quote:Op maandag 4 juni 2018 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb alleen liefde in mijn hart.
Gaatquote:
sowquote:Op maandag 4 juni 2018 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanilleklont, zoetheid der sc, klonterige suikerklompen met een weldadig aroma in een poel van stinkende zwavel en vuur
er loopt altijd een sukkel rond, zou gewoon hier blijvenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gaat
ik heb leuke (interdisciplinare)collegae op 1 na
Door hem Wil ik eigenlijk wat Anders zoeken
Maar denk niet dat ik ergens Anders Zo een autistvriendelijke werkomgeving Kan vinden
vuige homoseksuele tekstenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanilleklont, zoetheid der sc, klonterige suikerklompen met een weldadig aroma in een poel van stinkende zwavel en vuur
Gewoon die sukkel z'n wijf neukenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er loopt altijd een sukkel rond, zou gewoon hier blijven
Mac zwolle middernachtquote:Op maandag 4 juni 2018 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Noem een tijd mistens drie uur van nu verwijderd ik woon godverdomme in Maastricht jij gare
Morgenmiddag 12:00 Centje in Uutjequote:Op maandag 4 juni 2018 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Noem een tijd mistens drie uur van nu verwijderd ik woon godverdomme in Maastricht jij gare
ja maar hij is soort van diegene die boven me staatquote:Op maandag 4 juni 2018 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er loopt altijd een sukkel rond, zou gewoon hier blijven
TR, laten we het leuk houdenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je godverdomme niet tellen met je abortuskop
Ik ga nu toch douchen, kan ik mooi onder de douche huilen zodat mijn tranen meteen weg zijn.quote:
hey, ik ga ook douchenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nu toch douchen, kan ik mooi onder de douche huilen zodat mijn tranen meteen weg zijn.
awwww nee...quote:Op maandag 4 juni 2018 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nu toch douchen, kan ik mooi onder de douche huilen zodat mijn tranen meteen weg zijn.
Fake it 'till you make it.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ken ikquote:Op maandag 4 juni 2018 22:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja maar hij is soort van diegene die boven me staat
Ben niet de enige die hem niet mag
Het is altijd Zo fijn werken als die er niet is
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:49 schreef LCMS het volgende:
1928 - Nathan Aké's header was the first Netherlands goal against Italy on Italian soil since December 1928. Historic.
Wat nou Oranje is slecht, beste team in 90 jaar!!
Godverdommequote:Op maandag 4 juni 2018 22:56 schreef LCMS het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)rap-theo-maasen.html
haha, keihard gelachen
Kan video niet kijken, wat is de grap?quote:Op maandag 4 juni 2018 22:56 schreef LCMS het volgende:
haha, keihard gelachen
haha zo slechtquote:Op maandag 4 juni 2018 22:56 schreef LCMS het volgende:
haha, keihard gelachen
"Toen Johan Cruijff gediagnosticeerd werd met kanker werd er in elk stadion in nederland, rond de 14e minuut (zijn rugnummer) geapplaudisseerd, overal door Nederland. Zelfs bij de aartsvijanden Feyenoord en PSV.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan video niet kijken, wat is de grap?
blijkt wel weer dat delivery belangrijk is..quote:Op maandag 4 juni 2018 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
"Toen Johan Cruijff gediagnosticeerd werd met kanker werd er in elk stadion in nederland, rond de 14e minuut (zijn rugnummer) geapplaudisseerd, overal door Nederland. Zelfs bij de aartsvijanden Feyenoord en PSV.
Als uit zoiets afgrijselijks (kanker) zoiets moois kan ontstaan, hoe mooi zou het dan zijn, dat meer ajacieden kanker zouden krijgen?"
Einde grap.
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
"Toen Johan Cruijff gediagnosticeerd werd met kanker werd er in elk stadion in nederland, rond de 14e minuut (zijn rugnummer) geapplaudisseerd, overal door Nederland. Zelfs bij de aartsvijanden Feyenoord en PSV.
Als uit zoiets afgrijselijks (kanker) zoiets moois kan ontstaan, hoe mooi zou het dan zijn, dat meer ajacieden kanker zouden krijgen?"
Einde grap.
Ja stuk lastiger via tekst ja.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blijkt wel weer dat delivery belangrijk is..
tropisch niet goed genoeg meerquote:Op maandag 4 juni 2018 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en ik ruik weer heerlijk naar kokos.
Ik zou dat wel kopen.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dat er ook al??? Goeiedag zeg...
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
haha, weet je meteen waar dat ene boek heen is gegaan dat zogenaamd zoek was
Geen idee, vind het wel grappig dat elke vrucht eigenlijk wel redelijk lekker ruikt, maar banaan stinkt eigenlijk best welquote:Op maandag 4 juni 2018 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dat er ook al??? Goeiedag zeg...
hahahaquote:Op maandag 4 juni 2018 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
hahaha ik lees altijd douche-egel... maar dat zou enorm pijnlijk zijn
echt hè, ben niet de enige dusquote:Op maandag 4 juni 2018 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
hahaha ik lees altijd douche-egel... maar dat zou enorm pijnlijk zijn
echt hè, je zal het wel hard nodig hebben dat geldquote:Op maandag 4 juni 2018 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
en morgen weer de hele dag... argh...
nja, wel doekoe
geld is wel fijn jaquote:Op maandag 4 juni 2018 23:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
echt hè, je zal het wel hard nodig hebben dat geld
Heb je Fire walk with me gekeken?quote:Op maandag 4 juni 2018 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vermoeidheid is een wonderbaarlijk iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |