Gooi ff je foon stuk. Ff testen of het echt zo goed isquote:Op maandag 4 juni 2018 11:30 schreef I. het volgende:
https://www.linkedin.com/(...):6409286511849721856
Nice.
quote:Op maandag 4 juni 2018 11:33 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Gooi ff je foon stuk. Ff testen of het echt zo goed is
Ik ook nietquote:Op maandag 4 juni 2018 11:38 schreef I. het volgende:
En ik heb geen Apple of Samsung, dus kan ook nog niet.
Klopt, waarom zo;n dure telefoon? Wat kun je er meer mee dan een fatsoenlijke midrange telefoon?quote:
Betere selfies maken, pronken met de nieuwste snufjes (gezichstherkenning, portrait mode, '3-d touch'quote:Op maandag 4 juni 2018 11:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Klopt, waarom zo;n dure telefoon? Wat kun je er meer mee dan een fatsoenlijke midrange telefoon?
Preciesquote:Op maandag 4 juni 2018 11:44 schreef I. het volgende:
[..]
Betere selfies maken, pronken met de nieuwste snufjes (gezichstherkenning, portrait mode, '3-d touch'), en vooral laten zien hoeveel geld je wel niet had.
Ja idd. Tegenwoordig hebben alle midrange telefoons een prima camera, dus daar zou ik me geen zorgen meer over maken. Als je echt goede foto's wilt maken koop je daar wel speciaal een camera voor. Zelfde met accu's, alle telefoons gaan tegenwoordig prima een dagje mee. Als je hem normaal gebruikt en niet urenlang netflix of youtube filmpjes zit te kijken, want dan vraag je er ook om.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Precies
Een leuke camera en batterij is nog wel fijn, maar voor de rest
quote:Op maandag 4 juni 2018 11:47 schreef I. het volgende:
[..]
Ja idd. Tegenwoordig hebben alle midrange telefoons een prima camera, dus daar zou ik me geen zorgen meer over maken. Als je echt goede foto's wilt maken koop je daar wel speciaal een camera voor. Zelfde met accu's, alle telefoons gaan tegenwoordig prima een dagje mee. Als je hem normaal gebruikt en niet urenlang netflix of youtube filmpjes zit te kijken, want dan vraag je er ook om.
Inderdaadquote:Op maandag 4 juni 2018 11:49 schreef noodgang het volgende:
[..]Prima Android One toestellen nu op de markt, die ook gewoon een lekker schoon OS erop hebben
Idd.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:02 schreef noodgang het volgende:
Dat dacht ik ook. Er staat er hier 1 bovenop mijn kantoor, wat een herrie
Ja, als ik iets zou plannen zou dat inderdaad op dat tijdstip zijnquote:Op maandag 4 juni 2018 12:07 schreef I. het volgende:
Wat ik wel grappig vind, is dat ze met zo'n vast tijdstip / dag in de maand, een risico creëren. Als je nu als land zo onopgemerkt mogelijk Nederland wilt binnenvallen, doe je dat natuurlijk op de eerste dag van de maand om 12:00.
En dan hoor je overal "Dit is geen test, let op, dit is een officiele melding, sluit ramen en deuren."quote:Op maandag 4 juni 2018 12:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, als ik iets zou plannen zou dat inderdaad op dat tijdstip zijn
Haha ja idd, al vraag ik me af of het dan nog veel uitmaakt om je ramen dicht te doenquote:Op maandag 4 juni 2018 12:10 schreef I. het volgende:
[..]
En dan hoor je overal "Dit is geen test, let op, dit is een officiele melding, sluit ramen en deuren."
En dan denk je, haha, ja tuurlijk. Ze zijn dat oefenalarm weer wat realistischer aan het maken, goeie grap. En dan ga je verder met je dag. Totdat je stikt in gifgas.
Ja truequote:Op maandag 4 juni 2018 12:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha ja idd, al vraag ik me af of het dan nog veel uitmaakt om je ramen dicht te doen
quote:
Pa zegt ze zo als gij kan poepen he ja zo poep ik der dan hequote:
Amaiquote:Op maandag 4 juni 2018 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pa zegt ze zo als gij kan poepen he ja zo poep ik der dan he
Die waren wel lekker. In het zakje alles al pletten en dan in je mond gieten. Hahaquote:Op maandag 4 juni 2018 12:25 schreef I. het volgende:
Zelfds toen hadden ze al product-placement. In de winkel van Octaaf liggen Samson en Gert koekjes.
Het ging mis toen octaaf stopte en opeens die nieuwe clown erin kwam.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:25 schreef I. het volgende:
Zelfds toen hadden ze al product-placement. In de winkel van Octaaf liggen Samson en Gert koekjes.
Meneer van veelluizen?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het ging mis toen octaaf stopte en opeens die nieuwe clown erin kwam.
Dat was het lekkerste jaquote:Op maandag 4 juni 2018 12:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die waren wel lekker. In het zakje alles al pletten en dan in je mond gieten. Haha
Dat heb ik gemist geloof ikquote:Op maandag 4 juni 2018 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het ging mis toen octaaf stopte en opeens die nieuwe clown erin kwam.
Hangt ervan af, dat spul wat ze laatst op die Russische vader en dochter gebruikt hebben is een minieme hoeveelheid dodelijk. Mosterdgas overleef je wel als je huis geen tochtgat is.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha ja idd, al vraag ik me af of het dan nog veel uitmaakt om je ramen dicht te doen
Die kneus van de gemeente ja.quote:
Jeetje, hier doet hij op 1:37 gewoon twee keer een dab. Wat een vooruitstrevende trendsetter die Gert.quote:
Mijn voorbeeld!quote:Op maandag 4 juni 2018 12:33 schreef I. het volgende:
[..]
Jeetje, hier doet hij op 1:39 gewoon twee keer een dab. Wat een vooruitstrevende trendsetter die Gert.
Als in pics bedoel ik hè. Toch eens vragen of Lexy niet weer wat vaker langs kan komen.quote:
een watte?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:33 schreef I. het volgende:
[..]
Jeetje, hier doet hij op 1:37 gewoon twee keer een dab. Wat een vooruitstrevende trendsetter die Gert.
Zeker.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel goede chickies hoor, bij die ochtendgymnastiek.
Da's wel spannend ja.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:42 schreef LCMS het volgende:
Spannend hè jongens, vandaag is de eerste dag van het jaar dat iemand anders dan Haags #1 kan worden in de dagaantallen.
Prima schap.quote:
Verpest het anders even lekker voor me.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:43 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker.
Maar die zijn inmiddels wel dik tegen de 50 he
quote:Op maandag 4 juni 2018 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verpest het anders even lekker voor me.
Klopt en kabouter plop in het weekend.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:55 schreef I. het volgende:
Meneer de burgemeester uit Samson en Gert, is nu gewoon echt burgemeester
Dan ben je wel een baasquote:Op maandag 4 juni 2018 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt en kabouter plop in het weekend.
dat is de ergstequote:
Mooi kanaal is datquote:
Bolkbolkbolk!!!!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op maandag 4 juni 2018 13:17 schreef noodgang het volgende:
zeker!!
quote:
Spongebob nooit lang leuk gevonden.quote:
BOOOOOOOOLKquote:
Kijk dit is mooiquote:
watte?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nickelodeon gaat stront krijgen die producer die oa het zusje van Britney zwanger heeft gemaakt toen ze 15 was en oa ariane grande misbruikte is eruit gegooid de beerput van Dan Schneider gaat eindelijk open.
Gelukkig niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:22 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Dommel. En boes zijn geen kabouters
Dan schneider produceer van shows als i carly etc een dikke vent van over de 100 kilo met een footfetish .die regelmatig acting bootcamps organiseerde bij hem thuis voor tieners samen met pedo brian pack terwijl er geen ouders aanwezig mocten zijn.quote:
The one is genius the order insane.quote:
quote:
quote:
quote:
Wie haat er nou op Dexterquote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie haat er nou op Dexter
Omelette du fromance
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mama had a chicken mama had a cow
Dad was proud he didnt care how.
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:31 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ok nu komen nog een paar goede hoor......
Probleem wijken .quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Probleem wijken .
Hoertje van assen
Het is de schuld van de rabobank
Kees kanker kachel
Hey lang niet gezien.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:39 schreef PrisTheShiz het volgende:
Bassie en adriaan anno 2018 = probleemwijken
Fijn je weer te zien.quote:
Forum Opties | |