vind jou een geweldige user en een van de weinige stabiele usersquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, Frass hoort bij ons aan de linkerkantquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind je helemaal geen verkeerde poster. Volgens mij ben je een prima kerel alleen denk ik dat je wel iets rechtser mag zijn in je politieke mening.
Klopt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, dat zijn vrouwen die vaak penis krijgen.
Zo zie ik mezelf ook welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je hatelijke en stekende opmerkingen naar andere users jammer en onnodig. Weinig sympathiek en het getuigt van een vervelende internetpersoonlijkheid.
Zo denk ik ook over mezelfquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind jou een geweldige user en een van de weinige stabiele users
Nou ja zeg, en het ging zo goed tussen jullie de eerste paar dagenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je hatelijke en stekende opmerkingen naar andere users jammer en onnodig. Weinig sympathiek en het getuigt van een vervelende internetpersoonlijkheid.
Ik voel die band ook. En jij bent gewoon lekker jezelf, ik waardeer datquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voel ook een erg sterke band met jou, maar vind jou wel sympathiek hoor
Uh nee bedanktquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind je helemaal geen verkeerde poster. Volgens mij ben je een prima kerel alleen denk ik dat je wel iets rechtser mag zijn in je politieke mening.
Ze woont toch niet in Friesland?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je woont in een provincie die niet hoort te bestaan.
Goed punt, de mening dat Friesland niet hoort te bestaan deel ik absoluut. Dat criterium geldt ook voor Zeeland en Flevoland,.quote:
Die tijden zijn zo te zien voorbijquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en het ging zo goed tussen jullie de eerste paar dagen
Waar ging het mis bij jullie?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die tijden zijn zo te zien voorbij
Ik stel voor dat Holland Zeeland annexeert en Groningen Friesland en dat we Flevoland teruggeven aan Poseidonquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed punt, de mening dat Friesland niet hoort te bestaan deel ik absoluut. Dat criterium geldt ook voor Zeeland en Flevoland,.
Het beste zou zijn om Flevoland te omheinen en langs het water veel zeemijnen te leggen. Vervolgens iedereen die niet thuis hoort in de maatschappij daar droppen. Laat ze het maar uitzoeken. Een stuk wetteloosheid, no-flyzone er boven. Geen geouwehoer.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Holland Zeeland annexeert en Groningen Friesland en dat we Flevoland teruggeven aan Poseidon
Haha, sturen ze alle FOK!kers naar dat stuk landquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het beste zou zijn om Flevoland te omheinen en langs het water veel zeemijnen te leggen. Vervolgens iedereen die niet thuis hoort in de maatschappij daar droppen. Laat ze het maar uitzoeken. Een stuk wetteloosheid, no-flyzone er boven. Geen geouwehoer.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb geen mycroft, maar er was sprake van desinteresse
Hij wilde een hatelijke meningquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en het ging zo goed tussen jullie de eerste paar dagen
Kom snel weer naar ons monoquote:
Hij was gisteren kei goed haagse vervangen in het doden topic spel.quote:
Dan zit je hier wel goedquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga straks de voorbereidingen treffen voor dood en verderf.
Nicequote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga straks de voorbereidingen treffen voor dood en verderf.
Verveling heerste afgelopen nacht.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij was gisteren kei goed haagse vervangen in het doden topic spel.
Heb een bierpens, en jijquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:19 schreef Catkiller het volgende:
Dames, hebben jullie een Toblerone tunnel?
Ja ook al drink ik geen bier, snap er niks vanquote:
maar je blijft toch hopelijk wel bier drinken?quote:
Ja. Een leven zonder bier is het leven niet waard.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je blijft toch hopelijk wel bier drinken?
dat wilde ik zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Een leven zonder bier is het leven niet waard.
Nice, meegedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ONZ / [FOK] BATTLE ROYALE! STEM Hij staat.
Wat raar dat jij naar antirimpelcremes zoekt...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik kwam nog een leuke antirimpelcrème tegen, had je nog interesse?
Ik help vrienden nou eenmaalquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat raar dat jij naar antirimpelcremes zoekt...
Sow koekoek
Jij woont in Groningen, tochquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je woont in een provincie die niet hoort te bestaan.
samzz, fakkel van levenslust in een duistere grot bezaaid met gestorven dromenquote:
Ettopettoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
samzz, fakkel van levenslust in een duistere grot bezaaid met gestorven dromen
Vervelendquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hans is me nu de hele tijd aan het pesten...
Watquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hey, ik hoop niet dat je vanavond in Zeeland
Ja, daar vraag je ook wel om hèquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hans is me nu de hele tijd aan het pesten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |