Echt he.quote:
kip piri piriquote:Op maandag 4 juni 2018 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst/broccoli/kip.
quote:Op maandag 4 juni 2018 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst/broccoli/kip.
Had er wel een zoetzure chinese saus bijquote:
Je kunt het altijd proberen. Ajax zit natuurlijk niet te wachten op veel negatieve PR, dus ik zie het nog zo gebeuren.quote:
Hebben we die dan?quote:Op maandag 4 juni 2018 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt het altijd proberen. Ajax zit natuurlijk niet te wachten op veel negatieve PR, dus ik zie het nog zo gebeuren.
Ik ben benieuwd hoe onze marketingexpert hierover denkt.
Ik weet eigenlijk niet of hij die act nog doet sinds hij is gestart met zijn nieuwe geloof act.quote:
quote:
Maar voor even helaas, ik ga zo weer aan het werk. Ik heb het pas rustiger als Europa slaapt...quote:
Hebben de admins misschien gedaan? Geen idee.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je je account kon laten verwijderen.
Waarom deed hij dat?
Waar ben je nu? Ik volg het soms niet meer hoor.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar voor even helaas, ik ga zo weer aan het werk. Ik heb het pas rustiger als Europa slaapt...
bij wijze van heb je onder de 'nieuwe'1 AVG het recht om vergeten te worden en wat dus in kan houden je account door de shredder kan.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je je account kon laten verwijderen.
Waarom deed hij dat?
Ah ik kan me nog herinneren dat Rens dit ooit wilde met zijn oude account maar er toen erg moeilijk over werd gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bij wijze van heb je onder de 'nieuwe'1 AVG het recht om vergeten te worden en wat dus in kan houden je account door de shredder kan.
1= Je had dit recht altijd al, maar fok vond het zeer moeilijk uitvoerbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |