van het azielcentrum?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:44 schreef mario390 het volgende:
wanneer daar nog munition ligt is het hel gevaarlijk
kann zoiets ligenquote:Op zondag 3 juni 2018 19:51 schreef redboyke het volgende:
[..]
van het azielcentrum?
wel heel erg explosief
Daar voor was het een militaire basis.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:51 schreef redboyke het volgende:
[..]
van het azielcentrum?
wel heel erg explosief
eben, ze dachten misschien niet dat bewohners naar de zoek gaanquote:Op zondag 3 juni 2018 19:51 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daar voor was het een militaire basis.
Centenbak.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:51 schreef freaky40 het volgende:
Nu weet ik het waaraan Brandon me doet denken, aan een jonge Bruce Springsteen...met je haarbandje...
defentie had toch te weinig geld voor kogels dat ze zo pang pang moesten zeggen dus komt wel goed wat dat betreftquote:Op zondag 3 juni 2018 19:51 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daar voor was het een militaire basis.
Ze hebben er niet voor niets een loodgieter en elektricien in gelaten...quote:Op zondag 3 juni 2018 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Heef heej heeejjjjjjj![]()
NIX![]()
[ afbeelding ]
utopia USA hadden ze er ook moesten ze water en electriciteit aansluiten maar hun hadden wel een loods deze hebben niks. dus zelfs als ze iets kunnen aansluiten hebben ze alsnog geen geld om iets aan te kopen toch.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben er niet voor niets een loodgieter en elektricien in gelaten...
En die nix kunnen wat dat mag niet.. stroomvoerende delen los laten liggen en vrij weglopend drinkwater waar niets voor betaald wordt, en geloof maar niet dat Regie ineens het water aanzet als de leiding vindenquote:Op zondag 3 juni 2018 19:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben er niet voor niets een loodgieter en elektricien in gelaten...
Ja, hooikoorts incluis niezen. Heel irritant aan het worden.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:55 schreef Injetta het volgende:
Zit ze nou aan een stuk door haar neus op te halen?
Het lijkt me dat ze eerst een huisje moeten bouwen, maar dan kunnen ze dat wel beter bij een aansluitpunt doen denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
utopia USA hadden ze er ook moesten ze water en electriciteit aansluiten maar hun hadden wel een loods deze hebben niks. dus zelfs als ze iets kunnen aansluiten hebben ze alsnog geen geld om iets aan te kopen toch.
Het is geen snugger kind.quote:
\ik heb nog geen...zendercheck gehoord of SL gezien en dat ze daarna ineens heel ergens anders staanquote:Op zondag 3 juni 2018 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En die nix kunnen wat dat mag niet.. stroomvoerende delen los laten liggen en vrij weglopend drinkwater waar niets voor betaald wordt, en geloof maar niet dat Regie ineens het water aanzet als de leiding vinden
Wet 1 Van Regie
Het Script Moet Gevolgd Worden
waar de camera's het toelaten natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 19:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze eerst een huisje moeten bouwen, maar dan kunnen ze dat wel beter bij een aansluitpunt doen denk ik.
Dan komt er wel een SL zodat de kaboutertjes er camera's in kunnen hangen.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:58 schreef redboyke het volgende:
[..]
waar de camera's het toelaten natuurlijk
Ja! Van de Glory Days periodequote:Op zondag 3 juni 2018 19:51 schreef freaky40 het volgende:
Nu weet ik het waaraan Brandon me doet denken, aan een jonge Bruce Springsteen...met je haarbandje...
In Nederland heet dat een gat in de grondquote:
Is toch stoer johquote:Op zondag 3 juni 2018 20:00 schreef Injetta het volgende:
En maar denken dat je uniek bent met zwarte vlekken op je arm(en).....
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
In Nederland heet dat een gat in de grond
Dagdromers...quote:Op zondag 3 juni 2018 20:01 schreef DKUp het volgende:
Ze denken echt dat er nog dingen verstopt zijn op het terrein![]()
![]()
Dan zullen de rapen wel gaar zijn denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:01 schreef zonnebloem83 het volgende:
Loos alarm. De geit is niet gemolken, ik herhaal... de geit is NIET gemolken.
dat is gevaarlijk kann granaten ligen ofzo buuuuuuuumquote:Op zondag 3 juni 2018 20:01 schreef DKUp het volgende:
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. Misschien krijgen we binnenkort wel een aanwijzinkje.. Aldus teleurgestelde Sjon
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:02 schreef pullup het volgende:
Hier gaan we echt de oorlog niet mee winnen
[ afbeelding ]
wellicht een paar konijnenkeutels die ze voor een geheime dropjes voorraad aanzienquote:Op zondag 3 juni 2018 20:01 schreef DKUp het volgende:
![]()
Welnee, dat is er allang weggehaald.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is gevaarlijk kann granaten ligen ofzo buuuuuuuum
dat is niet zekerquote:Op zondag 3 juni 2018 20:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Welnee, dat is er allang weggehaald.
There's a beum in the room....quote:Op zondag 3 juni 2018 20:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is gevaarlijk kann granaten ligen ofzo buuuuuuuum
Zij zien het ook nietquote:
Ook niet dat het er wel ligt, kan je het wel blijven herhalen maar ze zullen er heus geen mensen insturen als ze gevaar lopen om te ontploffen.quote:
Die arme vent wedt op het verkeerde paard… die is heilig overtuigd dattie de reddende Leidingen gaat vindenquote:Op zondag 3 juni 2018 20:05 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie aan het knutselen terwijl ze nog een goed onderkomen moeten bouwen
Gelukkig zit ik op de andere stream. Hoop gekreun en gedoe wel, maar geen gesnotter!quote:Op zondag 3 juni 2018 20:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
snif snif
snif.. stof...snif, pollen
snif... allergie ..snif snirf loopneus
kleine bijdrage van Jones op zondagavond
had je dat met uto1 niet danquote:Op zondag 3 juni 2018 20:07 schreef DKUp het volgende:
Ik heb telkens het idee, dat ik naar een stelletje debielen aan het kijken ben![]()
Vooral als die Maaik en Sjon beginnen te gillen en Jessie weer eens iets kwijt is
Die Jessie is er echt één die 'manager' was in een lunchroom voor verstandelijk beperkten.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:07 schreef DKUp het volgende:
Ik heb telkens het idee, dat ik naar een stelletje debielen aan het kijken ben![]()
Vooral als die Maaik en Sjon beginnen te gillen en Jessie weer eens iets kwijt is
Het is maar goed dat haar hoofd vast op haar romp zit, anders zou ze die ook nog kwijtraken.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:07 schreef DKUp het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die Jessie is er echt één die 'manager' was in een lunchroom voor verstandelijk beperkten.
Nog één dag en dan zijn ze op TV.. en dan mogen dinsdag de Hordes toestromen met gratis geld water wijn bier en bockworstquote:Op zondag 3 juni 2018 20:07 schreef DKUp het volgende:
Wat schrijft ze op die plakjes hout?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:08 schreef DKUp het volgende:
Blijven graven, dan knallen de cams van zelf wel uit.
Jessie snift de hele tijd
zij is al en betje ziekquote:Op zondag 3 juni 2018 20:08 schreef DKUp het volgende:
Blijven graven, dan knallen de cams van zelf wel uit.
Jessie snift de hele tijd
Maakt het wat uit?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat schrijft ze op die plakjes hout?
Hoezo?!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo?!
Je ziet, hoort en voelt toch wel dat ze een geestelijke achterstand heeft?
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo?!
Spreuken en gezegdes. Om te verkopen.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat schrijft ze op die plakjes hout?
Ik ga veel om met mensen met een verstandelijke beperking. Gek genoeg weten zij wel waar ze hun spullen laten.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo?!
Ze is niet ziek maar vanmiddag te dom om haar hooikoortspillen te nemenquote:
kante nun gewezen zijnquote:Op zondag 3 juni 2018 20:10 schreef mario390 het volgende:
interessant is dit wel ,om dat ik zo wat op Livestream nog niet kannte
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:11 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Ik ga veel om met mensen met een verstandelijke beperking. Gek genoeg weten zij wel waar ze hun spullen laten.
Zoooo!quote:Op zondag 3 juni 2018 20:11 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Ik ga veel om met mensen met een verstandelijke beperking. Gek genoeg weten zij wel waar ze hun spullen laten.
jones?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kante nun gewezen zijn
![]()
![]()
als je maar van Jones af blijft
Die hebben dan één beperking minder.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:11 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:11 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |