Gooi ff je foon stuk. Ff testen of het echt zo goed isquote:Op maandag 4 juni 2018 11:30 schreef I. het volgende:
https://www.linkedin.com/(...):6409286511849721856
Nice.
quote:Op maandag 4 juni 2018 11:33 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Gooi ff je foon stuk. Ff testen of het echt zo goed is
Ik ook nietquote:Op maandag 4 juni 2018 11:38 schreef I. het volgende:
En ik heb geen Apple of Samsung, dus kan ook nog niet.
Klopt, waarom zo;n dure telefoon? Wat kun je er meer mee dan een fatsoenlijke midrange telefoon?quote:
Betere selfies maken, pronken met de nieuwste snufjes (gezichstherkenning, portrait mode, '3-d touch'quote:Op maandag 4 juni 2018 11:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Klopt, waarom zo;n dure telefoon? Wat kun je er meer mee dan een fatsoenlijke midrange telefoon?
Preciesquote:Op maandag 4 juni 2018 11:44 schreef I. het volgende:
[..]
Betere selfies maken, pronken met de nieuwste snufjes (gezichstherkenning, portrait mode, '3-d touch'), en vooral laten zien hoeveel geld je wel niet had.
Ja idd. Tegenwoordig hebben alle midrange telefoons een prima camera, dus daar zou ik me geen zorgen meer over maken. Als je echt goede foto's wilt maken koop je daar wel speciaal een camera voor. Zelfde met accu's, alle telefoons gaan tegenwoordig prima een dagje mee. Als je hem normaal gebruikt en niet urenlang netflix of youtube filmpjes zit te kijken, want dan vraag je er ook om.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Precies
Een leuke camera en batterij is nog wel fijn, maar voor de rest
quote:Op maandag 4 juni 2018 11:47 schreef I. het volgende:
[..]
Ja idd. Tegenwoordig hebben alle midrange telefoons een prima camera, dus daar zou ik me geen zorgen meer over maken. Als je echt goede foto's wilt maken koop je daar wel speciaal een camera voor. Zelfde met accu's, alle telefoons gaan tegenwoordig prima een dagje mee. Als je hem normaal gebruikt en niet urenlang netflix of youtube filmpjes zit te kijken, want dan vraag je er ook om.
Inderdaadquote:Op maandag 4 juni 2018 11:49 schreef noodgang het volgende:
[..]Prima Android One toestellen nu op de markt, die ook gewoon een lekker schoon OS erop hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |