van het azielcentrum?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:44 schreef mario390 het volgende:
wanneer daar nog munition ligt is het hel gevaarlijk
kann zoiets ligenquote:Op zondag 3 juni 2018 19:51 schreef redboyke het volgende:
[..]
van het azielcentrum?
wel heel erg explosief
Daar voor was het een militaire basis.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:51 schreef redboyke het volgende:
[..]
van het azielcentrum?
wel heel erg explosief
eben, ze dachten misschien niet dat bewohners naar de zoek gaanquote:Op zondag 3 juni 2018 19:51 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daar voor was het een militaire basis.
Centenbak.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:51 schreef freaky40 het volgende:
Nu weet ik het waaraan Brandon me doet denken, aan een jonge Bruce Springsteen...met je haarbandje...
defentie had toch te weinig geld voor kogels dat ze zo pang pang moesten zeggen dus komt wel goed wat dat betreftquote:Op zondag 3 juni 2018 19:51 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daar voor was het een militaire basis.
Ze hebben er niet voor niets een loodgieter en elektricien in gelaten...quote:Op zondag 3 juni 2018 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Heef heej heeejjjjjjj![]()
NIX![]()
[ afbeelding ]
utopia USA hadden ze er ook moesten ze water en electriciteit aansluiten maar hun hadden wel een loods deze hebben niks. dus zelfs als ze iets kunnen aansluiten hebben ze alsnog geen geld om iets aan te kopen toch.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben er niet voor niets een loodgieter en elektricien in gelaten...
En die nix kunnen wat dat mag niet.. stroomvoerende delen los laten liggen en vrij weglopend drinkwater waar niets voor betaald wordt, en geloof maar niet dat Regie ineens het water aanzet als de leiding vindenquote:Op zondag 3 juni 2018 19:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben er niet voor niets een loodgieter en elektricien in gelaten...
Ja, hooikoorts incluis niezen. Heel irritant aan het worden.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:55 schreef Injetta het volgende:
Zit ze nou aan een stuk door haar neus op te halen?
Het lijkt me dat ze eerst een huisje moeten bouwen, maar dan kunnen ze dat wel beter bij een aansluitpunt doen denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
utopia USA hadden ze er ook moesten ze water en electriciteit aansluiten maar hun hadden wel een loods deze hebben niks. dus zelfs als ze iets kunnen aansluiten hebben ze alsnog geen geld om iets aan te kopen toch.
Het is geen snugger kind.quote:
\ik heb nog geen...zendercheck gehoord of SL gezien en dat ze daarna ineens heel ergens anders staanquote:Op zondag 3 juni 2018 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En die nix kunnen wat dat mag niet.. stroomvoerende delen los laten liggen en vrij weglopend drinkwater waar niets voor betaald wordt, en geloof maar niet dat Regie ineens het water aanzet als de leiding vinden
Wet 1 Van Regie
Het Script Moet Gevolgd Worden
waar de camera's het toelaten natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 19:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze eerst een huisje moeten bouwen, maar dan kunnen ze dat wel beter bij een aansluitpunt doen denk ik.
Dan komt er wel een SL zodat de kaboutertjes er camera's in kunnen hangen.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:58 schreef redboyke het volgende:
[..]
waar de camera's het toelaten natuurlijk
Ja! Van de Glory Days periodequote:Op zondag 3 juni 2018 19:51 schreef freaky40 het volgende:
Nu weet ik het waaraan Brandon me doet denken, aan een jonge Bruce Springsteen...met je haarbandje...
In Nederland heet dat een gat in de grondquote:
Is toch stoer johquote:Op zondag 3 juni 2018 20:00 schreef Injetta het volgende:
En maar denken dat je uniek bent met zwarte vlekken op je arm(en).....
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
In Nederland heet dat een gat in de grond
Dagdromers...quote:Op zondag 3 juni 2018 20:01 schreef DKUp het volgende:
Ze denken echt dat er nog dingen verstopt zijn op het terrein![]()
![]()
Dan zullen de rapen wel gaar zijn denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:01 schreef zonnebloem83 het volgende:
Loos alarm. De geit is niet gemolken, ik herhaal... de geit is NIET gemolken.
dat is gevaarlijk kann granaten ligen ofzo buuuuuuuumquote:Op zondag 3 juni 2018 20:01 schreef DKUp het volgende:
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. Misschien krijgen we binnenkort wel een aanwijzinkje.. Aldus teleurgestelde Sjon
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:02 schreef pullup het volgende:
Hier gaan we echt de oorlog niet mee winnen
[ afbeelding ]
wellicht een paar konijnenkeutels die ze voor een geheime dropjes voorraad aanzienquote:Op zondag 3 juni 2018 20:01 schreef DKUp het volgende:
![]()
Welnee, dat is er allang weggehaald.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is gevaarlijk kann granaten ligen ofzo buuuuuuuum
dat is niet zekerquote:Op zondag 3 juni 2018 20:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Welnee, dat is er allang weggehaald.
There's a beum in the room....quote:Op zondag 3 juni 2018 20:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is gevaarlijk kann granaten ligen ofzo buuuuuuuum
Zij zien het ook nietquote:
Ook niet dat het er wel ligt, kan je het wel blijven herhalen maar ze zullen er heus geen mensen insturen als ze gevaar lopen om te ontploffen.quote:
Die arme vent wedt op het verkeerde paard… die is heilig overtuigd dattie de reddende Leidingen gaat vindenquote:Op zondag 3 juni 2018 20:05 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie aan het knutselen terwijl ze nog een goed onderkomen moeten bouwen
Gelukkig zit ik op de andere stream. Hoop gekreun en gedoe wel, maar geen gesnotter!quote:Op zondag 3 juni 2018 20:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
snif snif
snif.. stof...snif, pollen
snif... allergie ..snif snirf loopneus
kleine bijdrage van Jones op zondagavond
had je dat met uto1 niet danquote:Op zondag 3 juni 2018 20:07 schreef DKUp het volgende:
Ik heb telkens het idee, dat ik naar een stelletje debielen aan het kijken ben![]()
Vooral als die Maaik en Sjon beginnen te gillen en Jessie weer eens iets kwijt is
Die Jessie is er echt één die 'manager' was in een lunchroom voor verstandelijk beperkten.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:07 schreef DKUp het volgende:
Ik heb telkens het idee, dat ik naar een stelletje debielen aan het kijken ben![]()
Vooral als die Maaik en Sjon beginnen te gillen en Jessie weer eens iets kwijt is
Het is maar goed dat haar hoofd vast op haar romp zit, anders zou ze die ook nog kwijtraken.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:07 schreef DKUp het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die Jessie is er echt één die 'manager' was in een lunchroom voor verstandelijk beperkten.
Nog één dag en dan zijn ze op TV.. en dan mogen dinsdag de Hordes toestromen met gratis geld water wijn bier en bockworstquote:Op zondag 3 juni 2018 20:07 schreef DKUp het volgende:
Wat schrijft ze op die plakjes hout?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:08 schreef DKUp het volgende:
Blijven graven, dan knallen de cams van zelf wel uit.
Jessie snift de hele tijd
zij is al en betje ziekquote:Op zondag 3 juni 2018 20:08 schreef DKUp het volgende:
Blijven graven, dan knallen de cams van zelf wel uit.
Jessie snift de hele tijd
Maakt het wat uit?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat schrijft ze op die plakjes hout?
Hoezo?!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo?!
Je ziet, hoort en voelt toch wel dat ze een geestelijke achterstand heeft?
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo?!
Spreuken en gezegdes. Om te verkopen.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga veel om met mensen met een verstandelijke beperking. Gek genoeg weten zij wel waar ze hun spullen laten.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo?!
Ze is niet ziek maar vanmiddag te dom om haar hooikoortspillen te nemenquote:
kante nun gewezen zijnquote:Op zondag 3 juni 2018 20:10 schreef mario390 het volgende:
interessant is dit wel ,om dat ik zo wat op Livestream nog niet kannte
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:11 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Ik ga veel om met mensen met een verstandelijke beperking. Gek genoeg weten zij wel waar ze hun spullen laten.
Zoooo!quote:Op zondag 3 juni 2018 20:11 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Ik ga veel om met mensen met een verstandelijke beperking. Gek genoeg weten zij wel waar ze hun spullen laten.
jones?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kante nun gewezen zijn
![]()
![]()
als je maar van Jones af blijft
Die hebben dan één beperking minder.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:11 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:11 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjon heeft een iets gevonde
de enige echte locatie ..waar vroegah// een kookeiland heeft gestaan
met gas pitten
sjon weet het weer zeker
.. pissen als gilze stroop
en maar door gaan met graven en graven en nog meer graven
Daar heb je wellicht een punt. Maar ja, inclusieve samenleving en alles he tegenwoordig.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die hebben dan één beperking minder.
Een soort Loenatikquote:Op zondag 3 juni 2018 20:07 schreef DKUp het volgende:
ja net als de kelder van vlemmixquote:
Ze gaan 'm straks afvoeren, in een nauwsluitend vestje, naar een prettige rustgevende lichtgroene ruimt waar íe mag uitrusten, en naar hartelust LEIDINGEN LEIDINGEN LEIDINGEEEEEENNNN mag blérenquote:Op zondag 3 juni 2018 20:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjon heeft een iets gevonde
de enige echte locatie ..waar vroegah// een kookeiland heeft gestaan
met gas pitten
sjon weet het weer zeker
.. pissen als gilze stroop
en maar door gaan met graven en graven en nog meer graven
Nog even en hij ploegt dat hele terrein om met dat kabouter-schepjequote:Op zondag 3 juni 2018 20:16 schreef cobain1994 het volgende:
Zoek zoek en gij zult vinden..
[ afbeelding ]
John is een dromer...quote:Op zondag 3 juni 2018 20:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nog even en hij ploegt dat hele terrein om met dat kabouter-schepje
Zal wel iets voor de Utopendag of haar verjaardag zijnquote:Op zondag 3 juni 2018 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hele inspirende quotes zoals "samen sterk"quote:Op zondag 3 juni 2018 20:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zal wel iets voor de Utopendag of haar verjaardag zijn
Een sukkel, houd de rest vd groep in zijn greep met een spokenjacht naar leidingen, die Regie pas vrijgeeft als de scripts gevolgd worden..quote:
Ja, maar verder zie ik haar weinig doen. Vanmiddag lag ze in de hangmat terwijl iedereen druk bezig was. Maar ik geef toe, ik ken haar nog niet goed.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze probeert tenminste nog iets te verzinnen om inkomsten te genereren.
Ze lopen er toch zelf achteraan? Dat onderkomen voor 15 man zijn ze ook vergetenquote:Op zondag 3 juni 2018 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een sukkel, houd de rest vd groep in zijn greep met een spokenjacht naar leidingen, die Regie pas vrijgeeft als de scripts gevolgd worden..
Home is where “het meertje” isquote:Op zondag 3 juni 2018 20:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele inspirende quotes zoals "samen sterk"
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:23 schreef zonnebloem83 het volgende:
Sjon vraag om een big Mac, maar die kan je helemaal niet krijgen bij de Febo
Jaah scherpquote:Op zondag 3 juni 2018 20:23 schreef zonnebloem83 het volgende:
Sjon vraag om een big Mac, maar die kan je helemaal niet krijgen bij de Febo
Maar wel een stukkie snot. In de neus van Jessie.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Accus gewisseld. geen telefoonaccu en geen boormachine accu's mee zie ik
[ afbeelding ]
Over bramen... Plant je ze in jouw achtertuin, dan komen ze binnen een half jaar in jouw voortuin... Zijn nogal woekerende planten.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
meneer wauwel ..
zogenaamd minder vlees vlees is slecht ..
bladie bla
trekkt ff een Bramenstruik naar de tering
sukkel
Adrian .. neppert
Praat me er niet van.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:27 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Over bramen... Plant je ze in je achtertuin, dan komen ze binnen een half jaar in je voortuin... Zijn nogal woekerende planten.
En actief optreden van Achter is ook nog niet hard te maken.. maar dag 5 komt aan, en veel langer kan het niet durenquote:Op zondag 3 juni 2018 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wel een stukkie snot. In de neus van Jessie.
Maar wel heerlijk om jam van te maken.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:27 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Over bramen... Plant je ze in jouw achtertuin, dan komen ze binnen een half jaar in jouw voortuin... Zijn nogal woekerende planten.
Ik ging een rondje lopen en ik zag een geinig dingesje in mijn keuken. Ik eraan frutten en wat denk je? Poef, water.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zoek es ff mee cossies
een blauwdekseltje mot ut zijn
jawel .. das de kraan ..
goed zoeken allemaal
ipv dat pc hangen hier in de cos
En hij wil er dan zelf jam van maken. Dan moet je nog aardig wat planten hebben om redelijk opbrengst te hebbenquote:Op zondag 3 juni 2018 20:27 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Over bramen... Plant je ze in jouw achtertuin, dan komen ze binnen een half jaar in jouw voortuin... Zijn nogal woekerende planten.
Je moet even langs gaan op de verjaardag van Jessie. Kan je hen dat vertellen!quote:Op zondag 3 juni 2018 20:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ging een rondje lopen en ik zag een geinig dingesje in mijn keuken. Ik eraan frutten en wat denk je? Poef, water.
Ik heb óók een hoop kabels gevondenquote:Op zondag 3 juni 2018 20:31 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Je moet even langs gaan op de verjaardag van Jessie. Kan je hen dat vertellen!
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ging een rondje lopen en ik zag een geinig dingesje in mijn keuken. Ik eraan frutten en wat denk je? Poef, water.
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
frutten aan een dingesje
en dan kapot nat worden
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
frutten aan een dingesje
en dan kapot nat worden
Staat genoteerd!quote:Op zondag 3 juni 2018 20:34 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Dan moet je Sjon ook even aanschieten, die lijkt heel erg begaan met kabels.
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat hij dat dan eens in stilte doen.
Dat snotkind bedoel je? Hooikoorts.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:36 schreef DKUp het volgende:
Onze eerste zieke Utopiaan hebben we te pakken
Ja ze hebben een plant vernoemd naar haarquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja ze hebben een plant vernoemd naar haar
Oh sorryquote:Op zondag 3 juni 2018 20:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja ze hebben een plant vernoemd naar haar
Bram-Buschquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:40 schreef Aggie46 het volgende:
Ze moeten gewoon zo'n grote niet te tillen kei op tillen. Zekers te weten dat dáár aanslutingen en penthouses onder liggen[ afbeelding ]
Een Mehmetjequote:Op zondag 3 juni 2018 20:42 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie heeft in ieder geval lippenbalsem. Dat meidje heeft echt overal aan gedacht om te overleven[ afbeelding ]
Instant pannenkoeken-meel.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:43 schreef mario390 het volgende:
hoe maken ze zonder melk en eieren pannekoek?
gewoon met water, kan ook hoor.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:43 schreef mario390 het volgende:
Pannenkoekenmeel met water en olijfoliequote:Op zondag 3 juni 2018 20:43 schreef mario390 het volgende:
Het is zondagquote:Op zondag 3 juni 2018 20:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
cossies zijn lief voor je Swansie
Heute dan he
hahaha inderdaad!! En een Billy er gratis bij! (ik zou zeggen, lekker laten liggen die kei)quote:Op zondag 3 juni 2018 20:40 schreef Aggie46 het volgende:
Ze moeten gewoon zo'n grote niet te tillen kei op tillen. Zekers te weten dat dáár aanslutingen en penthouses onder liggen[ afbeelding ]
Ja , alleen heutequote:Op zondag 3 juni 2018 20:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
cossies zijn lief voor je Swansie
Heute dan he
z'n deo is op. hoe doe je dat in 4 dagen best wel dom dat die geen rolletje heeft gekocht.quote:
Die is al verdroogd/opgedroogd. Vandaar een niet te tillen kei eropquote:Op zondag 3 juni 2018 20:46 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
hahaha inderdaad!! En een Billy er gratis bij! (ik zou zeggen, lekker laten liggen die kei)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Nu je het zegt, rollers gaan echt wel langer mee!quote:Op zondag 3 juni 2018 20:46 schreef redboyke het volgende:
[..]
z'n deo is op. hoe doe je dat in 4 dagen best wel dom dat die geen rolletje heeft gekocht.
vast zo'n spuiterje dat op is
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die is al verdroogd/opgedroogd. Vandaar een niet te tillen kei erop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Dat zullen ze toch wel hebben gehoord aan het geschreeuw?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zijn ze dr al achter dat Ivan heeft gewonnen ?
Huh hebben ze dan al een bankrekening?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:50 schreef Aggie46 het volgende:
Brandon wil ¤ 100 op de bank zetten.En ¤ 100 in kas en hhh...draad weer kwijt.
Ja en toen dachten ze dat twins hadden gewonnen.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:50 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Dat zullen ze toch wel hebben gehoord aan het geschreeuw?
Neequote:Op zondag 3 juni 2018 20:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Huh hebben ze dan al een bankrekening?
nah die Kazan zoon look a like .. Brandonquote:Op zondag 3 juni 2018 20:50 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Dat zullen ze toch wel hebben gehoord aan het geschreeuw?
Okee, dat is nog dommerquote:Op zondag 3 juni 2018 20:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja en toen dachten ze dat twins hadden gewonnen.
Brandon hoorde de twins schreeuwen, hij denk dat ze hebben gewonnen.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zijn ze dr al achter dat Ivan heeft gewonnen ?
Nee, dat dan weer niet Kan ook niet want ze hebben geen papieren. Maar het idee , daar gaat het om. Of zoiets.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Huh hebben ze dan al een bankrekening?
quote:
Ah zo.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet Kan ook niet want ze hebben geen papieren. Maar het idee , daar gaat het om. Of zoiets.
Winterrood staat hem gewoon goed. Dat is wat de styliste hem heeft verteld.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:53 schreef cobain1994 het volgende:
Heeft John alleen rode shirts bij zich? Die hij vrijdag aan had zat een gat in..
In deze niet, dus hij heeft meerdere rode shirts.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:53 schreef cobain1994 het volgende:
Heeft John alleen rode shirts bij zich? Die hij vrijdag aan had zat een gat in..
Straalt macht uit natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 20:54 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Winterrood staat hem gewoon goed. Dat is wat de styliste hem heeft verteld.
Komen de stieren op af. Hebben ze eindelijk vlees.quote:
waarom log je uit?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
In deze niet, dus hij heeft meerdere rode shirts.[ afbeelding ]
Sjonge, waar kijk ik naar.Elke keer weer inloggen om te kijken of er vorderingen gemaakt zijn. Nee dus. Sjon zoekt zijn potlood.
Bij wijze van spreken. Af en toe doe ik iets aan het huishouden, voer de katten, doe de tuin, was de was, droog de was en dan weer even achter/voor peecee. Die dus aanstaat.quote:
Je hebt niet goed opgelet.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
In deze niet, dus hij heeft meerdere rode shirts.[ afbeelding ]
Sjonge, waar kijk ik naar.Elke keer weer inloggen om te kijken of er vorderingen gemaakt zijn. Nee dus. Sjon zoekt zijn potlood.
Dat heb ik wel gehoord. De hele dag al. Maar net zei hij dat hij zijn potlood zocht. Kan er niks anders van makenquote:Op zondag 3 juni 2018 20:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je hebt niet goed opgelet.
John heeft gisteren aangekondigd dat zondag voortaan een rustdag is.
zelfs dat liedje is slecht.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat doen wel meer mensen die niet van van de muziek van nu houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2018 21:00:39 ]
Ze vreten de hele dag door. Er is zelfs over.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:01 schreef mario390 het volgende:
hebben niet veel te eten maar toch en betje gezellig
ja want petanken was al ingenomen door de fransen.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
schijfjes werpen
soort van sjus zonde de boel
plakjes hout om beurt naar een dikke plak
met zn vier
Adrain .. is ff de verhuis struiken aan het water geven
ja ook een anaconda en monster van loch ness.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:08 schreef Aggie46 het volgende:
Als je heel goed op let en heel lang kijkt....er zitten heule grote vissen in hoor[ afbeelding ]
Ja maar we moeten schijfjes gooien, prioriteitenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:08 schreef Aggie46 het volgende:
Als je heel goed op let en heel lang kijkt....er zitten heule grote vissen in hoor[ afbeelding ]
Hebbie ook weer gelijk in, verdikkequote:Op zondag 3 juni 2018 21:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja maar we moeten schijfjes gooien, prioriteiten
Druk druk lastig lastig.quote:
Bij Uto3quote:Op zondag 3 juni 2018 21:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Druk druk lastig lastig.
Huis en water komt ook volgend jaar wel.
Ik zou echt de hele dag vissen daar, heerlijk rustigquote:
Ga je gang. Niemand die je tegenhoudt. Hou jij van vissenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zou echt de hele dag vissen daar, heerlijk rustig
Maar alle leidingen en bunkers dan?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zou echt de hele dag vissen daar, heerlijk rustig
niet mijn utopiaquote:Op zondag 3 juni 2018 21:13 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Maar alle leidingen en bunkers dan?
En die bomen die elke keer in de weg staan.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
niet mijn utopia
best wel zielig met al die camera's. zo kan je toch geen e-sports uitzenden
Je hebt het niet helemaal begrepen... Het is een soort van escape from Alcatraz...quote:Op zondag 3 juni 2018 21:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
niet mijn utopia
best wel zielig met al die camera's. zo kan je toch geen e-sports uitzenden
Gaat me niet eens om het vangen, is gewoon rustgevendquote:Op zondag 3 juni 2018 21:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ga je gang. Niemand die je tegenhoudt. Hou jij van vissen![]()
Rommel maken kunnen ze ook goed.[ afbeelding ]
Ik heb John gestuurd, komt goedquote:Op zondag 3 juni 2018 21:13 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Maar alle leidingen en bunkers dan?
zou grappig zijn als de regie op vakantie is en gewoon een bandje automatisch op vast tijdstip zegt accu wissel.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:15 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Je hebt het niet helemaal begrepen... Het is een soort van escape from Alcatraz...
Per plankje? Koopje! Doe er maar 10quote:Op zondag 3 juni 2018 21:19 schreef mazaru het volgende:
Te koop: 'Utopia2 sjus zonde de boel' (origineel Struisformatnaam)15 eurootjes per plankie
![]()
[ afbeelding ]
Dat is toch ergens gebeurd? Ik weet niet waar, maar die mensen op het terrein hadden geen idee dat het programma was gestopt.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
zou grappig zijn als de regie op vakantie is en gewoon een bandje automatisch op vast tijdstip zegt accu wissel.
denken ze dat nieuwe mensen komen maar iedereen is vergeten dat utopia 2 bestaat
Ik wou betalen in flessen water en beltegoedquote:
Klopt. Engeland geloof ik (maar ben er niet zeker van)quote:Op zondag 3 juni 2018 21:20 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Dat is toch ergens gebeurd? Ik weet niet waar, maar die mensen op het terrein hadden geen idee dat het programma was gestopt.
Nee, niet matsen. Dat moeten ze eerst verdienen.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik wou betalen in flessen water en beltegoed
https://www.google.nl/amp(...)ants-1202016947/amp/quote:Op zondag 3 juni 2018 21:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Engeland geloof ik (maar ben er niet zeker van)
Bizar!quote:Op zondag 3 juni 2018 21:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp(...)ants-1202016947/amp/
Wat erg. Sloof je je uit...voor noppes.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp(...)ants-1202016947/amp/
Moest er stiekem om lachen, maar te gek voor woorden inderdaadquote:
Ik zat net naar het enthousiasme te kijken.quote:
Jaaaa.....ringenspel. Sjon zei gelijk: we motte ook nog een huis bouwuhquote:
Daar hadden ze het toevallig net over..quote:Op zondag 3 juni 2018 21:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een soort van pittenspel of zo uitvinden.
`quote:Op zondag 3 juni 2018 21:25 schreef mazaru het volgende:
Mensen zijn toch veel leuker zonder computer en telefoon
[ afbeelding ]
Nee he...quote:Op zondag 3 juni 2018 21:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Daar hadden ze het toevallig net over..
Vervelend hoor hooikoorts, maar zolang je je medicijnen slikt... niks mis toch?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:28 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie: ahhh...auwww....me neus....ahhhhh . Ze wordt er helemaal gek van.![]()
[ afbeelding ]
Die was ze.. je verwacht het niet..vergeten.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:29 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Vervelend hoor hooikoorts, maar zolang je je medicijnen slikt... niks mis toch?
Helpt dus niet, zo te horen en te zien.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:29 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Vervelend hoor hooikoorts, maar zolang je je medicijnen slikt... niks mis toch?
Ach nee.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die was ze.. je verwacht het niet..vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |