abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 4 juni 2018 @ 18:50:09 #1
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179605631


Hallo, Trainer! :W Welkom in het centrale FOK!-Pokémontopic! *O*



Handige links

Officiële websites
Pokémon Nederland
Pokémon Amerika
Pokémon Japan
YouTube (Engels)
YouTube (Japans)
Nintendo Nederland
Nintendo Amerika
Nintendo Japan

Fansites
Bulbapedia
The Bulba Handbook
Serebii.net
Pokémon Wiki

Friend Codes FOK!kers! *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pokémongames

Klik hier voor een lijst van alle titels (games, eShop-software, Virtual Console games, spin-offs, patches, smartphone-apps etc.) die ooit zijn uitgekomen. In dit algemene topic worden vooral de kerntitels besproken die speelbaar zijn op de Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL). Voor een lijst van compatible titels voor die handhelds, klik hier.

Pokémon GO

Voor de deeltijd en/of wannabefans ( :6 ) die Pokémon beleven op hun smartphone in plaats van hun Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL), was er op het FOK!forum een speciaal subforum opgezet voor spelers van Pokémon GO. Dat subforum is nu helaas gesloten en vervangen door een algemeen topic. Klik daarvoor hier.

Events

Regelmatig worden er gratis speciale Pokémon uitgedeeld. Deze kan je verkrijgen op verschillende manieren. De meeste Pokémon zijn thuis op je zolderkamer te ontvangen over Wi-Fi via het Nintendo Network. De meer exclusievere Pokémon worden af en toe via een alfanumerieke code weggegeven. Die kunnen op een papieren voucher staan die je kan afhalen bij verschillende speelgoedwinkels. Verder is het gebruik van QR-codes nieuw in Generation VII. Ook via dat mechanisme worden events gehouden, waarvan het Magearna-event het eerste voorbeeld is. De distributie van die QR-codes is vooralsnog verschillend. Bij het Magearna-event genereert de Pokémon TV-app de QR-code, maar het is niet onwaarschijnlijk dat er in de toekomst unieke QR-codes op papieren vouchers worden uitgedeeld via speelgoedwinkels.



Voor meer informatie is hier een lijst van alle events, hier een lijst van de huidige events en hier eenzelfde lijst als de eerste link, maar dan van Bulbapedia (onderaan de pagina is er een overzichtelijke lijst met links gesorteerd op generatie, regio en methode die verwijzen naar gedetailleerdere pagina's dan Serebii.net).

Go catch 'em all! ^O^

Pokémon: Let's Go, Pikachu! & Pokémon: Let's Go, Eevee! zijn aangekondigd voor de Nintendo Switch voor een release op vrijdag 16 november 2018! *O*






Let op: dit zijn niet de opvolgers van Pokémon Ultra Sun & Pokémon Ultra Moon; die spellen komen pas in 2019. De twee spellen voor 2018 vormen een nieuwe serie in de franchise.

En om af te sluiten: de mascotte van dit alles! 8-)



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game Train on! ~O>




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door Gary_Oak op 06-06-2018 18:51:55 ]
  maandag 4 juni 2018 @ 18:52:26 #2
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_179605669
mocht iemand nog een pokemon met een specifieke nature nodig hebben, zou ik dat wel kunnen regelen.
  maandag 4 juni 2018 @ 18:53:10 #3
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179605679
quote:
6s.gif Op maandag 4 juni 2018 18:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mocht iemand nog een pokemon met een specifieke nature nodig hebben, zou ik dat wel kunnen regelen.
Hehe. :D
  maandag 4 juni 2018 @ 18:54:48 #4
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_179605700
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2018 18:53 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hehe. :D
Adamant littens zijn al uitverkocht. :6
  maandag 4 juni 2018 @ 18:56:15 #5
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179605726
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 18:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Adamant littens zijn al uitverkocht. :6
Boeiend, heb m'n eigen al. :+
pi_179605773
<3
There are only 151 Pokémon.
  maandag 4 juni 2018 @ 19:00:56 #7
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_179605819
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2018 18:56 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Boeiend, heb m'n eigen al. :+
Geef een suggestie.
  maandag 4 juni 2018 @ 19:09:04 #8
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179605937
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Geef een suggestie.
Ik moet überhaupt nog over mijn perfecte team nadenken. :') Als daarna het zelf breeden voor een bepaalde Nature niet lukt, DM ik je wel. :+ Ik merk echt dat ik 'volwassen' word: Pokémon staat ver onderaan mijn prioriteitenlijst. ;(
  maandag 4 juni 2018 @ 19:16:16 #9
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_179606082
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:09 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik moet überhaupt nog over mijn perfecte team nadenken. :') Als daarna het zelf breeden voor een bepaalde Nature niet lukt, DM ik je wel. :+ Ik merk echt dat ik 'volwassen' word: Pokémon staat ver onderaan mijn prioriteitenlijst. ;(
Pidgeot,Alakazam,Nidoking,Gyarados,Eggcecutor en Blastoise.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 4 juni 2018 @ 19:17:27 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179606096
Beetje verwarrende tt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 4 juni 2018 @ 23:39:30 #11
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179612419
quote:
16s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Pidgeot,Alakazam,Nidoking,Gyarados,Eggcecutor en Blastoise.
Waarom twee Water-Pokémon? :o

Blastoise, Typhlosion, Dragonite, Tyranitar, Crobat en Gengar. :Y

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beetje verwarrende tt.
Sorry, eerst associatie die ik heb met de nieuwe games. :')
  dinsdag 5 juni 2018 @ 04:15:00 #12
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_179613976
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2018 23:39 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Waarom twee Water-Pokémon? :o

Moet je aan jezelf vragen(was tenslotte jouw team als kanto champ) :P

edit, met rhydon ipv gyarados dan 8)7

[ Bericht 8% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 05-06-2018 05:57:58 ]
  dinsdag 5 juni 2018 @ 06:07:44 #13
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179614068
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 04:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Moet je aan jezelf vragen(was tenslotte jouw team als kanto champ) :P

edit, met rhydon ipv gyarados dan 8)7
Wow, had dat eerste niet eens door. :D :')
  dinsdag 5 juni 2018 @ 18:05:07 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179623633
Zo, straks even een Cosmog vangen en dan heb ik Pokemon Sun wel uitgespeeld.
Eens kijken welk spel ik dan komend weekend ga kopen.

Ultra Sun/Moon, X/Y, Black/White 2 of OR/AS.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 5 juni 2018 @ 18:45:51 #15
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_179624319
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, straks even een Cosmog vangen en dan heb ik Pokemon Sun wel uitgespeeld.
Eens kijken welk spel ik dan komend weekend ga kopen.

Ultra Sun/Moon, X/Y, Black/White 2 of OR/AS.
perse pokemon?
  dinsdag 5 juni 2018 @ 18:52:27 #16
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179624407
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, straks even een Cosmog vangen en dan heb ik Pokemon Sun wel uitgespeeld.
Eens kijken welk spel ik dan komend weekend ga kopen.

Ultra Sun/Moon, X/Y, Black/White 2 of OR/AS.
Gold/Silver/Crystal
SOONY
  dinsdag 5 juni 2018 @ 19:05:08 #17
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179624641
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 18:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

perse pokemon?
Zijn er andere leuke spellen?

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 18:52 schreef DKUp het volgende:

[..]

Gold/Silver/Crystal
Ohja. Hoe zit het met de abilities als je ze naar een ander spel brengt?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 5 juni 2018 @ 19:43:17 #18
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_179625276
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zijn er andere leuke spellen?

Hangt er natuurlijk vanaf van wat je leuk vind :)
  woensdag 6 juni 2018 @ 00:03:03 #19
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179630806
De OP een broodnodige update gegeven. :)
pi_179644096
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2018 00:03 schreef Gary_Oak het volgende:
De OP een broodnodige update gegeven. :)
Goed bezig hoor! :Y

:)
  donderdag 7 juni 2018 @ 01:05:24 #21
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179648385
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:11 schreef Unites het volgende:

[..]

Goed bezig hoor! :Y

:)
O+
  donderdag 7 juni 2018 @ 10:21:28 #22
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179650907
Ik dacht: nu het is uitgespeeld ga ik maar eens kijken of ik een competitive team kan maken.
Ik heb al een paar goede gekregen via de Wonder Trade, maar ik wil ook kunnen breeden.

Heb net een 4IV Ditto gevangen (duurt zo lang :r ) en ben bezig om BP te scoren voor een destiny knot.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 10 juni 2018 @ 20:46:35 #23
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_179714965
Welk team.is het beste in Ultra Sun? Zie op internet veel Flygon voorbij komen en Hunchcrow. De anderen verschillen heel vaak. Iemand die mij kan helpen?
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 13 juni 2018 @ 16:36:55 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179765976
Info over Pikachu/Eevee via Resetera

Hey guys
In order to combat the inevitable spread of fake news and misinformation, I thought I'd compile a summary of the new stuff we discovered from the Nintendo Treehouse presentation of Let's Go Pikachu and Let's Go Evee. I have included some screenshots but all this info is from the Treehouse stuff. If you want to know more, watch it on Youtube.

Without further ado, let's get cracking.

Levelling up

• Pokemon gain levels through experience as usual.
• Capturing a Pokemon grants experience. Bonuses to the amount of experience gained can be earned through particularly good throws / other modifiers.



• EXP share spreads EXP through your party. It is NOT CLEAR whether EXP share can be turned off at this time.
• It seems like ALL pokemon gain exp when you capture one. EXP share kicks in during battles with trainers.
• Pokemon gain new moves as they level up, just like in the mainline games. We saw Pikachu learn Quick Attack at level 6.
• Overall, it feels like grinding will still be a thing, except you will be catching Pokemon to gain levels rather than fighting wild ones.

Capturing Pokemon

• Works like GO as we knew.
• Berries can be thrown to make Pokemon easier to catch
• Lower level Pokemon are easier to catch and don't move much. More powerful Pokemon later in the game will be more difficult - they mentioned moving around the screen more often / more quickly/.
• Multiple different types of throw - underhand, overhand and side throws. Seems like each give bonuses.
• Different throws will work better depending on how the Pokemon is moving.
• Overall it seems like the capture minigame may be slightly deeper than it first appears.
• In hand-held mode, where waving the joycon obviously isn’t practical, you use the gyro to align a reticule on the target and press a button to throw.

Available Pokemon

• Demo area showed Viridian Forest and the patch of grass just after it, before Pewter City.
• Pokemon seen in the wild in Viridian Forest were: Caterpie, Weedle, Metapod, Kakuna, Butterfree, Pidgey, Pikachu and Oddish.
• Oddish is clearly there to give new players something to handle Brock more easily.
• Pokemon seen between Viridian and Pewter were: Pidgey and Rattata.

Battles

• Seem to work in an identical manner to the mainline games. Nothing more to be said here really - it's a shiny mainline game battle system. 3 options in battle - FIGHT, POKEMON and BAG. So just like the mainline games.
• If you send out your Companion (Pikachu or Evee, who sit on your shoulder), you get a cool animation of you sending them in and them leaping off your shoulder into battle.

Gyms

• Gyms are in. Brock is the leader of Pewter gym.



• On arrival, you are asked to have at least one water or grass type in your team before continuing.
• THIS IS LIKELY A TUTORIAL. See screenshots below. They strongly hint that this is just for the first gym.

[





• Note how it said "for trainers who have never challenged a gym before". This suggests it is just for Brock.
• After he says this, you have to select a water or grass type in your team. Then he lets you in. It is not clear if you have to use it though. I guess you can show him one of the right type, then box it again if you wanted as you can box Pokemon any time, any place now.
• This is almost certainly in the game to teach new players about type advantages. Remember, many people have not played the previous mainline games and don't instinctively know that, for example, grass beats rock.

Stats

• The full spread of mainline STATS are in. HP, Attack, Defense, Sp. Atk. Sp. Def and Speed.



• These stats add together to give you a creature's CP value. They said in the video that the CP value was the total of a Pokemon's stats.
• In this screenshot, however, the stats add up to 247, yet the Pikachu has a CP value of 277. It is not clear what causes this. It could be that there are some hidden stats which we don't know about yet.

Here is Theorymon’s thinking on the stats issue:

• Candy is used to increase these stats, a little like the drugs in the mainline games such as CARBOS, PROTEIN, IRON etc.
• Candy is obtained by sending Pokemon you have caught to the Professor. If it works like in GO, which I assume it will, this will effectively "release" the Pokemon.



• Pokemon can be sent in bulk, up to 30 at a time.
• The more Pokemon you send, the more candy you get back.
• There is one type of candy for each stat.



• Overall, it seems like there will be some more in-depth training than just levelling up, though we have not heard anything about IVs or EVs.
• The core powering up loop seems to be: catch lots of Pokemon, all the time (which you will do as you need to to grind exp); send them to the professor for candies; use candies to increase your Pokemon's stats.

GO Park

• Pokemon sent from GO will appear in the park.
• You can wander the park freely, walk up to them and initiate a capture minigame if you choose.
• The CP level at which you transfer them from GO affects their LGPE game level. The higher the CP, the higher their level and the harder they are to catch.
• It is unclear if Pokemon can run away from you and, if they can, it is unclear if that means they will leave the GO Park as well. This seems unlikely but it is possible - we just don't know.

Other random stuff

• You have a rival. Their name is Tracie. They give you 5 potions when you enter Viridian city. They seem to be less of an arse-face than Blue. It is unclear whether you can rename them. I hope you can.
• Following Pokemon will waffle their tails to notify you about nearby hidden items.
• It is HIGHLY UNLIKELY that you will have the sort of team they had in this video by the time you reach Brock in the main game. They had a Pikachu, Evee, Onix, Charmander, Squirtle and Bulbasaur. It seems almost impossible that they could have had all of these before Viridian Forest (which is where it started). This was likely just for the demo.
• Mystery gift is in.
• You can to local trading / battling with people nearby on their Switches or trade / battle with people over the internet. At the moment we don't know the extent of the features which will be behind the online sub. I would GUESS that you will be able to trade / battle locally for free but internet stuff will be paid for through the online sub.
• Lots of the features are designed to make it easy for people to play with their kids (e.g the co-op battling).
• Nuzlocke won't work. We will need to come up with a new set of SUPER SRS BSNS HARDCORE RULES.
• Onix is MASSIVE. Riding him is HILARIOUS.



• Riding a pokemon like Onix happens automatically when you take them out of the Pokeball. It seems any Pokemon can be chosen to follow you. You just go into the menu:

[URL='https://flic.kr/p/26LZcBa']
[/URL]

• Go into your party menu, select the Pokemon as usual and a standard menu pops up which lets you take them out of the ball.
[URL='https://flic.kr/p/26LZcBa'] [/URL]

[URL='https://flic.kr/p/26LZcBa']
[/URL]
That's all for now. I hope this helps clear up any misunderstandings etc. I will add more screenshots and details over time.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 13 juni 2018 @ 16:53:17 #25
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_179766269
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Welk team.is het beste in Ultra Sun? Zie op internet veel Flygon voorbij komen en Hunchcrow. De anderen verschillen heel vaak. Iemand die mij kan helpen?
Iedereen heeft zn eigen voorkeur, USUM is afgezien van de 'eindbaas' niet zo moeilijk, maar wel uitdagender dan SUM..

Tenzij je een nuzlocke wilt doen kun je gewoon bekijken welke je wel en niet bevallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 13-06-2018 16:59:20 ]
pi_179961916
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juni 2018 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Iedereen heeft zn eigen voorkeur, USUM is afgezien van de 'eindbaas' niet zo moeilijk, maar wel uitdagender dan SUM..

Tenzij je een nuzlocke wilt doen kun je gewoon bekijken welke je wel en niet bevallen.
Ik kies mijn team altijd op basis van het design. Afgelopen keer kampioen geworden met Dunsparce, nu een competitive team met Shuckle
pi_179963250
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juni 2018 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Iedereen heeft zn eigen voorkeur, USUM is afgezien van de 'eindbaas' niet zo moeilijk, maar wel uitdagender dan SUM..

Tenzij je een nuzlocke wilt doen kun je gewoon bekijken welke je wel en niet bevallen.
Een Nuzlocke in USUM is erg uitdagend anders. Lusamine had op 1 Pokémon na m'n hele team gewiped.

Maar misschien ben ik ook nog iets te nonchalant voor een Nuzlocke, in de zin dat ik niet snel genoeg ga healen en denk "oh, dit kan nog wel".
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 22 juni 2018 @ 11:44:04 #28
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179963285
Ben bezig met Crystal op de virtual console.
Alleen jammer dat ik geen Heracross kan vinden :(

Was ook vergeten hoe kut de dex is in gen2.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_179964530
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben bezig met Crystal op de virtual console.
Alleen jammer dat ik geen Heracross kan vinden :(

Was ook vergeten hoe kut de dex is in gen2.
Moet echt nodig weer gaan spelen. Heb ultra sun nog liggen maar gen 2 ga ik de remake van spelen heb ik nog nooit gedaan. _O_
  vrijdag 22 juni 2018 @ 12:49:30 #30
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179964546
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:47 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Moet echt nodig weer gaan spelen. Heb ultra sun nog liggen maar gen 2 ga ik de remake van spelen heb ik nog nooit gedaan. _O_
Heb zelf UM gekocht en Y. Maar wil eerst Crystal afmaken.
Daarna proberen de pokebank te vullen met alle 802 Pokémon.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_179967585
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb zelf UM gekocht en Y. Maar wil eerst Crystal afmaken.
Daarna proberen de pokebank te vullen met alle 802 Pokémon.
Mooi voornemen. Moet lukken met Crystal, Y en UM. Leuke uitdaging.

Ik neem aan dat je geen gebruik gaag maken van GTS?
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:10:59 #32
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_179969641
ohja, ik had vanmorgen nog een shiny gumshoos te pakken.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:55:46 #33
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179970481
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 15:03 schreef mr.JamesBond het volgende:

[..]

Mooi voornemen. Moet lukken met Crystal, Y en UM. Leuke uitdaging.

Ik neem aan dat je geen gebruik gaag maken van GTS?
Heb nu ook Omega Ruby gekocht :@

Ik heb Sun al gespeeld, en heb daar al wat GTS gedaan. Zoals de trade-mons Alakazam enzo.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:53:55 #34
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_179971669
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb nu ook Omega Ruby gekocht :@

Ik heb Sun al gespeeld, en heb daar al wat GTS gedaan. Zoals de trade-mons Alakazam enzo.
Kun je ook hele goede voor je dex mee doen, en het levert extra kansen op in de lottery shop.
pi_180116948
Be curious, not judgmental
  dinsdag 3 juli 2018 @ 03:24:42 #36
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_180203212
En toen ving ik Corsola in sliedrecht😀😀
pi_180231065
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben bezig met Crystal op de virtual console.
Alleen jammer dat ik geen Heracross kan vinden :(

Was ook vergeten hoe kut de dex is in gen2.
Moet je deze even gebruiken: http://37.97.147.73/Headbutt%20Grid.htm Dan weet je welke bomen je moet headbutten.

Beetje laat, ik weet het.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:56:21 #38
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180231533
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:24 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Moet je deze even gebruiken: http://37.97.147.73/Headbutt%20Grid.htm Dan weet je welke bomen je moet headbutten.

Beetje laat, ik weet het.
Ik ga thuis even kijken :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 6 juli 2018 @ 17:41:59 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180285503
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_180420203
Over minder dan vier uur Pokémon Let’s Go nieuws...
Vanaf morgen kunnen ze in Amerika de Switch spellen pre-orderen.
https://www.serebii.net/news/2018/12-July-2018.shtml

Hopelijk leuk nieuws.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe Pokémon waarschijnlijk of nieuwe functies....
SOONY
pi_180425752


“Nieuwe” Kanto map......


Misty


Vermoedelijke exclusieve Pokémon-lijnen voor Pokémon Let’s Go Pikachu en Pokémon Let’s Go Eevee.



[ Bericht 6% gewijzigd door DKUp op 13-07-2018 15:05:09 ]
SOONY
pi_180448039
Ben weer een beetje in de poké stemming. Na de orginele red op de gameboy pocket (veel te lang geleden), heartgold op de ds en x op de 3ds nu wel weer zin in een leuke game. Pokebank staat nog gevuld met een aantal leuke legendaries van dat jubileum jaar en mew in pokemon yellow gehaald vorig jaar. Kun je nog wat leuks met pokemon uit firered/leafgreen vanaf een gba cassette?

Iemand nog een andere leuke tip?
  vrijdag 13 juli 2018 @ 15:30:46 #43
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180448174
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 16:14 schreef DKUp het volgende:

[ afbeelding ]
“Nieuwe” Kanto map......

[ afbeelding ]
Misty

[ afbeelding ]
Vermoedelijke exclusieve Pokémon-lijnen voor Pokémon Let’s Go Pikachu en Pokémon Let’s Go Eevee.

[ afbeelding ]
Hnnnggg
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_180448661
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:23 schreef Reintji het volgende:
Ben weer een beetje in de poké stemming. Na de orginele red op de gameboy pocket (veel te lang geleden), heartgold op de ds en x op de 3ds nu wel weer zin in een leuke game. Pokebank staat nog gevuld met een aantal leuke legendaries van dat jubileum jaar en mew in pokemon yellow gehaald vorig jaar. Kun je nog wat leuks met pokemon uit firered/leafgreen vanaf een gba cassette?

Iemand nog een andere leuke tip?
Volgens mij moet je met een Pokémon generatie 3 spel drie keer overzetten naar andere generaties.
Naar generatie 4 (DS) dan generatie 5 en uiteindelijk naar generatie 6/Pokémon Bank (3DS).
De meeste Pokémons zijn al te verkrijgen in generatie 4/6/7.

Pokémon Crystal (3DS Virtual Console) of Pokémon Ultra Sun/Ultra Moon (3DS).
SOONY
  vrijdag 13 juli 2018 @ 16:16:16 #45
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_180449000
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:57 schreef DKUp het volgende:

[..]

Volgens mij moet je met een Pokémon generatie 3 spel drie keer overzetten naar andere generaties.
Naar generatie 4 (DS) dan generatie 5 en uiteindelijk naar generatie 6/Pokémon Bank (3DS).
De meeste Pokémons zijn al te verkrijgen in generatie 4/6/7.

Pokémon Crystal (3DS Virtual Console) of Pokémon Ultra Sun/Ultra Moon (3DS).
Via de bank/poketransfer kun je gen 6 overslaan.
voor gen 3 naar 4 kun je het beste heart gold of soul silver gebruiken, aangezien er in diamond en pearl een restrictie op zit waarbij je maar 6 pokemon per dag over kan zetten.

Ik vind het zelf te veel gedoe om van 3 naar 7 over te zetten, ik heb het alleen met mn shiny mamoswine gedaan en om pokerus, die ik in gen 4 opgelopen heb, over te zetten en de rest probeer ik wel via festival plaza te traden.
pi_180449193
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Via de bank/poketransfer kun je gen 6 overslaan.
voor gen 3 naar 4 kun je het beste heart gold of soul silver gebruiken, aangezien er in diamond en pearl een restrictie op zit waarbij je maar 6 pokemon per dag over kan zetten.

Ik vind het zelf te veel gedoe om van 3 naar 7 over te zetten, ik heb het alleen met mn shiny mamoswine gedaan en om pokerus, die ik in gen 4 opgelopen heb, over te zetten en de rest probeer ik wel via festival plaza te traden.
Pokerus?! In al die jaren dat ik pokemon speel, heb ik geen pokerus ;(
  vrijdag 13 juli 2018 @ 16:39:53 #47
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180449388
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:28 schreef mr.JamesBond het volgende:

[..]

Pokerus?! In al die jaren dat ik pokemon speel, heb ik geen pokerus ;(
Ik al meerdere keren, en heb echt heel weinig gespeeld. :@
Kan er wel een voor je op gts zetten als je wilt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_180449843
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik al meerdere keren, en heb echt heel weinig gespeeld. :@
Kan er wel een voor je op gts zetten als je wilt.
Nee, zoveel maakt het me niet uit.

Overigens heb ik vorige week pokemon diamond en pearl (alweer) gekocht, deze keer ben ik van plan om ze te houden.
pi_180563291
Al eventjes Pokemon Pearl weer aan het spelen :P

En verder een heel opmerkelijk bericht:
quote:
Early excerpts from an interview with Junichi Masuda in the Famitsu magazine have been released. In these excerpts, Masuda reiterates the statement that 2019's Pokémon game on Switch will be more akin to the previous handheld titles. However, in another excerpt when asked if Pokémon from Let's Go will go into the 2019 game, he states that he knows there was a time when players felt bad that they couldn't transfer their Pokémon forward (referring to when Ruby & Sapphire cut compatibility with Gold, Silver & Crystal) and that he is hoping to avoid that. This implies that the games will have some future compatibility with other Pokémon games, but at present is not set in stone and the method is not known
  woensdag 18 juli 2018 @ 18:13:52 #50
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180563609
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 18:00 schreef mr.JamesBond het volgende:
Al eventjes Pokemon Pearl weer aan het spelen :P

En verder een heel opmerkelijk bericht:

[..]

Ik gok dat Pokémon Bank uiteindelijk wordt uitgebreid naar de Switch.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')