Zuipschuitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zit ik volop aan het bier
kan allebei, lekker toch beetje zuipen beetje schakenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zit ik volop aan het bier
Dat ging bij mij nooit goed samenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan allebei, lekker toch beetje zuipen beetje schaken
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de toren als buttplug gebruiken
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:27 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net een potje geschaakt, geen flauw idee waarom ik nu opeens verloren heb.
jaja zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee.
Ah. En die koningin kan alleen maar schuin ofzo?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kan je geen kant meer op met je koninging. Dus heb je verloren
de koning niet koninginquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kan je geen kant meer op met je koninging. Dus heb je verloren
Eigenlijk wil je het anders om hebben, je moet een plan maken om te winnen en de tegenstander moet op jouw zetten reageren. Met schaken moet je agressief zijn, niet passiefquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:34 schreef I. het volgende:
Je moet dus per zet van de tegenstander, beslissen welk stuk je het beste kunt inzetten om dat stuk uit te schakelen. Zoiets?
Complexe shiitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je het anders om hebben, je moet een plan maken om te winnen en de tegenstander moet op jouw zetten reageren. Met schaken moet je agressief zijn, niet passief
lekker strak gapquote:
Nu even een serietje aangezet.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]alleen even pauze nemen om te eten en dan weer direct terug aan het werk
Valt reuze mee hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij een veeleisende werkgever zijn
quote:
ik vind die vent wel top eigenlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)-maar-weer-paul.html
Goed. Je moet jezelf niet kapot maken anders kan je straks niet genieten van je projecten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:18 schreef I. het volgende:
[..]
Nu even een serietje aangezet.Moet ook gebeuren
[..]
Valt reuze mee hoor't is meer dat ik dit zelf graag wil doen, dan steek ik er graag veel vrije tijd in
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goed. Je moet jezelf niet kapot maken anders kan je straks niet genieten van je projecten.
quote:
quote:
Kan nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha die is dus weg en zie je nooit meer terug. Nieuwe halen dan maar
Ow dat is jammer. Dus dan moet je genoegen nemen met 5. Of even lekker op z'n Grieks schaaltjes tegen de muur kapot gooien en een nieuwe set aanschaffenquote:
nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zou m niet eten. Zo vlak voor je op vakantie gaat... wil je echt zo'n risico nemen
ik bedoel net iets andersquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Servies allemaal lekker kapot gooien ja
nehquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow je was niet van plan om hem echt te eten...
Hmmmm, ja of ik gooi er maar eentje kapot. Lastig lastig.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat is jammer. Dus dan moet je genoegen nemen met 5. Of even lekker op z'n Grieks schaaltjes tegen de muur kapot gooien en een nieuwe set aanschaffen![]()
Ik zou ze tegen de muur kapot gooien
zonde !!!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:51 schreef I. het volgende:
[..]
Hmmmm, ja of ik gooi er maar eentje kapot. Lastig lastig.
Jij hebt die boodschappen app van Flip nodig.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kaas
ananas
Nutella
Kaas jong
Elsbessen
Ranja
Aardbeien
Lasange
Oasis
Appelflappen
oeh?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:51 schreef I. het volgende:
[..]
Jij hebt die boodschappen app van Flip nodig.
Ja dat kan natuurlijk ook. Als je kan stoppen na 1 kapot te hebben gegooidquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:51 schreef I. het volgende:
[..]
Hmmmm, ja of ik gooi er maar eentje kapot. Lastig lastig.
geloof ik graagquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:52 schreef I. het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk die 6e gewoon terugvinden
Prima appquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:51 schreef I. het volgende:
[..]
Jij hebt die boodschappen app van Flip nodig.
FlippingCoin is bezig met een app om boodschappenlijstjes te kunnen maken, met extra features.quote:
tof!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:53 schreef I. het volgende:
[..]
FlippingCoin is bezig met een app om boodschappenlijstjes te kunnen maken, met extra features.
Zo iets gebruik ik noteblok voor.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:53 schreef I. het volgende:
[..]
FlippingCoin is bezig met een app om boodschappenlijstjes te kunnen maken, met extra features.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sorry dat was niet de bedoeling. Beetje bijgekomen al
Heb je al een naam?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:55 schreef I. het volgende:
Als m'n forum af is, en zijn app ook, mag hij z'n app er gratis adverteren.
Verkoop ik het gewoon aan Danny.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:02 schreef devzero het volgende:
Ook een idee, I. kan zijn software ook gewoon verkopen ipv het zelf gebruiken
Wel een grotere markt voor jouw softwarequote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:04 schreef I. het volgende:
[..]
Nee true, moet ie eerst FOK! verkopen aan Sanoma.
gelukkigquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:04 schreef devzero het volgende:
Ik moest ook 5 seconden nadenken voor ik het doorhad
Dubbele kapsalon met extra knoflook en 4 broodjes pita kaas?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
bammetjes vergeten onderweg, wat voor viesdiks zal ik eten
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een grotere markt voor jouw software
ga ik doenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dubbele kapsalon met extra knoflook en 4 broodjes pita kaas?
Hema doet niet aan de lijn hoor. Doe maar 4 broodjes erbij.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dubbele kapsalon met extra knoflook en 4 broodjes pita kaas?
Sowieso minder eten om af te vallenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Hema doet niet aan de lijn hoor. Doe maar 4 broodjes erbij.
Maken we er gelijk 10 vanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Hema doet niet aan de lijn hoor. Doe maar 4 broodjes erbij.
dan mogen jullie mee-eten hoor. Ben geen matt stonie of randy santel ofzoquote:
doe dat dan ook nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb uurtje of 2 geleden weer junkfood gegeten en nu alweer last van mijn darmen
Volgende keer vrouwlief maar gewoon weer de keuken in sturen voor een goede maaltijd.quote:
zoals dat heurtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende keer vrouwlief maar gewoon weer de keuken in sturen voor een goede maaltijd.
Ja ik begin het al te voelenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]dat is in jouw geval niet heel vreemd
Hoe gaat het met de ramadan?quote:
mindfuck ditquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:17 schreef I. het volgende:
forummmforumforemfuromufromfurnomfforumrmrufmrofromrufmromfurmom
Dat is makkelijk te doen. Heb alleen erge slaap. Als ik nou zou gaan liggen dan word ik morgen laat in de ochtend pas wakkerquote:
dat is toch heerlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is makkelijk te doen. Heb alleen erge slaap. Als ik nou zou gaan liggen dan word ik morgen laat in de ochtend pas wakker
Dat word dan wel lastig met eten jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is makkelijk te doen. Heb alleen erge slaap. Als ik nou zou gaan liggen dan word ik morgen laat in de ochtend pas wakker
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
Rammeldarm ha ha ha ha
Ha Ha Ha
HAHAHA!
ahahaahahahahahahahaahahhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!___1_!!__!!11_!_!quote:
hop hopquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar is nou nog beetje te vroeg. Moet ook nog snel naar de supermarkt
En dat ook jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word dan wel lastig met eten ja
Oh ik eigenlijk ook. Geen zin in alleen. Gelukkig is de AH hier tot 22:00 openquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar is nou nog beetje te vroeg. Moet ook nog snel naar de supermarkt
bierrrrrquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:22 schreef I. het volgende:
[..]
Oh ik eigenlijk ook. Geen zin in alleen. Gelukkig is de AH hier tot 22:00 open
hier ook, 7 dagen per weekquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:22 schreef I. het volgende:
[..]
Vanmorgen nog 3 uurtjes. Lekker rustig op de weg en daarna nog even lekker middag dutje kunnen doenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En dat ook ja![]()
Jij wezen fietsen nog ?
Hier ook. En de ah is 2 minuutjes lopen amper van mijquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:22 schreef I. het volgende:
[..]
ver weg?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:23 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ik nog wel in huis. Morgen naar m'n ouders dus ik moet rustig aan doen
Hier alleen maandag t/m zaterdag, en alleen de AH, Jumbo komt daarna, die is tot 21:00 open.. De rest maar tot 20:00quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier ook, 7 dagen per week
en de jumbo en de coop ook
topquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
heb kapot veel gezopen
en ga zo gewoon door
Winkelen en wandelenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanmorgen nog 3 uurtjes. Lekker rustig op de weg en daarna nog even lekker middag dutje kunnen doen![]()
Jij nog wat leuks gedaan vandaag?
Bij mij zit de AH nog het verst weg, Aldi / Poiesz / Lidl op loopafstand, maar die zijn dus dichtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hier ook. En de ah is 2 minuutjes lopen amper van mij
Ik woon dan ook in een stedelijk gebied van 1,5 miljoenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:23 schreef I. het volgende:
[..]
Hier alleen maandag t/m zaterdag, en alleen de AH, Jumbo komt daarna, die is tot 21:00 open.. De rest maar tot 20:00
Denk het welquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik echt de enige die al boodschappen in huis heeft?
3uurtjes fietsen is wel lang of nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanmorgen nog 3 uurtjes. Lekker rustig op de weg en daarna nog even lekker middag dutje kunnen doen![]()
Jij nog wat leuks gedaan vandaag?
Oh, ja ik nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in een stedelijk gebied van 1,5 miljoen
Valt ook slecht te combineren met die andere WWquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Winkelen en wandelenenige ww die altijd goed is
Als ik echt ga fietsen om te fietsen maak ik meestal ritjes van 2 tot 4 uur dus vrij gemiddeld ritje.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
3uurtjes fietsen is wel lang of niet
Winkel ze!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga nou wel even snel naar de supermarkt anders heb ik straks helemaal geen zin meer
Ik denk dat ik straks ook geen zin meer heb, maar dan heb ik dus morgen vrij weinig te eten in de middagquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga nou wel even snel naar de supermarkt anders heb ik straks helemaal geen zin meer
Wandelen kan ik wel lang volhouden maar fietsen is wel wat zwaarder. En je fietst dan ook non stop op een hoog tempoquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik echt ga fietsen om te fietsen maak ik meestal ritjes van 2 tot 4 uur dus vrij gemiddeld ritje.
2 keer per maand ga ik een stuk fietsen met mijn neefje en dan doen we meestal ritten van 4/5 uur daadwerkelijk op de fiets. Meestal maken we dan wel een tussenstop om ergens iets te eten van een uur dus bij elkaar 5/6 uur weg.
Hoog tempo is ook relatief. Voor een recreatief wielrenner heb ik vrij gemiddeld tempo van rond de 35km/h gemiddeld meestal.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wandelen kan ik wel lang volhouden maar fietsen is wel wat zwaarder. En je fietst dan ook non stop op een hoog tempo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |