Ja, dat is uitzetten.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja? Ga jij dat doen? Er moet gewoon een structurele oplossing komen
Zolang de centrale overheid niets doet. En de problemen bij de gemeente neerlegt zal er niet veel veranderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:08 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Wie is de baas in Mokum? De Illegalen. En waardoor? Omdat er in het stadsbestuur inclusief de burgemeester een stelletje linkse nietsnutten zitten.
Ik ben mijn hele leven - veel langer dan de gemiddelde fokker oud is - altijd braaf geweest. Altijd gewerkt, oude vrouwtjes geholpen met oversteken, netjes mijn belastingen betaald. Maar als ik per ongeluk een verkeersboete niet op tijd betaal of mijn huisvuil te vroeg buiten zet, krijg ik onmiddellijk een keiharde dreun voor mijn kop van de ijzeren vuist van de overheid. Illegalen in Amsterdam mogen echter alles doen wat bij de wet verboden is: mensen bedreigen, geweld plegen, kraken, andermans bezit inpikken, etc. Het geeft maar weer eens aan dat linkse politieke partijen met hun "weg-met-blank-Nederland-agenda" voor grote (rechts)ongelijkheid zorgen.
Mijn Nederlanderschap is tot een farce gemaakt. Waarom moet ik Nederlander zijn als het zonder dat net zo goed kan?
Ons leger beschermt de Malinezen en wij zijn vogelvrij. De Nederlandse wetten gelden alleen maar voor (vooral blanke) autochtone Nederlanders.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:12 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Vind je het gek? Mensen zijn hartstikke bang dat dit soort agressieve, primitieve idioten straks ook op hun deur staan te bonken en toegang te eisen. Dit kan straks iedereen overkomen.
En dan ook nog mensen verwijten dat ze harde taal gaan gebruiken.
Krakers zijn goed georganiseerd. Gewoon een criminele bende.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Toch apart dat die illegalen weten waar Amstelveen ligt en er toevallig ook nog een mooi pand staat die gekraakt kan worden. Vraag je je toch af wie deze groep informatie verstrekt.
Nee hoor dat is niet apart. Dat zijn dezelfde extreem linkse netwerken die met een sjaal voor hun gezicht stenen staan te gooien bij de G20.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Toch apart dat die illegalen weten waar Amstelveen ligt en er toevallig ook nog een mooi pand staat die gekraakt kan worden. Vraag je je toch af wie deze groep informatie verstrekt.
waarnaar toe? Kom niet aan met "afrika"quote:
illegaliteit is niet strafbaar.quote:Met of zonder dwang.
voor meer dan honderd jaar was kraken heel normaal.quote:Toch te idioot voor woorden dat burgers hier te lijf hun eigen woningen moeten gaan verdedigen voor deze uitgeprocedeerden?
amsterdam hoeft helemaal niks te doen want ze zijn geen partij in deze, zelfs al zou de gemeente volledig meewerken dan is het probleem nog niet opgelost.quote:En dat de gemeente Amsterdam simpelweg weigert de wet uit te voeren?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Krakers zijn goed georganiseerd. Gewoon een criminele bende.
Oh ik weet hoe het in die groepen werkt, dat was meer een opmerking om mensen die dit tuig maar blijven verdedigen aan het denken te zetten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee hoor dat is niet apart. Dat zijn dezelfde extreem linkse netwerken die met een sjaal voor hun gezicht stenen staan te gooien bij de G20.
En dat is niet voor niks strafbaar gesteld.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:26 schreef TjjWester het volgende:
voor meer dan honderd jaar was kraken heel normaal.
Allemaal gelul. Illegaliteit kan strafbaar worden gesteld. Het is een kwestie van doen door de politiek.quote:
Ja hoor, en voor meer dan 100 jaar hebben negertjes in de velden gewerkt en hing zo'n tuig nu aan de hoogste boom, dat was toen ook heel normaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:26 schreef TjjWester het volgende:
En de reden dat we dat niet doen is simpel: Mensenrechten. Want anders heb je grond om iemand voor de rest van zijn leven op te sluiten omdat ie geen verblijfsvergunning heeft maar verder geen gevaar is.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:29 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Allemaal gelul. Illegaliteit kan strafbaar worden gesteld. Het is een kwestie van doen door de politiek.
Maar daarmee los je de problemen met het uitzetten van deze mensen niet op.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:29 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Allemaal gelul. Illegaliteit kan strafbaar worden gesteld. Het is een kwestie van doen door de politiek.
Daar gaat het toch niet om? Illegaliteit is nu niet strafbaar, we leven in het nu, het heden niet in de toekomst.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:29 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Dat was niet in de moderne tijd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ja hoor, en voor meer dan 100 jaar hebben negertjes in de velden gewerkt en hing zo'n tuig nu aan de hoogste boom, dat was toen ook heel normaal.
Natuurlijk mag de centrale overheid dat wel. Maar doen ze dat niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Illegaliteit is nu niet strafbaar, we leven in het nu, het heden niet in de toekomst.
Daarnaast negeer je mijn punt dat het kabinet zich niet mag bemoeien met het opsporen en vervolgen van dit soort mensen.
Deze groep begint aardig aan de grondbeginselen van onze samenleving te zagen, door huizen binnen te dringen waar mensen wonen. Er is onrust in de samenleving door deze groep, en dat mag wat mij betreft best aangepakt worden. Mensen die ergens legaal wonen hebben óók rechten, namelijk dat ze hun huis uit mogen kunnen zonder dat, als ze terugkomen, de deur geforceerd is en er 30 uitgeprocedeerden op de bank zitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:31 schreef Stoney3K het volgende:
En de reden dat we dat niet doen is simpel: Mensenrechten. Want anders heb je grond om iemand voor de rest van zijn leven op te sluiten omdat ie geen verblijfsvergunning heeft maar verder geen gevaar is.
De overheid mag het wel in de vorm van politie-inzet en handhaving.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Natuurlijk mag de centrale overheid dat wel. Maar doen ze dat niet.
Dan moet je ze oppakken voor inbraak en huisvredebreuk, en vernieling als dat van toepassing is. Niet voor 'illegaliteit'.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Deze groep begint aardig aan de grondbeginselen van onze samenleving te zagen, door huizen binnen te dringen waar mensen wonen. Er is onrust in de samenleving door deze groep, en dat mag wat mij betreft best aangepakt worden. Mensen die ergens legaal wonen hebben óók rechten, namelijk dat ze hun huis uit mogen kunnen zonder dat, als ze terugkomen, de deur geforceerd is en er 30 uitgeprocedeerden op de bank zitten.
Nee dat mogen ze niet, de minister kan via taakstellingen en begrotingen sturen op algemene doelstellingen. Ze mag niet opdracht geven om een x persoon te vervolgen, ze kan dus ook niet besluiten om deze groep te laten oppakken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Natuurlijk mag de centrale overheid dat wel. Maar doen ze dat niet.
Natuurlijk kan de wetgever de wet aanpassen zo dat het wel kan. Maar dat doen ze dus duidelijk niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee dat mogen ze niet, de minister kan via taakstellingen en begrotingen sturen op algemene doelstellingen. Ze mag niet opdracht geven om een x persoon te vervolgen, ze kan dus ook niet besluiten om deze groep te laten oppakken.
Amsterdam werkt niet mee aan hun uitzetting want we hebben het hier over uitgeprocedeerde asielzoekers. Hun traject in Nederland is voorgoed beëindigd. Dan biedt het alsnog creëren van een opvang (die ze vervolgens ook nog eens weigeren) een verkeerd signaal. Hier worden burgers letterlijk tot in hun huizen bedreigd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
waarnaar toe? Kom niet aan met "afrika"
[..]
illegaliteit is niet strafbaar.
[..]
[..]
amsterdam hoeft helemaal niks te doen want ze zijn geen partij in deze, zelfs al zou de gemeente volledig meewerken dan is het probleem nog niet opgelost. Justitie en politie moeten actie gaan ondernemen, het kabinet kan ze niet dwingen vanwege de aangebrachte scheiding, de politie geeft een lage prioriteit aan kraken vanwege de weinige overlast en het grote aantal agenten wat je nodig hebt.
Daar zit een goede reden achter, in elke fatsoenlijke democratie is de wetgeving en uitvoering strikt gescheiden, zou mooi zijn als onze minister mag bepalen dat persoon x vervolgt moet worden. Dan zit wilders permanent op het bureau.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Natuurlijk kan de wetgever de wet aanpassen zo dat het wel kan. Maar dat doen ze dus duidelijk niet.
Amsterdam heeft niks "mee te werken" het gehele traject van oppakken en uitzetten gaat zonder hulp van de gemeente, dus ja de opstelling van amsterdam is niet bepaald meewerkende maar geen enkele belemering.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:36 schreef Elzies het volgende:
[..]
Amsterdam werkt niet mee aan hun uitzetting want we hebben het hier over uitgeprocedeerde asielzoekers. Hun traject in Nederland is voorgoed beëindigd. Dan biedt het alsnog creëren van een opvang (die ze vervolgens ook nog eens weigeren) een verkeerd signaal. Hier worden burgers letterlijk tot in hun huizen bedreigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |