Zucht, natuurljk wel maar ik ga en wil niet uiteten maar ik bedank mono voor het meedenken ondanks dat ik dat zelf ook kon bedenken. Jezus man, probeer niet zoquote:
Wil je me van de trap gooien?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:12 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt altijd al kinderen willen hebben dus ik ben superblij voor je![]()
Ja. Ontzettend als in ontzettend domme vraagquote:
Ik vond dartmeneer helemaal niet leuk, die wou gewoon seks met mij maar ik niet met hem. Zou wel gedaan hebben als hij vrijgezel was.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is precies hoe wij jou rond die tijd van dartmeneer en later de engi ook ervoeren, maar dat slikten wij ook gewoon in. En nu nog trouwens.
Niemand is dom, we hebben alleen onze mindere momenten somsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ontzettend als in ontzetten domme vraag.
Ja goed dat je dat niet hebt gedaan nuquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond dartmeneer helemaal niet leuk, die wou gewoon seks met mij maar ik niet met hem. Zou wel gedaan hebben als hij vrijgezel was.
Dan vraag ik Mono wel. Die is wel behulpzaam.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil je wel in je buik schoppen hoor.
Nou nou, jeetje zegquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan vraag ik Mono wel. Die is wel behulpzaam.
Ik noemde niemand dom. Alleen de vraag. En de vraag is geen persoon.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niemand is dom, we hebben alleen onze mindere momenten soms
Welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niemand is dom, we hebben alleen onze mindere momenten soms
Onaardig weer van je.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ontzettend als in ontzettend domme vraag.
ohja, wat een domme actie van mijquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noemde niemand dom. Alleen de vraag. En de vraag is geen persoon.
Anders ik wel, godskolerequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar hele domme mensen hoor.
Nu noem je jezelf dom en we hadden toch net geconcludeerd dat er geen domme personen bestondenquote:
Bij sommige mensen hoop ik oprecht dat Moeder Natuur zorgt voor een manier waardoor dat soort types zich niet kunnen voortplanten, maar vaak zijn zij juist degene die als konijnen fokken.quote:
maar ze noemt alleen de actie domquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu noem je jezelf dom en we hadden toch net geconcludeerd dat er geen domme personen bestonden.
Wat een domme conclusie.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu noem je jezelf dom en we hadden toch net geconcludeerd dat er geen domme personen bestonden.
Dat is echt verschrikkelijk ja. Walgelijk gedrag.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij sommige mensen hoop ik oprecht dat Moeder Natuur zorgt voor een manier waardoor dat soort types zich niet kunnen voortplanten, maar vaak zijn zij juist degene die als konijnen fokken.
Je bent vergeten je adres door te gevenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Omdat je gisteren niet langs kwam heb ik vanavond weer lekker nasi.
Niet, ik zei dat de actie dom was en een actie is geen persoon blabla same shitquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moeder Natuur haar plan om een einde aan de mensheid te maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij sommige mensen hoop ik oprecht dat Moeder Natuur zorgt voor een manier waardoor dat soort types zich niet kunnen voortplanten, maar vaak zijn zij juist degene die als konijnen fokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |