SPOILER: Een hoop info over dit toernooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL met MvG en Raymond van Barneveld. Het koppel won vorig jaar. Kunnen ze dat nu weer? Als eerste twee dagen koppelgenot. Best of 9 legs.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Ja gevoelsmatig danquote:Op zondag 3 juni 2018 19:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Feitelijk nog niet. De seizoenshelft van het darten zit er pas op als de WMP is geweest en de uitmelkweken in Oceanië bezig zijn.
Dus wel.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:37 schreef Masterminded het volgende:
Kyle Anderson is een modale darter. Dit hoort geen probleem te zijn voor De_Ger.
90,91 is zeer matig van Gary Anderson. Wanprestatie derhalve.quote:
ga je gangquote:Op zondag 3 juni 2018 19:55 schreef Tagliano het volgende:
Een betje op Australië zou zo gek nog niet zijn
Hij staat 39e op de ranglijst van de Pro Tour dit jaar. Namen als Steve West (!) en de ongelofelijk saaie Mickey Mansell doen het beter. Hij staat ver buiten de top 20 van de wereldranglijst.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn is de ultieme onvrijwillige jinxer.
Als ik bet gaat het altijd fout, dus ik geef iedereen bij deze de kansquote:
Mickey Mansell heeft dan ook gewoon een titel op zijn naam, laten we wel wezenquote:Op zondag 3 juni 2018 19:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij staat 39e op de ranglijst van de Pro Tour dit jaar. Namen als Steve West (!) en de ongelofelijk saaie Mickey Mansell doen het beter. Hij staat ver buiten de top 20 van de wereldranglijst.
Modaal.
quote:Op zondag 3 juni 2018 19:57 schreef Szura het volgende:
Misschien moet Kijl dan ook niet zo mongoloide scheve worp hebben
Josh Payne, Jonny Clayton, Max Hopp.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mickey Mansell heeft dan ook gewoon een titel op zijn naam, laten we wel wezen
Lol, darten leeft in Duitsland. Jij dacht dat ze voor de lol meer dan 50% van de Euro Tours in Duitsland houden, er een PL-event hebben?quote:
Nu er geen mof meer meedoet hoor je ze niet meerquote:Op zondag 3 juni 2018 20:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lol, darten leeft in Duitsland. Jij dacht dat ze voor de lol meer dan 50% van de Euro Tours in Duitsland houden, er een PL-event hebben?
Lijkt Nederland wel (lol)quote:Op zondag 3 juni 2018 20:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Nu er geen mof meer meedoet hoor je ze niet meer
In Ahoy is doorgaans ook een groot stel malloten aanwezig ja. Fluitaidsquote:
In elk ander land dan Engeland loopt een zwerm van dat soort mongolen rond. Ik kan me herinneren van tien jaar terug dat Lewis in Glasgow zelfs met bier bekogeld werd tijdens de opkomst, maar die opkomst was ook wel een halve kilometer lang.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:04 schreef Szura het volgende:
[..]
In Ahoy is doorgaans ook een groot stel malloten aanwezig ja. Fluitaids.
Bruh, gisteren tijdens Nederland was het halfleeg op de tribunes.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lol, darten leeft in Duitsland. Jij dacht dat ze voor de lol meer dan 50% van de Euro Tours in Duitsland houden, er een PL-event hebben?
Niet zo gek, Duitsland was de hoofdact.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bruh, gisteren tijdens Nederland was het halfleeg op de tribunes.
Stel geen domme vragen en log lekker uit.quote:
Doe effe normaalquote:Op zondag 3 juni 2018 20:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Stel geen domme vragen en log lekker uit.
doe eens rustigquote:Op zondag 3 juni 2018 20:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Stel geen domme vragen en log lekker uit.
Sorry, maar ik kan er niet tegen dat iemand die al jaren in dit soort topics komt eeuwig domme vragen blijft stellen.quote:
Ik kan er weer niet zo goed tegen dat je het dan niet gewoon negeert als het je niet aan staat of gewoon antwoord geeftquote:Op zondag 3 juni 2018 20:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan er niet tegen dat iemand die al jaren in dit soort topics komt eeuwig domme vragen blijft stellen.
Jaquote:Op zondag 3 juni 2018 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dr_Flash en ik hopen dat Cadby volgend jaar hierbij is
In Gibraltar kunnen ze aardig darten.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
Die gimmick van Maijer over het legsaldo van Nederland wordt wel vermoeiend. Gibraltar en Zuid-Afrika zijn derdewereldlanden. Wat betreft Duitsland was Schindler de enige die echt tegenstand bood, dus dat was zeer knap. Hopp haalde nimmer zijn niveau.
#MAIJERROTOP
Als er volgend weekend iemand van de Gibraltareesjes de finaledag haalt op het EuroTour-event, draag ik een jaar een Barney-UI.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In Gibraltar kunnen ze aardig darten.
~ Barney
toch maar even quoten. Je weet maar nooitquote:Op zondag 3 juni 2018 20:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als er volgend weekend iemand van de Gibraltareesjes de finaledag haalt op het EuroTour-event, draag ik een jaar een Barney-UI.
als hij single had gegooid was het topsquote:
Zou kunnen. Parody haalde twee jaar terug de kwartfinale en kreeg matchdarts tegen Van Gerwen.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:23 schreef franklop het volgende:
[..]
toch maar even quoten. Je weet maar nooit
Zit ook in de vriendenbase van Jelle K.quote:
Mvg heeft 2 vrienden in het circuit vd voort en gurney. Jelle is goed met bijna iedereen. Zegt ook watquote:Op zondag 3 juni 2018 20:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zit ook in de vriendenbase van Jelle K.
Het zijn allebei enorme lullen.quote:
Ik dacht dat Jelle met argusogen werd bekeken na het pedo-incident.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mvg heeft 2 vrienden in het circuit vd voort en gurney. Jelle is goed met bijna iedereen. Zegt ook wat
Jelle gaat vooral goed met jeugdspelersquote:Op zondag 3 juni 2018 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mvg heeft 2 vrienden in het circuit vd voort en gurney. Jelle is goed met bijna iedereen. Zegt ook wat
twitter:Connor_Ryan97 twitterde op zondag 03-06-2018 om 20:30:01Mvg won in other news water is wet reageer retweet
Ja bedankt Hans, breek maar weer eens een paarsgepunte lans voor die ransaapquote:Op zondag 3 juni 2018 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nope totaal niet en terecht want het was nogal overtrokkenquote:Op zondag 3 juni 2018 20:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jelle met argusogen werd bekeken na het pedo-incident.
Jelle schijnt goeie maatjes te zijn met Tony Eccles en Phil Taylor.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Tony Eccles ooit nog zijn rentree.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jelle met argusogen werd bekeken na het pedo-incident.
Ach, juist in zo'n kort format maakt een tegenstander nog wel kans.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:Connor_Ryan97 twitterde op zondag 03-06-2018 om 20:30:01Mvg won in other news water is wet reageer retweet
Eccles wat een gastquote:Op zondag 3 juni 2018 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jelle schijnt goeie maatjes te zijn met Tony Eccles en Phil Taylor.
Moet je 12 jaar wachten (lol).quote:Op zondag 3 juni 2018 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Tony Eccles ooit nog zijn rentree.
Dat is elk nummer van Snow Patrol al.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:34 schreef Szura het volgende:
Happy is echt het grootste grafnummer dat dit decennium is gemaakt
De lijst van UK-Qualifiers voor Gibraltar is echt walgelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De lijst van UK-Qualifiers voor Gibraltar is echt walgelijk.DobbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adie, Lennon, West, Sjeemie okee
Rest mag thuis blijven
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:34 schreef Szura het volgende:
Happy is echt het grootste grafnummer dat dit decennium is gemaakt
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De lijst van UK-Qualifiers voor Gibraltar is echt walgelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Nicholson en Dolan zijn in een prima vorm. Wilson kan er nog mee door.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
DobbieAdie, Lennon, West, Sjeemie okee
Rest mag thuis blijven
Een mancrush hebben op Kyle Andersonquote:Op zondag 3 juni 2018 20:37 schreef Szura het volgende:
Ik baal er wel van dat Australie met 4-3 de beslissende wedstrijd van Schotland heeft verloren. Ik gun Whitlock niet het succes maar ik gun de altijd sympathieke Kyle Anderson zoveel succes dat ik echt hoopte dat Australie dit jaar de wcod ging winnen #rtl7darts
Ik baal er wel van dat Australie met 4-3 de beslissende wedstrijd van Schotland heeft verloren. Ik gun Whitlock niet het succes maar ik gun de altijd sympathieke Kyle Anderson zoveel succes dat ik echt hoopte dat Australie dit jaar de wcod ging winnen #rtl7darts
Ik heb het matige weekend van Dimitri over twee weken op de PC's al verwerkt.quote:
Dat doet hij altijd.quote:
Na de eerste leg leek hij bewust wat erger te vertragenquote:
Wereldgozer. Z'n broertjes zijn ook achterlijk goed trouwensquote:Op zondag 3 juni 2018 20:45 schreef Szura het volgende:
VDB wel echt een kneusje geworden met z’n Sjonnie-tattoos
Pimgodquote:Op zondag 3 juni 2018 20:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik heb d,r zin an, at your service.
Bij hem is het geen act. Hij is kneiter zenuwachtigquote:Op zondag 3 juni 2018 20:48 schreef Szura het volgende:
Rot eens op met je gebaartjes Dimi, word geen Kim
Dit doet hij al sinds de eerste TV-verschijning.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij hem is het geen act. Hij is kneiter zenuwachtig
I know en hij is nog steeds een zenuwpeesquote:Op zondag 3 juni 2018 20:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit doet hij al sinds de eerste TV-verschijning.
Klopt, daar zat het ook in dat hij die laatste set tegen Cross op het WK verknalde.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
I know en hij is nog steeds een zenuwpees
Raya ook niet dit weekendquote:
180 linkerbaanquote:
Heel Dimi z'n kapsel doordewarquote:Op zondag 3 juni 2018 20:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat een ultra schattige omhelzing
300 miljoen verlies genotquote:Op zondag 3 juni 2018 20:55 schreef WethouderHekking het volgende:
Faillissementsuitverkoop bij Blokker?
ze hebben alles in huis. Behalve een fatsoenlijk beleidsplanquote:Op zondag 3 juni 2018 20:55 schreef WethouderHekking het volgende:
Faillissementsuitverkoop bij Blokker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |