Kan er niet vroeg genoeg mee beginnen, (het zoeken danquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben je al zover dat je testers zoekt ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:01 schreef I. het volgende:
[..]
Kan er niet vroeg genoeg mee beginnen, (het zoeken dan), maar het testen van de site kan ook al vrij vlot ja.
rip fokquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]met z'n allen emigreren naar voorem
Ja is beetje riskantquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:02 schreef I. het volgende:
Ik zit er aan te denken om een linkje in m'n sig te plaatsen, maar da's wel een beetje risicovol he.
quote:
Citroenpitjequote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hallo leider der zeehondenFlippingKing
Rauw met ui?quote:
Via fok nieuwe leden wervenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:05 schreef I. het volgende:
[..]
Doe ik wel als ik hier niks meer te zoeken heb.
Hij staat nu in m'n sig, valt niet op zo toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Via fok nieuwe leden wervengeniaal is dat en een beetje evil.
Nooit opquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja
De eersten dit jaar zijn gekaakt las ik
Trusteeeeequote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:09 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga lekker slapen. Geen koffie gehad dus ik voorzie geen problemen vandaag
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:09 schreef Limoentjuh het volgende:
Slaap lekker allemaal en tot later in de ochtend
dat dusquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:09 schreef Limoentjuh het volgende:
Slaap lekker allemaal en tot later in de ochtend
Ah ik zit mobiel dus kan het niet zien. Even desktopversie inschakelenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:09 schreef I. het volgende:
[..]
Hij staat nu in m'n sig, valt niet op zo toch?
Mag ik een testtopic voor mijn app openen op voorem?quote:
Niet gek opquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
probeer het eens. Of lust je geen rauw vis?
reclame is banquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mag ik een testtopic voor mijn app openen op voorem?
Nouquote:
Zeker. Jij mag er ook gratis adverteren.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mag ik een testtopic voor mijn app openen op voorem?
Heb al toestemming van DIG mods.quote:
Ik zag het niet eensquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:09 schreef I. het volgende:
[..]
Hij staat nu in m'n sig, valt niet op zo toch?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zag het niet eensdacht al dat je het alweer had verwijderd.
Adverteren hoeft niet eens maar feedback is zeer welkom.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Adverteren hoeft niet eens maar feedback is zeer welkom.![]()
En linkjes naar de google play store zorgt voor een hogere ranking.
Prrrrrrrrquote:
markjesfeedbackgodquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O echt? Nachtdienst ofzo?
Hier alles relaxt.
O klinkt cool. Loopt het een beetje? Of nog niet zo ver gevorderd?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:46 schreef I. het volgende:
[..]Aan het bouwen aan een forumpje
Eigen projectje
Nice!
Wie?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zozo leren klokkijken bij juf Ank?
juf ank is liefquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zozo leren klokkijken bij juf Ank?
Gaat zeker de goede kant op, maar draait nog niet. Heb wel een pagina in de lucht nu waarop mensen zich kunnen aanmelden om te testen straks, en ideeen door kunnen geven.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O klinkt cool. Loopt het een beetje? Of nog niet zo ver gevorderd?
Een forum met een bepaald onderwerp? Of alles door elkaar?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:50 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat zeker de goede kant op, maar draait nog niet. Heb wel een pagina in de lucht nu waarop mensen zich kunnen aanmelden om te testen straks, en ideeen door kunnen geven.
Van alles. Heb nu wel als hoofdcategorieen "Smalltalk", "Health", en "Tech". Dat was een eerste ingeving. Daaronder kunnen dan weer specifieke fora hangen. Maar dat kan nog allemaal veranderen natuurlijk. Moet even kijken waar het meeste vraag naar is straks.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Een forum met een bepaald onderwerp? Of alles door elkaar?
Gezelligheidquote:
Een dodetopicspelquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:53 schreef I. het volgende:
[..]
Van alles. Heb nu wel als hoofdcategorieen "Smalltalk", "Health", en "Tech". Dat was een eerste ingeving. Daaronder kunnen dan weer specifieke fora hangen. Maar dat kan nog allemaal veranderen natuurlijk. Moet even kijken waar het meeste vraag naar is straks.
Dan verwacht ik ook een uitnodiging om te komen joinen.quote:
https://voorem.nl/quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dan verwacht ik ook een uitnodiging om te komen joinen.
Je kan al je UN aanvragen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dan verwacht ik ook een uitnodiging om te komen joinen.
Hallo Alreadyquote:
Heb hem even bij favorieten gezet. Maak morgen een account aanquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb hem even bij favorieten gezet. Maak morgen een account aan
Zijn der al meer van hier?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb hem even bij favorieten gezet. Maak morgen een account aan
Zijn der al meer van hier?
Okay. Dan zal ik me morgen even aanmelden en vol spanning afwachten op de grand openingquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:05 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb nog niet in de database gekeken, durf het je niet te zeggen. Je kan het forum ook nog niet in, het is nu puur het aanmelden.Wanneer het live gaat wordt je daarvan op de hoogte gebracht, zowel hier als via de site, als via een mailtje.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay. Dan zal ik me morgen even aanmelden en vol spanning afwachten op de grand opening
Lekkerquote:
Viesquote:
Met red bullquote:
Jouquote:
Wel met een vleugje safraan!quote:
Wanneer doe je weer een keer battle royale?quote:
Die konijnen hebben altijd geldquote:
Ik denk dat we morgen weer een potje gaan doen. Is lang geleden ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wanneer doe je weer een keer battle royale?
Krijg je ervan als je criminelen uit de buurt afperstquote:
quote:
Broer Konijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je criminelen uit de buurt afperst
Ik heb dat nog nooit op johquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
Kabeljauwlever is best te nassen uit zo'n blikkie
Is ook zo. Maar dat is nou niet iets wat in me op zou komen.quote:
Witte boterhammen zijn fijn om in de tomatensoep te dopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
Witte boterhammen
Volkoren boterhammen
Om 4 uur s nachts naar de bakker wandelen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg zin in brood. De bakker komt pas om 4 uur langs het tankstation om te bezorgen. Loop dan wel even heen voor vers brood.
Tankstation om de hoek. Die krijgt elke nacht rond 4 uur vers brood geleverd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Om 4 uur s nachts naar de bakker wandelen?
Ik heb meestal wel een halfje in de vriezer liggen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:38 schreef I. het volgende:
Ik moet wachten tot 8:00 voordat de winkel hier beneden weer opengaat.
Zit er een lidl in de buurt even over het hekje klimmen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg zin in brood. De bakker komt pas om 4 uur langs het tankstation om te bezorgen. Loop dan wel even heen voor vers brood.
Ik niet, maar ik heb nooit brood in huisquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel een halfje in de vriezer liggen.
Wat voor forum?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:39 schreef I. het volgende:
Tot dan maar even lekker werken aan m'n forumpie.
O dat is makkelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tankstation om de hoek. Die krijgt elke nacht rond 4 uur vers brood geleverd.
Idd. Is 6 minuutjes lopen, koptelefoon op. Vers brood halen en midden in de nacht in serene rust terug.quote:
Interessant. Link? (dm)quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:42 schreef I. het volgende:
[..]
Forum over van alles. Beetje zoals dit, maar dan net wat beter georganiseerd en gebouwd.
Dit. 100% ditquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:43 schreef I. het volgende:
[..]
Bolletjes knakworst met ketchup en mosterd is ook wel lekker
echt welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:43 schreef I. het volgende:
[..]
Bolletjes knakworst met ketchup en mosterd is ook wel lekker
Staat nog niet online, tijdelijke link staat in m'n sig, voor aanmeldingen / suggesties. Zal zo wel even een paar screenshotjes sturen. Ben nog druk aan het programmeren.quote:
Ah. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:45 schreef I. het volgende:
[..]
Staat nog niet online, tijdelijke link staat in m'n sig, voor aanmeldingen / suggesties. Zal zo wel even een paar screenshotjes sturen. Ben nog druk aan het programmeren.
Op de xbox? Im inquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk dat we morgen weer een potje gaan doen. Is lang geleden ja.
Nee een eigen topic hier op FOK! Waar een zooi (fictieve) gasten het tegen elkaar opnemen. Is lachen/.quote:
Geen eens xbox partyquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee een eigen topic hier op FOK! Waar een zooi (fictieve) gasten het tegen elkaar opnemen. Is lachen/.
Ja dat is coolquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee een eigen topic hier op FOK! Waar een zooi (fictieve) gasten het tegen elkaar opnemen. Is lachen/.
ik heb er wel een voor jequote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:54 schreef Already_in_use het volgende:
Nou heb ik zin in een broodje knakworst
Ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:54 schreef Already_in_use het volgende:
Nou heb ik zin in een broodje knakworst
als je voor het broodje zorgt, zorg ik voor de worstquote:
Ik heb het wel in huis. Maar ik heb geen zin om nu me bed uit te gaan en het te maken. Haha.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:00 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ookMaar niet in huis.
Morgen meteen kopen.
Zurequote:
En de saus? Wie zorgt daar voor?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je voor het broodje zorgt, zorg ik voor de worst
ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En de saus? Wie zorgt daar voor?
quote:
Ben jij een worstventer?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoor ik vaker ja als ik worst aanbied
En dat is?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:05 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben toch nog maar even wat eten aan het opwarmen.
Nog wat macaroni. Had nog een kleine portie in de koelkast staanquote:
Met geraspte kaas?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog wat macaroni. Had nog een kleine portie in de koelkast staan
Nee, die is vanmiddag op gegaan. Maar wel nog wat kaas doorheen gooien zoquote:
Lekker.. en tomatenketchupquote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, die is vanmiddag op gegaan. Maar wel nog wat kaas doorheen gooien zo
Ik prefereer echte pasta saus met beetje sambal oelekquote:
Neemt u mij niet kwalijk. Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik prefereer echte pasta saus met beetje sambal oelek![]()
Gewoon doen! Jammmmquote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:10 schreef I. het volgende:
Ik ga zo maar even broodjes bapao opwarmen denk ik
Thanksquote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Neemt u mij niet kwalijk. Eet smakelijk.
En nog mysterieus ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ķijk waar een uitvallende PC niet allemaal goed voor isquote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PC viel opeens uit, dus ging maar gelijk frituren en een was draaien.
Maar doe je dat eigenlijk voor jezelf of echt als baan ?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ķijk waar een uitvallende PC niet allemaal goed voor is
Hobby, ik leer mezelf nu nieuwe technieken aan door dit soort projecten, die ik mogelijk bij een eigen bedrijf kan gaan gebruiken. Een internetbureau. Mocht dat niks worden, ga ik weer bij een ander bureau aan de slag, met de kennis die ik heb opgedaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar doe je dat eigenlijk voor jezelf of echt als baan ?
Herkenbaar. Perfectie is voor mij altijd een dingetje waardoor dingen juist niet uit de verf komen, omdat ik veel te diep op details in ga.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:38 schreef I. het volgende:
[..]
Hobby, ik leer mezelf nu nieuwe technieken aan door dit soort projecten, die ik mogelijk bij een eigen bedrijf kan gaan gebruiken. Een internetbureau. Mocht dat niks worden, ga ik weer bij een ander bureau aan de slag, met de kennis die ik heb opgedaan.
Ik ben alleen lichtelijk perfectionistisch, dus wordt het niet een klein projectje, maar meteen een flink project waarin veel nieuwe snufjes zitten
Haha maar ik kan niet slapen. En vind het wel fijn om lekker in me bed te liggen. Lekker comfortabel.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Herkenbaar. Perfectie is voor mij altijd een dingetje waardoor dingen juist niet uit de verf komen, omdat ik veel te diep op details in ga.
Mikeyhooligangodquote:
Dat is ook wel chill. Relax liggen en iets kijken ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha maar ik kan niet slapen. En vind het wel fijn om lekker in me bed te liggen. Lekker comfortabel.
Nouja als je van je hobby je beroep kan maken en je centen kan verdienen, is helemaal geweldig toch.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:38 schreef I. het volgende:
[..]
Hobby, ik leer mezelf nu nieuwe technieken aan door dit soort projecten, die ik mogelijk bij een eigen bedrijf kan gaan gebruiken. Een internetbureau. Mocht dat niks worden, ga ik weer bij een ander bureau aan de slag, met de kennis die ik heb opgedaan.
Ik ben alleen lichtelijk perfectionistisch, dus wordt het niet een klein projectje, maar meteen een flink project waarin veel nieuwe snufjes zitten
Flippiequote:
En zolang ik in bed lig heb ik ook niet de neiging om te gaan etenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ook wel chill. Relax liggen en iets kijken ja.
Tel uit je winst.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En zolang ik in bed lig heb ik ook niet de neiging om te gaan eten
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nouja als je van je hobby je beroep kan maken en je centen kan verdienen, is helemaal geweldig toch.
Wat voor linkje ik zit mobielquote:Op dinsdag 5 juni 2018 03:06 schreef I. het volgende:
Heb jij het linkje al gespot Mikey? Of valt hij (gelukkig) niet echt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |