quote:Op maandag 4 juni 2018 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb alleen liefde in mijn hart.
Gaatquote:
sowquote:Op maandag 4 juni 2018 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanilleklont, zoetheid der sc, klonterige suikerklompen met een weldadig aroma in een poel van stinkende zwavel en vuur
er loopt altijd een sukkel rond, zou gewoon hier blijvenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gaat
ik heb leuke (interdisciplinare)collegae op 1 na
Door hem Wil ik eigenlijk wat Anders zoeken
Maar denk niet dat ik ergens Anders Zo een autistvriendelijke werkomgeving Kan vinden
vuige homoseksuele tekstenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanilleklont, zoetheid der sc, klonterige suikerklompen met een weldadig aroma in een poel van stinkende zwavel en vuur
Gewoon die sukkel z'n wijf neukenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er loopt altijd een sukkel rond, zou gewoon hier blijven
Mac zwolle middernachtquote:Op maandag 4 juni 2018 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Noem een tijd mistens drie uur van nu verwijderd ik woon godverdomme in Maastricht jij gare
Morgenmiddag 12:00 Centje in Uutjequote:Op maandag 4 juni 2018 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Noem een tijd mistens drie uur van nu verwijderd ik woon godverdomme in Maastricht jij gare
ja maar hij is soort van diegene die boven me staatquote:Op maandag 4 juni 2018 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er loopt altijd een sukkel rond, zou gewoon hier blijven
TR, laten we het leuk houdenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je godverdomme niet tellen met je abortuskop
Ik ga nu toch douchen, kan ik mooi onder de douche huilen zodat mijn tranen meteen weg zijn.quote:
hey, ik ga ook douchenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nu toch douchen, kan ik mooi onder de douche huilen zodat mijn tranen meteen weg zijn.
awwww nee...quote:Op maandag 4 juni 2018 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nu toch douchen, kan ik mooi onder de douche huilen zodat mijn tranen meteen weg zijn.
Fake it 'till you make it.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ken ikquote:Op maandag 4 juni 2018 22:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja maar hij is soort van diegene die boven me staat
Ben niet de enige die hem niet mag
Het is altijd Zo fijn werken als die er niet is
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:49 schreef LCMS het volgende:
1928 - Nathan Aké's header was the first Netherlands goal against Italy on Italian soil since December 1928. Historic.
Wat nou Oranje is slecht, beste team in 90 jaar!!
Godverdommequote:Op maandag 4 juni 2018 22:56 schreef LCMS het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)rap-theo-maasen.html
haha, keihard gelachen
Kan video niet kijken, wat is de grap?quote:Op maandag 4 juni 2018 22:56 schreef LCMS het volgende:
haha, keihard gelachen
haha zo slechtquote:Op maandag 4 juni 2018 22:56 schreef LCMS het volgende:
haha, keihard gelachen
"Toen Johan Cruijff gediagnosticeerd werd met kanker werd er in elk stadion in nederland, rond de 14e minuut (zijn rugnummer) geapplaudisseerd, overal door Nederland. Zelfs bij de aartsvijanden Feyenoord en PSV.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan video niet kijken, wat is de grap?
blijkt wel weer dat delivery belangrijk is..quote:Op maandag 4 juni 2018 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
"Toen Johan Cruijff gediagnosticeerd werd met kanker werd er in elk stadion in nederland, rond de 14e minuut (zijn rugnummer) geapplaudisseerd, overal door Nederland. Zelfs bij de aartsvijanden Feyenoord en PSV.
Als uit zoiets afgrijselijks (kanker) zoiets moois kan ontstaan, hoe mooi zou het dan zijn, dat meer ajacieden kanker zouden krijgen?"
Einde grap.
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
"Toen Johan Cruijff gediagnosticeerd werd met kanker werd er in elk stadion in nederland, rond de 14e minuut (zijn rugnummer) geapplaudisseerd, overal door Nederland. Zelfs bij de aartsvijanden Feyenoord en PSV.
Als uit zoiets afgrijselijks (kanker) zoiets moois kan ontstaan, hoe mooi zou het dan zijn, dat meer ajacieden kanker zouden krijgen?"
Einde grap.
Ja stuk lastiger via tekst ja.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blijkt wel weer dat delivery belangrijk is..
tropisch niet goed genoeg meerquote:Op maandag 4 juni 2018 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en ik ruik weer heerlijk naar kokos.
Ik zou dat wel kopen.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dat er ook al??? Goeiedag zeg...
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
haha, weet je meteen waar dat ene boek heen is gegaan dat zogenaamd zoek was
Geen idee, vind het wel grappig dat elke vrucht eigenlijk wel redelijk lekker ruikt, maar banaan stinkt eigenlijk best welquote:Op maandag 4 juni 2018 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dat er ook al??? Goeiedag zeg...
hahahaquote:Op maandag 4 juni 2018 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
hahaha ik lees altijd douche-egel... maar dat zou enorm pijnlijk zijn
echt hè, ben niet de enige dusquote:Op maandag 4 juni 2018 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
hahaha ik lees altijd douche-egel... maar dat zou enorm pijnlijk zijn
echt hè, je zal het wel hard nodig hebben dat geldquote:Op maandag 4 juni 2018 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
en morgen weer de hele dag... argh...
nja, wel doekoe
geld is wel fijn jaquote:Op maandag 4 juni 2018 23:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
echt hè, je zal het wel hard nodig hebben dat geld
Heb je Fire walk with me gekeken?quote:Op maandag 4 juni 2018 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vermoeidheid is een wonderbaarlijk iets
LIEF MAN STIK NIET IN JE SLAAPquote:Op maandag 4 juni 2018 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik ga slapen.
Doe niks geks, ik hou van jullie allemaal
JA OOK VAN JOU JIMMY
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Judy wordt belangrijk in het nieuwe seizoen
realistisch*quote:Op maandag 4 juni 2018 23:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt goed mijn extreemrechts knuffelbeertje
Rust zachtquote:Op maandag 4 juni 2018 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik ga slapen.
Doe niks geks, ik hou van jullie allemaal
JA OOK VAN JOU JIMMY
hee, jij ook al een nachtje nadenkenquote:Op maandag 4 juni 2018 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik even een nachtje over nadenken.
Keiharde afwijzing ditquote:Op maandag 4 juni 2018 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik even een nachtje over nadenken.
Jupquote:Op maandag 4 juni 2018 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
imgur is veel handiger dan tinypic... jeetje
welke console speel je fortnite?quote:Op maandag 4 juni 2018 23:43 schreef Catkiller het volgende:
Zat vandaag Fortnite te doen, had een ping van 300, ik denk oke raar, downloads aan ergens in dit huis ofzo zeker, vast zo over. Vanavond nog hetzelfde probleem, check de instellingen, staat die op verbinden met servers in Oceanië.Nichtje ergens aan gezeten toen ze speelde gok ik.
Om een foto te sturen?quote:Op maandag 4 juni 2018 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja uitzoeken hoe dat allemaal werkt enzo
Weet niet hoequote:Op maandag 4 juni 2018 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat het niet zo is.
Oke flauw.
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
ja, nu lig ik de rest van de nacht wakker.
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:58 schreef LCMS het volgende:
ow zeker alleen plukje van zijn haar dat nog niet grijs is, laat maar dan
Xboxquote:Op maandag 4 juni 2018 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke console speel je fortnite?
Ja ga ik zo doen. Nog even uithijgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ruim je het zelf ook weer op?
Gewoon op je gezicht smeren, goed voor de huidquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ga ik zo doen. Nog even uithijgen.
Gaat me iets te ver.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gewoon op je gezicht smeren, goed voor de huid
Nee slechts een voorstander van de circulaire economie, alleen is het wel balen als jij de cracker moet....quote:
Ah, ja dat is zuur.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee slechts een voorstander van de circulaire economie, alleen is het wel balen als jij de cracker moet....
Las chicas quiero alimentar a las gallinas junto a ti para follarte duro en tus adolescentes mexicanos jajajaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 06:04 schreef Remqo het volgende:
Kippen voeren op een Mexicaanse boerderij.
Zo prachtig om met locals om te gaan.
Daar komt het op neer, ook Mexicaanse chicks hebben zaad nodig.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Las chicas quiero alimentar a las gallinas junto a ti para follarte duro en tus adolescentes mexicanos jajaja
Inderdaad. Guerillia tuinieren is daar helemaal hip. Samen met Mexicaanse schoonheden de zaadjes planten voor een nieuwe tuin.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar komt het op neer, ook Mexicaanse chicks hebben zaad nodig.
Een tuin? Zeg gerust maar een ranchquote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Inderdaad. Guerillia tuinieren is daar helemaal hip. Samen met Mexicaanse schoonheden de zaadjes planten voor een nieuwe tuin.
Papaver is een ideale bron van inkomsten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Groot genoeg om grof geld te verdienen met papaver?
Waarom denk je dat ik naar dit soort landen ga?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Groot genoeg om grof geld te verdienen met papaver?
hier heb ik mijn twijfels bijquote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar dit soort landen ga?
De kippen zijn een bijzaak.
Ash snapt dat wel.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar dit soort landen ga?
De kippen zijn een bijzaak.
Ash snapt dat wel.
daar is mijn schuur ook veel te klein voor..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Papaver omzetten naar bruin is een best pittig proces. Dat doe je niet in je schuur thuis.
Jij hebt tenminste een schuur. Ik moet het doen met een berging/quote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar is mijn schuur ook veel te klein voor..
Wat Breaking Bad betreft is hij er als de kippen erbij.quote:
Breaking Bad is wel weer een goede om te kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat Breaking Bad betreft is hij er als de kippen erbij.
1100 posts, wat een fagot.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:09 schreef gianni61 het volgende:
het is te merken dat haags op vakantie is.
opeens staat er iemand bovenaan de stats met slechts 1100 posts
echt he, wat een amateurquote:
maar ja, als je al markdeajaxfan heetquote:
Bewust Jood willen zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, als je al markdeajaxfan heet
Miste hem al. Hij mij vast niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:09 schreef gianni61 het volgende:
het is te merken dat haags op vakantie is.
opeens staat er iemand bovenaan de stats met slechts 1100 posts
Ik maakte ook een woordgrap naar de geuzennaam van de voetbalclub uit onze hoofdstad.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het geloof heeft daar niks mee te maken.
goedemorgen cachie.quote:
bewust een geloof willen aanhangen zou nog erger zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik maakte ook een woordgrap naar de geuzennaam van de voetbalclub uit onze hoofdstad.
Eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bewust een geloof willen aanhangen zou nog erger zijn.
of andere mensen jouw geloof proberen op te dringen, of ze in elkaar slaan omdat ze iets doen wat volgens jouw geloof niet mag.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:43 schreef Monopoly het volgende:
Nog erger: je kinderen een geloof aansmeren waar hun voorhuid of kittelaar wordt weggesneden. Erg gezond.
Dit. Ik heb respect voor mensen die hun band met hun schepper lekker voor zichzelf houden en er niemand mee lastig vallen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of andere mensen jouw geloof proberen op te dringen, of ze in elkaar slaan omdat ze iets doen wat volgens jouw geloof niet mag.
Ik heb een prima band met mn moeder hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Ik heb respect voor mensen die hun band met hun schepper lekker voor zichzelf houden en er niemand mee lastig vallen.
Zou je je voorhuid er af laten snijden omdat zij dat wilt ja?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb een prima band met mn moeder hoor.
ik tegenwoordig niet meer zoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat een rare stelling. Mijn voorhuid is van mij en van niemand anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou je je voorhuid er af laten snijden omdat zij dat wilt ja?
Precies.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat een rare stelling. Mijn voorhuid is van mij en van niemand anders natuurlijk.
Heyquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat een rare stelling. Mijn voorhuid is van mij en van niemand anders natuurlijk.
ach ja, mijn ouders hebben mij vroeger in een kerk een jurk aangetrokken en een bak water over mn kop gekiept, daar heb ik ook niet om gevraagdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou je je voorhuid er af laten snijden omdat zij dat wilt ja?
Dat is nog minder erg dan je fysiek te mishandelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, mijn ouders hebben mij vroeger in een kerk een jurk aangetrokken en een bak water over mn kop gekiept, daar heb ik ook niet om gevraagd
Ik ben niet gedoopt zelfs. Ik ga branden in de hel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, mijn ouders hebben mij vroeger in een kerk een jurk aangetrokken en een bak water over mn kop gekiept, daar heb ik ook niet om gevraagd
nja, een voorhuid kun je nog wel missen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is nog minder erg dan je fysiek te mishandelen.
Je kan het wel missen, maar een arm kan je ook nog missen. Als je de arm van een baby afsnijdt omdat je God dat zegt, dan mag je een paar weken overnachten in het Pieter Baan centrumquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, een voorhuid kun je nog wel missen.
een clitoris wordt al een ander verhaal..
Precies, maar dan heb je medische (noodzaak). En vervolgens kan je altijd zelf die keuze maken als je 18 bent en dus volwassen volgens de wet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Er zijn ook redenen buiten de religieuze redenen om dat stukje vlees knipknip te doen
mwa, deze vergelijking is wel een beetje kromquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan het wel missen, maar een arm kan je ook nog missen. Als je de arm van een baby afsnijdt omdat je God dat zegt, dan mag je een paar weken overnachten in het Pieter Baan centrum
Klopt, maar het geeft aan dat er een stuk van een lichaam wordt gehaald bij een weerloze baby. Waarom wel een voorhuid, maar geen vinger bij wijze van. Het is krom maar we laten het toe omdat religie.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, deze vergelijking is wel een beetje krom
Mwah omdat je je voorhuid natuurlijk ook een stuk makkelijker kunt missen dan een vingerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, maar het geeft aan dat er een stuk van een lichaam wordt gehaald bij een weerloze baby. Waarom wel een voorhuid, maar geen vinger bij wijze van. Het is krom maar we laten het toe omdat religie.
Nonsens. er zijn mensen die zonder handen leven en met hun voeten alles doen. Je kunt alles missen op een paar organen na.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mwah omdat je je voorhuid natuurlijk ook een stuk makkelijker kunt missen dan een vinger
Ik neem aan dat je snapt dat een vinger missen meer impact heeft dan je voorhuid?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nonsens. er zijn mensen die zonder handen leven en met hun voeten alles doen. Je kunt alles missen op een paar organen na.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapt dat een vinger missen meer impact heeft dan je voorhuid?
je voorhuid kun je missen zonder dat het je leven beperkt..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nonsens. er zijn mensen die zonder handen leven en met hun voeten alles doen. Je kunt alles missen op een paar organen na.
Je kan prima een ringvinger missen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapt dat een vinger missen meer impact heeft dan je voorhuid?
Ja dit.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je voorhuid kun je missen zonder dat het je leven beperkt..
dat het onzin in om het weg snijden ben ik met je eens maar je kunt het niet vergelijken met een functioneel lichaamsdeel
dat maakt handballen en bowlen wel een stuk lastiger..quote:
Is je moeder de schepper, of alleen de draagbak (en je vader dan de schepper)?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou dat is leuk voor de mensen die hun account hebben laten verwijderen danquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:54 schreef LCMS het volgende:
hm, het viel me op dat de SC ook weer zichtbaar is als je niet bent ingelogd.
Ik ben gedoopt, gevormd en ik ga nog steeds brandenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben niet gedoopt zelfs. Ik ga branden in de hel.
huh watquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is je moeder de schepper, of alleen de draagbak (en je vader dan de schepper)?
Ge wit t nie he, ge wit t nie!
Totaal geen ander verhaal, want een clitoris is ook niet nodig voor voortplanting. Alleen voor genot.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, een voorhuid kun je nog wel missen.
een clitoris wordt al een ander verhaal..
Ok, een oorlel dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En laat de voorhuid aub ook zitten.quote:
zolang je ze maar allebei doet, anders ziet het niet uitquote:
genot vind ik belangrijker dan voortplantingquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Totaal geen ander verhaal, want een clitoris is ook niet nodig voor voortplanting. Alleen voor genot.
Zosk haalt nu opgelucht ademquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En laat de voorhuid aub ook zitten.
Ik vind seks met iemand die besneden is tergend vervelend
Kijk of ie ook nog een plekje over heeft voor mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zosk haalt nu opgelucht adem
En ik plan een afspraak om mijn voorhuid te laten wegsnijden
Wellicht 2 voor prijs van 1. Ik zal ernaar informerenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kijk of ie ook nog een plekje over heeft voor mij.
topquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht 2 voor prijs van 1. Ik zal ernaar informeren
Ik persoonlijk ookquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
genot vind ik belangrijker dan voortplanting
Wat ben je aardigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zosk haalt nu opgelucht adem
En ik plan een afspraak om mijn voorhuid te laten wegsnijden
Lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:37 schreef LCMS het volgende:
haha, Aber is lekker krampachtig haar accounts aan het verwijderen
Zie er alleen het nut niet van in eigenlijk, maar wel een leuke schreeuw om aandacht dus die geef ik haar zo dan maar.quote:
Het heeft natuurlijk meer impact om dalijk weer een 'ik ben er weer jongens'-topic te maken als je er een nieuw account voor hebt moeten aanmaken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zie er alleen het nut niet van in eigenlijk, maar wel een leuke schreeuw om aandacht dus die geef ik haar zo dan maar.
[MED] Afscheidquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk meer impact om dalijk weer een 'ik ben er weer jongens'-topic te maken als je er een nieuw account voor hebt moeten aanmaken.
ze kan er wel een paar missenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:37 schreef LCMS het volgende:
haha, Aber is lekker krampachtig haar accounts aan het verwijderen
de watquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
Hey staan we hier onder het strenge regime van de Dimanator?
ohquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kweenie, volgens de TT is hij de baas.
baas van watquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kweenie, volgens de TT is hij de baas.
Dat blauwe kleurtje geeft aan dat ik blueballed ben.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is zo'n blauw kleurtje dan nog waard als iemand zo even de macht grijpt.
Heyquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat blauwe kleurtje geeft aan dat ik blueballed ben.
Nee gewoon pun op dominator.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:18 schreef LCMS het volgende:
Is dat net zoiets als de Shermanator?
[ afbeelding ]
Heb ik je al gepepen? Weet het niet meerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit hadden we vandaag toch al gedaan of niet dan
Wie is dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
Hey staan we hier onder het strenge regime van de Dimanator?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Weet je nog die ene keer dat hij een grap maakte haha
quote:
Jij bent er toch?quote:
hey beste vriendquote:
ik reken mijzelf niet bij de leuke mensenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent er toch?
[..]
hey beste vriend
haha
Ja was echt geweldigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Weet je nog die ene keer dat hij een grap maakte haha
yo copthornequote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik reken mijzelf niet bij de leuke mensen
Bedankt Myrrquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:56 schreef Myrr het volgende:
Let op, dit topic wordt over 4 posts automatisch gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |