SPOILER: Zuipmeet. Utrecht. 9 juni.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game- en vreetmeet. Zoetermeer. 30 juni.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij een Apple Store laten doen, die heb je helaas niet zoveel in Nederland. Had een iPhone die onder de garantie viel om te laten vervangen.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:15 schreef Mazikeen het volgende:
Heeft iemand hier al eens de batterij van de iPhone laten vervangen?
The Poison volgens mij, was het album waar ik veel naar luisterde.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je mag zo mee hoor als je in Amsterdam gaat.![]()
Maar lijkt me onlogisch als Utrecht voor jou dichtbij is.
Plus goede oefening alleen gaan.
En ik me altijd maar vragen waarom die winkels nog bestaan. Ik was er een beetje vanuit gegaan dat er gewoon altijd illegale dingen achter schuilgaan, maar blijkbaar gaan er toch nog echt mensen heen.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga altijd naar turkse belwinkels, want die verkopen nog prepaidkaarten.
Dat sowieso maar ben je hem dan enkele dagen kwijt? Applestores zijn hier wel.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een Apple Store laten doen, die heb je helaas niet zoveel in Nederland. Had een iPhone die onder de garantie viel om te laten vervangen.
De lokale Turkse belwinkel doet het ook vast wel, maar daar voel ik me nooit zo top bij.
In Rotterdam zijn ze wel anders dan in Den Haagquote:Op zondag 3 juni 2018 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik me altijd maar vragen waarom die winkels nog bestaan. Ik was er een beetje vanuit gegaan dat er gewoon altijd illegale dingen achter schuilgaan, maar blijkbaar gaan er toch nog echt mensen heen.
quote:Op zondag 3 juni 2018 21:25 schreef Drieklank het volgende:
Over Iphones gesproken: zijn er nog mensen die wachten op de SE2?
Ja the poison zegt mij ook wel wat. Dat zou hem kunnen zijnquote:Op zondag 3 juni 2018 21:23 schreef Drieklank het volgende:
[..]
The Poison volgens mij, was het album waar ik veel naar luisterde.
Utrecht is inderdaad dichterbij, maar ervaring delen is leuker, dus in de toekomst lijkt het me wel leuk om eens samen te gaan. Als ik alleen durf morgen, dan laat ik weten of het meeviel.
Beter is hij deze week te koop, want ik heb een nieuwe telefoon nodig waar ik een aantal jaar mee vooruit kan.quote:
Gewoon lekker als een sneeuwschuiver er doorheenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Altijd wel een beetje van strenge samzz
Ik ga maar naar bed en soppen met jou en je modzweepje in gedachtenquote:
Ik wacht nog een paar maanden ze zijn straks mega overpriced.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:29 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Beter is hij deze week te koop, want ik heb een nieuwe telefoon nodig waar ik een aantal jaar mee vooruit kan.
3310 houdt het wel een tijdje uit.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:29 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Beter is hij deze week te koop, want ik heb een nieuwe telefoon nodig waar ik een aantal jaar mee vooruit kan.
Lekker binnen zitten met de gordijnen dicht.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooiste tijd van het jaar, nog licht en 21:30 en lekker buiten.
Apple is altijd overpricedquote:Op zondag 3 juni 2018 21:32 schreef Mazikeen het volgende:
Ik wacht nog een paar maanden ze zijn straks mega overpriced.
Rot opquote:Op zondag 3 juni 2018 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooiste tijd van het jaar, nog licht en 21:30 en lekker buiten.
quote:Op zondag 3 juni 2018 21:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit is een Nokia toch? Can confirm dan
Met 350m2 achtertuin en buiten tv is het al iets aangenamerquote:Op zondag 3 juni 2018 21:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker binnen zitten met de gordijnen dicht.
Ramen dicht voor er een pak mist in je woonkamer zweeft...quote:Op zondag 3 juni 2018 21:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker binnen zitten met de gordijnen dicht.
Ah ok nja ook tofquote:Op zondag 3 juni 2018 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hutten voor Italie wel, IJsland moet nog wat verder uitgepland worden.
Ohja mist bij julliequote:Op zondag 3 juni 2018 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ramen dicht voor er een pak mist in je woonkamer zweeft...
Koud hèquote:Op zondag 3 juni 2018 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar wasda?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ok nja ook tof
Ik was dit weekend in een ijsgrot in Oostenrijk
Ik had dit weekend ook een ijsgrotquote:Op zondag 3 juni 2018 21:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ok nja ook tof
quote:Op zondag 3 juni 2018 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja mist bij jullie
Blauwe lucht hier
Ja Henkquote:
Ik woon niet aan zee, dus het bleek de buurman die iets aan het cremeren wasquote:Op zondag 3 juni 2018 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil er wel eenquote:
Ook leukquote:Op zondag 3 juni 2018 21:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik woon niet aan zee, dus het bleek de buurman die iets aan het cremeren was
IJsgrotten zijn tof, zelfs ook een paar bezocht.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ok nja ook tof
Om mij te smsen ja?quote:
"Grot" huehuequote:Op zondag 3 juni 2018 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
IJsgrotten zijn tof, zelfs ook een paar bezocht.
Ik wil een oude natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 21:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Om mij te smsen ja?Er is toch een nieuwe uitgave geweest? Of mis ik een reden waarom je dit nog niet hebt?
De cavia?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is niet zijn lieve hond, dus dat is wel leuk ja
Het is maar 15 in IJmuidenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:42 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Volgens het KNMI is het ook 21 graden in Limburg.
Lekkah. Sowieso leuk. Mooi daarquote:Op zondag 3 juni 2018 21:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is maar 15 in IJmuiden
Maar ik was afgelopen dagen in Oostenrijk en zuid Duitsland. Warm
Mijn aardbeienplantje heeft de eerste mini-aardbeitjesquote:Op zondag 3 juni 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
M'n tomatenplanten vroegen net om een dekentje
Oh die waren er nog wel hoor. Als zelfs ik die kon vinden, zal er in jouw regio toch vast nog wel aan te komen zijn? Zeker als die met de nieuwe uitgave compatible isquote:Op zondag 3 juni 2018 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil een oude natuurlijk
Heb nog wel een andere liggen, maar geen oplader meer
Voor die kou krijg je wel een hele mooie woonplaats terug. Aan het strand wonen lijkt me heel idyllisch.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is maar 15 in IJmuiden
Maar ik was afgelopen dagen in Oostenrijk en zuid Duitsland. Warm
Huisje kopen?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:51 schreef Scary_Mary het volgende:
Verhuizen vind ik echt ontzettend kut, maar voor bij het strand te kunnen wonen zou ik het wel weer eens overwegen ja. Strand
IJmuiden? Seriously?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:50 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Voor die kou krijg je wel een hele mooie woonplaats terug. Aan het strand wonen lijkt me heel idyllisch.
Ik vind er echt niks aan. Landschap is altijd hetzelfde. Nou ja, half jaar staan er wel strandtenten, andere half jaar niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:50 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Voor die kou krijg je wel een hele mooie woonplaats terug. Aan het strand wonen lijkt me heel idyllisch.
Niet op jullie tempo helaas, voorlopig zitten we nog wel even hier.. Nog nieuws over het nieuwe stulpje?quote:
Ik zie het al helemaal voor me: iedere avond na mijn werk of voor het slapen gaan wandelen, zilte lucht opsnuiven, hardlopen door de duinen, vissen, varen, uit eten met uitzicht op zee, romantiek...quote:Op zondag 3 juni 2018 21:51 schreef Scary_Mary het volgende:
Verhuizen vind ik echt ontzettend kut, maar voor bij het strand te kunnen wonen zou ik het wel weer eens overwegen ja. Strand
Struikelen over de toeristen.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:55 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me: iedere avond na mijn werk of voor het slapen gaan wandelen, zilte lucht opsnuiven, hardlopen door de duinen, vissen, varen, uit eten met uitzicht op zee, romantiek...
Hier gelukkig niet. #verborgenparelsquote:
Dat soort dingen zijn leuk als je op vakantie bent. Ik kwam amper op het strand toen ik er nog in de buurt woonde.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:55 schreef Drieklank het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me: iedere avond na mijn werk of voor het slapen gaan wandelen, zilte lucht opsnuiven, hardlopen door de duinen, vissen, varen, uit eten met uitzicht op zee, romantiek...
De praktijk leert dat je er in werkelijkheid zelden komtquote:Op zondag 3 juni 2018 21:55 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Welk landschap is dan iedere keer anders?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind er echt niks aan. Landschap is altijd hetzelfde. Nou ja, half jaar staan er wel strandtenten, andere half jaar niet.
Otters zweten niet.quote:
Ja, ik ookquote:Op zondag 3 juni 2018 21:55 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 3 juni 2018 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De praktijk leert dat je er in werkelijkheid zelden komt
Nou, het gaat tergend langzaam,dus wie weetquote:Op zondag 3 juni 2018 21:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet op jullie tempo helaas, voorlopig zitten we nog wel even hier.. Nog nieuws over het nieuwe stulpje?
Ik heb alles over een nieuw huisje voor jullie helemaal gemist. Wat zijn de plannen?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, het gaat tergend langzaam,dus wie weet
Ah, dat is niet leukquote:Op zondag 3 juni 2018 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, het gaat tergend langzaam,dus wie weet
Het plan is een huis kopen, maar het schiet niet opquote:Op zondag 3 juni 2018 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alles over een nieuw huisje voor jullie helemaal gemist. Wat zijn de plannen?
Ik begreep dat Hawaii op het moment iedere dag er iets anders uitziet.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Welk landschap is dan iedere keer anders?
Ze houdt er niet voor niks drie mannen op na he. Die wil gewoon afwisseling.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Bos bijvoorbeeld. Seizoenen he?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen idee. Sta inmiddels op het punt om te denken dat ik wel lekker hier blijfquote:Op zondag 3 juni 2018 22:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah, dat is niet leukHeeft de makelaar ook een idee waarom? Geen onrealistische vraagprijs toch? Zal voor jullie duimen
Dat is maar 1 eiland en maar een klein stukje ervanquote:Op zondag 3 juni 2018 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begreep dat Hawaii op het moment iedere dag er iets anders uitziet.
Hier is zat bosquote:
Kan me voorstellen ja, echt zo naar zulk gesodemieterquote:Op zondag 3 juni 2018 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee. Sta inmiddels op het punt om te denken dat ik wel lekker hier blijf
Een dit huisje is ook gewoon veel te fijn eigenlijk.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kan me voorstellen ja, echt zo naar zulk gesodemieter
Niet op het strandquote:
Afgezien van de kelder en de tuin en het gemis van een vrieskist, maar goed. Die zeevlam helpt al met het laatste dus..quote:Op zondag 3 juni 2018 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een dit huisje is ook gewoon veel te fijn eigenlijk.
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze houdt er niet voor niks drie mannen op na he. Die wil gewoon afwisseling.
Hey, ik gaf gewoon antwoord op de vraag jaquote:Op zondag 3 juni 2018 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is maar 1 eiland en maar een klein stukje ervan![]()
Oneens, een zonnig dagje is voor mij echt wel anders dan een winterse wind met dreigende wolken. Gevolgd door warme chocolademelkquote:Op zondag 3 juni 2018 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet op het strandHet strand ziet er alle seizoenen hetzelfde uit (afgezien van wel of geen strandtenten)
Weltrustenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:05 schreef Drieklank het volgende:
Over dromen gesproken: het was weer gezellig, maar ik wil om zes uur nog uitgerust mijn bed uitkomen.![]()
Samzz: veel succes met solliciteren de komende week.
Welterusten allemaal!
Klopt, maar daarom is dit stukje DH zo fijn: én strand, én bosquote:Op zondag 3 juni 2018 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet op het strandHet strand ziet er alle seizoenen hetzelfde uit (afgezien van wel of geen strandtenten)
quote:
Precies. M'n ijsjes liggen op het balkon.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Afgezien van de kelder en de tuin en het gemis van een vrieskist, maar goed. Die zeevlam helpt al met het laatste dus..
Sorry, zal alweer gaan :$quote:
Je gevoel is er vast anders bij, maar het landschap is niet andersquote:Op zondag 3 juni 2018 22:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oneens, een zonnig dagje is voor mij echt wel anders dan een winterse wind met dreigende wolken. Gevolgd door warme chocolademelk
*ijsje geeftquote:
Trustequote:Op zondag 3 juni 2018 22:05 schreef Drieklank het volgende:
Over dromen gesproken: het was weer gezellig, maar ik wil om zes uur nog uitgerust mijn bed uitkomen.![]()
Samzz: veel succes met solliciteren de komende week.
Welterusten allemaal!
The cold shoulder?quote:
Waarom willen jullie verhuizen eigenlijk dan? Eengezinswoning liever?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom is dit stukje DH zo fijn: én strand, én bos
Nee, gewoon een ijsje naar keuzequote:
Momenteel wel ff lekkerquote:
Nee johquote:
Geen snelle aardverschuiving nee, maar ook weer niet totaal hetzelfde ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gevoel is er vast anders bij, maar het landschap is niet anders
We willen meer ruimte en een tuin. En ja, alles is tantoeduurquote:Op zondag 3 juni 2018 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom willen jullie verhuizen eigenlijk dan? Eengezinswoning liever?
Ik vind het overigens onwijs duur in de regio. In mijn eentje kan ik echt niet iets van fatsoenlijke afmetingen kopen op een locatie waar ik zou willen wonen![]()
Perenijsje dan graag. Die waren hier.quote:
Meende er ook eigenlijk niks vanquote:
Niet 3x modaal verdienen.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom willen jullie verhuizen eigenlijk dan? Eengezinswoning liever?
Ik vind het overigens onwijs duur in de regio. In mijn eentje kan ik echt niet iets van fatsoenlijke afmetingen kopen op een locatie waar ik zou willen wonen![]()
Oh goed om te horenquote:
Met liefdequote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met liefde
Ik zou jou niet eens de koude schouder kúnnen geven btw
Nou in Noord-oost Groningen schijnt het best betaalbaar te zijn..quote:Op zondag 3 juni 2018 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We willen meer ruimte en een tuin. En ja, alles is tantoeduur
Whut? Auwauwauwquote:Op zondag 3 juni 2018 22:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh goed om te horenSpecial reasons of gewoon lekker ritme en hoera zomer?
Ik lig in de lappenmand, door mijn rug gegaan, dus geen Fortarock
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou in Noord-oost Groningen schijnt het best betaalbaar te zijn..
Sorry flauw
Even mezelf ademruimte gegeven. Dat doet al een hoop goed.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik me voorstellen ja. Zou ik ook wel willen.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We willen meer ruimte en een tuin. En ja, alles is tantoeduur
Ja, dat is lekker hèquote:Op zondag 3 juni 2018 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Even mezelf ademruimte gegeven. Dat doet al een hoop goed.
Oeioeioei![]()
Hoe dat? *hele voorzichtige, pijnloze knuffel geeft*
Au! Beterschap!quote:Op zondag 3 juni 2018 22:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
I know, right. Blijkt toch elke keer weer een hele grote opgave te zijn. Beetje in de trant van bijvoorbeeld 2 weken niks opruimen en dan ineens wel moeten.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker hèMoet je vaker doen! *kijkt streng doch liefdvol*
Gewoon heel knullig een verkeerde beweging
Vind het ook wel echt een moeilijke keuze, maar ja, soms moet je gewoon maar als het kanquote:Op zondag 3 juni 2018 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik me voorstellen ja. Zou ik ook wel willen.
Maar op zich zit ik hier qua locatie (voor mij) ideaal, en kopen en er op vooruitgaan zit er nu niet in.
Hoe is het met Dqodje?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meende er ook eigenlijk niks van
Maar goedenavond Barbje
Alles sal reg kom.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know, right. Blijkt toch elke keer weer een hele grote opgave te zijn. Beetje in de trant van bijvoorbeeld 2 weken niks opruimen en dan ineens wel moeten.
Betere mentale indeling nodig :$
Bah
Dikke pech dus. Heb je vrij weinig vat op. Been there.
Hopelijk heel gauw weer beter
In de regio? In het centrum blijven, Voorburg Noord, Bezuidenhout, Zeeheldenkwartier, Fred eo.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind het ook wel echt een moeilijke keuze, maar ja, soms moet je gewoon maar als het kan
Waar zou jij heen willen?
Maar je bent het waardquote:Op zondag 3 juni 2018 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know, right. Blijkt toch elke keer weer een hele grote opgave te zijn. Beetje in de trant van bijvoorbeeld 2 weken niks opruimen en dan ineens wel moeten.
Betere mentale indeling nodig :$
Domme pech ja en dank je. Morgen even fysio bellenquote:Bah
Dikke pech dus. Heb je vrij weinig vat op. Been there.
Hopelijk heel gauw weer beter
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Was jij zaterdag nog op pad gegaan trouwens?
En waarom op die plekken? Wat trekt je daarin aan?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In de regio? In het centrum blijven, Voorburg Noord, Bezuidenhout, Zeeheldenkwartier, Fred eo.
Vrijdagavond was vermoeiend zekerquote:Op zondag 3 juni 2018 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen braaf al mijn klusjes gedaanDaarna lui mormel gespeeld. Vandaag ook
Eigenlijk had ik wel even naar buiten gewild, maar de luiheid won
Sorryquote:Op zondag 3 juni 2018 22:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lekker op tijd Barb, maar goed dat je het nu zegt in deze wild actieve tijdenGracias hoor
Balkondeur stond openquote:Op zondag 3 juni 2018 22:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vrijdagavond was vermoeiend zekerAch, af en toe moet kunnen ja, maar vitamine d, daglicht en zuurstof enzo zijn toch wel hendig hoor
Ik grap maar johquote:Op zondag 3 juni 2018 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SorryBen niet zo vaak meer hier. Was goed bedoeld hoor
Maar thuis ontmoet je minder snel maatjes om dat soort dingen mee te doen hèquote:Op zondag 3 juni 2018 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Balkondeur stond open![]()
Nee, je hebt wel gelijk hoor. Maar ik vind alles minder leuk en moeilijker alleen. Wandelen, fietsen, naar een museum, even de stad in. Het is gewoon veel leuker met gezelschap..
Momenteel weer ff fijntjes dus. Kan morgen zo weer omgeslagen zijn thoquote:
Zeker wel. Schortje aan en I want to break free op. Hoppaaaaquote:
Centrum omdat alles bij de hand. Alle winkels, alle OV, vlak bij stations en uitvalswegen. Ideaal.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En waarom op die plekken? Wat trekt je daarin aan?
Oh, ik doelde eigenlijk op dat je je teen gaat stoten tegen de salontafel op 18 maart 2021 om 18.43 uur. Pas op he? Doet pijnquote:Op zondag 3 juni 2018 22:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik grap maar johBen zelf ook niet dagelijks hier en post nu pas over mijn rug, maar altijd wel typisch dat mensen over voorzichtigheid beginnen nadat iets gebeurt is
Is het heel erg als ik zeg dat ik mezelf best goed kan inspireren, mits ik de pen vaker vastpak?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar je bent het waardPlanning maken ofzo? Marie Kondo of hoe heet die dame opzoeken voor inspiratie misschien?
[..]
Domme pech ja en dank je. Morgen even fysio bellen
*noteert* Bedankt man, dit waardeer ikquote:Op zondag 3 juni 2018 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik doelde eigenlijk op dat je je teen gaat stoten tegen de salontafel op 18 maart 2021 om 18.43 uur. Pas op he? Doet pijn
Truequote:Op zondag 3 juni 2018 22:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar thuis ontmoet je minder snel maatjes om dat soort dingen mee te doen hè
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:25 schreef Barbusse het volgende:
Even een zwoel zomeravondliedje voor jullie
Je hebt een kat? Love you even morequote:Op zondag 3 juni 2018 22:33 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit buiten met kat op schoot. Het leven is goed
Graag gedaanquote:Op zondag 3 juni 2018 22:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
*noteert* Bedankt man, dit waardeer ik![]()
Hoe is het met jou?
Het enige erge is dat weten en er niks mee doen! Hoe ga jij vaker die pen oppakken?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik zeg dat ik mezelf best goed kan inspireren, mits ik de pen vaker vastpak?
Daar zal ik eigenlijk wel een planning voor moeten maken ja. Therapeutisch as fuck. Kan geen zielenknijper tegenop.
Zeker doen!
Ja, een ginger named Vesperquote:Op zondag 3 juni 2018 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt een kat? Love you even more
quote:
De vader van zijn vriendin is overleden, haar moeder stortte in, zij ging naar Finland om de begrafenis te regelen en hij mocht niet mee.quote:
Ja, drama. Maar het is weer beter nuquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het enige erge is dat weten en er niks mee doen! Hoe ga jij vaker die pen oppakken?
Verkeerde account Barbquote:Op zondag 3 juni 2018 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De vader van zijn vriendin is overleden, haar moeder stortte in, zij ging naar Finland om de begrafenis te regelen en hij mocht niet mee.
En ThaMieke en Lot kwamen naar Malta![]()
Klinkt heftig, maar gelukkig dat het weer beter gaat dan! Gecondoleerd alsnog en sterkte met de nasleep. Enig idee wanneer zij weer terug naar Malta komt?quote:
Ik verklap niks hoor. Is gewoon allemaal hier verteldquote:
Ze is al terugquote:Op zondag 3 juni 2018 22:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt heftig, maar gelukkig dat het weer beter gaat dan! Gecondoleerd alsnog en sterkte met de nasleep. Enig idee wanneer zij weer terug naar Malta komt?
Ze is al terug gelukkigquote:Op zondag 3 juni 2018 22:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt heftig, maar gelukkig dat het weer beter gaat dan! Gecondoleerd alsnog en sterkte met de nasleep. Enig idee wanneer zij weer terug naar Malta komt?
Is er geen creative writing schrijftopic? Misschien ook leuk en inspirerend als meer mensen het doen ofzo?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopelijk vaker dan eens in de maand/twee maanden ofzo, zoals dat tegenwoordig gaat
Ja dat zal best, maar ik ben stoned van de pijnstillers en dan raak ik in de war als ik iets aan de één vraag en van een ander antwoord krijgquote:Op zondag 3 juni 2018 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik verklap niks hoor. Is gewoon allemaal hier verteld
Wellicht, wellicht.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is er geen creative writing schrijftopic? Misschien ook leuk en inspirerend als meer mensen het doen ofzo?
Ook weggeglipt in een onbewaakt moment?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe kan ik nou weer een vork zijn kwijtgeraakt
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen idee. Maar ik raak al m'n theelepels kwijt, dus je bent niet alleen met bestekissuesquote:Op zondag 3 juni 2018 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Gemeenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook weggeglipt in een onbewaakt moment?
Ok, sorry
Het heerst wel een beetje in jouw stulpje hè? Tijd voor een exorcism misschien?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Was Lot bij je thuis?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Leukquote:Op zondag 3 juni 2018 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wellicht, wellicht.
Ik denk dat ik echt weer eens werk moet gaan maken van een eigen websitetje. Hielp destijds ook wel
Yep, that all happened. 2 dagen vrij voor genomen zelfs. Heb haar gemistquote:Op zondag 3 juni 2018 22:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh wat fijn, weer heerlijk knuffelen! Enzo *insert Faxiesmiley*
Theelepeltjes raak ik aan de lopende band kwijt. Dan eet ik yoghurt en gooi ik het lepeltje samen met het bakje wegquote:
Zo liefquote:Op zondag 3 juni 2018 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yep, that all happened. 2 dagen vrij voor genomen zelfs. Heb haar gemist
Terecht dat je daar vrij voor neemt, jullie hadden dan ook wel wat in te halenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yep, that all happened. 2 dagen vrij voor genomen zelfs. Heb haar gemist
Lot is vorkenkleptomane?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was Lot bij je thuis?
Kijk in de bank en in de kussen. Daar verstoppen zich de gekste dingen blijkbaar
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was Lot bij je thuis?
Kijk in de bank en in de kussen. Daar verstoppen zich de gekste dingen blijkbaar
Was een website met blog, gedichtensectie en gastenboek enzo.quote:
Ik vond het normaal eigenlijkquote:
Gedichten ook echt? Wat leuk! Zelf gemaakt of iets als Live Journal of Deviant Art ofzo?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was een website met blog, gedichtensectie en gastenboek enzo.
Goede tijden waren dat
Kusjekroel TaMieke!quote:
En haarzelf soms, vergeet dat nietquote:Op zondag 3 juni 2018 22:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee ze raakt afstandsbedieningen en oordopjes en badkamerradio’s kwijt blijkbaar
Een goede oude vriend had die gemaakt voor me.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:47 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gedichten ook echt? Wat leuk! Zelf gemaakt of iets als Live Journal of Deviant Art ofzo?
Nou ja, als je een relatie hebt ben je er toch voor elkaar? Ook als het kut gaat met een van jullie?quote:
Amen to thatquote:Op zondag 3 juni 2018 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, als je een relatie hebt ben je er toch voor elkaar? Ook als het kut gaat met een van jullie?
Niet iedereen is zo, helaasquote:Op zondag 3 juni 2018 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, als je een relatie hebt ben je er toch voor elkaar? Ook als het kut gaat met een van jullie?
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Ahquote:Op zondag 3 juni 2018 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een goede oude vriend had die gemaakt voor me.
Dat zou wel fijn zijn jaquote:Op zondag 3 juni 2018 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't get me started about some peoplequote:Op zondag 3 juni 2018 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt best veel bijzondere dingen jaquote:Op zondag 3 juni 2018 22:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Ik wil graag knuffelen, maar kan er niet tegen als onbekende mensen me aanraken![]()
Ik ben niet te redden
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar dit is FOK! waar normale relaties zeldzaam zijn
Pciesquote:Op zondag 3 juni 2018 22:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Don't get me started about some peopleDaarom extra waarderen voor mensen die het wel doen
Groetjes aan Bonbon en fijne avondquote:Op zondag 3 juni 2018 22:52 schreef Dqod het volgende:
K ga knuffelen met da Bonster.
Later und tot de volgende keer![]()
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt best veel bijzondere dingen ja
Tot de volgende keerquote:Op zondag 3 juni 2018 22:52 schreef Dqod het volgende:
K ga knuffelen met da Bonster.
Later und tot de volgende keer![]()
Ik hoorde Meatloaf ineens instartenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:53 schreef Barbusse het volgende:
It was the best I could do under the circumstances. And I would do anything for her
Nu heb ik dit liedje in mn hoofd :’)quote:Op zondag 3 juni 2018 22:53 schreef Barbusse het volgende:
It was the best I could do under the circumstances. And I would do anything for her
Oh shitquote:
Wij ookquote:
Ik herken het wel degelijk!quote:Op zondag 3 juni 2018 22:55 schreef Barbusse het volgende:
Mag ik het raar vinden dat jullie dit niet herkennen in een relatie?
Dat zeggen we nietquote:Op zondag 3 juni 2018 22:55 schreef Barbusse het volgende:
Ja dat mag.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:55 schreef Barbusse het volgende:
Daar is niks softs aan hoor. Sterker nog; er zijn voor iemand die je nodig heeft vereist vaak meer moed dan alleen maar er zijn voor de lol.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat mag.
Veel mannen, tenminste die ik ken, doen niet aan dat soort softe gedoe.
Hoho casanova, we zitten hier toch niet voor niks op FOK! We zien allemaal toch weleens voorbeelden van hoe het niet moet, dat hoeft niet per se in de eigen relatie te zijn geweest of in de huidige..quote:Op zondag 3 juni 2018 22:55 schreef Barbusse het volgende:
Oke, dan zijn te allemaal watjesquote:Op zondag 3 juni 2018 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar is niks softs aan hoor. Sterker nog; er zijn voor iemand die je nodig heeft vereist vaak meer moed dan alleen maar er zijn voor de lol.
Casanova was een vrouwen hatende misogynist....quote:Op zondag 3 juni 2018 23:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoho casanova, we zitten hier toch niet voor niks op FOK! We zien allemaal toch weleens voorbeelden van hoe het niet moet, dat hoeft niet per se in de eigen relatie te zijn geweest of in de huidige..
Dit herken ik totaal niet. Sorry.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oke, dan zijn te allemaal watjes
Hoevaak wordt er niet geroepen dat een man stoer moet zijn en “de baas” moet zijn?!
Als je ergens om vraagt, dan zeur je automatisch en knuffelen is vooral vrouwengedoe
Verkeerde account againquote:Op zondag 3 juni 2018 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Casanova was een vrouwen hatende misogynist....
Dat klopt.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar is niks softs aan hoor. Sterker nog; er zijn voor iemand die je nodig heeft vereist vaak meer moed dan alleen maar er zijn voor de lol.
Hoezo verkeerde account? Je vroeg het aan hemquote:Op zondag 3 juni 2018 23:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verkeerde account againMaar ok ok, mr geschiedenisleraar..
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verkeerde account againMaar ok ok, mr geschiedenisleraar..
Wie roept dat?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oke, dan zijn te allemaal watjes
Hoevaak wordt er niet geroepen dat een man stoer moet zijn en “de baas” moet zijn?!
Als je ergens om vraagt, dan zeur je automatisch en knuffelen is vooral vrouwengedoe
Mijn grappen worden hier gewoon niet gewaardeerdquote:Op zondag 3 juni 2018 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo verkeerde account? Je vroeg het aan hem
Wat roepen we?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Genoeg mannen hier in R&P.
Kan je t nummer van mn ex ook wel geven trouwens.
Maar ik begrijp echt niet hoe sommige mensen zo'n wereldbeeld hebben. En ik begrijp nog minder hoe andere mensen die niet eens zijn daarmee in mee gaanquote:Op zondag 3 juni 2018 23:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat was allang duidelijk
Moet je je vooral niet voor verontschuldigen.
Mooi dat je die ingeruild hebt voor een stukje vrijheid danquote:Op zondag 3 juni 2018 23:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ach sneeuwvlokje toch.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die zijn mannen zijn of in de jaren 50 blijven hangen of in het verkeerde land geboren. Ik wil een relatie op basis van gelijkwaardigheid. Niks de baas spelen.
Dat sowieso. En faxie ook.quote:
Dat sowieso. Mannen ook. Dus das niet echt een punt.quote:
Hoe bedoel je, erin mee gaan?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik begrijp echt niet hoe sommige mensen zo'n wereldbeeld hebben. En ik begrijp nog minder hoe andere mensen die niet eens zijn daarmee in mee gaan
Je had wel gelijk, maar toch ook niet omdat vrouwen altijd de baas zijn.quote:
True maar daar mag je niets van zeggen, want mannen hebben t zwaarquote:Op zondag 3 juni 2018 23:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja dat doen die mannen ook echt nooit
Ik begrijp niet hoe dit toegeschreven kan worden aan 'soft gedoe', alsof een uiting van zwakte zou zijn. C'est tout.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, erin mee gaan?
Ik ken eerlijk gezegd niemand hier, die dagen vrij zou nemen omdat zn vriendin thuis komt na een begrafenis.
Mssn hoor ik dat nooit, dat kan ook....
Sst! Zeg dat nou niet waar ze bij zijnquote:Op zondag 3 juni 2018 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Je had wel gelijk, maar toch ook niet omdat vrouwen altijd de baas zijn.
Is toch niet raar? Zeker niet als ze net een paar weken in het buitenland heeft gezeten.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ken eerlijk gezegd niemand hier, die dagen vrij zou nemen omdat zn vriendin thuis komt na een begrafenis.
Niet zomaar een begrafenis hè, van een ouder. Niet lullig bedoelt, maar misschien moet je wat vaker uit je dorp komen of daten..quote:Op zondag 3 juni 2018 23:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het kan prima worden toegeschreven aan 'soft gedoe'. Maar dat betekent niet dat 'soft gedoe' ook meteen iets negatiefs is zoals een zwakte. Die betekenis hang je er dan zelf aan.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe dit toegeschreven kan worden aan 'soft gedoe', alsof een uiting van zwakte zou zijn. C'est tout.
Door naar bed te gaan wordt het anders wel een one woman show zo hèquote:Op zondag 3 juni 2018 23:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
True maar daar mag je niets van zeggen, want mannen hebben t zwaar
Ik ga maar eens naar bed. Wil er geen one man show van maken.
Je jaagt ze gewoon weg.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Door naar bed te gaan wordt het anders wel een one woman show zo hèMaar weltrusten en werk ze morgen
Hahah weet ikquote:Op zondag 3 juni 2018 23:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet zomaar een begrafenis hè, van een ouder. Niet lullig bedoelt, maar misschien moet je wat vaker uit je dorp komen of daten..
Sowieso gaat het een heel rare kant uit met al die genderomschrijvingen en hard en zogenaamd strong en independent moeten zijn enzoquote:Op zondag 3 juni 2018 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe dit toegeschreven kan worden aan 'soft gedoe', alsof een uiting van zwakte zou zijn. C'est tout.
Mwoah, die connontatie hangt er vanzelf aan zo, vrees ik...quote:Op zondag 3 juni 2018 23:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Het kan prima worden toegeschreven aan 'soft gedoe'. Maar dat betekent niet dat 'soft gedoe' ook meteen iets negatiefs is zoals een zwakte. Die betekenis hang je er dan zelf aan.
Nou ja, hier kun je in ieder geval nog van een paar mannen een ander beeld krijgen hoe het ook kan danquote:Op zondag 3 juni 2018 23:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahah weet iken dat probeer ik. Lukt niet altijd... zeker dat daten niet.
Mijn man zou dat ook doen. Is zeker niet raar.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fuck that, mensen zijn kuddedieren en we hebben elkaar gewoon nodig. Prima dat je sterk en zelfstandig bent, maar ontken gewoon niet dat je niks bent zonder de anderen.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sowieso gaat het een heel rare kant uit met al die genderomschrijvingen en hard en zogenaamd strong en independent moeten zijn enzo
Dat is ze ookquote:Op zondag 3 juni 2018 23:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, hier kun je in ieder geval nog van een paar mannen een ander beeld krijgen hoe het ook kan danHoop dat het je straks ook eens gegund is, want volgens mij ben je een lieve meid
Praat voor jezelf, schaapjequote:Op zondag 3 juni 2018 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fuck that, mensen zijn kuddedieren en we hebben elkaar gewoon nodig. Prima dat je sterk en zelfstandig bent, maar ontken gewoon niet dat je niks bent zonder de anderen.
Dat ook ja, er wordt zo opgehitst om zus of zo te doen en dan verbazing alom dat zoveel mensen op zoek moeten naar zichzelf enzo..quote:Op zondag 3 juni 2018 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fuck that, mensen zijn kuddedieren en we hebben elkaar gewoon nodig. Prima dat je sterk en zelfstandig bent, maar ontken gewoon niet dat je niks bent zonder de anderen.
Ben ik wel helemaal met je eens inderdaad, vrouwen die.... mannen die.... ga weg met je generaliserende kam.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sowieso gaat het een heel rare kant uit met al die genderomschrijvingen en hard en zogenaamd strong en independent moeten zijn enzo
Nee, ik praat voor ons allen. Ook voor jou, anders was je al lang verzopen in de Waalquote:
Zeg je nou dat ik in een hippie commune woon?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik praat voor ons allen. Ook voor jou, anders was je al lang verzopen in de Waal
Nein. Goelag.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik in een hippie commune woon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |