quote:Op maandag 4 juni 2018 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb alleen liefde in mijn hart.
Gaatquote:
sowquote:Op maandag 4 juni 2018 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanilleklont, zoetheid der sc, klonterige suikerklompen met een weldadig aroma in een poel van stinkende zwavel en vuur
er loopt altijd een sukkel rond, zou gewoon hier blijvenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gaat
ik heb leuke (interdisciplinare)collegae op 1 na
Door hem Wil ik eigenlijk wat Anders zoeken
Maar denk niet dat ik ergens Anders Zo een autistvriendelijke werkomgeving Kan vinden
vuige homoseksuele tekstenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanilleklont, zoetheid der sc, klonterige suikerklompen met een weldadig aroma in een poel van stinkende zwavel en vuur
Gewoon die sukkel z'n wijf neukenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er loopt altijd een sukkel rond, zou gewoon hier blijven
Mac zwolle middernachtquote:Op maandag 4 juni 2018 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Noem een tijd mistens drie uur van nu verwijderd ik woon godverdomme in Maastricht jij gare
Morgenmiddag 12:00 Centje in Uutjequote:Op maandag 4 juni 2018 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Noem een tijd mistens drie uur van nu verwijderd ik woon godverdomme in Maastricht jij gare
ja maar hij is soort van diegene die boven me staatquote:Op maandag 4 juni 2018 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er loopt altijd een sukkel rond, zou gewoon hier blijven
TR, laten we het leuk houdenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je godverdomme niet tellen met je abortuskop
Ik ga nu toch douchen, kan ik mooi onder de douche huilen zodat mijn tranen meteen weg zijn.quote:
hey, ik ga ook douchenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nu toch douchen, kan ik mooi onder de douche huilen zodat mijn tranen meteen weg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |