SPOILER: Een hoop info over dit toernooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL met MvG en Raymond van Barneveld. Het koppel won vorig jaar. Kunnen ze dat nu weer? Als eerste twee dagen koppelgenot. Best of 9 legs.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
SCHINDLERS LIST! IK SNAP HEMquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:15 schreef Max23 het volgende:
Die Duitser moet een goede list verzinnen om dit te winnen
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:15 schreef Max23 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:15 schreef Max23 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Weet je wat een leuke wedstrijd zou zijn?
Schindler - Kist.
godverquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
Mama Schindler; Hey Martin zit je te schijten?! Nee mam Schindler pist
Wat een heerlijke kontplaspartij Hansquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Weet je wat een leuke wedstrijd zou zijn?
Schindler - Kist.
Eerlijk is eerlijk, hier kon ik om glimlachenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
Mama Schindler; Hey Martin zit je te schijten?! Nee mam Schindler pist
ja nou, want dan is het 2-0 in plaats van 0-2.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:34 schreef KennyPowers het volgende:
Als Schindler 2-0 voorkomt is het toch een andere wedstrijd
Hij zou er daar prima bij passen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
Niks teruggeeft aan energieZjak het is gvd geen ASTRO tv kut
Toevallig gister het fragment teruggekeken waarin Johan de anekdote verteld over toen hij langs ging bij Piet en zijn hond. En later het ijs in flikkerde.quote:
Die anekdotes kom er niet echt lekker uit bij jou hequote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toevallig gister het fragment teruggekeken waarin Johan de anekdote verteld over toen hij langs ging bij Piet en zijn hond. En later het ijs in flikkerde.
Gast nu weten we het welquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom speelt Duitsland trouwens zonder hun logo swastika op hun shirt?
En is niet wars van mindgames.quote:
hoe heet hij/zijquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn oudste hont is vandaag jarig. Graag ontvang ik jullie felicitaties
Gefeliciteerd Poepz0rhond!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
Proficiat!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
Heb jij nog een voorraad cyaankali liggen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
Zal Duitsland opnieuw kapituleren? #wittevlaggenot
13? Pics!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dankjewel geile beer. 13 alweer tyd vliegt broer
Ja mn schoonmoeder komt zondag koekoekquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heb jij nog een voorraad cyaankali liggen?
Lekker hoor, samen het Duitse volkslied zingen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja mn schoonmoeder komt zondag koekoek
Ze zal niet lang zingen HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lekker hoor, samen het Duitse volkslied zingen.
Allemaal tegelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Voor het shirt van Dolan zijn minstens 10 Filipijnse kinderhandjes nodig geweest
Waar is zipportalquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:54 schreef Masterminded het volgende:
Ik mis de bijdragen van Vluggejapie99.
Nu vragen mensen aan me in de woonkamer waarom ik zo hard moet lachen om deze post.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kaplaarzen aan, sobibor wacht op niemand
Mensen die altijd willen weten waarom je lachtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nu vragen mensen aan me in de woonkamer waarom ik zo hard moet lachen om deze post.
Was een benauwde overwinning voor Duitsland.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kaplaarzen aan, sobibor wacht op niemand
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:11 schreef vluggejapie99 het volgende:
Bayern mag ook wel weer wat meer anti-voetbal gaan spelen, meer KAMPFGEIST! En vieze teckels, dat hoort er ook bij. Voetbal is oorlog!
Met alleen techniek redt je het niet, bikkelen en kämpfen is de leus! Keihard werken en GAAN en het gras OPVRETEN! Tot de ALLERlaatste seconde blijven vechten, alsof je bloed ruikt! DOORZETTINGSVERMOGEN.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:56 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hollanders verliezen altijd in de blessuretijd. Geen échte winnaarsmentaliteit en Kampfgeist. Losers.
*nooitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:56 schreef Szura het volgende:
Vraagje aan Yannick of ie ooit wat positiefs ziet:
Ja alleen daar tweet ik minder over
Doe eens ff normaal johquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:57 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat er vandaag ook weer een CDA-congres was?
Ik kwam er pas achter toen ik een tweet over Baudêh las.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:57 schreef Szura het volgende:
Die heeft Stijn moeten afzeggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:57 schreef Szura het volgende:
Gemiddelde leeftijd?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:57 schreef Szura het volgende:
Zoals dat congres met Camiel en Maxim zal het nooit meer worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:57 schreef Szura het volgende:
als u VOOR de motie bent dan stemt u TEGENquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoals dat congres met Camiel en Maxim zal het nooit meer worden.
twitter:ChizzyChisnall twitterde op zaterdag 02-06-2018 om 21:59:24Very pleased to come through that game. Singapore tested us. Now onto tomorrow https://t.co/tdIHvbyfwv reageer retweet
Fantastic gamequote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:00 schreef Masterminded het volgende:
Tweet something like:twitter:ChizzyChisnall twitterde op zaterdag 02-06-2018 om 21:59:24Very pleased to come through that game. Singapore tested us. Now onto tomorrow https://t.co/tdIHvbyfwv reageer retweet
39 en 45 bedoel je?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
Hopp nummer 40 vd wereld. Nu Schindler nog op 45 en het feest is compleet
En die andere Ted?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb de hoop nog niet opgegeven met Ted.
Het was idd enigszins onduidelijk. Wel een topshow met die act van volksmenner Camiel.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
als u VOOR de motie bent dan stemt u TEGEN
of wat was het nou
Om de paar dagen even deze godenpartij terugkijken:quote:
mobiel fokkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
Godver ik moest niezen onverwachts. Telefoon onder de snot genot
BRA71Lquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
yada yada yada en aan het eind winnen de Duitsers
Uitslag Oostenrijk - Duitslandquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
yada yada yada en aan het eind winnen de Duitsers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Hopp in een bo7 tegen rvb niet kansloosquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:04 schreef Masterminded het volgende:
Morgen gaat Deutschland mit die richtigen Kampfgeist der Niederlände schlagen.
Vorig jaar won Hopp ook met 4-3.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopp in een bo7 tegen rvb niet kansloos
Exactquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vorig jaar won Hopp ook met 4-3.
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:04 schreef Masterminded het volgende:
Morgen gaat Deutschland mit die richtigen Kampfgeist der Niederlände schlagen.
boterhamworstquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 2 juni 2018 22:06 schreef Coco. het volgende:
Wat een walgelijke manboobs.
[/quote
Salamischijven of kleine plakken?
quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 20:59:05Erg mooi voor het Nederlandse darts dat de Zwaan vandaag voor het eerst in zijn carriere de finale van een vloertoernooi heeft gehaald. Ik hoop dat de Zwaan UK open Qualifier 4 wint want dan zet hij een goede stap naar veel tv toernooien dit jaar #rtl7darts reageer retweet
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 29-04-2018 om 18:54:39Erg mooi voor het Nederlandse darten dat de Zwaan vandaag zijn eerste PDC players championship titel heeft gewonnen. Ik hoop dat de Zwaan zijn erg goede vorm van vandaag dit hele jaar kan volhouden want dan gaat hij bijna alle tv toernooien halen dit jaar #rtl7darts reageer retweet
Die kan er niks van. Clemensgodquote:
Chokete helaas een 4-1 voorsprong in een PC-Final tegen Andersonquote:
Was bij de bdo al goeie speler met z'n wratquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Chokete helaas een 4-1 voorsprong in een PC-Final tegen Anderson
2quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Zet hier in op hoe vaak Roland straks het woord nerveusiteit gaat zeggen
Unterbuchner heeft vandaag even McGeeney op zijn Duits met 6-5 gepakt, god.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was bij de bdo al goeie speler met z'n wrat
Die Unterbuchner is ook goed trouwensquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Chokete helaas een 4-1 voorsprong in een PC-Final tegen Anderson
Zet die nog een beetje door na Lakeside?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die Unterbuchner is ook goed trouwens
14-18 keerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Zet hier in op hoe vaak Roland straks het woord nerveusiteit gaat zeggen
Doet het steeds beter. Die dart pas een paar jaar, best bizar, groot talentquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zet die nog een beetje door na Lakeside?
Ah, mooi figuur welquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doet het steeds beter. Die dart pas een paar jaar, best bizar, groot talent
Labanauskasgod komt de komende weken weer op de Euro Tours en aan het eind van het jaar in Ellie Pellie, genot.quote:
Wel een rare grip.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doet het steeds beter. Die dart pas een paar jaar, best bizar, groot talent
Scott Baker in de kwartfinale. Wat een ellende.quote:
Dat liedje van die rooie dit jaar was best okequote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit had Duitsland naar het songfestival moeten sturen
Gemiste kansquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit had Duitsland naar het songfestival moeten sturen
Kopie van Ed Sheeran enz vond het niks unieksquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat liedje van die rooie dit jaar was best oke
Eddie Sheeran?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat liedje van die rooie dit jaar was best oke
kun je prima house remixje van maken jatoch boingboingboingquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kopie van Ed Sheeran enz vond het niks unieks
Dat kan je ook van Toy.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
kun je prima house remixje van maken jatoch boingboingboing
Hij gooide zelfs de qualifier voor de Dutch Dart Masters.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gooit Toon alweer joh? Heeft hij een prothese ofzo?
Yesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gooit Toon alweer joh? Heeft hij een prothese ofzo?
Zenuwenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:36 schreef Tagliano het volgende:
Prima verzorgd, maar zijn pijlen staan wel alle kanten op het bord in
Dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:36 schreef Tagliano het volgende:
Prima verzorgd, maar zijn pijlen staan wel alle kanten op het bord in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Oh ja die heb ik nog liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |