Ja klopt. Super kut.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die huisartsen en tandartsen zijn maar apart 5 min later komen kan niet maar zelf lopen ze wel vaak uit.
Echt he slaat nergens op.quote:
Als je te laat kunt komen met het excuus 'ik moest nog last minute een gaatje vullen' en er legit mee weg komen. Sounds pretty awesome to mequote:Op maandag 4 juni 2018 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die huisartsen en tandartsen zijn maar apart 5 min later komen kan niet maar zelf lopen ze wel vaak uit.
Weet je nog een goeie spoof app voor android?quote:Op maandag 4 juni 2018 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk zou ik nu weer eerste moeten worden
Neequote:Op maandag 4 juni 2018 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet je nog een goeie spoof app voor android?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Iddquote:Op maandag 4 juni 2018 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk zou ik nu weer eerste moeten worden
1 2 3 | <?php ?> |
1 |
quote:[quote]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•
quote:Op maandag 4 juni 2018 14:50 schreef noodgang het volgende:
* noodgang [youtube][/youtube]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[/quote]
[..]Inspirerend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•![]()
[..]quote:Op maandag 4 juni 2018 14:50 schreef noodgang het volgende:
* noodgang [youtube][/youtube]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•
[/quote]
Gewoon uploaden wat is dit dan weer ?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Was goede voetballer.quote:
Voor kip kun je beter naar kfc.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit geen kip bij de mac en toch wacht ik al zeker 4 min slechte zaak.
Ooit jaren geleden geweest zit bot in die nuggets.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooit jaren geleden geweest zit bot in die nuggets.
True maar had nog niks gegeten.quote:
Je moet er wel iets voor over hebbenquote:
DerRabbitquote:Op maandag 4 juni 2018 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet er wel iets voor over hebben
Heerlijk met een steak marinade licht geroosterd op de BBQquote:
sap po si nab raabquote:
Wanneer kan ik daar smileys posten ?quote:
Over een maandjequote:Op maandag 4 juni 2018 16:16 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Wanneer kan ik daar smileys posten ?
Dat is alleen in americaquote:Op maandag 4 juni 2018 16:17 schreef I. het volgende:
Dan is het ironisch genoeg ook nog eens Independence Day.
voorem wordt een text-only forumquote:Op maandag 4 juni 2018 16:16 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Wanneer kan ik daar smileys posten ?
Er zijn nog een hoop bejaarden met een flip phone, die kunnen straks allemaal terecht op voorem.nlquote:
Sentimental tintje eraan mooi man.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:17 schreef I. het volgende:
Dan is het ironisch genoeg ook nog eens Independence Day.
Godver, je verraad nu m'n complete marketingplan.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn nog een hoop bejaarden met een flip phone, die kunnen straks allemaal terecht op voorem.nl
quote:Op maandag 4 juni 2018 16:33 schreef I. het volgende:
Wel respect voor bejaarden met flip-phones. Die leven wel extra op het randje.
Die advertentieinkomsten zijn ook prima, die oudjes kopen toch wel alles wat ze voorgeschoteld wordtquote:Op maandag 4 juni 2018 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn nog een hoop bejaarden met een flip phone, die kunnen straks allemaal terecht op voorem.nl
* Betaal alleen de even weken van het jaar! Een besparing van 100.- per maandquote:Op maandag 4 juni 2018 16:35 schreef I. het volgende:
Van die geweldige acties op de site aanbieden
"Gratis abonnement op de bejaardensoos!*"
* Eerste week gratis, daarna 50.- per week.
Het lastige is natuurlijk dat die flip phones maar 1 font hebbenquote:Op maandag 4 juni 2018 16:36 schreef I. het volgende:
Extra kleine lettertjes. Ze moeten het niet kunnen lezen
Klinkt wel voordelig, zal wel waar zijn dan.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
* Betaal alleen de even weken van het jaar! Een besparing van 100.- per maand
Ach, dan verbergen we de kleine lettertjes wel. Die oudjes kunnen ze toch niet zien, al zijn ze er welquote:Op maandag 4 juni 2018 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Het lastige is natuurlijk dat die flip phones maar 1 font hebben
quote:
Geen ideequote:Op maandag 4 juni 2018 16:40 schreef Hallojo het volgende:
Bolken die oudjes nog een beetje of valt dat tegen?
Misschien zijn er nog ergens mensen die nu mer smart zitten te wachten nu sekswoordenboek en scholieren.com de forums recentelijk gesloten hebben.quote:
Nou, inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog ergens mensen die nu mer smart zitten te wachten nu sekswoordenboek en scholieren.com de forums recentelijk gesloten hebben.
echt?quote:Op maandag 4 juni 2018 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog ergens mensen die nu mer smart zitten te wachten nu sekswoordenboek en scholieren.com de forums recentelijk gesloten hebben.
waaaaaat??quote:Op maandag 4 juni 2018 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sex woordenboek had opwindende verhalen zo iets met je erop zetten dat heeft fok! Ook niet.quote:
#afhaalleefquote:Op maandag 4 juni 2018 16:42 schreef noodgang het volgende:
Een forum over afhaalchinees lijkt me wel wenselijk
FOK! heeft wel meer niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sex woordenboek had opwindende verhalen zo iets met je erop zetten dat heeft fok! Ook niet.
Was wel geile shit waar die mensen mee kwamen.quote:
Hoiquote:Op maandag 4 juni 2018 16:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]: "grrrrrrr! Mooooo!"
: "TJILP TJILP TJILP!!!!!"
quote:Op maandag 4 juni 2018 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was wel geile shit waar die mensen mee kwamen.
Heb jij geen toegang dan tot het sexverhalen forum hier?quote:Op maandag 4 juni 2018 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sex woordenboek had opwindende verhalen zo iets met je erop zetten dat heeft fok! Ook niet.
Wegens leken toesteming ontzegd.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb jij geen toegang dan tot het sexverhalen forum hier?
Dat verhaal waarin ze al squirtend de brand in haar schuurtje blusde was toch een klein beetje ongeloofwaardig.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wegens leken toesteming ontzegd.
Mis de verhalen van Lexy wel.
Bolke&Bolke!quote:Op maandag 4 juni 2018 16:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]: "grrrrrrr! Mooooo!"
: "TJILP TJILP TJILP!!!!!"
Toen fok nog geel was! Dat was pas mooi!quote:
ik ken m alleen zoals hij nu is.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen fok nog geel was! Dat was pas mooi!
Dat zou ik ook zeggen als ik een kloon was!quote:
Geen flauw ideequote:Op maandag 4 juni 2018 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
i.r.baboon, leuke users. Is die nog actief?
quote:Op maandag 4 juni 2018 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik een kloon was!
Sinds 2016 zijn er geen nieuwe users meer bijgekomen op Fok! Alle nieuwe accounts zijn klonen. Sorry "meid"quote:Op maandag 4 juni 2018 16:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]sssst!! verpest het nou niet. Iedereen begint me net te geloven dat ik dat niet ben!!
quote:Op maandag 4 juni 2018 16:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]sssst!! verpest het nou niet. Iedereen begint me net te geloven dat ik dat niet ben!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is mooier? Ik denk zelf rechts.
Wie ben je danquote:Op maandag 4 juni 2018 16:58 schreef Limoentjuh het volgende:
Haha ook nog eens meid met aanhalingstekensquote:Op maandag 4 juni 2018 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Sinds 2016 zijn er geen nieuwe users meer bijgekomen op Fok! Alle nieuwe accounts zijn klonen. Sorry "meid"
ZIE JE WEL!!! ZIE JE WEL!!!!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 17:03 schreef I. het volgende:
Rechts ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is mooier? Ik denk zelf rechts.
We zijn hier gewoon een stukje voorzichtiger geworden nadat bleek dat Lexy een kloon was van aloa. Je bent wel een leuke vrolijke kloon hoor, niet zo'n zuurpruim.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ook nog eens meid met aanhalingstekensjullie hadden me dus meteen door
Ik ben wel de saaiste kloon. Alleen actief zijn in dit spel en MEN. En ook nog eens hele saaie comments plaatsen
Je posts roken soms wel heel geel ja.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik kwam niet genoeg over als een limoen he
quote:Op maandag 4 juni 2018 17:03 schreef I. het volgende:
Ik vind links. Maar je hebt usernaam en UI aan de linkerkant dus misschien dit dan rechts. Beetje mixenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is mooier? Ik denk zelf rechts.
Bolke&Bolke zijn niet om te eten, zijn om te bolken!quote:
Bolke en Bolke zijn dan ook brengers van vrede hequote:Op maandag 4 juni 2018 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke&Bolke houden van iedereen, ook van kloons!Moooooooo
:"TJILP!"
En daarom extra lekker, maar niet overbakkenquote:Op maandag 4 juni 2018 17:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bolke en Bolke zijn dan ook brengers van vrede he
Die heb ik hier niet links, dit is puur het aanmaken van een nieuw topic, dus daar komt geen extra info links. Heb alleen bij het posten van een comment al wel de 'post' knop rechts, denk dat ik het dus een beetje consistent moet houden.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind links. Maar je hebt usernaam en UI aan de linkerkant dus misschien dit dan rechts. Beetje mixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |