Bolke&bolke hebben een hoop neefjes, nichtjes,broertjes, zusjes en ooms en tantes.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
Devzero wil Bolke&Bolke opetenze zien er misschien wel smakelijk uit maar zij hebben een groter doel in het leven
Redelijk. De pizza was op zich lekker, maar ik had het deeg net iets te vochtig gelaten, dus na het rijzen was het erg plakkerig.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je had gisteren of eergisteren pizza gemaakt? Hoe was die uitgekomen ?
Maar dat zijn allemaal geen Bolke&Bolke. Die familieleden mag je wel opeten, dat doe ik zelf ookquote:Op maandag 4 juni 2018 17:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Bolke&bolke hebben een hoop neefjes, nichtjes,broertjes, zusjes en ooms en tantes.
Dat probleem had ik ook bij mijn zelfgemaakte pizza. Ik kreeg de pizza niet meer in zn geheel in de oven daardoorquote:Op maandag 4 juni 2018 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Redelijk. De pizza was op zich lekker, maar ik had het deeg net iets te vochtig gelaten, dus na het rijzen was het erg plakkerig.
Dat proef je niet bij het eten tochquote:Op maandag 4 juni 2018 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Redelijk. De pizza was op zich lekker, maar ik had het deeg net iets te vochtig gelaten, dus na het rijzen was het erg plakkerig.
Mooi uitzicht.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:15 schreef devzero het volgende:
En daar mag wel een klein glaasje wijn bij
[ afbeelding ]
ik hou niet van wijnquote:Op maandag 4 juni 2018 17:15 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Maar soms helpt het om even dagje niks te doen, wanneer je er weer aan gaat werken dan zie misschien opeens bepaalde problemen of oplossingen. Als je er non-stop aan werkt dan kan je vast raken en niet verder komenquote:Op maandag 4 juni 2018 17:26 schreef I. het volgende:
Soms zelfs minder. Dit weekend ook weer vrij weinig.. Terwijl er nog best veel moet gebeuren
Te veel cultuur zekerquote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weetje wat het is met die kloons eerst vraag iedereen wie het is en dan is het bekend en denk ik van wie? En is het altijd van een niet boeiende user.
Echt hè? Barbaar ben je dan!quote:Op maandag 4 juni 2018 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe kan je Bolke en Bolke nou weer willen opeten
quote:Op maandag 4 juni 2018 17:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar soms helpt het om even dagje niks te doen, wanneer je er weer aan gaat werken dan zie misschien opeens bepaalde problemen of oplossingen. Als je er non-stop aan werkt dan kan je vast raken en niet verder komen
wie zijn de kloons mikeyquote:Op maandag 4 juni 2018 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weetje wat het is met die kloons eerst vraag iedereen wie het is en dan is het bekend en denk ik van wie? En is het altijd van een niet boeiende user.
Bolke en Bolke kunnen zichzelf ook prima beschermen. Ze zijn dan wel lief maar kunnen ook gevaarlijk uit de hoek komen als iemand hen kwaad wil doenquote:Op maandag 4 juni 2018 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè? Barbaar ben je dan!
Maar ze laten zich niet pakken hoor. Iedereen die ze op wil eten wordt gebolkt!
Ik dacht gisteren opeens misschien is limoen wel stiekem Soundos.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik ben niet echt een kloon he. Was maar een grapje.
Lekker flesje wijn van ¤750,-quote:Op maandag 4 juni 2018 17:15 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Wist je dat ik haar pas ken sinds jij over haar begonquote:Op maandag 4 juni 2018 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren opeens misschien is limoen wel stiekem Soundos.
die heb ik ook voor het eerst bij robinson gezienquote:Op maandag 4 juni 2018 17:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wist je dat ik haar pas ken sinds jij over haar begonHeb haar toen even gegoogled. Ik heb haar wel ooit bij de slimste mens gezien en ik weet nog dat ik haar irritant vond omdat ze grappen bleef maken.
Wat is er mis met aloaquote:Op maandag 4 juni 2018 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wees blij haags vergeet elke keer wie het is.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wist je dat ik haar pas ken sinds jij over haar begonHeb haar toen even gegoogled. Ik heb haar wel ooit bij de slimste mens gezien en ik weet nog dat ik haar irritant vond omdat ze grappen bleef maken.
Chateau margaux is ook wel een van de duurdere bordeaux wijnenquote:Op maandag 4 juni 2018 17:34 schreef noodgang het volgende:
Tenminste in de aanbieding
[ afbeelding ]
Ben je niet in Nederland (op het moment) ?quote:Op maandag 4 juni 2018 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Chateau margaux is ook wel een van de duurdere bordeaux wijnen
Zeker ook allemaal opgekocht door Chinezen?quote:Op maandag 4 juni 2018 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Chateau margaux is ook wel een van de duurdere bordeaux wijnen
Voordeel van eigen baas zijnquote:Op maandag 4 juni 2018 17:31 schreef I. het volgende:
[..]Da's waar. En als ik die deadline niet haal, verschuif ik hem gewoon.
Lekker hoorquote:
Conventie?quote:
Gewoon werk hoor. En TACC zit in een industrie terrein en ver buiten Austin. Wel een leuke stad overigens.quote:
En waar zit je vandaag mooi uitzicht bij je wijntje spanje frankrijk?quote:Op maandag 4 juni 2018 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon werk hoor. En TACC zit in een industrie terrein en ver buiten Austin. Wel een leuke stad overigens.
Die foto was niet van mij hoorquote:Op maandag 4 juni 2018 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En waar zit je vandaag mooi uitzicht bij je wijntje spanje frankrijk?
Kan je mog wel in frankrijk zittenquote:
Ah en wat ga je daar doen dan? Kijken hoe zij het aanpakken?quote:
Cotrusboompjequote:
Ik heb ooit 6 maanden stage gelopen in Rennes, dat was wel tof. Buiten Parijs zijn fransen best wel aardigquote:
True maar ze blijven ook iets aparts hebben.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ooit 6 maanden stage gelopen in Rennes, dat was wel tof. Buiten Parijs zijn fransen best wel aardig
limoentjuh kan mij nog inhalenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 18:09 schreef devzero het volgende:
Fake news. Dit zijn de enige punten die tellen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juni 2018 18:19 schreef devzero het volgende:
Hier is mark toch wel de leukste user:
UTO / [COS-UTO2 #67] Lekker kamperen in de open lucht!
Nooit gekeken. Nieuw seizoen, nieuwe spelers misschien. Zoiets als big brotherquote:Op maandag 4 juni 2018 18:28 schreef aloa het volgende:
Gaat dat utopia gewoon door? Ik dacht dat er laatst een winnaar was?
utopia 1 is gestopt utopia 2 is een dag later begonnen op een weiland 500 meter verderopquote:Op maandag 4 juni 2018 18:28 schreef aloa het volgende:
Gaat dat utopia gewoon door? Ik dacht dat er laatst een winnaar was?
Wat een gekken joh..quote:
Laten we het er op houden dat ik heel veel nare dingen ga zeggen als je me los laatquote:Op maandag 4 juni 2018 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een gekken joh..
Haha ben jij die student?
* tailfox laat de ketting van Nattekat losquote:Op maandag 4 juni 2018 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik heel veel nare dingen ga zeggen als je me los laat
Met andere deelnemers?quote:Op maandag 4 juni 2018 18:32 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
utopia 1 is gestopt utopia 2 is een dag later begonnen op een weiland 500 meter verderop
Snap ik wel kan toch niet met geweld een huis willen overnemen als een soort piraten en de politie pakt nog niemand op ook.quote:Op maandag 4 juni 2018 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik heel veel nare dingen ga zeggen als je me los laat
Ik knuppel ze zo neer met het eerste de beste cilinder-vormig object als ze ook maar een vinger naar binnen steken hier. Geen medelijden met die criminelen.quote:Op maandag 4 juni 2018 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Snap ik wel kan toch niet met geweld een huis willen overnemen als een soort piraten en de politie pakt nog niemand op ook.
Je moet wel de politie doet niks voor je zelfs niet met pers erbij.quote:Op maandag 4 juni 2018 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik knuppel ze zo neer met het eerste de beste cilinder-vormig object als ze ook maar een vinger naar binnen steken hier. Geen medelijden met die criminelen.
Afschieten stuk voor stuk.quote:Op maandag 4 juni 2018 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik knuppel ze zo neer met het eerste de beste cilinder-vormig object als ze ook maar een vinger naar binnen steken hier. Geen medelijden met die criminelen.
Schaamteloos ja, was al dagen bekend dat ze maandag weg zouden gaan op zoek naar iets nieuws om te kraken.quote:Op maandag 4 juni 2018 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet wel de politie doet niks voor je zelfs niet met pers erbij.
quote:Op maandag 4 juni 2018 18:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je moet is te kennen geven dat je maandag door rood gaat rijden.
lolquote:Op maandag 4 juni 2018 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enge gedachtes ook ooh hier wonen mensen maar er kunnen er wel een paar bij wij forceren ons zelf naar binnen.
Net the walking dead.
Laters moentjuhquote:Op maandag 4 juni 2018 18:46 schreef Limoentjuh het volgende:
Oke ik kap er even mee. Veel plezier hier![]()
Mark nummer 1 vandaag
quote:Op maandag 4 juni 2018 18:46 schreef Limoentjuh het volgende:
Oke ik kap er even mee. Veel plezier hier![]()
Mark nummer 1 vandaag
Heel FOK! gehalveerd ja.quote:Op maandag 4 juni 2018 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Voelt echt leeg zonder de posts van haags
Yupquote:
Eens.quote:Op maandag 4 juni 2018 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
KLB / Mensen die moeilijk doen over mijn eenvoudige vervoermiddel
weer een trekte klakt van jullie vlezige vriend
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik mijn diarree in een potje gestopt.
In CUL nemen ze zich erg serieusquote:Op maandag 4 juni 2018 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had destijds 'moeite' om te bepalen welke forumgedeeltes wel serieus zijn en welke niet
dat heb ik na al die jaren langzamerhand wel begrepen jaquote:
exa is serieusquote:Op maandag 4 juni 2018 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had destijds 'moeite' om te bepalen welke forumgedeeltes wel serieus zijn en welke niet
ga je oranje kijken ?quote:
klopt elke keer als ik mijn muis beweeg naar 'Nieuw Topic' breekt het zweet mij uit en breek ik mijn missie af.quote:
Moeten die spelen dan.quote:
Jij was 1 van de 19 mensen die wel een serieuze bericht in EXA poste?quote:Op maandag 4 juni 2018 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Maar de topics die ik heb geopend op EXA zijn wel geniaal, al zeg ik het zelf
wordt dit topic gezien als sc dan of telt het mee?quote:
volgens mij is dit scquote:Op maandag 4 juni 2018 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wordt dit topic gezien als sc dan of telt het mee?
Dit is een serieus topic zonder een slowchat component. Alleen serieuze mensen doen mee hier. Tot ziens aloaquote:Op maandag 4 juni 2018 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wordt dit topic gezien als sc dan of telt het mee?
quote:Op maandag 4 juni 2018 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic zonder een slowchat component. Alleen serieuze mensen doen mee hier. Tot ziens aloa
nee, wel van o.a. ditquote:Op maandag 4 juni 2018 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij was 1 van de 19 mensen die wel een serieuze bericht in EXA poste?
FB / Even over EXA he
slotjesquote:Op maandag 4 juni 2018 19:53 schreef devzero het volgende:
EXA / Hoe te kleden tijdens hete examendag
Is toch eigenlijk best wel een serieuze vraag. Geen idee waarom dat dicht moest.
quote:
Ik lees voor mij veelbelovende berichten.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij was 1 van de 19 mensen die wel een serieuze bericht in EXA poste?
FB / Even over EXA he
Idd, daar had ik het onder andere over.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Die post van Tem is wel goed.
FB / Even over EXA he
Wil hij nietquote:Op maandag 4 juni 2018 20:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Wordt murp wel een moderator op voorem.nl?
quote:Hey,
Jij zoekt een baan. En guess what, we hebben nieuwe vacatures.
quote:P.S. Baan gevonden, rijke ouders of gewoon lui? Meld je hier af voor deze mails.
Ze kunnen nu nog helemaal niks.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
Kunnen mods bannen op voorem? Of is dat ook alleen voor de admin?
Niet zeuren, afdrogen.quote:Voor een Warenhuis in Den Haag zijn wij opzoek naar spoelkeuken medewerkers op oproepbasis. Ben jij momenteel druk bezig met een studie en opzoek naar een flexibele bijbaan? Of heb je veel vrije tijd en ben je nog opzoek naar iets nieuws? Dan is het zeker de moeite waard om te solliciteren.Daarnaast is het ook mogelijk om spoelkeuken af te wisselen met de bediening!Lees onderstaande informatie door en solliciteer!
Leuk zeg, gelijk helemaal enthousiast geworden!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk zeg, gelijk helemaal enthousiast geworden!
De omschrijving slaat wel op mark.quote:
quote:Of heb je veel vrije tijd en ben je nog opzoek naar iets nieuws?
Rotterdam.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:18 schreef devzero het volgende:
[..]
De omschrijving slaat wel op mark.
[..]
Die sluiten de grootste gekozen partij niet uit.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die sluiten de grootstet gekozennparyij niet uit.
quote:
maak niks uit is toch kutpartijquote:Op maandag 4 juni 2018 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die sluiten de grootstet gekozennparyij niet uit.
Ja dat kan, maar hou dan geen verkiezingen.quote:
Leefbaar is grootste partij, en die is uitgesloten bij de onderhandelingen voor het vormen van een coalitiequote:
Ok, doen wequote:Op maandag 4 juni 2018 20:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar hou dan geen verkiezingen.
Succes met PvdA.quote:
Die mag idd niet mee bij stembureauquote:Op maandag 4 juni 2018 20:22 schreef FlippingCoin het volgende:
En het maar gek vinden dat er geen hond meer komt voor de gemeenteraadsverkiezingen.
Wel toch? Haf ik wel gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die mag idd niet mee bij stembureau
Het ging meer over pareltjes als "grootstet gekozennparyij"quote:Op maandag 4 juni 2018 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leefbaar is grootste partij, en die is uitgesloten bij de onderhandelingen voor het vormen van een coalitie
oh lolquote:Op maandag 4 juni 2018 20:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Het ging meer over pareltjes als "grootstet gekozennparyij"
10 of 11 zetels nu toch?quote:Op maandag 4 juni 2018 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ja, de PVV was toch ook tweede partij bij afgelopen TK verkiezingen en doen ook niet mee. Dat krijg je als de punten totaal niet liggen met de linkse partijen die samen toch wel wat gewonnen hebben. En hoewel Leefbaar wel de grootste is gebleven hebben ze toch wel verloren als je kijkt naar de uitslag van voorgaande verkiezingen.
Probeer maar een leuke combinatie te makenquote:Leefbaar Rotterdam: 11 zetels (was 14 zetels)
PvdA: 5 zetels (was 8 zetels)
D66: 5 zetels (was 6 zetels)
SP: 2 zetels (was 5 zetels)
VVD: 5 zetels (was 3 zetels)
CDA: 2 zetels (was 3 zetels)
GroenLinks: 5 zetels (was 2 zetels)
PvdD: 1 zetel (was 1 zetel)
50Plus: 1 zetel
PVV: 2 zetels
Denk: 3 zetels
Nida: 2 zetels
ChristenUnie-SGP: 1 zetel
okee op wie stem jij ?quote:Op maandag 4 juni 2018 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
Nee is een pittige formatie in Rotterdam, zeker vergeleken met de andere drie grote steden
Dank je.quote:
Dat had vooral met FvD te maken toch? Dacht dat die samenwerking stopgezet was.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
D66 wil dacht ik niet met Leefbaar
Had in Rotterdam vaak op PvdA gestemd, maar laatste keer op GLquote:
Ja kloptquote:Op maandag 4 juni 2018 20:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Dat had vooral met FvD te maken toch? Dacht dat die samenwerking stopgezet was.
Allemaal splinterpartijtjes en als je de grootste ook nog gaat uitsluiten, dan blijven er niet echt alternatieven over.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:49 schreef MichaelScott het volgende:
Als de optie waar ze nu mee bezig zijn erdoor komt dan duurt het toch niet lang als je het mij vraagt.
6 partijen met 23 zetels houdt het nooit 4 jaar vol.
Politiek is ook grotendeels onz, past prima dus.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Plaatselijk was het dit jaar PvdA. (Ik schaam me rot)
In het uiterste geval moet er dan opnieuw verkiezingen komen. Maar weet niet of dat ooit is voorgekomen.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:55 schreef MichaelScott het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als er helemaal geen coalitie te vormen is in de gemeenteraad?
Is zoiets überhaupt al eens voorgekomen in de Nederlandse geschiedenis?
aloa en limoen doen goed meequote:Op maandag 4 juni 2018 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
MEN is zeker heel rustig zonder de Chef Tellen/Graaf Tel
Wordquote:
Oké dan!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |