SPOILER: Pikachu exclusivesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eevee exclusivesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Qunix op 19-11-2018 17:15:00 ]
Vraag ik me ook afquote:Op maandag 19 november 2018 09:40 schreef baniekje het volgende:
Om te traden heb je wel Switch online nodig?
Ben trouwens ook met veel plezier aan het spelen.
Helaas heb je sowieso de Pokeflute nodig. Snorlax blokkeert alle paden naar Fushia City.quote:Op dinsdag 20 november 2018 08:02 schreef DaMart het volgende:
Is er nog een shortcut naar dat stadje waar je kunt koppelen met Pokemon Go voor Meltan? Ik wil daar nu eerst naartoe, maar wordt telkens opgehouden door voorbijgangers die willen vechten.
Light Screen regelen dan maar. Of een andere defense move.quote:Op dinsdag 20 november 2018 21:46 schreef Qunix het volgende:
Wat ook slecht in Let's Go is, is dat je niet kan verdedigen (kiezen voor defend ipv fight, pokemon of bag...)
Blue/redyellow/silver/fire red/ etc hebben "defense".quote:Op dinsdag 20 november 2018 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Light Screen regelen dan maar. Of een andere defense move.
Wat mij betreft hoort dat gewoon bij Pokémon.
Ik weet niet welke spellen jij hebt gespeeld, maar je hebt altijd 4 opties gehad:quote:Op woensdag 21 november 2018 07:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Blue/redyellow/silver/fire red/ etc hebben "defense".
Vandaar mijn opmerking.
In rood en blauw had je enkel defense geloof ik en geen special defense dat was geen aparte stat. Daarom waren pokemon als kadabra en alakazam erg sterk in die generatie.quote:Op woensdag 21 november 2018 07:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik weet niet welke spellen jij hebt gespeeld, maar je hebt altijd 4 opties gehad:
- attack
- pokemon
- bag
- run
Ik weet niet waar jij defend/defense hebt gezien..
Helaas te laat hiervoor baal wel. Voor dat bedrag had ik hem geprobeerd 50 euro vind ik te duur voor een pokemon game die ik toch minder ga vinden.quote:Op maandag 19 november 2018 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
De games kosten nu 36 euro bij Amazon.de als je de coupon gebruikt (vinkje aanvinken).
Had m bijna gekocht maar backlog.
Nu ben ik toch wel benieuwd waar je precies op doelde.quote:Op woensdag 21 november 2018 07:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Blue/redyellow/silver/fire red/ etc hebben "defense".
Vandaar mijn opmerking.
Wat voor een noob ben jij dan?quote:Op woensdag 21 november 2018 20:51 schreef Driepink het volgende:
Ik ben er gister achter gekomen dat ik per ongeluk heel saffron heb overgeslagen.. Ik had blaine verslagen en toen zag ik dat ik Sabrina mistte
Ik heb rood en blauw nooit gespeeldquote:Op woensdag 21 november 2018 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor een noob ben jij dan?
Prima toch als een spel niet zo lineair is als de meest recente PKMN-reeksen?quote:Op woensdag 21 november 2018 20:51 schreef Driepink het volgende:
Ik ben er gister achter gekomen dat ik per ongeluk heel saffron heb overgeslagen.. Ik had blaine verslagen en toen zag ik dat ik Sabrina mistte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |