SPOILER: Een hoop info over dit toernooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL met MvG en Raymond van Barneveld. Het koppel won vorig jaar. Kunnen ze dat nu weer? Als eerste twee dagen koppelgenot. Best of 9 legs.
[ Bericht 3% gewijzigd door De_Kraam op 03-06-2018 22:10:13 ]Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 3 juni 2018 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Maar zijn we nu wereldkampioen??
IK SNAP ER NIKS VAN?!!??!?!?
Je snapt wel meer nietquote:Op zondag 3 juni 2018 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Maar zijn we nu wereldkampioen??
IK SNAP ER NIKS VAN?!!??!?!?
Dankje.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat jullie de leukste foksters uit hebben gezocht. Zoveel gezellige vrouwen die graag naar sport kijken zijn er niet.
Gegarandeerd lekker slapenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die tikken lekker aan, zeker na drie halve liters
TOETERTJESquote:Op zondag 3 juni 2018 22:04 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben helaas geen vrouwen in ons vaste DRT-gezelschapquote:Op zondag 3 juni 2018 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat jullie de leukste foksters uit hebben gezocht. Zoveel gezellige vrouwen die graag naar sport kijken zijn er niet.
Als zijn contract afloopt zal hij wel subtiel aan de kant gezet wordenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoe kan dit? Hoe kan het bestaan dat die kutmaijer er nog steeds niet uitgeflikkerd is bij RTL?
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoe kan dit? Hoe kan het bestaan dat die kutmaijer er nog steeds niet uitgeflikkerd is bij RTL?
DeLuna kijkt ook bijna alles, post alleen iets minder.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We hebben helaas geen vrouwen in ons vaste DRT-gezelschap
Juli, de Matchplayquote:Op zondag 3 juni 2018 22:08 schreef franklop het volgende:
Na dit toernooi zal het vast wel maandje duren voor het volgende grote tv toernooi toch?
o mooi. Dan mis ik weinig door vakantiequote:
Post DeLuna niet? Wel jammer dan.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We hebben helaas geen vrouwen in ons vaste DRT-gezelschap
Door te winnenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:09 schreef Szura het volgende:
Hoe heeft Barney eigenlijk ooit die Cup met Koos gewonnen?
Op zijn tijdquote:Op zondag 3 juni 2018 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Post DeLuna niet? Wel jammer dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |